Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nors skrydžių populiariamas Švedijoje pastaraisiais metais kiek sumažėjo dėl gajaus aplinkosaugos idėjų plitimo visuomenėje
    Nelabai vykusia kryptimi tos idėjos juda: transportas sukuria maždaug trečdalį viso CO2 kiekio, bet aviacijos dalis bendrame kiekyje siekia tik 2-3 proc. Tegu švedai verčiau skaičiuoja, kiek jų IKEA iškerta medžių
    Paskutinis taisė senasnamas; 2019.11.30, 15:01.

    Comment


      Viena žinomiausių aviacijos įmonių – per žingsnį nuo bankroto: susidūrė su stipriomis profsąjungomis https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=82878551
      Tačiau užuot išsprendusi problemas atvedusias „Alitalia“ prie eilinio nemokumo, Italija tiesiog suteikė 900 milijonų eurų kreditą, kuris šiemet baigsis. Per dvejus metus jokių rimtų reformų neįvyko, portalo simpleflying duomenimis, šiuo metu įmonė kasdien patiria 700 tūkstančių eurų nuostolį. Italijos vyriausybė svarsto planus surasti dar 350 milijonų eurų. Neabejotinai, kur kas mažesnė suma vis augančią nuostolių problemą atitolins labai trumpam.
      Itališkos profsąjungos yra didelė jėga. 2017 metais, prieš įsikišant vyriausybei su finansine pagalba, tuomet įmonę valdžiusios Etiopijos kompanijos vadovai bandė 400 milijonus eurų nuostolių patyrusią kompaniją pakelti penktadaliu mažindama etatus. Į streiką stojo ne tik dauguma iš beveik 12 tūkstančių įmonės darbuotojų, į pagalbą atėjo ir kitos profsąjungos, sukurdamos visoje šalyje transporto chaosą.
      Etiopijos kompanijos tiesiog metė turėtus 49 proc. akcijų ir pasitraukė. Atėjusi Italijos vyriausybė davė 900 milijonų, kuriuos įmonė išnaudojo per dvejus metus. Tačiau šįkart bus kur kas sudėtingiau. Šalies finansinė padėtis prastėja. Valdžios sprendimu jau parduoti keli istoriniai pastatai, kuriuose šimtmečius veikė šalies paštas, policijos įstaigos ar muziejai. Ant stalo greitu metu atsidurs daugiau istorinio paveldo. Kiek dar laiko bus ryžtamasi gelbėti finansiškai skęstantį nuostolingą vežėją?
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

      Comment


        „Alitalia“ dėl pilotų streiko atšaukė daugiau nei trečdalį skrydžių https://www.15min.lt/verslas/naujien...iu-663-1214722
        Italijos oro linijų bendrovė „Alitalia“ atšaukė beveik 200 skrydžių dėl trečiadienį vykstančio 24 valandų pilotų streiko.
        ...
        Italijos vyriausybė spaudžia JAV oro linijų bendrovę „Delta“ padidinti pastarosios akcijų paketą reorganizuotoje „Alitalia“ nuo maždaug 10 iki daugiau nei 15 procentų.
        p.s. sėkmingai skęsta...
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

        Comment


          Baigti testuoti ilgiausi keleiviniai maršrutai pasaulyje: vienu ypu – iš Niujorko į Sidnėjų

          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1249118?copied

          Comment


            Švedijos technologijų instituto Chalmers mokslininikai įgyvendina projektą "ELISE/Elektrisk Lufttransport i Sverige", kurio tikslas sukonstruoti vietos rinkai skirtus tik elektros energija varomus keleivinius lėktuvus, kurie būtų eksploautojami skrydžiams nedidelio atstumo mašrutuose. Pradėtos derybos su Swedavia dėl skrydžių naujais lėktuvais reisu Stokholmas-Visbis. Taip pat svarstoma naujas transporto priemones naudoti komerciniams skrydžiams Kvarkeno regione (tarp aplink Botnijos įlanką esančių didesnių Švedijos ir Suomijos miestų). Pirmasis skrydis planuojamas po kelerių metų.



            Elflygplan med passagerare verklighet om några år
            Visby kan bli första destination med eldrivna flygplan
            Vill satsa på elflygplan över Kvarken
            Paskutinis taisė Silber418; 2020.01.10, 01:18.

