Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SQQ] Šiaulių oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Būtų įdomu sužinoti daugiau konkrečios informacijos jei dirbi tam sektoriuje, labai abstrakčiai kalbi. Čia turi mintyje Kauno oro uoste? Ar Vilniuje taip? Kokio lygio specialistai tie ukrainiečiai/bulgarai?
    Sertifikuojantis personalas B1/B2 kategorijos licenziju turetojai, t.y. maximum ka gali tureti aviacijos mechanikas. Zemesnes kategorijos mechaniku uzsienieciu nera

    Comment


      Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

      Sertifikuojantis personalas B1/B2 kategorijos licenziju turetojai, t.y. maximum ka gali tureti aviacijos mechanikas. Zemesnes kategorijos mechaniku uzsienieciu nera
      Tai kur problemos? Jei atvažiuoja dirbti aukštos kvalifikacijos specialistai iš Ukrainos/Bulgarijos? Lietuviai pradės nuo žemesnio lygio kvalifikacijų reikalaujančių darbų, su laiku įgis žinių ir reikiamas kvalifikacijas.
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        Eilinis kartas, kai darbuotojai geriau supranta situaciją sektoriuje nei verslas, kuris investuoja pinigus.

        Super naujienos.
        Studentas

        Comment


          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

          Tai kur problemos? Jei atvažiuoja dirbti aukštos kvalifikacijos specialistai iš Ukrainos/Bulgarijos? Lietuviai pradės nuo žemesnio lygio kvalifikacijų reikalaujančių darbų, su laiku įgis žinių ir reikiamas kvalifikacijas.
          Yra labai lengva rasyti, kaip tau atrodo kad bus. As zinau kad taip paprastai nesirenka nei kvalifikacija, nei licenzijos lengvai laikosi. Paprastu mechniku paruosimas irgi ilgas ir nuo obodus procesas. Puse metu naujokai ateje daugiau be lektuvo ir jo komponentu plovimo ar valymo nieko negauna daryt. Ir lokacija yra sudas, niekas is vilnieciu ar kaunieciu tikrai nesikels i siaulius dirbt. Bet velgi jus tikriausiai geriau zinot.

          Comment


            Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
            Eilinis kartas, kai darbuotojai geriau supranta situaciją sektoriuje nei verslas, kuris investuoja pinigus.

            Super naujienos.
            Niekas nesako kad blogos naujienos. Keliamas klausimas kas dirbs Siauliuose.

            Comment


              Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

              Yra labai lengva rasyti, kaip tau atrodo kad bus. As zinau kad taip paprastai nesirenka nei kvalifikacija, nei licenzijos lengvai laikosi. Paprastu mechniku paruosimas irgi ilgas ir nuo obodus procesas. Puse metu naujokai ateje daugiau be lektuvo ir jo komponentu plovimo ar valymo nieko negauna daryt. Ir lokacija yra sudas, niekas is vilnieciu ar kaunieciu tikrai nesikels i siaulius dirbt. Bet velgi jus tikriausiai geriau zinot.
              Gal tu brūkštelk į emeilą tai įmonei savo įžvalgas, išgelbėsi vargšus nuo bankroto. Nes na gal tiktai, investuoja savo milijonus, o iš kur gaus darbuotojų tai nepagalvojo.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Ne visam personalui keliami vienodi reikalavimai. Reikės dalies aukštos kvalifikacijos inžinierių su sunkiai gaunamom licencijom. Reikės ir pradedančiųjų mechanikų, ir aptarnaujančio personalo. Nuo to, ar specialistai bus importuojami ir nuolat važinės iš kitur, ar gyvens vietoj, miestui blogiau nepasidarys. Reikės 1000 darbuotojų, tai 1000 ir ras. Specialistų iš visur atvažiuoja, ne tik iš Ukrainos, bet ir, tarkim, Serbijos – pats esu sutikęs ir bendravęs.

