Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Tik jei bus dirbama, taip, kaip buvo su Turkish cargo praeitą mėnesį, manau reikalai gali užtrukti.
    Nežinančiam detaliau galima?

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Pvz.., AirBaltic į Abu Dabį skraidys su Bombardier CS. Ne tiek svarbu didelis lėktuvas, kiek sugebėti pirmiau užpildyti mažą . Ir mažo fiuzeliažo naujų modelių lėktuvai dabar įveikia neblogus atstumus. FlyDubai turi apie šimtą krypčių, bet verčiasi vien su Boeing 737.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Deja, bet į Dubajų ar Dohą irgi nenusimato reguliarių skrydžių.
    Kol kas ne, bet dirbama ties tuo, yra pasirašytos atitinkamos sutartys, bet kol realiai kažko sulauksim, laiko tikrai prabėgs.

    Tik nesuteikiant per daug vilčių dreamlainerių ir 777 VNO tikrai nematysim, bet Qatar a320 ir Flydubai b738, kurie turi jungimus į Aziją ir Afriką tikrai galime sulaukti.

    Tik jei bus dirbama, taip, kaip buvo su Turkish cargo praeitą mėnesį, manau reikalai gali užtrukti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Ir labai teisingai dirbama, tik pasiekus 5-6 mln. gali atkreipti kitų vežėjų dėmesį, o ne Uzbekistano, kuris naudojas RIX, greičiausiai, kaip benzino kolonėle.

    Kitas dalykas, siekiant turėti Lietuvoje long-haul, ne ilgo tako reikia, o žmonių skiačiaus, kurie skristų į Aziją ir mokėtų pakankamai daug už 12 valandų tiesioginį skrydį. Bet vargu bau ar tai įvyks, kai su persėdimu Kijeve, Stambule ar tam pačiame Helsinkyje gali sumokėti 400 eurų pigiau.

    Greičiau, mes į Aziją skraidysim per Dohą ir Dubajų, o į JAV per Islandiją, nei turėsime tiesioginius reisus.
    Deja, bet į Dubajų ar Dohą irgi nenusimato reguliarių skrydžių.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Ir labai teisingai dirbama, tik pasiekus 5-6 mln. gali atkreipti kitų vežėjų dėmesį, o ne Uzbekistano, kuris naudojas RIX, greičiausiai, kaip benzino kolonėle.

    Kitas dalykas, siekiant turėti Lietuvoje long-haul, ne ilgo tako reikia, o žmonių skiačiaus, kurie skristų į Aziją ir mokėtų pakankamai daug už 12 valandų tiesioginį skrydį. Bet vargu bau ar tai įvyks, kai su persėdimu Kijeve, Stambule ar tam pačiame Helsinkyje gali sumokėti 400 eurų pigiau.

    Greičiau, mes į Aziją skraidysim per Dohą ir Dubajų, o į JAV per Islandiją, nei turėsime tiesioginius reisus.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kad, rodos, dar net nėra - tik nuo spalio mėn.

