Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Vilniaus oro uosto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    O kiek SSRS laikais kainuodavo skrydžiai iš Vilniaus į, tarkim, Niujorką, Bankoką, Tokiją?

    Comment


      #62
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Į Briuselį su pigiomis avialinijomis. O tarybiniais laikais su bet kuriuo reisu.
      Tai bet kokybė panaši, tik gal Aeroflotas valgyti duodavo, bet dabar tas apskritai iš mados išeina.

      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      O prie ko čia Roma? Tuomet TSRS buvo viena didžiulė erdvė, o Lietuva joje. Dabar ES ir Lietuva joje. Tik kur kas mažesnė erdvė. Už kiek dabar gali suskraidyti į S. Peterburgą, Tbilisį ar Kijevą ne low costu?
      Tai dabar ir ne į ES (ir į tą pačią Rusiją ar Ukrainą) skrydžiai būna nebrangūs. Tiesa, aišku, reikia rasti tinkamą skrydį (ir ne tiek svarbu su kuo skrendi), bet tai prie sovietų irgi nebuvo taip, kad va nori ir skrendi.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        #63
        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
        Matai kiek tau reikia papildomų sąlygų, kad galėtum ištempti savo "argumentą"? Net juokinga
        Bet čia jau nuokrypis nuo temos, todėl nesiplečiam.
        Čia tu pats kai nerandi argumentų ir negali paneigti, to, kas buvo, pradedi nusišnekėti. Aš irgi nenoriu išsiplėsti šioje temoje.

        Parašė index Rodyti pranešimą
        Tai dabar ir ne į ES (ir į tą pačią Rusiją ar Ukrainą) skrydžiai būna nebrangūs. Tiesa, aišku, reikia rasti tinkamą skrydį (ir ne tiek svarbu su kuo skrendi), bet tai prie sovietų irgi nebuvo taip, kad va nori ir skrendi.
        O tuomet nereikėjo ieškoti. Visi buvo pigūs. Dabar gi reikia ieškoti ir ne visada gali rasti. Taip, tuomet nebuvo skrendi kada nori. Kaip ir dabar.

        Comment


          #64
          Parašė Al1
          Ne, bullshitas tai landsberginė propaganda, per kurią tu negali patikėti faktais juodu ant balto apie TSRS.
          Nors ir gimiau nepriklausomoj Lietuvoj, bet žinau, kad tokie kaip tu vadinami jedinstvininkais, tad man arabų nepūsk apie Landsbergį, o geriau sau tyliai prisimink kaip senais laikais prekystaliai parduotuvėse lūžo nuo maisto pasiūlos ir kaip visi skraidydavo lėktuvais
          Niekas čia tavim netiki, jei dar nepastebėjai ...

          Comment


            #65
            Parašė John Rodyti pranešimą
            O kiek SSRS laikais kainuodavo skrydžiai iš Vilniaus į, tarkim, Niujorką, Bankoką, Tokiją?
            Lyginkim kas yra ir buvo, o ne tai, ko nebuvo.

            Comment


              #66
              Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
              Nors ir gimiau nepriklausomoj Lietuvoj, bet žinau, kad tokie kaip tu vadinami jedinstvininkais, tad man arabų nepūsk apie Landsbergį, o geriau sau tyliai prisimink kaip senais laikais prekystaliai parduotuvėse lūžo nuo maisto pasiūlos ir kaip visi skraidydavo lėktuvais
              Niekas čia tavim netiki, jei dar nepastebėjai ...
              Netiki tokie kaip tu. Tavo problema, kuri nekeičia buvusios realybės tiems, kas ją pergyveno.

              Comment


                #67
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Lyginkim kas yra ir buvo, o ne tai, ko nebuvo.
                Tada nelabai yra ką lyginti, nes skristi tada nelabai kur ir galėjai, išskyrus kelias kryptis SSRS. Dabar, su vienu persėdimu, už ~2000Lt (t.y. beveik vidutinę algą), iš Vilniaus gali nuskristi į kelis šimtus vietų visame pasaulyje.
                Paskutinis taisė John; 2013.07.09, 22:01.

                Comment


                  #68
                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Tada nelabai yra ką lyginti, nes skristi tada nelabai kur ir galėjai, išskyrus kelias kryptis SSRS. Dabar, su vienu persėdimu, už ~2000Lt (t.y. beveik vidutinę algą), iš Vilniaus gali nuskristi į kelis šimtus vietų visame pasaulyje.
                  Tuomet irgi galėjai nuskristi į kelis tūkstančius vietų TSRS už mėnesio algą ir mažiau su persėdimais. Lyginti pagal skrydžių geografiją iš viso yra nekorektiška nes pasaulinė aviacija per pastaruosius 20 metų, ką ten 20, per 10 metų labai smarkiai išsivystė.

