Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SQQ] Šiaulių oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Va toks terminalas:

    Comment


      Parašė agnette Rodyti pranešimą
      Va toks terminalas:
      Aišku, labiau panašu į vaikų darželį nei į oro uostą, bet vienam lėktuvui per savaitę, tai gal kaip nors užtektų.

      Comment


        Kraupu tiesiog,tikrai kaip vaiku darzelis ar bendrabutis koks
        Parašė agnette Rodyti pranešimą
        Va toks terminalas:

        Atvaizdas

        Comment


          Nei kraupu nei baisu:
          http://www.siauliai-airport.com/lt/i...ivi-terminalas

          Comment


            Parašė LinS Rodyti pranešimą
            Nei kraupu nei baisu:
            Būtent, kai oro uostas veža nedaug, tai tiek ir užtenka. Svarbu įrangą turi.

            Palyginimui, Vadsø Airport, norway, 100000 kelevių per metus.
            Daržinė su parkavimo aikštele šalia. 8 kryptys.


            Svolvær Airport, 5 kryptys, 80000 keleivių:


            Aš kaip ir neagituoju, kad reikia forsuoti skraidymą iš Šiaulių, bet jei kokiai kompanijai prisireiktų, tai būtų įdomus reiškinys. Infrastruktūros pradžiai užtenka. Prisiminkit koks buvo senasis KUN terminalas.

            Comment


              Šiaulių oro uostui pasisekė surasti eksportinę gyvą prekę – veršelius, kurie skraidinami į Izraelį. O ką importuoti? Tam puikiai tinka prieskoninės daržovės. Toks verslo modelis leido bendrovei įsivažiuoti.

              Veršelių rinką nukonkuravo Rumunijos augintojai.

              Veršelių kurį laiką jau neskraidina – šią rinką nukonkuravo Rumunijos augintojai.

              Direktorius tikisi, kad ne visam laikui, nes Lietuvos žalmargiai jautukai buvo pripažinti genetiškai viena stipriausių veislių. Auginant jų nugaišdavo mažiausiai iš visų veislių.

              „Šios eksporto prekės reikėtų neužmiršti, nes ji oro transporte laikoma geru ir apsimokančiu kroviniu. Ieškome kelių eksportuoti jautukus į Turkiją. Galvijai labai populiarūs visoje Mažojoje Azijoje“, – tikina vadovas


              Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2zAY09fUV

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Šiaulių oro uostui pasisekė surasti eksportinę gyvą prekę – veršelius, kurie skraidinami į Izraelį. O ką importuoti? Tam puikiai tinka prieskoninės daržovės. Toks verslo modelis leido bendrovei įsivažiuoti.

                Veršelių rinką nukonkuravo Rumunijos augintojai.

                Veršelių kurį laiką jau neskraidina – šią rinką nukonkuravo Rumunijos augintojai.

                Direktorius tikisi, kad ne visam laikui, nes Lietuvos žalmargiai jautukai buvo pripažinti genetiškai viena stipriausių veislių. Auginant jų nugaišdavo mažiausiai iš visų veislių.

                „Šios eksporto prekės reikėtų neužmiršti, nes ji oro transporte laikoma geru ir apsimokančiu kroviniu. Ieškome kelių eksportuoti jautukus į Turkiją. Galvijai labai populiarūs visoje Mažojoje Azijoje“, – tikina vadovas


                Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2zAY09fUV
                Šita bėda išsprendžiama paprastai, tiesiog reikia papaskoti, kaip auginami mūsų veršeliai, kaip jie skerdžiami, kada skerdžiami. Reikia būti lankstiems ir taikytis prie klientų, jei busim greiti, turėsim gerus komunikacijos ryšius ir gerą pr'ą, klientų netruks. Svarbu, kad būtų žmogus Šiauliuose galintis tą daryti.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Problema kad jie yra gyvi, o is Rumunijos dvigubai arciau/greiciau. Kad jie turi buti koseriniai, kalbos net negali buti.

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Šita bėda išsprendžiama paprastai, tiesiog reikia papaskoti, kaip auginami mūsų veršeliai, kaip jie skerdžiami, kada skerdžiami.
                    Juos eksportuoja gyvus, nes skersti taip, kad tiktų žydams ar turkams, draudžia Lietuvos įstatymai. Problema žinoma jau keletą metų, bet mūsų valdžiai per sunku ją išspręsti.

                    Comment


                      Oficialu: pirmasis lėktuvas iš Šiaulių leisis Antalijoje

                      Jau šį rudenį iš Šiaulių oro uosto poilsiautojai galės skristi į Turkiją. Miesto savivaldybė oro uostui pertvarkyti ir reklaminiai kompanijai planuoja skirti daugiau nei 300 tūkst. litų.

                      Turistiniai skrydžiai iš Šiaulių oro uosto į Turkijos miestą Antaliją startuos rugsėjį. Tarptautinis oro uostas naudingas Šiaurės Lietuvos regionų gyventojams, kuriems nebereikės gaišti laiko kelionėms į toli esančius Vilniaus ar Rygos oro uostus.

                      „Mūsų patrauklumas tam regionui. Tai yra mūsų regionui į Klaipėdos pusę, į Radviliškio, kurie nesirenka Vilniaus, Latvijos pasienis. Net ir ta pati Latvija“, – komentuoja Šiaulių miesto meras Justinas Sartauskas.

                      Iš viso šiais metais suplanuoti septyni skrydžiai. Jei keleivių būtų mažai, liktų tik keturi reisai.
                      Poilsiniams skrydžiams viešinti, Šiaulių atributikos vaizdams ant lėktuvų planuojama skirti apie 250 tūkst. litų iš Savivaldybės biudžeto. Dėl lėšų skyrimo oro uostui gegužės 8-ąją šaukiamas neeilinis Tarybos posėdis. Papildomai apie 100 tūkst. litų Savivaldybė planuoja skirti tam, kad oro uostą geriau pritaikyti civiliams keleiviams.

                      „Būtų įrengta automobilių stovėjimo aikštelė, saugoma, su kameromis, su simboliniu santykinai mokesčiu palyginus su Vilniumi ar Ryga. Taip pat reikėtų pasirūpinti keleivių išleidimu“, – aiškina miesto meras.

                      Gegužės 15 dieną Šiaulių Arenoje vyks Turkijos diena, kurios metu skrydžių bilietai bus parduodami su 10 proc. nuolaida.
                      http://etaplius.lt/oficialu-pirmasis...sis-antalijoje

                      Comment


                        Aiškėja ir kuri kompanija vykdys skrydžius:

                        Šiauliai nuties oro tiltą į Turkiją
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Ar verta 250-300 tukstančių litų miesto pinigų mesti čarteriniams skrydžiams į Turkiją reklamuoti? Kokią piniginę naudą iš jų gaus uostas? Nekalbant apie regioną - tai juk reisas, kuriuo išskris ir atskris tie patys poilsiautojai, jokių turistų, kurie leistų pinigus mieste. Tai pajamos tik tos, kurias sumokės kelionių organizatoriai. Kokios jos bus?

                          Comment


                            Graži tik idėja, o faktai kalba patys už save:

                            Išleisti reklamai 250 000lt
                            Nauda vežančiai kompanijai: lėktuvo nuoma + pinigai už reklamą
                            Kaip Gator sakė, srautas tik išvykstamasis- tokiu atveju reklama ant lėktuvo tikrai beprasmė.

                            Pozityvu tik, kad bus investuota į oro uosto infrastruktūrą, bei pradėti charter'iniai reisai.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                              Graži tik idėja, o faktai kalba patys už save:

                              Išleisti reklamai 250 000lt
                              Nauda vežančiai kompanijai: lėktuvo nuoma + pinigai už reklamą
                              Kaip Gator sakė, srautas tik išvykstamasis- tokiu atveju reklama ant lėktuvo tikrai beprasmė.

                              Pozityvu tik, kad bus investuota į oro uosto infrastruktūrą, bei pradėti charter'iniai reisai.
                              O kokia ekonominė nauda miestui iš charterių apskritai? Kiek mokesčių gauna oro uostas, tarkim, nuo vieno kylančio/besileidžiančuo pilno B737/A320?

                              Juk charteriniai reisai iš esmės neturi potencialo turėti platesnės ekonoinės naudos, skirtingai, nei reguliarieji reisai (tegul ir lowcostai)?