    Lietuvoje dirbama kita linkme - kad daugiau keleivių turėtų kiti oro uostai

    Lietuvos oro uostų parama – papildomiems skrydžiams į Helsinkį ir Sankt Peterburgą
    Oro linijų bendrovėms „Finnair“ ir „RusLine“ Lietuvos oro uostai šiemet skirs 112 tūkst. eurų dydžio finansinę paramą už papildomus skrydžių dažnius iš Vilniaus į Helsinkį ir Sankt Peterburgą.
    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor...17957#cxrecs_s
    Paskutinis taisė senasnamas; 2017.08.30, 14:48.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Net Ryga, turėdama ir vietinę bendrovę, ir ilgesnį taką, ir 5,5 mln. keleivių, neturi skrydžių į Aziją, neskaitant Uzbekijos . Tai dėl Vilniaus nereikėtų per daug įsisvajoti.
    Iš Rygos yra reguliarus (ne charter) reisas į Abu Dabį.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Net Ryga, turėdama ir vietinę bendrovę, ir ilgesnį taką, ir 5,5 mln. keleivių, neturi skrydžių į Aziją, neskaitant Uzbekijos . Tai dėl Vilniaus nereikėtų per daug įsisvajoti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Niekas taip lengvai neprisideda - vieniems vizų reikia, kiti turi savo oro uostus, kitiems patogiau kitur. Netgi Minsko oro uosto keleivių skaičius panašus į Vilniaus. O estai pašonėje turi Helsinkio oro uostą.
    Būtent. Helsinkis visų pirma turi Finnair. Ryga pati pretenduoja į regiono hub'ą. Ir yra Air baltic. Mes neturime nei vienos reguliarių skrydžių aviakompanijos, kuri bazuotųsi Lietuvoje ir galėtų bent kažkiek vystyti tranzitą. Jau net nesvaigstant apie transkontinentinius skrydžius.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Na, Ukrainoje gyventojų bemaž 10 kartų daugiau nei Lietuvoje. Bet ir Lietuvoje, pridėjus Baltarusiją, Rusijos Kaliningrado sritį, Latviją ir Estiją, susidarys tikrai pakankamas keleivių srautas bent vienam maršrutui į Aziją. O dar pridėjus turistus iš Azijos
    Niekas taip lengvai neprisideda - vieniems vizų reikia, kiti turi savo oro uostus, kitiems patogiau kitur. Netgi Minsko oro uosto keleivių skaičius panašus į Vilniaus. O estai pašonėje turi Helsinkio oro uostą.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Ne su Lenkija, o pradžiai su Ukraina reikia lygintis. Iš Kijevo yra tiesioginių skrydžių į Dubajų, Bankoką, Dohą ir pan. Demografija vis tik daug lemia.
    Na, Ukrainoje gyventojų bemaž 10 kartų daugiau nei Lietuvoje. Bet ir Lietuvoje, pridėjus Baltarusiją, Rusijos Kaliningrado sritį, Latviją ir Estiją, susidarys tikrai pakankamas keleivių srautas bent vienam maršrutui į Aziją. O dar pridėjus turistus iš Azijos..

    Beje, į Dubajų yra reguliarus skrydis netgi iš trečiojo pagal dydį Čekijos miesto Ostravos https://en.m.wikipedia.org/wiki/Leoš...irport_Ostrava

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Ne su Lenkija, o pradžiai su Ukraina reikia lygintis. Iš Kijevo yra tiesioginių skrydžių į Dubajų, Bankoką, Dohą ir pan. Demografija vis tik daug lemia.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Pasvajoti galima ir kartais netgi reikia, bet gal pirma palyginame keleivių rinkos vertę bent jau su Lenkija?
    Na, be abejo, Lenkijoje keleivių srautai didesni. Bet, jei pirmasis bandymas Europoje (tai tikrai nebus Lietuva) AA pavyks, jie tikrai svarstys ir apie daugiau nei vieną maršrutą. Tuomet jau mūsų valdininkai ir turėtų pagalvoti, kaip galima būtų prisivilioti Air Asia į Vilnių. Žinoma, tam reikia tam tikros strategijos. Kryptis tikrai perspektyvi. Be to, LCC prisivilioti, kaip minėjau, paprasčiau nei kokį Etihad Airways ar netgi American Airlines.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    http://www.bangkokpost.com/news/tran...routes-in-2018
    Gaila, bet Lietuva ir vėl greičiausiai liks nuošalėje. O AA atėjimu tikrai galėjome pasinaudoti ir privilioti į mūsų šalį pirmąjį Long-haul vežėją. Bent jau tai būtų kur kas paprasčiau nei prisivilioti kokį long-haul flagmaną.
    Pasvajoti galima ir kartais netgi reikia, bet gal pirma palyginame keleivių rinkos vertę bent jau su Lenkija?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    http://www.bangkokpost.com/news/tran...routes-in-2018

    Įžymus Azijos LCC Air Asia jau netrukus turėtų paskelbti apie įėjimą į Europos rinką, tai yra, pirmuosius skrydžius iš Tailando į Europos šalis. Anot kompanijos vadovo, aviakompanijos planuose yra skrydžiai į Rytų Europą, į pagrindinius Western Europe oro uostus jie kol kas neplanuoja eiti dėl didelių mokesčių ir konkurencijos.