            Comment


              Praėjusių metų pabaigoje nająjame Švedijos oro uoste Scandinavian Mountains Airport buvo sutikti pirmieji keleiviai. Jais tapo Nygård šeimyna, atskirdusi iš pietienėje šalies dalyje esančio Ängelholm miesto (skrydžio trukmė - 01 h 20 min.). Šiomis dienomis skrydžiai vyksta vietos rinkos reisaisi iš/į Stockholm/Bromma, Geteborgą, Malmę, Ängelholm ir Växjö, tačiau neužilgo bus pradėti aptarnauti ir taptautinių skrydžių keleiviai. Jau žinoma, jog pirmieji tarptautiniai reisai į Skandinvijos žiemos kurortus aptarnaujantį oro uostą vyks į/iš Londono, Kopenhagos bei Alborgo.



              Första passagerarna landar på Scandinavian Mountains Airport
              Första flygbolaget aviserar trafik till Scandinavian Mountains Airport
              SAS unveils direct flights to Scandinavian Mountains Airport from UK

              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
              Kiek anksčiau buvau minėjęs, jog Švedijoje bus statomas naujas tarptautinis oro uostas Scandinavian Mountains Airport, skirtas keleiviams į/iš žiemos kurortą Sälen Trysil regione. Tai dar vienas oro uostas, kuris papildys privačių oro uostų sąrašą didžiausioje Skandinavijos šalyje. Taip pat oro uostas bus vienas iš kelių valdomų nuotoliniu būdu - skrydžių kontrolės centras yra dislokuotas apie 500 km atsumu, Sudsvalio miesto oro uoste. Planuojama, jog pirmieji komerciniai skrydžiai bus aptarnaujami jau artėjančio žiemos sezono pradžioje. Jau žinoma, jog pirmieji skrydžiai į Skandinavijos žiemos kurortus vyks iš/į Londoną, Kopenhagą bei Alborgą.



              Šaltinis


              Šaltinis
              Paskutinis taisė Silber418; 2020.01.14, 02:45.

              Comment


                https://www.independent.co.uk/travel...-a9280916.html

                Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-01-14 093541.png
Views:	61
Size:	48,6 kB
ID:	1775343
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Boeing addresses new 737 MAX software issue that could keep plane grounded longer
                  https://www.reuters.com/article/us-b...-idUSKBN1ZG28M
                  Boeing Co (BA.N) said on Friday it is addressing a new software issue discovered in Iowa last weekend during a technical review of the proposed update to the grounded Boeing 737 MAX, a development that could further delay the plane’s return to service. “We are making necessary updates,” Boeing said in a statement. Officials at the planemaker said the issue relates to a software power-up monitoring function that verifies some system monitors are operating correctly.
                  This week, American Airlines Group Inc (AAL.O) and Southwest Airlines Co (AAL.O) both said they would extend cancellations of MAX flights until early June.
                  Paskutinis taisė Arunasx; 2020.01.18, 08:34.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                  Comment


                    Šį kartą apie Corona virusą, o kartu tai šioks toks ir #aviacinisrokenrolas. Rimtesnis toks.

                    Už dviejų savaičių turėjau vykt kalbėti į Aviation Festival konferenciją Singapūre, bet šiąnakt parėjo emailas, kad tradicinis 1000+ žmonių eventas yra atidedamas į kažkada birželį.

                    Priežastis yra paprasta ir dalis visos pasaulinės isterijos - tiesiog 40% žmonių jau iki vakar pranešė, jog į renginį nebeatvyks dėl Corona viruso grėsmės. Aišku, dalis turėjusių atvykti yra iš tos pačios Kinijos, kurios piliečiams susiekimas su pasauliu šiuo metu yra sudėtingas, o į Singapūrą išvis neįmanomas: Singapūro technokratai yra įvedę ribojimą įvažiuoti jei per paskutines 14 dienų buvai Kinijoje.

