Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Puikumelis, kad siuo metu turbut turetu buti pakankamai vietu ir kuri laika niekas neveks kad nera kur automobilio pastatyti
    Labai jau negerbi lietuvių kalbos. Jei negali rašyt lietuviškom raidėm, tai bent kablelį prieš "kad" padėtum. Čia juk viešas forumas, o ne kokia SMS savam draugeliui...

    Comment


      Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
      Labai jau negerbi lietuvių kalbos. Jei negali rašyt lietuviškom raidėm, tai bent kablelį prieš "kad" padėtum. Čia juk viešas forumas, o ne kokia SMS savam draugeliui...
      Oi per skubejima pamirstu viska ka reikia sudelioti
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        Tai neskubėk, niekas juk nedega. O jeigu rašysi kaip dera, tai ne tik visiems bus patogiau ir maloniau skaityti, bet ir pats solidžiau atrodysi.

        Comment


          Kelią link sostinės oro uosto pagreitins rekonstruotas viadukas

          http://www.transp.lt/Default.aspx?El...n=0&SearchTXT=
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Parašė kaskas Rodyti pranešimą
            Oi per skubejima pamirstu viska ka reikia sudelioti
            Tai vėl labai skubėjai, kad šveplai išėjo?

            Comment


              “airBaltic” mažins apsukas Vilniuje

              Du didieji Lietuvos skrydžių rinkos dalyviai atskirais pranešimais patvirtino viską, apie ką rašiau anksčiau: “airBaltic” iš Rygos skraidys į Tamperę, Amsterdamą ir Dubajų, o “FlyLAL” iš Vilniaus į Budapeštą ir Madridą.

              Buvusi Vilniaus oro uosto lyderė “airBaltic” kaip prisėmusi vandens į burną tyli apie rudens planus Vilniuje, o iki naujojo skrydžių sezono pradžios liko du su puse mėnesio. Ima ryškėti faktai, jog “airBaltic” ketina vis daugiau keleivių nukreipti iš Vilniaus skrydžiams per Rygą: nuo rugsėjo 1 dienos iš Vilniaus į Rygą keleiviai bus gabenami penkis kartus per dieną.

              Oficialiai tai nepatvirtinti, bet, atrodo, nuo spalio pabaigos, įsigaliojus žiemos tvarkaraščiui, “airBaltic” krypčių iš Vilniaus gana ženkliai sumažės. Iš Vilniaus nebebus vykdomi skrydžiai į Dubliną, Kišiniovą, Diuseldorfą, Hamburgą, Odesą, Barseloną. Mažėja skrydžių į Oslą (lieks tik trys savaitiniai vidurdienio skrydžiai), Milaną (3 savaitiniai vietoje penkių), Paryžių (3 savaitiniai vietoje penkių), Stokholmą (pavasarį įvesti vidurdienio skrydžiai bus panaikinti). Tuo tarpu daugeliu šiuo krypčių skrydžiai iš Rygos bus suintensyvinti.

              Sutankinti ketinama skrydžius iš Vilniaus į Berlyną ir Miuncheną: nuo rudens į šiuos miestus turėtų būti skraidoma kasdien. Nepaliestos liks Kopenhagos, Briuselio, Londono, Helsinkio, Romos ir Talino kryptys.

              Kol kas nežinoma apie jokias naujas “airBaltic” kryptis iš Vilniaus. Tiesa, neatmestina tikimybė, jog dėl dalis tvarkaraščio dar gali būti derinama su netradicinius sprendimus kartas nuo karto išmetančiu Vilniaus oro uostu.

              “airBaltic” siaurėjantis tvarkaraštis nerodo kompanijos pasitraukimo iš Vilniaus, bet, akivaizdu, jog SAS ir Latvijos vyriausybės valdoma bendrovė būti lyderiu pervežimuose iš Vilniaus oro uosto nelaiko savo strateginiu tikslu. Visgi, mažėjantis skrydžių iš Vilniaus skaičius gali pakenkti VNO plėtrai ir atsiliepti

              Įdomu, kaip “airBaltic” seksis vykdyti reisą Ryga-Dubajus-Ryga: “įsukti” šią kryptį “airBaltic” bandė dar praeitą žiemą, bet, įvykdžius penkis reisus, skrydžiai buvo išimti iš tvarkaraščio.