                Comment


                  Projektas juda, idarbinta jau 40 zmoniu

                  Šiauliuose veriamos durys didžiausiam Europoje orlaivių techninės priežiūros ir remonto centrui


                  Atliks darbų už 9,5 milijono eurų Trečiadienį Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius Eugenijus Bartulis su AB „Panevėžio keliai“ generaliniu direktoriumi Virmantu Puidoku pasirašė rangos darbų sutartį dėl oro uosto infrastruktūros pagerinimo. Pagal šią sutartį per mažiau nei metus laiko tarptautiniame Šiaulių oro uoste turi būti atnaujintas riedėjimo takas, peronas, nutiesti nauji keliai, inžinerinės linijos.

                  Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...trui-13717910/
                  https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...trui-13717910/
                  https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...infrastruktura

                  Comment


                    Na, kol kas tik savivaldybė investuoja mokesčių mokėtojų pinigus. Mainais į investuotojų pažadus. Tai savivaldybės klerkų patosą reiktų lriimti su šiokia tokia rezervacija.
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Lrytas.lt 2020.03.25
                      Neįprasti „GetJet“ orlaivių „Airbus“ skrydžiai: iš Vilniaus ir Kauno traukia į Šiaulius

                      Aviacijos mėgėjai trečiadienį užfiksavo labai neįprastą užsakomųjų skrydžių bendrovės „GetJet Airlines“ orlaivio „Airbus 320“ (LY-COB) skrydį. Pakilęs Kauno oro uoste lėktuvas netrukus nusileido
                      Šiauliuose.

                      Netrukus paaiškėjo, kad Šiaulių oro uoste stovi dar du bendrovės lėktuvai - „Airbus 320“ (LY-OWL), taip pat atskraidintas iš Kauno, bei „Airbus 319“ (LY-KIT), kuris pakilo Vilniuje. Tai patvirtina ir duomenys iš viešai prieinamų duomenų bazių apie oro bendroves ir jų lėktuvų skrydžius. Aviacijos specialistai mano, kad Šiauliuose gali atsidurti ir daugiau užsakomųjų skrydžių bendrovių lėktuvų, nes artimiausiomis savaitėmis jie tiesiog nebus reikalingi, o Šiauliuose jų stovėjimas kainuos pigiau negu Vilniuje ar Kaune.

                      Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...lius-14200239/

                      Comment


                        LRT Panorama 2020.03.28 nuo 23:40
                        Reportasžas apie GetJet Airlines lėktuvų parkavimą Šiauliuose



                        https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ime_start=1415

                        Comment



                          15min.lt 2020.04.01
                          Lietuvos oro uostuose prieglobstį rado 60 nebeskraidančių orlaivių
                          Vilniaus ir Kauno oro uostuose šiuo metu laikomi 47 „Ryanair“, „Wizzair“, „Eurowings“, „GetJet“, „Avion Express“, „Danish Air Transport“ ir kitų bendrovių, Šiauliuose – 13 „World Star Aviation“ ir „GetJet Airlines“ orlaivių.

                          https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...iu-637-1297922

                          Comment


                            Gerinant ekonominę infrastruktūrą atnaujinamas Šiaulių oro uostas

                            projekto „MRO (orlaivių aptarnavimo) veiklos plėtra Šiaulių oro uoste“ I etapas apima 747 m riedėjimo tako „B“ su paviršinių nuotekų sistema/drenažu rekonstravimą, 4,08 ha perono „B“ su paviršinių nuotekų sistema/drenažu, elektros ir ryšių tinklų, apšvietimo ir žiburių sistemos aplink peroną „B“ ir šalia tako „B“, 668 m patruliavimo gaisrinio kelio įrengimą. Įgyvendinant projekto II etapą, numatoma sukurti bendrąją/viešąją infrastruktūrą, kuria galėtų naudotis visi investuotojai, viešųjų aukcionų būdu išsinuomoję žemės sklypus projektui aktualioje teritorijoje. Teritorijos, kurioje būtų pagerintos investavimo sąlygos, plotas siekia 13,93 ha.