                  Comment


                    #69
                    Na va, kadangi visi čia lygina savo kainas - aš už poros savaičių skrisiu į Frankfurtą į abi puses. Bilietai 330lt. Taigi už vidutinį lietuvio atlyginimą galėčiau suskraidyti apie 7 kartus Visai nieko. Ane, A|1? Ir palygink atstumus. Plius žinant, kad skrendant sovietmečiu visada rizikuodavai dėl savo gyvybės, nes nebuvo tokios kokybės kontrolės kaip dabar. Net šiurpas nukrečia kai prisimini lėktuvo avariją sovietmečiu, kuomet žuvo didelė dalis Vilniaus pediatrų.
                    Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                    Comment


                      #70
                      Soriukas, bet žmonės ir į Palangą galėdavo sau leisti nuskristi. O dabar paguglinau - per Rygą 367 Lt

                      Comment


                        #71
                        Parašė rat Rodyti pranešimą
                        Soriukas, bet žmonės ir į Palangą galėdavo sau leisti nuskristi. O dabar paguglinau - per Rygą 367 Lt
                        Ir dabar gali sau tą leisti. Skirtumas tik tas, kad dabar didžioji dalis žmonių sau gali be jokių problemų leisti nuvažiuoti į Palangą automobiliu. Bijau sumeluot, bet ar visi anais laikais galėdavo lengvai įsigyti automobilį iš standartinio dydžio pajamų?

                        Comment


                          #72
                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Ir dabar gali sau tą leisti. Skirtumas tik tas, kad dabar didžioji dalis žmonių sau gali be jokių problemų leisti nuvažiuoti į Palangą automobiliu. Bijau sumeluot, bet ar visi anais laikais galėdavo lengvai įsigyti automobilį iš standartinio dydžio pajamų?
                          Visų pirma niekas tais laikais negyvendavo už formalią algą, viską, ko reikia gaudavo "po blatu", o jeigu jo neturėdavo, tuomet galėdavo tuos rublius pečiuje kurenti
                          Flickr

                          Comment


                            #73
                            Parašė bebop Rodyti pranešimą
                            Na va, kadangi visi čia lygina savo kainas - aš už poros savaičių skrisiu į Frankfurtą į abi puses. Bilietai 330lt. Taigi už vidutinį lietuvio atlyginimą galėčiau suskraidyti apie 7 kartus Visai nieko. Ane, A|1? Ir palygink atstumus. Plius žinant, kad skrendant sovietmečiu visada rizikuodavai dėl savo gyvybės, nes nebuvo tokios kokybės kontrolės kaip dabar. Net šiurpas nukrečia kai prisimini lėktuvo avariją sovietmečiu, kuomet žuvo didelė dalis Vilniaus pediatrų.
                            Ir vėl kada išmoksi mąstyti? Ką lygini? Kažkokias akcijines kainas, už kurias parduodami vos keli bilietai, su kainomis kurios buvo vienodos į visus lėktuvus, skrendančius konkrečiu maršrutu. Tiesa, tarybiniais laikais, pradėjus plisti reaktyviniams lėktuvams, į propelerinius duodavo netgi nuolaidą kai kurioms keleivių grupėms (studentai, moksleiviai, kariai, invalidai ir pan.).
                            Dabar gyvybe nerizikuoji? Kasmet įvyksta kelios katastrofos ES, JAV. O gal anais laikais jos vykdavo tik TSRS, o Vakaruose neįvykdavo? Taip kad nereikia čia pasakų. Kažkur skaičiau, kad pagal lėktuvų modelius, daugiausiai (skaičiuojant pagal skrydžio valandas) į katastrofas patenka Boeing 737 serija. Tik po to rusiškas IL-76 ir TU-154, o ketvirtas Airbusas.

                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Ir dabar gali sau tą leisti. Skirtumas tik tas, kad dabar didžioji dalis žmonių sau gali be jokių problemų leisti nuvažiuoti į Palangą automobiliu. Bijau sumeluot, bet ar visi anais laikais galėdavo lengvai įsigyti automobilį iš standartinio dydžio pajamų?
                            Mes kalbame ne apie automobilius, o apie skrydį lėktuvu.

                            Comment


                              #74
                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Visų pirma niekas tais laikais negyvendavo už formalią algą, viską, ko reikia gaudavo "po blatu", o jeigu jo neturėdavo, tuomet galėdavo tuos rublius pečiuje kurenti
                              Drįsčiau abejoti dėl teiginio, kad niekas. Absoliuti dauguma kaip tik gyveno tik iš algos.
                              O lėktuvų bilietai šiaip jau tikrai buvo deficitas. Ir daugiausiai dėl to, kad daug vietų buvo iš anksto "broniruota" visokio plauko valdininkams, kariškiams ir įmonėms.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Drįsčiau abejoti dėl teiginio, kad niekas. Absoliuti dauguma kaip tik gyveno tik iš algos.
                                O lėktuvų bilietai šiaip jau tikrai buvo deficitas. Ir daugiausiai dėl to, kad daug vietų buvo iš anksto "broniruota" visokio plauko valdininkams, kariškiams ir įmonėms.
                                Beabejo, kad dauguma gyveno iš atlyginimo, bet kaip ir pats pasakėtė, visko buvo deficitas ir ne rublių turėjimas lemdavo, kiek žmonės turėjo, o ryšiai. Todėl kai kurie darbai ir už 500 rublių buvo nepatrauklūs ir pavykdavo rasti darbuotojų tik per paskirimus, o kai kur visi verždavosi dirbti ir už 70 rublių. Tiesiog nebuvo rinkos ekonomikos, kur viską galėdavai nuėjęs į parduotuvę už pinigus nusipirkti, todėl tie visi skaičiavimai, kiek ko galima buvo nusipirkti už vidutinį atlyginimą nelabai prasmės turi.
                                Flickr

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Drįsčiau abejoti dėl teiginio, kad niekas. Absoliuti dauguma kaip tik gyveno tik iš algos.
                                  O lėktuvų bilietai šiaip jau tikrai buvo deficitas. Ir daugiausiai dėl to, kad daug vietų buvo iš anksto "broniruota" visokio plauko valdininkams, kariškiams ir įmonėms.
                                  Ir dėl to, kad kainos buvo iš tikrųjų mažos. Dabar už tokias skraidytų VISI (pabrėžiu) lėktuvai, tai užpildymas būtų didelis, o populiariomis kryptimis bilietų katastrofiškai trūktų.

                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Beabejo, kad dauguma gyveno iš atlyginimo, bet kaip ir pats pasakėtė, visko buvo deficitas ir ne rublių turėjimas lemdavo, kiek žmonės turėjo, o ryšiai. Todėl kai kurie darbai ir už 500 rublių buvo nepatrauklūs ir pavykdavo rasti darbuotojų tik per paskirimus, o kai kur visi verždavosi dirbti ir už 70 rublių. Tiesiog nebuvo rinkos ekonomikos, kur viską galėdavai nuėjęs į parduotuvę už pinigus nusipirkti, todėl tie visi skaičiavimai, kiek ko galima buvo nusipirkti už vidutinį atlyginimą nelabai prasmės turi.
                                  Nereikia visaapibendrinančių išvadų. Ne viskas buvo deficitas. Už 500 rublių darbo vietos nesimėtė. Kas kita, kad tokioms darbo vietoms buvo keliami aukšti kvalifikaciniai reikalavimai arba jos buvo kur nors užkampyje. Užkampyje TSRS masteliais, o ne Lietuvos ar kitos respublikos masteliais. Už 70 rublių verždavosi dirbti ten, kur buvo galima vogti. Bet juk ir dabar taip yra. Valdiškose vietose tikrai nėra dideli atlyginimai, bet į kai kurias oi kaip veržiamasi.

                                  Comment


                                    #77
                                    Viskas čia sufabrikuota, Jūs Landsberginiai šmikiai !!

                                    Comment


                                      #78
                                      Vilniaus areouosto naujų rūmų maketas
                                      Paskutinis taisė Romas; 2020.04.11, 12:09.

                                      Comment


                                        #79
                                        Keli mėnesiai, kai Vilniaus oro uostas turi šį smagų pavadinimą Gal kas pastebėjot



                                        Fotografuota per autobuso langą mobiliu, tad atsiprašau už kokybę
                                        My Flickr
                                        My Trainpix

                                        Comment


                                          #80
                                          Pastebėjom. Atrodo graudžiai. Gal čia paveldosauga tik tokį dizainą leido?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X