Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    The US airline's JetBlue inaugural transatlantic flight landed at London Heathrow on August 12. I was on board, and I reckon this new offering is here to stay, despite the effects of the pandemic. JetBlue has been working towards this transatlantic flight for the past two years. It's got a new Airbus A321 Long Range aircraft with an interior specifically imagined for this purpose.
    One of the benefits of flying with a small aircraft -- there are just 114 regular seats on board alongside 24 business class suites -- is JetBlue isn't going to have the Norwegian problem. It'll be easy to fill every seat -- plus a small aircraft is highly fuel efficient.
    https://edition.cnn.com/travel/artic...ght/index.html

    Comment


      Neradau temos apie "airBaltic".

      VZ.LT 2021.08.18
      Latvijos vyriausybė iš principo pritarė „Air Baltic“ kapitalo padidinimui

      https://www.vz.lt/rinkos/2021/08/18/...#ixzz73swfyZHe

      Comment


        Tikrai įdomi situacija, verta žinoti:
        Atostogų vykę lietuviai tokio akibrokšto nesitikėjo – keturiese atvykę į oro uostą sužinojo, kad vietos lėktuve užteks tik vienam https://www.delfi.lt/keliones/naujie....d?id=88101471
        „Mums pasakė laukti prie vartų, jei kas neateis – mums praneš. Aišku, visi atėjo, liko viena vieta ir mūsų paklausė, kuris skrisime. Na atleiskite, bet mes keturiese, dvi poros... ką mes darysime su ta viena vieta? Tada mus įspėjo, kad jei nei vienas neskrendame – negausime kompensacijos, nes visiems buvo pasiūlyta galimybė skristi, bet mes visi atsisakėme tos vienos vietos“, – apie nemalonią situaciją pasakoja Tomas.
        Skrydžių kompensavimo bendrovės „Skycop“ operacijų vadovas Sigitas Kačiušis aiškina, kad reiškinys, kai avialinijos parduoda daugiau bilietų nei orlaivyje yra vietų, egzistuoja ir pasitaiko gana seniai visame pasaulyje. Tai nėra išskirtinai tik „WizzAir“ aviakompanijos praktika. Pasak jo, tokia situacija paprastoje praktikoje apibūdinamas kaip „overbookas“ arba perpardavimas, tačiau šiuo atveju situacija išties nestandartinė ir įdomi. „Šiuo atveju, situacija nėra palanki minėtai 4 keleivių grupei. Nė vienam iš keleivių nepasirinkus skristi šiuo reisu, formaliai lėktuvas liko neužpildytas ir pakilo su viena laisva vieta. Šiuo atveju vienam iš 4 asmenų reikėjo „aukotis“ ir skristi, tuo tarpu kiti 3 keleiviai būtų gavę rašytinius oro linijų patvirtinimus, kad jie neišskrido dėl „overbookinimo“. Tai suteiktų teisę visiems 3 keleiviams reikalauti 400 Eur kompensacijų (viso 1200 Eur) ir oro linijos jas būtų sumokėjusios. Taip pat keleiviai turėjo reikalauti oro linijų juos kuo skubiau nuskraidinti į galutinį kelionės tašką. Greičiausiai „WizzAir“ to nebūtų galėję pasiūlyti, o tai suteiktų teisę keleiviams savarankiškai ieškoti kitų bilietų ir vėliau reikalauti iš „WizzAir“ oro linijų naujų bilietų kainos padengimo. Išvada ir patarimas ateityje keliautojams – užpildyti lėktuvą“ – sakė S. Kačiušis. Anot jo, keleiviai, kurie netilpo, galėtų reikalauti kompensacijų pagal ES 261/04 reglamentą, kuriame nurodoma, kad kompensacijos dydis gali būti 250–600 eurų, priklausomai nuo kelionės atstumo. Nustatant atstumą, atsižvelgiama į paskutinę paskirties vieta, į kurią keleivis dėl atsisakymo vežti arba skrydžio atšaukimo atvyksta vėliau už tvarkaraštyje numatytą laiką. „Ši 4 keleivių grupė vis dar gali kreiptis į „WizzAir“ oro linijas ir reikalauti sugrąžinti oro uosto mokesčius už nepanaudotus skrydžio bilietus. Tai bent iš dalies kompensuos keleivių nuostolius“, – patarė specialistas.