              Iš smulkesnių naujienų - “Aurela” ir mistinis kelionių organizatorius “Aviastas” sustabdė kassavaitinius skrydžius iš Vilniaus į Alma Atą. Pusiau veikianti interneto svetainė, jokios konkrečios informacijos internete, neplanuotai stabdomi skrydžiai, kurie, neaišku, kada vėl atsiras atrodo labai nerimtai. Kalbama, jog esant tokiai situacijai, į “airBaltic” du kartus per savaitę skraidantį “Boeing 757″ prilipa pilnas salonas keleivių.

              http://simonas.bartkus.lt/blog/
              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

              Comment


                Parašė smb
                Įdomu, kaip “airBaltic” seksis vykdyti reisą Ryga-Dubajus-Ryga: “įsukti” šią kryptį “airBaltic” bandė dar praeitą žiemą, bet, įvykdžius penkis reisus, skrydžiai buvo išimti iš tvarkaraščio.
                Tie 5 reisai ir buvo numatyti pagal tvarkaraštį nuo pat pradžių.

                Parašė smb
                Sutankinti ketinama skrydžius iš Vilniaus į Berlyną ir Miuncheną: nuo rudens į šiuos miestus turėtų būti skraidoma kasdien. Nepaliestos liks Kopenhagos, Briuselio, Londono, Helsinkio, Romos ir Talino kryptys.
                Per minėtus miestus airBaltic skraidina daug keleivių skrendačių su persėdimais. Miunchene galima persėst į daugumą Lufthansos skrydžių, Berlyne į AirBerlin, Romoj į AirOne ir t.t.

                Parašė smb
                Oficialiai tai nepatvirtinti, bet, atrodo, nuo spalio pabaigos, įsigaliojus žiemos tvarkaraščiui, “airBaltic” krypčių iš Vilniaus gana ženkliai sumažės. Iš Vilniaus nebebus vykdomi skrydžiai į Dubliną, Kišiniovą, Diuseldorfą, Hamburgą, Odesą, Barseloną.
                Nu aš vis dar tikiuosi, kad čia tik kol kas nėra tvarkaraščių. O dėl Dublino - apskritai netikiu, kad nei airBaltic, nei FlyLAL ten žiemą neskraidys.
                kaip?

                Comment


                  NEED HELP!

                  Esmė tame, kad mąstome pirkti sklypelį su namuku Rodunios Soduose, kurie yra netoli oro uosto. Gal kas žinote, ar nėra numatyta pakilimo takų pletra sodų sąskaita?

                  Comment


                    Parašė dr.Jackal Rodyti pranešimą
                    NEED HELP!

                    Esmė tame, kad mąstome pirkti sklypelį su namuku Rodunios Soduose, kurie yra netoli oro uosto. Gal kas žinote, ar nėra numatyta pakilimo takų pletra sodų sąskaita?
                    Kiek žinau bus ilginamas esamas takas +500metrų i Salininku puse turbut.

                    Ir naujas takas (ten pirmas paveiksliukas):
                    http://www.miestai.net/forumas/showt...t=1544&page=47
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      aciu, bet kazkaip neiziurejau , kur tas naujas takas...

                      Comment


                        Parašė dr.Jackal Rodyti pranešimą
                        aciu, bet kazkaip neiziurejau , kur tas naujas takas...
                        Bus tiesiamas į rytų puse nuo babartinio galo (salininku puseje arba toliau nuo miesto) ir eis virs Lydos plento.
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          /\ nemanau kad antras takas kada nors ten bus pastatytas... vieta visai neracionali... vien riedėjimo nuo 3 iki 6 km... nebent planuoti dar viena peroną ir terminalą kažkur arti taku susikirtimo...

                          Comment


                            Parašė alm Rodyti pranešimą
                            Nu aš vis dar tikiuosi, kad čia tik kol kas nėra tvarkaraščių. O dėl Dublino - apskritai netikiu, kad nei airBaltic, nei FlyLAL ten žiemą neskraidys.
                            FlyLAL tai kiek žinau skraidys, tik vis dar nesugeba paskelbti tvarkaraščio.

                            Iš kitos pusės nėra nuostabu, nes šiame maršrute buvo bene didžiausia konkurencija: skraido ir "Ryanair", ir "Aer Lingus", ir "FlyLAL", ir "airBaltic".

                            Vilnius-Dublinas yra jau gana tolimas skrydis, o būtent tokiems skrydžiams daugiausia smogė kuro kainų šuolis aukštyn. Tolimi skrydžiai apsimoka, tik jai lėktuvų užpildymas yra labai didelis. Bilietų kainų šiame maršrute kelti negali, nes konkurencija didžiulė. Tai manau, nėra nuostabu, jeigu viena iš kompanijų neatlaikys ir pasitrauks iš maršruto.

                            Priedo, ekonominei situacijai svyruojant, gali būti, jog darbo liaudis rečiau pradėjo šiuo maršrutu skraidyt.

                            Comment


                              Parašė smb Rodyti pranešimą
                              FlyLAL tai kiek žinau skraidys, tik vis dar nesugeba paskelbti tvarkaraščio.

                              Iš kitos pusės nėra nuostabu, nes šiame maršrute buvo bene didžiausia konkurencija: skraido ir "Ryanair", ir "Aer Lingus", ir "FlyLAL", ir "airBaltic".

                              Vilnius-Dublinas yra jau gana tolimas skrydis, o būtent tokiems skrydžiams daugiausia smogė kuro kainų šuolis aukštyn. Tolimi skrydžiai apsimoka, tik jai lėktuvų užpildymas yra labai didelis. Bilietų kainų šiame maršrute kelti negali, nes konkurencija didžiulė. Tai manau, nėra nuostabu, jeigu viena iš kompanijų neatlaikys ir pasitrauks iš maršruto.

                              Priedo, ekonominei situacijai svyruojant, gali būti, jog darbo liaudis rečiau pradėjo šiuo maršrutu skraidyt.
                              FlyLAL atsilaikė dėl geros techninės bazė, aš manau.
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                FlyLAL atsilaikė dėl geros techninės bazė, aš manau.
                                Beje, prieš kelerius metus BA skraidė VNO-LGW (visiškai neįdomu, nes BA vertė būtų jei skraidytų į LHR ir pasiūlytų jungiamuosius skrydžius), tačiau dėl konkurencijos atsisakė skrydžių. Jie orientuojasi į mažiau kainai jautrius klientus (pvz tokius, kurie skrenda į Nairobį, Keiptauną, Sidnėjų ar pan. ir ant skrydžio netaupo kelių šimtų ir renkasi mėgstamą kompaniją).

                                Nors manau net ir šiandien skrydis VNO-LHR su BA būtų įdomus, nes jie turi ir krypčių, kurių neturi kitos Vilniuje konkuruojančios kompanijos: Finnair, Lufthansa, Czech Airlines, Austrian Airlines, Aeroflot, SAS, LOT.

                                Comment


                                  Parašė smb Rodyti pranešimą
                                  FlyLAL tai kiek žinau skraidys, tik vis dar nesugeba paskelbti tvarkaraščio.

                                  Iš kitos pusės nėra nuostabu, nes šiame maršrute buvo bene didžiausia konkurencija: skraido ir "Ryanair", ir "Aer Lingus", ir "FlyLAL", ir "airBaltic".