                            Šiuo metu jau yra parengtas techninis projektas ir įvykdytas rangos darbų pirkimas, taip pat pasirašyta rangos sutartis ir atlikta apie pusę suplanuotų darbų. Iki šiol Šiaulių oro uosto infrasturktūros atnaujinimui naudotos Šiaulių miesto biudžeto lėšos - 5 mln. eurų. Tikimasi, kad paskyrus valstybinį finansavimą, bus galima užtikrinti darbų tęstinumą. Šiaulių oro uosto infrastruktūros atnaujinimo darbus numatoma atlikti iki 2021 m. pabaigos.
                            Beje pandeminio lapkričio skrydžių statistikoje Šiaulių oro uosto užimtumas sąlyginai mažai skiriasi nuo Kauno:

                            Praėjusį mėnesį daugiausia kartų lėktuvai kilo ir leidosi Vilniaus oro uoste – čia aptarnautas 1 051 orlaivis arba 72 proc. mažiau nei pernai tuo pačiu metu. Kauno oro uoste aptarnauti 295 lėktuvai (60 proc. mažiau nei pernai), o Palangos oro uoste buvo aptarnauti 106 lėktuvai (69 proc. mažiau nei pernai). Tuo tarpu Šiauliuose skrydžių vadovai aptarnavo 31 proc. daugiau lėktuvų nei praėjusių metų lapkričio mėnesį (218 lėktuvų).

                            Comment


                              Ir faktas, kad Šiaulių oro uostas aplenkė Palangą

                              Comment


                                Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                                Ir faktas, kad Šiaulių oro uostas aplenkė Palangą
                                Kad jie visiskai skirtingu kategoriju. Siauliu oro uostas niekada neskraidins keleiviu, o jei bus nuspresta VNO ir KUN vienyti, PLQ gal net prireiks terminalo rekonstrukcijos. PLQ mano nuomone yra labai perspektyvus oro uostas.

                                Comment


                                  https://sa.lt/didziausio-europoje-or...sides-balandi/

                                  Balandį planuoja pradėti didžiausią Europoje priežiūros centrą statyti.

                                  Comment


                                    15min.lt 2021.03.10
                                    Šiauliuose pradės 17 mln. eurų vertės angaro statybą
                                    „Aviatic MRO“ dėl pandemijos buvo metams atidėjusi pernai planuoto 23 tūkst. kv. metrų ploto orlaivių techninės priežiūros ir remonto centro statybą Šiaulių oro uoste.
                                    Įmonės vadovas Povilas Padaiga, tikino, kad darbai bus pradėti balandį, o veikla numatoma nuo 2022-ųjų birželio. (...)
                                    Pranešime pažymima, kad įmonė planuoja užsiimti keleivinių lėktuvų konversija į krovininius. Tai reikštų, kad į orą kiltų Lietuvoje pagaminti lėktuvai. Perdaryti orlaivius įmonei padės aviacijos ir kosmoso įrangos gamintojas „Israel Aerospace Industries“ (IAI). „Aviatic MRO“ taps įmonės partneriu Europoje, užsiimsiančiu lėktuvų konversijomis

                                    https://www.15min.lt/m/id/verslas/kv...se-973-1468398

                                    Comment


                                      Straipsnis žiauriai ilgas ir sudėtingas (>4000 žodžių, >30000 ženklų). Minimi bent penki ministrai, keletas viceministrų, pora merų ir savivaldybės administracijų vadovų, aukščiausio lygio Seimo politikai, krūva bendrovių ir taip toliau. Tai ką iškirpau yra labiau bendri bruožai negu kažkoks straipsnio supaprastinimas ar apibendrinimas, nes net nelabai išeina to daryti ne vieno sakinio lygiui. Pavardės tikrai ne visos iškarpoje sudėtos. Bet bendrai kalbama apie ankstesnėse temos naujienose minimas „Aviatic“ įmonių grupės atėjimą ir buvimą Šiauliuose.

                                      ​​​​Ką apie „strateginį Šiaulių investuotoją“ nutylėjo VSD ataskaitą pristatę pareigūnai
                                      Vilma Danauskienė
                                      Penki milijonai eurų – mažiausiai tiek po Delfi paskelbto žurnalistinio tyrimo liks valstybės biudžete, nors ankstesnė Sauliaus Skvernelio Vyriausybė šias lėšas jau buvo paskyrusi, o naujoji Ingridos Šimonytės Vyriausybė – jas palaiminusi apsukriems vilniečiams, jau kelerius metus skambiais pažadais besukantiems galvas Šiaulių miesto savivaldybės politikams.

