Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    MSQ-PEK dažniausiai operuojama yra A330 lėktuvu, PEK-BKK B738. Beto kiek žinau, berods kas antras reisas iš Minsko turi nutupimą Budapešte. Beja norint išbandyti Air China, nereikia skristi į Kiniją, galima įsigyti biletus pvz. Barselona- Viena.

    Ekranai nėra patys mažiausi, bet tikrai ir ne patys didžiausi. Kaip prieš visus ilgus skrydžius išdalinami pledai, ausinės, pagalvėlės. Maistas, kaip andyour minėjo- pašildytas iš plastikinių indų

    Aptarnavimas- ok, tikrai nėra labiausiai vėluojanti kompanija, toli gražu, o bagažas dažniausiai pametamas ant žemės, stebuklų tikėtis nereikia. Turbūt daug ką pasako Skytrax 3 žvaigždutės.
    Pagal Flightaware.co.uk CA operuoja tris daily skrydžius PEK-BKK. Du iš jų daromi B738 ir vienas B772.
    Paskutinis taisė John; 2015.11.09, 23:11.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Kaip ir minėjau, nesu labai toli skrydęs, tik iki 2h. Bet kelionėje automobiliu, traukiniu, teko keliauti 5-13h. Kiekvienas žmogus gyvenime bent kartą yra keliavęs be perstojo 5 valandas. Manau, svarbiausia yra saugumas, tada kaina, patogumas(vietos kojoms, sėdynė). Visą kitą antraeiliai dalykai.
    Pažiūrėčiau ką tu sakytum automobilyje prasėdėjęs 17-18 val. Tas pats iš esmės galioja ir lėktuvams.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tu žiūri iš kartą per metus keliaujančio pusės. Pabandyk pažiūrėti iš dažniau skraidančio, ypač verslo keliautojo, ir suprasi, kam reikalingas kompiuteris, patogumai ir pan.
    Žmonės su SAS skraido vieną kartą per metus? Pakonsultuok tu juos, bet prieš tai susitark dėl procentų nuo pelno.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Andyour, šiaip smalsu, ar esi kada skridęs long-haul skrydžiu? Na bent kokias 6 valandas lėktuve? Nes iš tavo požiūruo gali pasirodyti, kad taikai vien teoriją be praktikos
    Kaip ir minėjau, nesu labai toli skrydęs, tik iki 2h. Bet kelionėje automobiliu, traukiniu, teko keliauti 5-13h. Kiekvienas žmogus gyvenime bent kartą yra keliavęs be perstojo 5 valandas. Manau, svarbiausia yra saugumas, tada kaina, patogumas(vietos kojoms, sėdynė). Visą kitą antraeiliai dalykai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    O kas skraido Minskas - Pekinas? Neortodoksinis pasirinkimas skrist per Minska
    Kaina. Bent skrendant į dar kitą miestą nei Pekinas. Dažnai geriausia kaina būna tokiu maršrutu: Minskas-Pekinas-Bankokas/Saigonas/kt.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Andyour, šiaip smalsu, ar esi kada skridęs long-haul skrydžiu? Na bent kokias 6 valandas lėktuve? Nes iš tavo požiūruo gali pasirodyti, kad taikai vien teoriją be praktikos

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tu žiūri iš kartą per metus keliaujančio pusės. Pabandyk pažiūrėti iš dažniau skraidančio, ypač verslo keliautojo, ir suprasi, kam reikalingas kompiuteris, patogumai ir pan.
    Ir dar verslo keliautojui dažniausiai ne pačiam iš savo kišenės reikia mokėti už kelionę, o apmoka įmonė, tai geriau gauti kuo geresnį servisą ne už savo pinigus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Ir tai akcentuojate kiekvienoje žinutėje.
    Mėgstu ėsti ir maukti alų lėktuvuose

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Gyvenime nieko blogo nenutiktų, jei kurį laiką pabūtum be kompiuterio, be TV, be muzikos, o tiesiog pailsėtum
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Jeigu žiūrėti iš tos pusės, kad skrydis yra pramoga.
    Tu žiūri iš kartą per metus keliaujančio pusės. Pabandyk pažiūrėti iš dažniau skraidančio, ypač verslo keliautojo, ir suprasi, kam reikalingas kompiuteris, patogumai ir pan.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Parašė Darius_ Rodyti pranešimą
    Skrendu economy klase, bet man įdomu bendras lygis: aptarnavimas, (ne)vėlavimas, bagažo (ne)pametimai, kiti įspūdžiai. Išties pasirinkau gana eksperimentinį skrydį, nes kaina buvo itin maža. Skrendu Minskas-Pekinas-Bangkokas.
    O kas skraido Minskas - Pekinas? Neortodoksinis pasirinkimas skrist per Minska
    Visumoj, tai senieji Europos mochikanai, kaip KLM, Lufthanza, AirFrance ir Alitalia yra velniskai nepatikimi, veluojantys, ypac daznai streikuojantys ir pametantys bagaza (Lufthanza bagazas negalioja). O visi low costai (Ryan, Wizz, Blue ir t.t.) bei artimuju rytu (Turkish, Etihad, Emirates ir t.t.) siuo atveju yra n kartu geresnis pasirinkimas jei nori turetu "worry-free" kelione

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aš tai vien dėl galimybės pamatyti PEK T3 skrisčiau, kuris yra vienas didesnių ir turbūt vienas geresnių oro uostų. Ir ar PEK-BKK naudojamas ne wide-body lėktuvas? 777 ar 747? Jei taip, tai gausi normaliai ėsti ir šiaip dvigubas long-haul experience. Skytrax reitina Air China 3 žvaigždutėm, kaip ir krūvą kitų vidutinių avialinijų.
    Ir tai akcentuojate kiekvienoje žinutėje.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Prisiminiau savo patirtį su SAS. Ir daugiau su tokia avialinija niekada neskrisiu, net jei būtų keliais ar keliolika Eurų pigiau. Nes tai tiesiog sugadina nuotaiką, kas daugeliui keleivių kainuoja daugiau, nei keli sutaupyti Eurai.
    Man rodos, SAS mąsto panašiai kaip aš

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Veikia ir psichologinis faktorius. Daugelis keleuvių nori all-in experience, ką ir pasiūlo Qatar, Emirates ir keletas kitų avialinijų.
    Jeigu žiūrėti iš tos pusės, kad skrydis yra pramoga.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    MSQ-PEK dažniausiai operuojama yra A330 lėktuvu, PEK-BKK B738. Beto kiek žinau, berods kas antras reisas iš Minsko turi nutupimą Budapešte. Beja norint išbandyti Air China, nereikia skristi į Kiniją, galima įsigyti biletus pvz. Barselona- Viena.

    Ekranai nėra patys mažiausi, bet tikrai ir ne patys didžiausi. Kaip prieš visus ilgus skrydžius išdalinami pledai, ausinės, pagalvėlės. Maistas, kaip andyour minėjo- pašildytas iš plastikinių indų

    Aptarnavimas- ok, tikrai nėra labiausiai vėluojanti kompanija, toli gražu, o bagažas dažniausiai pametamas ant žemės, stebuklų tikėtis nereikia. Turbūt daug ką pasako Skytrax 3 žvaigždutės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Darius_ Rodyti pranešimą
    Skrendu economy klase, bet man įdomu bendras lygis: aptarnavimas, (ne)vėlavimas, bagažo (ne)pametimai, kiti įspūdžiai. Išties pasirinkau gana eksperimentinį skrydį, nes kaina buvo itin maža. Skrendu Minskas-Pekinas-Bangkokas.
    Aš tai vien dėl galimybės pamatyti PEK T3 skrisčiau, kuris yra vienas didesnių ir turbūt vienas geresnių oro uostų. Ir ar PEK-BKK naudojamas ne wide-body lėktuvas? 777 ar 747? Jei taip, tai gausi normaliai ėsti ir šiaip dvigubas long-haul experience. Skytrax reitina Air China 3 žvaigždutėm, kaip ir krūvą kitų vidutinių avialinijų.
    Paskutinis taisė John; 2015.11.09, 14:14.

