Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą

    really ? čia tik spėjimai. Ir taip artimiausiu laiku skrydžių apmažės - nes Rygoje ir Varšuvoje kuriami stiprūs HUB'ai. Laiko klausimas kada Minskas įsileis pigias avialinijas ir bielorusai pradės skraidyti iš Minsk 2 o ne iš MInsk 3. Taip kad jeo toliau vadovausimės kaimiečių gyvenimo logika vėl liksime be skrydžių
    Ne spėjimai, o realybė, kodėl Ryanair neskraidė iš KUN uždarius VNO? Kaimiečių logika yra dėl savo siaurų interesų norėti iškelti oro uostą iš sostinės arčiau savo kaimo, nes tingi truputį pavažinėti. Kaip ir sakiau, niekur to Europoje nėra ir tikrai niekur nebus, kad oro uostas iškeliamas iš sostinės už 50 km. Galit čia svaigti apie vasiukus ir naują oro uostą Elektrėnuose, bet valstybė savo pinigų nemėtys vėjais.
    Paskutinis taisė Lettered; 2017.09.01, 15:25.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Ne spėjimai, o realybė, kodėl Ryanair neskraidė iš KUN uždarius VNO? .
      Todėl, kad jiems trūksta lėktuvų Europoje ir pasinaudojo proga uždirbti daugiau. Jei būtų likę VNO tai nebūtų galėję taip imti ir sakyti - permetam iš VNO, nes norim uždirbti daugiau, nes yra sutartys ir visa kita. O čia tiesiog papuolė proga pasinaudoti situacija.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Todėl, kad jiems trūksta lėktuvų Europoje ir pasinaudojo proga uždirbti daugiau. Jei būtų likę VNO tai nebūtų galėję taip imti ir sakyti - permetam iš VNO, nes norim uždirbti daugiau, nes yra sutartys ir visa kita. O čia tiesiog papuolė proga pasinaudoti situacija.
        Taip, kitur gavosi skraidyti naudingiau per atostogų sezoną, todėl iš Udriaus siūlymo nieko gero nesigautų, nes naujas oro uostas daugiau keleivių nepervežtų, kaip ir dabar per tą mėn KUN+VNO nepervežė daugiau nei po vieną atskirai kartu paėmus.
        Flickr

        Comment


          Man smagu, kai visi orouostai Lietuvoje vystosi ir plečiasi. Kadangi gyvenu Kaune, tai norisi, kad ir Kauno orouostas progresuotų ir nestovėtų vietoje. Tiems, kuriems 100km iki orouosto yra problema, tai jiems turbūt problema yra ir maisto prekių parduotuvė esanti už 500 metrų nuo namų. Aš nuskridęs į Berlyną laisvai galiu nuvažiuoti 200-300km ten kur reikia, kartais būna ir 500 km. Esmė, kad būtų patogus viešasis transportas toje šalyje, o jei ne, nuomoju automobilį. Žiūrint dabartinę situaciją VNO pasiekiamumas iš Kauno yra puikus, daug galimybių pasiekti tada kada tau reikia: traukinys, autobusas, privatūs vežėjai, citybee, taksi (kainų didėjimo tvarka). Tai manau kauniečiams nėra tikslo tikėtis, kad pastatytų kažkur dar vieną arčiau Kauno esantį orouostą, o Vilniaus uždarytų. Labai retas atvejis, kad toks miestas kaip Kaunas turėtų tarptautinio orouosto statusą su tarpatlantiniais skrydžiais. Pasiekti Vilnių iš kito Lietuvos miesto (ne Kauno), pvz Jurbarko yra sudėtinga, trūksta lankstumo grafikuose, bet iš to pačio Jurbarko ir Kauną pasiekti yra problematiška. Lieka naudotis dažniausiai kaimyno paslauga: "Duodu dvacoką, pavežk". Tai čia tik kelių eurų skirtumas tada gaunasi ar 15 eurų duot iki Kauno pavežt, ar 25 eurus duoti iki Vilniaus pavežt . Linkiu visiems kuo daugiau skraidyti lėktuvais ir naudotis viešuoju transportu, tada savaime rinka/vežėjai pasiūlys patogesnių ir lankstesnių būdų pasiekti VNO, KUN, PLQ.
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą
            Man smagu, kai visi orouostai Lietuvoje vystosi ir plečiasi. Kadangi gyvenu Kaune, tai norisi, kad ir Kauno orouostas progresuotų ir nestovėtų vietoje. Tiems, kuriems 100km iki orouosto yra problema, tai jiems turbūt problema yra ir maisto prekių parduotuvė esanti už 500 metrų nuo namų. Aš nuskridęs į Berlyną laisvai galiu nuvažiuoti 200-300km ten kur reikia, kartais būna ir 500 km. Esmė, kad būtų patogus viešasis transportas toje šalyje, o jei ne, nuomoju automobilį. Žiūrint dabartinę situaciją VNO pasiekiamumas iš Kauno yra puikus, daug galimybių pasiekti tada kada tau reikia: traukinys, autobusas, privatūs vežėjai, citybee, taksi (kainų didėjimo tvarka). Tai manau kauniečiams nėra tikslo tikėtis, kad pastatytų kažkur dar vieną arčiau Kauno esantį orouostą, o Vilniaus uždarytų. Labai retas atvejis, kad toks miestas kaip Kaunas turėtų tarptautinio orouosto statusą su tarpatlantiniais skrydžiais. Pasiekti Vilnių iš kito Lietuvos miesto (ne Kauno), pvz Jurbarko yra sudėtinga, trūksta lankstumo grafikuose, bet iš to pačio Jurbarko ir Kauną pasiekti yra problematiška. Lieka naudotis dažniausiai kaimyno paslauga: "Duodu dvacoką, pavežk". Tai čia tik kelių eurų skirtumas tada gaunasi ar 15 eurų duot iki Kauno pavežt, ar 25 eurus duoti iki Vilniaus pavežt . Linkiu visiems kuo daugiau skraidyti lėktuvais ir naudotis viešuoju transportu, tada savaime rinka/vežėjai pasiūlys patogesnių ir lankstesnių būdų pasiekti VNO, KUN, PLQ.
            Įdomu skaityti padorų argumentuotą tekstą, o ne kvailą 100 kartų pasikartojantį taškymasi seilėmis kaip kokio spuoguoto paauglio.
            Visada turi būti obketyvių argumentų, kainos/kokybės analizė, o ne vien nepilnavertiškumo kompleksų stumiami tekstai.