                                      Kaip išsiaiškino Delfi, investicijas Šiaulių oro uoste pagal pasirašytą investavimo sutartį su Šiaulių miesto savivaldybe žadėję Povilas Padaiga ir Dmitrijus Čeliadinas savo įmonių („Aviatic“ įmonių grupė) pinigų investicijoms leisti neketino.

                                      Tačiau ekonominė šių verslininkų ir jų įmonių aferų pusė – toli gražu ne svarbiausioji šiame Delfi tyrime. Delfi žurnalistė išsiaiškino, kad praėjusios kadencijos krašto apsaugos ministras Raimundas Karoblis ne kartą bandė užkardyti šių įmonių veiklą strategiškai svarbiame Šiaulių oro uoste, tačiau tokios pastangos buvo stabdomos tuometinės Vyriausybės bei įtakingų „valstiečių“ partijos atstovų Seime ir Vyriausybės kanceliarijoje – Rimos Baškienės, Stasio Tumėno, Algirdo Stončaičio ir paties S. Skvernelio.

                                      Būtent jų pastangomis iš esmės visus priedangos įmonės požymius (tokių įmonių veikla mūsų šalyje yra draudžiama įstatymu ir laikoma baudžiamuoju nusikaltimu) atitinkantys P. Padaigos ir D. Čeliadino verslai ne tik sėkmingai šeimininkauja kariniame oro uoste, bet ir yra maitinami biudžeto projektinėmis lėšomis. Tai pripažino ir patys politikai. Tiesa, kukliai kratėsi, esą kažkaip bandė spausti ar daryti įtaką tuometinės Vyriausybės kabinetui.

                                      Tuometinis Vyriausybės kancleris, dabartinis Seimo Antikorupcijos komisijos pirmininkas, „valstietis“ A. Stončaitis neslėpė inicijuodavęs susitikimus Vyriausybėje, kvietęsis ir tuometinius aplinkos bei krašto apsaugos ministrus Kęstutį Mažeiką ir Raimundą Karoblį, kad šie uždegtų žalią šviesą civilių verslo atėjimui į NATO naudojamą oro uostą.

                                      „Tai nereikia čia man vienam nuopelnų priskirt, tai ten darėm visi, ne aš vienas. Man čia tos garbės nelabai reikia, čia dėl regionų, kaip sakyti. Taigi buvo, žinokit, ir raštai siųsti Seimo narių, ten tokia kaip šiauliečių palaikymo grupė pasirašiusi, ir pats meras kiek man rašė, ir skambino! Tai ir inicijavau, buvau išsikvietęs ir aplinkos, ir krašto apsaugos (ministrus – aut. past.), nes ten kažkas strigo tuose derinimuose. Ir paskui jie lėšų prašė, sutvarkyti ten peronus, ką – ten reikia žiūrėt, nes paskui skyrėm ten jiems – per regionų plėtrą skyrėm, kaip investicijoms į regionų plėtrą. Tai čia, mano galva, svarbu, nes aš ir tada sakiau, kad regionų plėtra yra svarbu“, – sakė politikas.

                                      Delfi žurnalistės turima medžiaga rodo, kad dar iki oficialaus įsikūrimo Šiaulių oro uoste bendrovė „Aviatic MRO“ ir su ja siejama kita bendrovė – UAB „Aviatic GS“ turėjo problemų, įmones vertinant vyriausybinėje komisijoje, apsprendžiančioje verslo atitikimą šalies nacionalinio saugumo interesams.

                                      Oficialiai Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijoje vertinama buvo tik „Aviatic MRO“ bendrovė, nors veiklą Šiaulių oro uosto teritorijoje, bent jau projekto paraiškoje, vykdysianti nurodė ir „Aviatic GS“. Kodėl pastaroji nebuvo vertinama – nekomentuojama. Kaip nekomentuojama viskas, kas susiję su šios komisijos veikla. Tai – valstybės paslaptis.