                              Comment


                                Nauda yra. Mokestį tai sumoka. Bet jei savivaldybė primoka, tai naudos jokios.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  O kokia ekonominė nauda miestui iš charterių apskritai? Kiek mokesčių gauna oro uostas, tarkim, nuo vieno kylančio/besileidžiančuo pilno B737/A320?

                                  Juk charteriniai reisai iš esmės neturi potencialo turėti platesnės ekonoinės naudos, skirtingai, nei reguliarieji reisai (tegul ir lowcostai)?
                                  Berods meras išsidavė, kad bus 148 vietų lėktuvas(b737-300), kaip ir akivaizdu, kas skraidys, juolab, kad organizatorius "GO Travel".

                                  Pagrindinė nauda, tai tik oro uosto mokesčiai, mokami nuo keleivių skaičiaus. Bet kažkaip visas šitas reikalas atrodo ne nuo to galo pradedamas. Manau iš pradžių reiktų pasibandyti su 4-7 skrydžiais, nedarant didelių investicijų į reklamą. Sumokant avia kompanijai tik už skrydžius. Jei viskas puiku, tuomet galima pradėti įgyvendinti ir kitus etapus
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Taryba pritaria skrydžiams į Turkijos kurortus iš Šiaulių oro uosto

                                    Skubiai sušauktame neplanuotame miesto Tarybos posėdyje politikai svarstė vieną klausimą – ar skirtį lėšų Šiaulių oro uostui organizuoti užsakomuosius keleivių skrydžius į Turkiją. 18 iš 20 posėdyje dalyvavusių Tarybos narių pritarė numatyti 100 tūkstančių litų iš Privatizavimo fondo oro uosto infrastruktūros plėtrai ir 250 tūkst. Lt per dvejus metus paslaugoms viešinti.

                                    Iš infrastruktūrai skirtų lėšų oro uostas rekonstruos automobilių stovėjimo aikštelę ir įrengs rūkymo zoną bei terminalo ventiliavimo sistemą. Pusė viešinimui skirtų lėšų būtų oro uostui tektų iš Savivaldybės įmonių akcininkui mokamų dividendų, kita pusė – iš kitų metų biudžeto. Ši pinigų suma reikalinga reklamai ant lėktuvo korpuso dviejų metų laikotarpiui. Ant lėktuvo sparno būtų uždėtas Šiaulių miesto herbas, užrašas „siauliai.lt” ir Šiaulių oro uosto šaukinys.
                                    http://edem.siauliai.lt/lit/Taryba-p...oro-uosto/1366

                                    Comment


                                      Idomiai jie cia
                                      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        O kokia ekonominė nauda miestui iš charterių apskritai? Kiek mokesčių gauna oro uostas, tarkim, nuo vieno kylančio/besileidžiančuo pilno B737/A320?

                                        Juk charteriniai reisai iš esmės neturi potencialo turėti platesnės ekonoinės naudos, skirtingai, nei reguliarieji reisai (tegul ir lowcostai)?
                                        Šiaulių oro uostas viešai rinkliavų neskelbia.

                                        Susisiekimo ministerijos nustatytas maksimalus tūpimo mokestis - 60 LTL už toną, keleivio mokestis max 45 LTL už keleivį.

                                        B737 - tūpimo pajamos - max 3600 LTL, keleivio pajamos - max 6600 LTL, jeigu lėktuvas pilnas. Taigi max pajamos oro uostui iš reiso apie 10 000 LTL.

                                        Realiai tai maksimalios rinkliavos netaikomas nė vienam kitam Lietuvos oro uoste, pvz. Vilniuje tūpimo mokestis yra 25 LTL, keleivio mokestis - 22 LTL. Tokiu atveju pajamos iš tūpimo apie 1500 LTL, iš keleivių - 3250 LTL, total 4750 LTL.

                                        Comment


                                          Šiaip nežinau kaip tiksliai veikia, tačiau pagal de facto situaciją tūpimo mokestis turėtų atitekti kariškiams, nes įmonė "Šiaulių oro uostas" aerodromo neprižiūri, todėl turėtų būti taip, kad, gali pretenduoti tik į keleivių aptarnavimo pajamas.
                                          Paskutinis taisė smb; 2014.05.12, 08:23. Priežastis: nebaigtas sakinys

                                          Comment

                                          Working...
                                          X