            Vienintelė pastaba, kad negalima lyginti 5 km nuo miesto centro su 200km kažkur. Verslui iš principo nepriimtini tokie atstumai. Tai tinka tik vienkartinėms metuose kelionėms kai neskubi ir nesi užsibeldęs nuo tokių kelionių.
            Paskutinis taisė Arunasx; 2017.09.01, 17:59.
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

            Comment


              Vienas prietranka užšiko visą temą. Reikėtų tokiems sukurti atskirą rezervatą ir neleisti jų į tam tikras temas, nes juos Vilniaus pavadinimas veikia kaip kraujo kvapas įkyrius uodus. Tegul susikuria sau atskirą temą ir šnekasi pats su savimi.
              Arba reikia sukurti naują temą: Apie VNO (draudžiama daliai kauniečių)
              Paskutinis taisė Arunasx; 2017.09.01, 20:47.
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
              [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

              Comment


                Tuoj bus koncesininkas ir viska sustatys i vietas pagal verslo plana

                Comment


                  Baikit jūs maitint tą delfį su mūsų forumu supainiojusį trolį. Jeigu jis galvoja kad jei didesnis atstumas kartais tinka turistui ir dėl to turi tikti ir verslininkui, tai yra jo problema.
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    Parašė spirit

                    Į Vilnių kasdien atvyksta dešimtys tūkstančių vilniečių ir turistų, kuriems tikrai geriau oro uostas pašonėj negu kad belstis velniai žino kur.
                    Mielas kolega jau buvo skelbta bet pakartosiu is atminties - tik 50 proc turistu lieka vilniuje. Visa kita Druskininkai Birstonas Palanga ir likusi Lietuva. Taip kad nusileiskite ant zemes tiems zmonems nesvarbu kur oro uostas o Vilnius nera miestas I must see

                    Comment


                      Tas "iš atminties" man nieko nesako. Arba duok nuorodą į statistiką, or it didn't happened. Druskininkai ir Birštonas gyvena pagrinde iš kaimyninių šalių turistų, todėl jiems skristi kaip ir nėra didelio poreikio. Palanga? Na gal ir yra tokių, kurie į Palangą vyksta per Vilnių. Bet tokių tikriausiai yra labai mažai. Turistai "į likusią Lietuvą" (jei tokių iš viso yra), manau, kad naudojasi oro uostu, kuris jiems yra patogesnis, t.y. Kauno, Palangos (kurie yra neblogai pasiekiami iš įvairiausių Europos kampelių su keliais persėdimais), arba netgi Rygos.
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą

                        Mielas kolega jau buvo skelbta bet pakartosiu is atminties - tik 50 proc turistu lieka vilniuje. Visa kita Druskininkai Birstonas Palanga ir likusi Lietuva. Taip kad nusileiskite ant zemes tiems zmonems nesvarbu kur oro uostas o Vilnius nera miestas I must see
                        Teisngai sakot turistų, bet ne užsieniečių, Ir tas lieka Vilniuje, skaičiuoti tik tie, kurie iškart mauna į Druskininkus, nes jei jie dvi dienas pabuvo Vilniuje ir dvi druskininkuose, jie turėtų būti priskaičiuojami Vilniaus turistams. Reikia atsižvelgti, kur buvo pirmoji nakvynė.