        Comment


          „Avia Solutions Group“ (ASG) praneša apie užmegztą strateginę partnerystę su kelionių ir turizmo sektoriaus investicijų valdymo kompanija „Certares Management“, sandorį ketinama užbaigti šiemet. Verslininko Gedimino Žiemelio kontroliuojama grupė skelbia, kad naujasis partneris – Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) įkurta investicijų valdymo įmonė – į grupės kapitalą investuos 300 mln. Eur. Šios investicijos bus paskirtos naujam ASG plėtros etapui, kuris bus orientuotas į keleivių ir krovinių aviacijos, orlaivių priežiūros ir inžinerijos paslaugų, įgulos mokymo, antžeminio aptarnavimo ir logistikos paslaugų augimą. ASG nurodo ketinanti investiciją visų pirma panaudoti tolesniems strateginiams įsigijimams ir „kitų įmonės plėtros tikslų“ įgyvenimui.
          2012 m. JAV įkurta „Certares“ daugiausia dėmesio skiria tiesioginėms investicijoms į nuosavybės teise valdomus sandorius. „Bloomberg“ nurodo, kad tai yra didžiausia kelionių ir turizmo sektoriuose veikianti privataus kapitalo įmonė. Jos investicijų portfelyje yra viena didžiausių Brazilijos oro kompanijų „Azul S.A.“, per bendrą įmonę valdoma „American Express Global Business Travel“, JAV saugumo tarnyba „Guardian Alarm“, automobilių nuomos kompanija „Hertz Global Holdings“, Čilės oro kompanija „Latam Airlines“, kelionių platforma „Liberty TripAdvisor Holdings“, Prancūzijos kelionių agentūra „Marietton Developpement“, Jungtinės Karalystės superautomobilių gamintojas „McLaren Group“ ir įvairios kelionių agentūros Europoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Kanadoje ir JAV. Tikimasi, kad ASG ir „Certares“ sandoris bus užbaigtas 2021 m. ketvirtąjį ketvirtį, gavus reikalingus konkurencijos ir priežiūros institucijų leidimus atitinkamose valstybėse, kur veikia sandorio šalys.
          https://www.vz.lt/transportas-logist...ia-300-mln-eur

          Comment


            United Airlines gavo $1.9 milijonų baudą iš FAA už 25 atvejus, kai keleiviams buvo uždrausta palikti lėktuvą (disembark'inti) iškilus ilgai truksiančioms problemoms vykdyti reisą tarp 2015-21.
            https://www.cbsnews.com/amp/news/uni...ys-passengers/

            Comment


              Ukraina šiandien prisijungia prie EU Common Aviation Area.
              -The European Union and Ukraine are set to sign an aviation agreement at a summit in Kyiv

              Comment


                LRT Panorama 2021.10.15
                Italai atsisveikina su 75-erius metus skraidinusia „Alitalia“
                Italija atsisveikina su 75-erius metus skraidžiusiomis šalies oro linijomis „Alitalia“. Ketvirtadienį Romos Fumičino oro uoste nusileido paskutinio reiso iš Kaljario lėktuvas. Nuo spalio 15-osios šalies oro linijas keičia nauja įmonė – Italijos Oro Transportas (Italia Trasporto Aereo arba ITA).

                10-ies tūkstančių darbuotojų likimas – oro bendrovės vietą užimančios įmonės – Italijos Oro Transportas (ITA) – rankose. ITA sako, kad darbo vietų turės tik ketvirtadaliui.

                Pastarosiomis savaitėmis įmonės darbuotojai būrėsi į demonstracijas. Piktinosi vadovų elgesiu, reiškė abejones dėl ITA pajėgumų perimti „Alitalia“ darbą. ITA reisais kils per pus mažiau – 52 lėktuvai. (...)

                Italija ne kartą gelbėjo šalies simboliu tapusias oro linijas – per pastaruosius trejus metus investavo 8 milijardus eurų. „Alitalia“ nuostolingai dirbo daugiau nei dešimtmetį, o per pandemiją sustabdytas turizmo sektorius skrydžių bendrovei buvo paskutinis lašas. (...)
                ​​​​
                Pasikeitus oro linijų bendrovei, „Alitalia“ pamėgę keleiviai daug pokyčių – bent vizualiai – nepajus – naujoji ITA už 90 milijonų nusipirko „Alitalia“ prekės ženklą ir interneto svetainę.

                Video mediatekoje: http://www.lrt.lt/naujienos/verslas/...kai-mire-tevas
                Per tokius pokyčius labiausiai nukenčia įmonės darbuotojai.
                Reportaže viena buvusi darbuotoja sakė: "ITTA perėmė visą turtą - lėktuvus, spalvas, skrydžių laikus. Vienintelis neperimtas turtas -"Alitalia" darbuotojai.

                Comment

                Working...
                X