    Komentuoti:


  • Darius_
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Papasakok plačiau, iš kur ir į kur skrisi? Australija, Europa, JAV? Kokia klasė, tada bus galima suteikti tau daugiau info.
    Skrendu economy klase, bet man įdomu bendras lygis: aptarnavimas, (ne)vėlavimas, bagažo (ne)pametimai, kiti įspūdžiai. Išties pasirinkau gana eksperimentinį skrydį, nes kaina buvo itin maža. Skrendu Minskas-Pekinas-Bangkokas.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Ir taip. Bet labiausiai norėjau pabrėžti, kad tas nemokamas pašildytas maistas ir alaus skarbonkė yra ne rodiklis vertinant avialinijas, ypač jei tai subsidijos-denpingas ar kažkoks marketinginis triukas.
    Nemokamo maisto lėktuvuose nėra. Viskas yra įskaičiuota į kainą ir subsidijas. Be to, nereikia tikėtis kad viskas bus pateikta kaip restorane

    Komentuoti:


  • Vaidas
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Turkish imituoja "tikra" restorana ir apsimeta gamindami masita Vertinant skrydzio kokybe, tai sakyciau, kad Turkish ir Emirates yra patys patys auksciausi
    Prieš porą savaičių teko skristi PSA-IST, tai tikrai buvau nustebęs, nes pirmą kartą maistas lėktuve buvo tikrai skanus.
    Kadangi kol kas long-haul esu skridęs tik vieną kartą, tai patirties su avialinijų karštu maistu turiu nedaug, bet iki tol buvo arba tik valgomas, bet ne ypač skanus (Air Canada, Air Malta, Lufthansa business), arba išvis nevalgomas (išalkau skrendant PSA-FUE su RYR - never again)...

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Turkish imituoja "tikra" restorana ir apsimeta gamindami masita Vertinant skrydzio kokybe, tai sakyciau, kad Turkish ir Emirates yra patys patys auksciausi

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Na, lėktuvas- tai ne antžeminis restoranas, jame nelabai patogu būtų maistą tiekti ant stiklinių lėkščių.
    Esmė tame, kad ne vien tik už maistą keleiviai giria arabų avialinijas (jei būtų tik geras maistas, bet surūdijęs senas lėktuvas, nepatogios sėdynės, nemandagios stiuardesės ir tt., manau patenkintų būtų žymiai mažiau, nes tikrai ne nuo maisto viskas priklauso).

    Jeigu jau tiek daug gerų atsiliepimų, vadinasi, Qatar gali pasiūlyti kur kas daugiau nei vien tik skanų maistą. Ir lėktuvas naujas, ir stiuardesės malonios, ir interjeras nerealus, ir sėdynės, ir entertainment aukštame lygyje, manau, nuotraukos aukščiau kalba pačios už save, puikiai parodo visus privalumus.

    P.S. o kas liečia maistą, tai kaip tik reikia džiaugtis, kad normaliai maitina, o ne kažkokiais sumuštinukais.
    Veikia ir psichologinis faktorius. Daugelis keleuvių nori all-in experience, ką ir pasiūlo Qatar, Emirates ir keletas kitų avialinijų. Aišku, buhalteriškai būtų galima nustatyti, kad low-cost modelis turėtų imti viršų ir visos avialinijos chargintų už maistą, gėrimus ir visa kita. Bet psichologinis faktorius svarbus. Prisiminiau savo patirtį su SAS. Ir daugiau su tokia avialinija niekada neskrisiu, net jei būtų keliais ar keliolika Eurų pigiau. Nes tai tiesiog sugadina nuotaiką, kas daugeliui keleivių kainuoja daugiau, nei keli sutaupyti Eurai.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Na, lėktuvas- tai ne antžeminis restoranas, jame nelabai patogu būtų maistą tiekti ant stiklinių lėkščių.
    Esmė tame, kad ne vien tik už maistą keleiviai giria arabų avialinijas (jei būtų tik geras maistas, bet surūdijęs senas lėktuvas, nepatogios sėdynės, nemandagios stiuardesės ir tt., manau patenkintų būtų žymiai mažiau, nes tikrai ne nuo maisto viskas priklauso).

    Jeigu jau tiek daug gerų atsiliepimų, vadinasi, Qatar gali pasiūlyti kur kas daugiau nei vien tik skanų maistą. Ir lėktuvas naujas, ir stiuardesės malonios, ir interjeras nerealus, ir sėdynės, ir entertainment aukštame lygyje, manau, nuotraukos aukščiau kalba pačios už save, puikiai parodo visus privalumus.

    P.S. o kas liečia maistą, tai kaip tik reikia džiaugtis, kad normaliai maitina, o ne kažkokiais sumuštinukais.

    Komentuoti:

Working...
X