                        Nes Vilnius turi daugiau viešbučiu, nei visa Lietuva ir jie visi perpildyti. Tad įdomi statistika
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                          Nes Vilnius turi daugiau viešbučiu, nei visa Lietuva ir jie visi perpildyti. Tad įdomi statistika
                          statistika sako , kad 2016 metais Lietuvoje buvo 387 viešbučiai , Vilniaus mieste 76 viešbučiai , bet teisingiau žiūrėti ne viešbučių skaičių , o vietų (lovų) skaičių., taigi 2016 metais Lietuvoje buvo 27800 vietų, iš jų Vilniaus mieste maždaug trečdalis t.y.8932 lovos.

                          Comment


                            Raganės gryčia- vargu bau ar yra sulaukusi turistų, nors turi viešbučio statusą bei tavo paminėtas lovas
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Tiesiog teiginys, kad Vilniuje yra daugiau viešbučių nei likusioje Lietuvoje yra kardinaliai neteisingas



                              Comment


                                Leiskit perfrazuoti, turinčių daugiau, nei tris lovas ir "reception". Nakbynės namai, turintis viešbučio statusą- nėra viešbutis, kuriame apsistotų turistas.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Nukrypom į offtopiką, bet nei vienas sveiko proto verslininkas turėdamas tris lovas neregistruos to, kaip viešbučio. Poilsio namai, svečių namai, kaimo turismo sodybą, jaunimo nakvynės namai, hosteliai ir pan. dalykai su paprastesniu reguliavimu nei viešbučiai šioje statistikoje neatsispindi. Čia kalba eina apie viešbučius. Jei kalbėti , apie aukščiau minėtas apgyvendinimo formas dar pridedant poilsio namelius, kempingus, sanatorijas ir reabilitacijos centrus tai Vilnius gautų į kaulus skaudžiai, skaudžiai

                                  P.S. Myliu Vilnių ir net stalininis terminalas man patinka

                                  Comment


                                    Jūs geriau ne apie lovų ar viešbučių skaičių kalbėkit, o apie jų užimtumą Žinoma, kitoj temoj. Taip pat nepamirškit ir tokių dalykų kaip Airbnb.
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      na va, šios dienos straipsnis VŽ

                                      Didžiuosiuose šalies miestuose bei kurortuose aukščiausias viešbučių ir motelių numerių užimtumas šiemet I pusm. fiksuotas Vilniuje – 64,5%, antroje vietoje – Kaunas, 63%,praneša Statistikos departamentas.

                                      Plačiau: http://www.vz.lt/paslaugos/2017/09/0...#ixzz4rnvYXFyR

                                      Comment


                                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                        Tas "iš atminties" man nieko nesako. Arba duok nuorodą į statistiką, or it didn't happened. Druskininkai ir Birštonas gyvena pagrinde iš kaimyninių šalių turistų, todėl jiems skristi kaip ir nėra didelio poreikio. Palanga? Na gal ir yra tokių, kurie į Palangą vyksta per Vilnių. Bet tokių tikriausiai yra labai mažai. Turistai "į likusią Lietuvą" (jei tokių iš viso yra), manau, kad naudojasi oro uostu, kuris jiems yra patogesnis, t.y. Kauno, Palangos (kurie yra neblogai pasiekiami iš įvairiausių Europos kampelių su keliais persėdimais), arba netgi Rygos.
                                        Straips pateiktas buvo siame forume sioje temoje. Panasu kad vilnieciu reiksmingumo teorija bliuksta kaip muilo burbulas

                                        Comment


                                          Parašė udrius
                                          Aga pateikti skaiciai tik dar karta paneigia teigini Visi turistai atvyke i vilniaus oro uosta vyksta tik i vilniu...
                                          Tai kad tu nejuokinęs pažiūrėk iš kokių šalių yra daugiausia atvykstama. Iš kaimyninių. Todėl didelio poreikio skraidyti nėra (nebent iš Rusijos). Ką mes turim? Rusai skrenda pagrinde į mūsų pajūrį ir į Vilnių (pataisykit dėl rusų jei klystu). Baltarusiai. Nežinau koks yra skrydžio į Minską užimtumas, bet beveik kasdien tenka matyt automobilius su jų numeriais kas leidžia manyt kad didžiąją dalį srauto sudaro atvykstantys žeme. Lenkai. Daugumai lenkų turistų apart Aušros vartų, Pilsudskio, Rasų kapinių ir Mickevičiaus Lietuvoje daugiau niekas neįdomu. Jau vien ko vertos autobusų eilės prie Rasų kapinių. Latviams automobiliu pervažiuot Lietuvą taip pat nėra problema.


                                          Pažiūrėkim ką turim šiose lentelėse, kurios parodo kad Vilnius yra absoliutus dominantas turistų prasme:
                                          https://osp.stat.gov.lt/informacinia...icleId=5330030
                                          Paskutinis taisė spirit; 2017.09.06, 01:22.
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X