Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionių lėktuvais apžvalgos
Collapse
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąKaip ir minėjau, nesu labai toli skrydęs, tik iki 2h. Bet kelionėje automobiliu, traukiniu, teko keliauti 5-13h. Kiekvienas žmogus gyvenime bent kartą yra keliavęs be perstojo 5 valandas. Manau, svarbiausia yra saugumas, tada kaina, patogumas(vietos kojoms, sėdynė). Visą kitą antraeiliai dalykai.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTu žiūri iš kartą per metus keliaujančio pusės. Pabandyk pažiūrėti iš dažniau skraidančio, ypač verslo keliautojo, ir suprasi, kam reikalingas kompiuteris, patogumai ir pan.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąAndyour, šiaip smalsu, ar esi kada skridęs long-haul skrydžiu? Na bent kokias 6 valandas lėktuve? Nes iš tavo požiūruo gali pasirodyti, kad taikai vien teoriją be praktikos
Komentuoti:
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąO kas skraido Minskas - Pekinas? Neortodoksinis pasirinkimas skrist per Minska
Komentuoti:
-
Andyour, šiaip smalsu, ar esi kada skridęs long-haul skrydžiu? Na bent kokias 6 valandas lėktuve? Nes iš tavo požiūruo gali pasirodyti, kad taikai vien teoriją be praktikos
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTu žiūri iš kartą per metus keliaujančio pusės. Pabandyk pažiūrėti iš dažniau skraidančio, ypač verslo keliautojo, ir suprasi, kam reikalingas kompiuteris, patogumai ir pan.
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąIr tai akcentuojate kiekvienoje žinutėje.
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąGyvenime nieko blogo nenutiktų, jei kurį laiką pabūtum be kompiuterio, be TV, be muzikos, o tiesiog pailsėtumParašė andyour Rodyti pranešimąJeigu žiūrėti iš tos pusės, kad skrydis yra pramoga.
Komentuoti:
-
Parašė Darius_ Rodyti pranešimąSkrendu economy klase, bet man įdomu bendras lygis: aptarnavimas, (ne)vėlavimas, bagažo (ne)pametimai, kiti įspūdžiai. Išties pasirinkau gana eksperimentinį skrydį, nes kaina buvo itin maža. Skrendu Minskas-Pekinas-Bangkokas.
Visumoj, tai senieji Europos mochikanai, kaip KLM, Lufthanza, AirFrance ir Alitalia yra velniskai nepatikimi, veluojantys, ypac daznai streikuojantys ir pametantys bagaza (Lufthanza bagazas negalioja). O visi low costai (Ryan, Wizz, Blue ir t.t.) bei artimuju rytu (Turkish, Etihad, Emirates ir t.t.) siuo atveju yra n kartu geresnis pasirinkimas jei nori turetu "worry-free" kelione
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš tai vien dėl galimybės pamatyti PEK T3 skrisčiau, kuris yra vienas didesnių ir turbūt vienas geresnių oro uostų. Ir ar PEK-BKK naudojamas ne wide-body lėktuvas? 777 ar 747? Jei taip, tai gausi normaliai ėsti ir šiaip dvigubas long-haul experience. Skytrax reitina Air China 3 žvaigždutėm, kaip ir krūvą kitų vidutinių avialinijų.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąPrisiminiau savo patirtį su SAS. Ir daugiau su tokia avialinija niekada neskrisiu, net jei būtų keliais ar keliolika Eurų pigiau. Nes tai tiesiog sugadina nuotaiką, kas daugeliui keleivių kainuoja daugiau, nei keli sutaupyti Eurai.
Parašė John Rodyti pranešimąVeikia ir psichologinis faktorius. Daugelis keleuvių nori all-in experience, ką ir pasiūlo Qatar, Emirates ir keletas kitų avialinijų.
Komentuoti:
-
MSQ-PEK dažniausiai operuojama yra A330 lėktuvu, PEK-BKK B738. Beto kiek žinau, berods kas antras reisas iš Minsko turi nutupimą Budapešte. Beja norint išbandyti Air China, nereikia skristi į Kiniją, galima įsigyti biletus pvz. Barselona- Viena.