                                      Tumėnas DELFI iškoneveikė Šiaulių savivaldybės tinklapyje

                                      Ieškodama naujausios informacijos apie minėto projekto eigą, Delfi žurnalistė pirmadienį oficialioje Šiaulių miesto savivaldybės interneto svetainėje užtiko kupiną įtūžio Seimo nario, „valstiečio“ Stasio Tumėno pasirašytą straipsnį, kuriame jis menkina patį tyrimą, o žurnalistę ir Delfi vadina nupirktais menamų Šiaulių miesto priešų ir „Aviatic“ verslo grupės konkurentų. Kaip matyti, tekstas mokesčių mokėtojų išlaikomoje savivaldybės interneto svetainėje patalpintas iš karto po tyrimo publikacijos Delfi, t.y. jau vasario 4-ąją.

                                      Prieš porą savaičių „Aviatic MRO“ išplatino pranešimą spaudai – balandžio mėnesį pradėsiantys angaro statybos darbus. Tiesa, anksčiau skelbta 20 milijonų eurų suma šįkart sumažėjusi iki 17-os milijonų. Pagal pradinę investicijų sutarties versiją, šis angaras turėjo būti pastatytas ir pradėti veikti dar pernai metų gruodį.
                                      Man pačiam susigaudyti tikrai reikės ir diagramų/supaprastinimų ir tolesnių lydinčių straipsnių/laidų/etc...
                                      Paskutinis taisė bato_usai; 2021.03.23, 16:29.

                                      Comment


                                        Jau greitai turėtų prasidėti statybos.

                                        Šiaulial.lt 2021.03.25
                                        UAB „Aviatic MRO“ kreipėsi dėl tendencingos informacijos žiniasklaidoje
                                        Bendrovės direktoriaus pasirašytame rašte teigiama, kad tai daroma atsižvelgiant į žiniasklaidoje tendencingai iškraipytą informaciją apie bendrovę ir jos vadovus.
                                        „Aviatic MRO“ vadovas Povilas Padaiga išdėstė teiginius apie šiuo metu bendrovės vykdomus projektus, taip pat informavo apie veiklai ir angarų statybai turimus leidimus, visų veiksmų derinimą su Tarptautiniame Šiaulių oro uoste tarnybą atliekančiu NATO junginiu. P. Padaiga tvirtina, kad jų verslas neturi sąsajų su Rusija ir jos sąjungininkais.

                                        https://www.siauliai.lt/index.php?3114184831
                                        Paskutinis taisė Romas; 2021.03.28, 20:47. Priežastis: Plika nuoroda. Pridėtas pavadinimas ir citata
                                        W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                                        Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                                        Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                                        Comment


                                          Click image for larger version  Name:	JAV20210318162958.jpg Views:	1 Size:	35.2 KB ID:	1873624
                                          Israel Aerospace Industries also wants to install a narrowbody freighter conversion line in Europe

                                          The Aviation branch of Israel Aerospace Industries (IAI) has signed a Memorandum of Understanding (MoU) with Lithuanian start-up Aviatic MRO UAB aimed at setting up a maintenance center International Airport (IATA / ICAO : SQQ / EYSA).

                                          the Aviation branch of IAI, formerly Bedek, will bring its know-how in the modification of the 737s and in particular the STCs that it has already developed for the 737-700 and especially for the 737-800. A similar agreement had been set up in China with Haite Group for Tianjin MRO for example.

                                          The Lithuanian company already offers CAMO services as well as parking services and technical support on the airport, having for example won contracts with Getjet Airlines and World Star Aviation for their 737s and A320s last year. But this time, Aviatic MRO wants to go further and to continue its project to set up a real MRO center on site. The cooperation project with IAI now makes this initiative possible.

                                          The new maintenance center should enter service in June 2022 thanks to an innovative hangar that will allow the execution of all types of MRO work immediately after its opening. According to IAI, the Aviatic MRO facilities will of course provide maintenance and overhaul services, but will also be able to convert Boeing 737NG family passenger aircraft to full freighters, as well as the training, certification, and licensing of personnel.

                                          Construction of the new hangar is expected to start next month. It will be able to accommodate up to 6 narrowbody aircraft simultaneously.
                                          Paskutinis taisė bato_usai; 2021.03.29, 20:14.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X