                    Singapūras nors yra į tą pačią pusę ant gaublio nuo mūsų kaip ir Kinija, tačiau nuo viruso centro Wuhane yra nutolęs 3 500 kilometrų. Tiumenė ar Novosibirskas yra toliau nuo Vilniaus nei Singapūras nuo Wuhano. Panašiai toli nuo Lietuvos yra Teheranas. Arba Grenlandijos vidurys. Na, maždaug taip toli.

                    
Visa isterija kilusi dėl to viruso realiai yra visuomenės susijautrinimo, over-informacijos bei noro gąsdintis išdava. Juk jokių racionalių argumentų perdėtai bijoti nėra - mirštamumas panašus kaip nuo gripo, kasdien miršta pasaulyje daugiau žmonių žūva autokatastrofose ir t.t. Įsijautrinusiame eteryje didžiulis spaudimas “svarbeusa kažką daryti”.

                    Gal vienintelis teigimas Corona viruso dalykas, kad daugiau pasaulio žmonių pagalvos apie elementarią higieną, kuri yra pagrindinis būdas stabdyti viruso plitimą.

                    Bet ne apie tai.

                    Virusas labai greitai sukūrė didžiulę izoliaciją susiekimui su Kinija.

                    Tik keletas faktų, kaip didesnės ir mums labiau aktualios aviakompanijos sureagavo:

                    Finnair nutraukė skrydžius į Pekiną ir Šanchajų iki vasario 29 d. Skrydžius į naują Pekino oro uostą Daxing, Nanjing ir Guangzhou atšaukė iki kovo 29 d.

                    Lufthansa elgesys labai panašus: skrydžiai į Pekiną ir Šanchajų uždaryti iki vasario 29 d., o į Nanjing, Shenyang ir Qingdao iki kovo 28 d.

                    Panašiai ir SAS: skrydžius į Pekiną ir Šanchajų atšaukė iki vasario 29 d., tačiau pardavimus nutraukė skrydžiams iki kovo 15 dienos.

                    Turkish Airlines, kurie garsūs rinkoje tuo, kad nebijo nieko ir skraido po karo zonas ar oro uostus, kuriuose sunku nusileisti, atšaukė skrydžius į Pekiną, Guangzhou, Šanchajų ir Xian iki vasario mėn. pabaigos.

                    Aeroflot skrydžių neatšaukė, tačiau visi skrendantys į Pekiną, Šanchajų, Guangzhou, Harbin ar Hong Kongą turi galimybę laisvai atsiimti pinigus, jei nebenori skristi.

                    Emirates nutraukė skrydžius į Šanchajų ir Guangzhou. Emirates skraido toliau į Pekiną iš Dubajaus, tačiau prašo keleivių atvykti prieš skrydį į oro uostą prieš 8 valandas. JAE įvedė reguliavimą, kad aviakompanija turi stebėti keleivius kelias valandas prieš įlaipinant juos į lėktuvą (nežinau kaip tai praktiškai įgyvendinama, gal gate staff žiūri ar nesvirduliuoji nuo temperatūros trindamasis 8 valandas po duty free).

                    Visi trys didieji JAV vežėjai (United, American ir Delta) nutraukė visus skrydžius ne tik į Kiniją, tačiau ir į Hong Kongą. Iki pat kovo mėnesio pabaigos.

                    Čia norėčiau atkreipti dėmesį, jog skrydžių sustabdymas yra labai ilgam laikui - čia ne koks Eyjafjallajökullis, kur Europa buvo suparalyžuota savaitei. Du mėnesiai, dėl kurių sprendimai jau padaryti yra ilgas laiko tarpas tiek ekonominiams, tiek socialiniams ryšiams.

                    35 milijonus keleivių per metus vežanti Hong Kongo Cathay Pacific savo skrydžių programą sumažino 30% ir paprašė darbuotojų eiti neapmokamų atostogų savo nuožiura pasirinktam laikui iki metų vidurio (jau darė tokį triuką per krizę 2009 m.). Ne tai, kad jie tik atšaukia skrydžius į Kiniją, bet atšaukia skrydžius ir į Niujorką, Romą, Torontą, Frankfurtą, mažina skrydžių skaičių kitomis labai tolimomis kryptimis.