                                  Vilnius-Dublinas yra jau gana tolimas skrydis, o būtent tokiems skrydžiams daugiausia smogė kuro kainų šuolis aukštyn. Tolimi skrydžiai apsimoka, tik jai lėktuvų užpildymas yra labai didelis. Bilietų kainų šiame maršrute kelti negali, nes konkurencija didžiulė. Tai manau, nėra nuostabu, jeigu viena iš kompanijų neatlaikys ir pasitrauks iš maršruto.
                                  Man kartais ateina kvaila mintis, kad žiemos tvarkaraščiai vėluoja nes airBaltic su FlyLAL šitaip kariauja. Galvoja skraidyt kokiu nors maršrutu (kad ir į tą patį Dubliną) tik jei kita firma neskraidys. Ir tempia gumą laukdami kol konkurentai tvarkaraščius paskelbs. Gi tuo tarpu nuostolis eina abiems.
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Parašė Meier Rodyti pranešimą
                                    Beje, prieš kelerius metus BA skraidė VNO-LGW (visiškai neįdomu, nes BA vertė būtų jei skraidytų į LHR ir pasiūlytų jungiamuosius skrydžius), tačiau dėl konkurencijos atsisakė skrydžių. Jie orientuojasi į mažiau kainai jautrius klientus (pvz tokius, kurie skrenda į Nairobį, Keiptauną, Sidnėjų ar pan. ir ant skrydžio netaupo kelių šimtų ir renkasi mėgstamą kompaniją).
                                    yep, "British Airways" VNO tikrai būtų laukiamas Pamenu, kai "Lietuvos avialinijos" dirbo tik valstybiniais pagrindais, tai skrdaidydavo VNO-LGW. Nors skraidė į tokį galingą oro uostą, kur tikrai buvo galimybių rasti "code-share" partnerių, tai vienintelis jungiamasis skrydis buvo per Londono Heathrow į Madridą su "Iberia". Bandau tik atspėti, kokį minusą šis reisas galėjo daryti, panaikintas buvo 2001 metais.

                                    Įdomu dar ir tai, jog pvz. "British Airways" žemėlapyje apskritai Vilniaus nėra, nors yra Ryga ir Talinas - šiuos miestus BA siekia per jungtinio skrydžio susitarimą su "Finnair". Kodėl BA nesujungia savo žemėlapio su "Finnair" Helsinkis-Vilnius reisu - nežinia. Gal puoselėja slaptą viltį grįžti į Vilnių su tiesioginiu reisu.

                                    BA man skraidyti patinka dar ir tuo, jog pas juos book'indamasis, gali vietoje standartinio vyriško kreipinio MR. pasirinkti kitą, mano ypač mėgstami yra LORD ir CAPT Deja, automatinio "free upgrade" į "first class" tai negarantuoja

                                    Comment


                                      Gruzinai įkliuvo Vilniaus oro uoste

                                      http://www.delfi.lt/news/daily/crime...hp?id=17980356

                                      Vakar dienos naujiena.
                                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                      Comment


                                        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                        Gruzinai įkliuvo Vilniaus oro uoste

                                        http://www.delfi.lt/news/daily/crime...hp?id=17980356

                                        Vakar dienos naujiena.


                                        Tą pačią dieną VSAT pareigūnai sulaikė ir 55 metų gruzinę, norėjusią tuo pačiu reisu išvykti į Tbilisį.

                                        Dokumentų kontrolės metu paaiškėjo, kad moters pase įklijuotos Šengeno vizos, kurią išdavusi Vokietija, galiojimo laikas baigėsi prieš 40 dienų.Užsienietė privalėjo išvykti iš Šengeno erdvės iki vizoje nurodyto laiko, tačiau to nepadarė.

                                        Pradėta administracinė teisena dėl neteisėto buvimo Lietuvoje. Moteris įspėta administracine tvarka ir įpareigota išvykti iš šalies.

                                        Moteris lipo į lėktuvą, tada ją sustabdė pasieniečiai, užlaikė, kol nuskris lėktuvas ir tada išdidžiai pareiškė, kad jūs privalote palikti šalį.
                                        www.scriptorium.ie

                                        Comment


                                          Parašė C5 Rodyti pranešimą

                                          Moteris lipo į lėktuvą, tada ją sustabdė pasieniečiai, užlaikė, kol nuskris lėktuvas ir tada išdidžiai pareiškė, kad jūs privalote palikti šalį.
                                          Tai neteisinga ir negarbinga, jei skrenda atgal į savo šalį tai tegu skrenda
                                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                          Comment

                                          Working...
                                          X