    Tame pat straipsnyje paminėtos ir galimos šalys, nuo kurių Air Asia pradės savo veiklą Europoje. Tai galėtų būti Kroatija, Lenkija, Čekija arba Vengrija.

    Gaila, bet Lietuva ir vėl greičiausiai liks nuošalėje. O AA atėjimu tikrai galėjome pasinaudoti ir privilioti į mūsų šalį pirmąjį Long-haul vežėją. Bent jau tai būtų kur kas paprasčiau nei prisivilioti kokį long-haul flagmaną.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Simonas Bartkus: Kur dingsta aviakompanijos?
    Trys didžiosios aviakompanijų grupės Europoje per pastaruosius 15 metų padidino rinkos dalį nuo 21 proc. iki 31 proc., tačiau Europa išlieka mažiausiai konsoliduotu regionu. Jei į Europą ateis ekonominė krizė, manau, galime pamatyti labai didelių ir net visiškai netikėtų susijungimų.
    ...
    Štai Londono Hitrou oro uoste dar 1992 m. pradėtas trečiojo tako projektas ir tik dabar tarsi galutinai susitarta, kad jį tikrai statys. Ir tai – tik susitarimas, ne statybų pradžia. Europai tokie procesai – labai didelis nuostolis, o juk aplinkui turime visai veiksmingų pavyzdžių, – kad ir Stambulą. Ten toje vietoje, kurioje norėta tiesti pakilimo takus, buvo nacionalinis miškas, saugoma teritorija ir kt. ribojimai, tačiau priėmus sprendimą, jog naujas oro uostas yra būtinas šaliai, per pusę metų išrauti visi medžiai ir štai dabar ten tiesiami 8 pakilimo takai.
    http://verslas.lrytas.lt/izvalgos-ir...ijos--2238118/
    p.s. panašu, kad padaugino:
    While Istanbul New Airport is 35 kilometres from Istanbul, much farther than the current airport, it has the land needed to fulfil its grand plans. Six runways will be developed and delivered in four phases.
    https://www.thenational.ae/business/...ntury-1.187371
    Paskutinis taisė Arunasx; 2017.08.16, 19:11.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    AirBaltic toliau altyviai plečia savo veiklą ir pristato dar 5 naujus maršrutus iš Rygos, kurie bus paleisti 2018 m. pavasarį. Naujos kryptys - Gdanskas, Splitas, Malaga, Bordo ir Lisabona. https://www.airbaltic.com/lt-LV/camp...tinations-2018

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Antroji pagal dydį Vokietijos oro bendrovė „Air Berlin“ yra nemoki. Įmonė pranešė antradienį pateikusi teismui prašymą pradėti bankroto procedūrą. Šio žingsnio imtasi didžiajam akcininkui „Etihad“ iš Jungtinių Arabų Emyratų paskelbus, kad jis finansiškai neberems bendrovės „Air Berlin“, praneša agentūra AFP.
    http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...drove-2230688/

    Italian CAA reinstates Alitalia, CItyliner's permanent AOCs

    The Italian civil aviation authority (l'Ente Nazionale per l'Aviazione Civile - ENAC) has confirmed it has lifted restrictions on the validity of the Air Operator's Certificates (AOC) for both Alitalia (AZ, Rome Fiumicino) and its Alitalia CityLiner (CT, Rome Fiumicino) unit.
    ENAC placed the two carriers on temporary six-month licenses following their entry into bankruptcy in May this year.
    https://www.ch-aviation.com/portal/n...permanent-aocs

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Lenkija imasi didžiulio oro uosto statybų

    Lenkijos vyriausybė ir valdantieji politikai galutinai apsisprendė statyti Centrinį Lenkijos oro uostą, kuris aptarnautų 100 mln. keleivių per metus – beveik 3 kartus daugiau nei šiuo priima visi šalies oro uostai. Varšuvos Frederico Chopino vardo oro uostą planuojama uždaryti.

    Plačiau: http://www.vz.lt/transportas-logisti...#ixzz4pWvoeXda

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Qatar Airways is voted the World’s Best Airline in 2017

    http://www.worldairlineawards.com/Aw...ne_rating.html

    Komentuoti:

Working...
X