                    Atšaukimų priežastys yra įvairios - tai nėra tiesiog prevencija. Skrydžiai uždaromi dėl to, kad paklausa labai staigiai krito. Šalia to, aviakompanijos susiduria su darbuotojų spaudimu apsaugoti juos. Skaitytojai priminė - "Qatar Airways" savo atšaukimą grindžia tuo, kad kai kurios šalys neįleidžia žmonių buvusių Kinijoje per paskutines dvi savaites, įskaitant jų įgulų ir jie negali sau leisti atskirti įgulas skridusias į Kiniją ir neskridusias. Trečia didžiausia Kinijos kompanija “Air China” nusprendė, kad susiekimas su JAV yra kritinis, tačiau paklausa tokia maža, kad kas antrą dieną skris trikampiais iš Pekino į Niujorką ir Vašingtoną trikampiu, iš Pekino į San Franciską ir Los Anželą trikampiu.

                    Aviakompanijoms šie stabdymai turės didžiulę įtaką. Net tokia mažą fokusą į Kiniją turinčiai aviakompanijai SAS (jie skraido tik du maršrutus: Kopenhaga-Pekinas ir Kopenhaga—Šanchajus) skraidymas į Kiniją sudaro 6% jų visų priskraidomų ASK (available seat kilometers), nes skrydžiai tolimi, o skraido didžiausi lėktuvai. ASK kaip gamybos apimtys fabrike. 6% dabar negamins, pajamų už tai negaus, o didelė dalis fixed sąnaudų liks (lėktuvas stovės ant žemės, pilotai rūkys namie, ofisiukas bilietų šakneles skaičiuos, o front staff rūpinsis keleivių perkėlimu, vietoje to, kad pardavinėtų).

                    Toks Kinijos atskyrimas nuo susiekimo aviakompanijoms primena 9/11, kuomet dalis gaublio per vieną dieną aviaciniuose žemėlapiuose buvo užtušuota - kuriam laikui ten skraidyti buvo negalima, o dar kelis mėnesius po to, nebuvo prasmės, nes niekas nenorėjo ten skristi. Ir tie efektai yra kompleksiniai: negalima sakyti, kad pvz. “airBaltic” nuo situacijos nenukentės, nes jie neskraido į Kiniją. Aha, bet jie skraido iš Vilniaus į Amsterdamą, kuris rytoj ryte turės 8 keleiviais mažiau, nes “airBaltic” codeshare’ina Vilnius-Amsterdamas su KLM, o KLM į Pekiną ir Šanchajų skrydžius yra atšaukusi. Dar 5 keleiviais bus mažiau, nes viena šeima nusprendė atsisakyt atostogų Tailande (šitiems nors pinigų nereiks gražinti, nes patys taip nusprendė).

                    O kokia bus ilgalaikė tokio Kinijos atskyrimo nuo pasaulio pasėkmė? Artimiausius porą mėnesių labai minimalios galimybės į Kiniją nuskristi ir iš jos išskristi. Pavyzdžiui “Apple” kiekvieną dieną 90 darbuotojų biznio klase kursuoja tarp San Francisko ir Šanchajaus. Kiek laiko dabar užtruks, kad “Bitės” vadybininkui pritrūks “iPhone”? Kaip tai atsilieps šimtams lietuviškų e-shop’ų, kurie užsiima dropshippingu ir pardavinėja mums daiktus, kuriuos turės kažkaip gauti iš Kinijos?

                    Nenoriu prisidėti prie dar didesnio gąsdinimo, tačiau man atrodo, jog apie ilgalaikius ekonominius Corona efektus kalbama mažai. Kokią ekonominę įtaką vykstantys dalykai gali padaryti toks “pasaulio fabriko” atskyrimas nuo pasaulio? Tas virusas dar kiek greičiausiai kiek paaugs ir nuslops, nes žmonija žino kaip su tuo kovoti ir sėkmingai sukovojo su SARS, EBOLA, ZIKA ir kitais - Wikipedijoj yra lygiai 20 straipsnių apie skirtingas pandemijas, kurios kilo pasaulyje vien nuo 2000-ųjų.

                    Tačiau, ekonomikai ar Corona negali būti ta žiežirba, kaip Lehman Brothers?
                    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
                    Flickr

                    Comment


                      Neblogai pavėjui paskrido: iš Niujorko į Londoną per 5 val.

                      Storm Ciara helps BA flight break New York to London speed record
                      https://ukupdates.co.uk/storm-ciara-...Znpu6ZtkwYm6us

                      Comment


                        SAS naujoji reklama sukėlė didžiulį skandalą skandinavijoje ir kai kurių veikėjų yra vadinama "anti-balta", "anti - europinė"

                        https://www.bbc.com/news/amp/world-europe-51478279

                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Koronavirusui sudavus smūgį viso pasaulio aviacijai, žlugo JK oro bendrovė „Flybe“

                          Visi skrydžiai buvo atšaukti ir veikla Jungtinėje Karalystėje nedelsiant nutraukiama
                          Paskutinis taisė Kukumalu; 2020.03.05, 14:33.

                          Comment


                            Tai kas čia per lock down'as, jei Flightradar24 rodo skrydžius tiek atvykstančius tiek išvykstančius non stop?

                            Comment


                              Oro uostai neuždaromi. Kol kas.

                              However, Italy's national carrier Alitalia said it would suspend all operations from Malpensa from Monday and Linate would only serve domestic routes. International flights would continue to and from Rome.


                              Comment


                                Jei kas nors kas mokat itališkai, pataisykite

                                Corriere della serra 2020.03.08
                                I voli cancellati di Alitalia, dal 9 marzo, per il Coronavirus
                                „Alitalia“ atšauks skrydžius dėl koronaviruso nuo kovo 9 d.
                                „Alitalia“ atšaukia maždaug šešiasdešimt skrydžių per dieną į Linate ir Malpensą po vyriausybės nutarimo dėl kovos su koronavirusu Šiaurės Italijoje

                                Linate miesto oro uoste - su Roma bus daugiausiai 6 skrydžiai per dieną (kelionė pirmyn ir atgal), be to, bus garantuojamas susisiekimas per dieną su Sardinijos oro uostais (Cagliari ir Alghero ), Sicilija (Palermas, Katanija), Kalabrija (Lamezia Terme), Apulija (Bari, Brindisi), Kampanija (Neapolis) ir Umbrija (Perudža). Vienintelis tarptautinis skrydis yra kasdienis skrydis virš Londono Heathrow.

                                Iš Venecijos bendrovė Aliotalia toliau veiks, tačiau sumažės skrydžių liks jungtys į Romą ir iš jos.
                                https://www.corriere.it/cronache/20_...41af0f23.shtml

                                Comment


                                  Virusas gana stipriai smogė Lufthansai.

                                  Dėl koronaviruso „Lufthansa“ atšauks iki 50% skrydžių
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Net 5 čarteriai pakeliui į Ispaniją apsisuko ir grįžo į UK.





                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      airBaltic pernai patyrė 7.7mln. eurų nuostolį

                                      https://www.delfi.lv/bizness/biznesa....d?id=51978535

                                      Šie metai, akivaizdu, irgi bus nuostolingi, tik klausimas kiek smarkiai

                                      Comment


                                        Koronaviruso pandemija sukūrė rekordą – įvyko ilgiausias pasaulyje keleivinis skrydis

                                        Šis rekordas – tiesioginė dėl koronaviruso JAV paskelbtų kelionių apribojimų pasekmė. Paprastai šiame reise nusileidžiama Los Andžele. Tačiau lėktuvui nusileidus degalų papildymui, JAV visi keleiviai turi išlipti iš orlaivio ir pereiti JAV muitinės ir pasienio apsaugos patikrą. Tik tuomet gali toliau tęsti kelionę. Koronaviruso pandemijos akivaizdoje dėl JAV paskelbtų draudimų tai tampa nebeįmanoma. Tad skrydis TN064 tiesiog vyko toliau. Iš Papeetės buvo išskrista 3 val. nakties vietos laiku, Paryžiuje nusileista kovos 15 d. 6.30 val. vietos laiku
                                        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1291962?copied
                                        Click image for larger version

Name:	ilgiausias-pasaulyje-skrydis-air-tahiti-nui-5e732c10b3227.jpg
Views:	55
Size:	61,9 kB
ID:	1790505

                                        Comment


                                          KLM apsisuko pakeliui į Indiją.

                                          https://www.flightradar24.com/KLM871/243ccd9f

                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X