Ekranai nėra patys mažiausi, bet tikrai ir ne patys didžiausi. Kaip prieš visus ilgus skrydžius išdalinami pledai, ausinės, pagalvėlės. Maistas, kaip andyour minėjo- pašildytas iš plastikinių indų
Aptarnavimas- ok, tikrai nėra labiausiai vėluojanti kompanija, toli gražu, o bagažas dažniausiai pametamas ant žemės, stebuklų tikėtis nereikia. Turbūt daug ką pasako Skytrax 3 žvaigždutės.
Komentuoti:
-
Parašė Darius_ Rodyti pranešimąSkrendu economy klase, bet man įdomu bendras lygis: aptarnavimas, (ne)vėlavimas, bagažo (ne)pametimai, kiti įspūdžiai. Išties pasirinkau gana eksperimentinį skrydį, nes kaina buvo itin maža. Skrendu Minskas-Pekinas-Bangkokas.Paskutinis taisė John; 2015.11.09, 13:14.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPapasakok plačiau, iš kur ir į kur skrisi? Australija, Europa, JAV? Kokia klasė, tada bus galima suteikti tau daugiau info.
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąIr taip. Bet labiausiai norėjau pabrėžti, kad tas nemokamas pašildytas maistas ir alaus skarbonkė yra ne rodiklis vertinant avialinijas, ypač jei tai subsidijos-denpingas ar kažkoks marketinginis triukas.
Komentuoti:
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąTurkish imituoja "tikra" restorana ir apsimeta gamindami masita Vertinant skrydzio kokybe, tai sakyciau, kad Turkish ir Emirates yra patys patys auksciausi
Kadangi kol kas long-haul esu skridęs tik vieną kartą, tai patirties su avialinijų karštu maistu turiu nedaug, bet iki tol buvo arba tik valgomas, bet ne ypač skanus (Air Canada, Air Malta, Lufthansa business), arba išvis nevalgomas (išalkau skrendant PSA-FUE su RYR - never again)...
Komentuoti:
-
Turkish imituoja "tikra" restorana ir apsimeta gamindami masita Vertinant skrydzio kokybe, tai sakyciau, kad Turkish ir Emirates yra patys patys auksciausi
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, lėktuvas- tai ne antžeminis restoranas, jame nelabai patogu būtų maistą tiekti ant stiklinių lėkščių.
Esmė tame, kad ne vien tik už maistą keleiviai giria arabų avialinijas (jei būtų tik geras maistas, bet surūdijęs senas lėktuvas, nepatogios sėdynės, nemandagios stiuardesės ir tt., manau patenkintų būtų žymiai mažiau, nes tikrai ne nuo maisto viskas priklauso).
Jeigu jau tiek daug gerų atsiliepimų, vadinasi, Qatar gali pasiūlyti kur kas daugiau nei vien tik skanų maistą. Ir lėktuvas naujas, ir stiuardesės malonios, ir interjeras nerealus, ir sėdynės, ir entertainment aukštame lygyje, manau, nuotraukos aukščiau kalba pačios už save, puikiai parodo visus privalumus.
P.S. o kas liečia maistą, tai kaip tik reikia džiaugtis, kad normaliai maitina, o ne kažkokiais sumuštinukais.
Komentuoti:
-
Na, lėktuvas- tai ne antžeminis restoranas, jame nelabai patogu būtų maistą tiekti ant stiklinių lėkščių.
Esmė tame, kad ne vien tik už maistą keleiviai giria arabų avialinijas (jei būtų tik geras maistas, bet surūdijęs senas lėktuvas, nepatogios sėdynės, nemandagios stiuardesės ir tt., manau patenkintų būtų žymiai mažiau, nes tikrai ne nuo maisto viskas priklauso).
Jeigu jau tiek daug gerų atsiliepimų, vadinasi, Qatar gali pasiūlyti kur kas daugiau nei vien tik skanų maistą. Ir lėktuvas naujas, ir stiuardesės malonios, ir interjeras nerealus, ir sėdynės, ir entertainment aukštame lygyje, manau, nuotraukos aukščiau kalba pačios už save, puikiai parodo visus privalumus.
P.S. o kas liečia maistą, tai kaip tik reikia džiaugtis, kad normaliai maitina, o ne kažkokiais sumuštinukais.
Komentuoti:
Komentuoti: