Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Siulau pasiskaityti "Paulius Jurkevičius. Ak, kaip mums jo reikia – Vilniaus oro ir fanaberijų uosto "

    https://www.delfi.lt/news/ringas/lit....d?id=88275001
    Paskutinis taisė KUBILISTANAS; 2021.09.25, 17:58.

    Comment


      Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
      Siulau pasiskaityti "Paulius Jurkevičius.
      Ak, kaip mums jo reikia – Vilniaus oro ir fanaberijų uosto "

      https://www.delfi.lt/news/ringas/lit....d?id=88275001
      Yra ten gerų vietų
      Domėjausi, kodėl italai nenugriauna savojo Ciampino su fašistinės istorijos tvaiku. Yra vienas argumentas, nors, žinoma, „Teslų“ savininkai jo nesupras. CIA italams – tai jų XX amžiaus istorijos vadovėlis. Triumfo, apmaudžių pralaimėjimų, gedulingų ir iškilmingų sutiktuvių, istorinių skrydžių vieta. (...)
      VNO yra mūsų pakilimų ir nusileidimų takas, mūsų istorijos atvykimų terminalas. (...)
      ​​​​​​
      Kažkas sakė: lietuviai – drąsuolių tauta. Vis tik sovietinių architektūros formų naikintojams reikėtų pradėti ne nuo VNO.
      O nuo Lietuvos užsienio reikalų ministerijos rūmo, kurį 1956 metais LSSR „vyriausybei“ suprojektavo toks Levas ir toks Vladimiras.

      Comment


        Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

        ok, negalima privesti iki funkcijos....tai statykit salia ar is liepkalnio gatves puses, IKEA... is kur toks noras viska griauti ???? kam griauti tai kas pakenciamai funkcionuoja ir dar turi istorine, architekturine verte as nesuprantu te buna koks aviacijos muziejus, ar uzakomuju skrydziu terminalas...paziurekite kokie tusti laukai nuo liepkalnio gatves puses ten kokius 5-is terminalus pastatyt galima ir su vienaauksciais parkingais !!! pirmyn...bet ne va butent reik griaut senaji kuris faktiskai rekonstruotas pries 10 metu ...ar tokie turtingi esame ????? cia kaip biedniokas gyvenantis bendrike ir neturintis ka valgyti bando pirkt nauja auto is salono...ir pasipuikuot pries gimines savo turtais ...juk vis vien kas beatskrides ir tik isvaziaves is naujojo oro uosto pamatys musu " turtinguma ir moderniskuma " --t.y skurda kam cia vaizduoti tuos kuriais neesame ???????? kvepia kazkokia tai rusiska pokazucha ir elementariu pinigu taskymu !!!!!
        Tame ir esmė, kad nesame tokie turtingi kad statyti terminalą nuo nulio kitoje vietoje, ir tam pritaikyti visą infrastruktūrą: gatves, parkingus, VT, rekonstruoti riedėjimo takus ir paruošti naujas lėktuvų stovėjimo vietas, ir t.t. Per brangus pastatas yra ir išlaikyti: keli šimtai kv.m. naudingo ploto o kainuoja 1mln eur per metus. Naujo terminalo statybos kainą dalinai ir kompensuos sumažėję išlaikymo kaštai + didesnės pajamos iš neaviacinės veiklos (patalpų nuoma).

        Comment


          Asmeniškai, neaišku, kuo taip užkliuvo ta seniausia stalinstinė dalis (čia pažymėjau rožine spalva), jeigu ji tesudaro gal 10% viso oro uosto ploto. Netgi bagažo atsiėmimo lentos, kurias akcentavo Skuodis, yra 90-ųjų statytoje dalyje, kuri neturi jokios vertės. T.y. grubiai tariant, stalinistinė dalis yra tik keleivių pasitikimo patalpos. Labai norint, ten galima kad ir food court'ą įkurti, nes bent prieš karantiną ten buvo daugiausia visokie draudimų ir mašinų nuomos kabinetukai.Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-09-26 at 13-02-20 Maps lt.png
Views:	832
Size:	1,06 MB
ID:	1915117
          Žalia dalis - 90ųjų dalis, mėlyna - 2007 pastatyta dalis.
          Už dviračius ir troleibusus!

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Asmeniškai, neaišku, kuo taip užkliuvo ta seniausia stalinstinė dalis (čia pažymėjau rožine spalva), jeigu ji tesudaro gal 10% viso oro uosto ploto. Netgi bagažo atsiėmimo lentos, kurias akcentavo Skuodis, yra 90-ųjų statytoje dalyje, kuri neturi jokios vertės. T.y. grubiai tariant, stalinistinė dalis yra tik keleivių pasitikimo patalpos. Labai norint, ten galima kad ir food court'ą įkurti, nes bent prieš karantiną ten buvo daugiausia visokie draudimų ir mašinų nuomos kabinetukai.Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-09-26 at 13-02-20 Maps lt.png
Views:	832
Size:	1,06 MB
ID:	1915117
            Žalia dalis - 90ųjų dalis, mėlyna - 2007 pastatyta dalis.
            Tą žalią dalį galima griauti, padaryti normalų privažiavimą - plėsti į šonus, kiek tik širdis geidžia. Nereikia nei investicijų į infrastruktūrą, neikažko griauti, belieka išardyti skardinę, vidurinę dalį.

            Jei norėtum nuo CAA iki VIP terminalo atvykimą/išvykimą padarytum ir dar porą lėktuvų tilptų iš perono pusės.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              O kodėl staiga šitas variantas tapo blogu?
              Click image for larger version

Name:	vilniaus-oro-uosto-keleiviniu-terminalu-rekonstrukcija-5b587e96168c5.jpg
Views:	766
Size:	165,8 kB
ID:	1915376

              Comment


                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                O kodėl staiga šitas variantas tapo blogu?
                Nuostabi parkovkė. Tikėkimės koks pilotas nepamirš akinių, nes tikrai gali netyčia supainioti su lėktuvo stendu

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Asmeniškai, neaišku, kuo taip užkliuvo ta seniausia stalinstinė dalis (čia pažymėjau rožine spalva), jeigu ji tesudaro gal 10% viso oro uosto ploto. Netgi bagažo atsiėmimo lentos, kurias akcentavo Skuodis, yra 90-ųjų statytoje dalyje, kuri neturi jokios vertės. T.y. grubiai tariant, stalinistinė dalis yra tik keleivių pasitikimo patalpos. Labai norint, ten galima kad ir food court'ą įkurti, nes bent prieš karantiną ten buvo daugiausia visokie draudimų ir mašinų nuomos kabinetukai.
                  Būtent. Labai keistas tas fiksavimasis į pastatą, kuris, palyginus su savo prielipais, yra toks mažas, ir, nepaisant savo architektūros, ganėtinai jaukus, kad jame galėtų veikti visokios kavinukės ir šiaip - paslaugas teikiančios įmonės, verslas. Galima būtų jį visai parduoti ir atskirti nuo oro uosto - juk yra pasiūlymas su nauju terminalu šalia. Kirba mintis, ar čia nebus kažkokios ideologinės priežastys.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

                    ok, negalima privesti iki funkcijos....tai statykit salia ar is liepkalnio gatves puses, IKEA... is kur toks noras viska griauti ???? kam griauti tai kas pakenciamai funkcionuoja ir dar turi istorine, architekturine verte as nesuprantu te buna koks aviacijos muziejus, ar uzakomuju skrydziu terminalas...paziurekite kokie tusti laukai nuo liepkalnio gatves puses ten kokius 5-is terminalus pastatyt galima ir su vienaauksciais parkingais !!! pirmyn...bet ne va butent reik griaut senaji kuris faktiskai rekonstruotas pries 10 metu ...ar tokie turtingi esame ????? cia kaip biedniokas gyvenantis bendrike ir neturintis ka valgyti bando pirkt nauja auto is salono...ir pasipuikuot pries gimines savo turtais ...juk vis vien kas beatskrides ir tik isvaziaves is naujojo oro uosto pamatys musu " turtinguma ir moderniskuma " --t.y skurda kam cia vaizduoti tuos kuriais neesame ???????? kvepia kazkokia tai rusiska pokazucha ir elementariu pinigu taskymu !!!!!
                    Iš Liepkalnio pusės nebus geležinkelio jungties. Ji man atrodo svarbesnė už "paveldą".

                    Comment


                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                      O kodėl staiga šitas variantas tapo blogu?
                      Click image for larger version

Name:	vilniaus-oro-uosto-keleiviniu-terminalu-rekonstrukcija-5b587e96168c5.jpg
Views:	766
Size:	165,8 kB
ID:	1915376
                      Tai šitas variantas niekur nedingsta, čia naujas išvykimo terminalas, kuris pakeis dabartinę pandusu privažiuojamą išvykimo salę ir pridės naujų vartų. Keli puslapiai anksčiau buvo diskusijų apie statybas: turėtų tuoj būti naujas konkursas ir kitais metais prasidėti statybos.

                      Diskusijų objektas yra sekantis etapas - avykimo patalpos ir esminis klausimas ar bus ar nebus griaunamas senasis oro uosto pastatas.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Būtent. Labai keistas tas fiksavimasis į pastatą, kuris, palyginus su savo prielipais, yra toks mažas, ir, nepaisant savo architektūros, ganėtinai jaukus, kad jame galėtų veikti visokios kavinukės ir šiaip - paslaugas teikiančios įmonės, verslas.
                        Kodėl šiuo metu ten niekas neveikia antrame aukšte? Nors trūksta patalpų oro uoste.

                        Kaip veikti su vieninteliu liftu? Be eskalatorių.
                        Čia ne kaimo kavinė "Pas Romą" virš "Xliškių univermago/KOOPs" trečioje gyvenvietėje pagal dydį (Y rajono savivaldybės teitorijoje).
                        Prie oro uostinių parkingo kainų "į jaukią kavinukę" niekas nevažiuos.

                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                        Galima būtų jį visai parduoti ir atskirti nuo oro uosto
                        Išgabenti į Rumšiškes? Variantas.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Kodėl šiuo metu ten niekas neveikia antrame aukšte? Nors trūksta patalpų oro uoste.

                          Kaip veikti su vieninteliu liftu? Be eskalatorių.
                          Čia ne kaimo kavinė "Pas Romą" virš "Xliškių univermago/KOOPs" trečioje gyvenvietėje pagal dydį (Y rajono savivaldybės teitorijoje).
                          Prie oro uostinių parkingo kainų "į jaukią kavinukę" niekas nevažiuos.



                          Išgabenti į Rumšiškes? Variantas.
                          Kas trukdo įrengti tuos eskalatorius? galima tiek vidinį padaryti, tiek išorinį. Reikia nutraukti bambagyslę ir senasis terminalas tegul tarnauja kaip ofisai - aviacijos muziejus - "you name it". Pertvarkas reikia daryti viską griaunant už šitos gatvės, juk nugriovus tik senąjį terminalą, jokios problemos nedings - pasižiūrėkit į planą, kur tas kalelis yra. Lagaminus krauna po rampa, tiesiai iš lauko. Labai progresyvu...

                          Kaip ir rankovės, taip gerai suprojektuotos, kad patogiai įsiparkuoti gali prie A14 ar skersas prie A1.




                          P.S. FLY LAL plėtrą buvo irgi suplanavęs į pietinę pusę:

                          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2021.09.27, 23:06.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                            Kas trukdo įrengti tuos eskalatorius? galima tiek vidinį padaryti, tiek išorinį. Reikia nutraukti bambagyslę ir senasis terminalas tegul tarnauja kaip ofisai - aviacijos muziejus - "you name it". Pertvarkas reikia daryti viską griaunant už šitos gatvės, juk nugriovus tik senąjį terminalą, jokios problemos nedings - pasižiūrėkit į planą, kur tas kalelis yra. Lagaminus krauna po rampa, tiesiai iš lauko. Labai progresyvu...

                            Kaip ir rankovės, taip gerai suprojektuotos, kad patogiai įsiparkuoti gali prie A14 ar skersas prie A1.




                            P.S. FLY LAL plėtrą buvo irgi suplanavęs į pietinę pusę:

                            Nesimato FlyLAL plėtra.

                            Comment


                              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                              Nesimato FlyLAL plėtra.
                              Bandau dar kartą:

                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment



                                2024-aisiais keliones pradėsime visiškai naujame, moderniame ir patogiame Vilniaus oro uosto išvykimo terminale! Paskelbėme tarptautinį viešąjį pirkimą ir pradedame ieškoti rangovo, kuriam bus patikėta statyti šį naująjį išvykimo terminalo modulį šiaurinėje oro uosto dalyje. Pastačius šį 14,4 tūkst. kv. metrų terminalą, bendras Vilniaus oro uosto keleivių terminalų plotas išaugs trečdaliu, o keleivių pralaidumas padvigubės nuo 1200 keleivių per valandą iki 2400. Naujasis pastatas įsiterps tarp dabartinio išvykimo terminalo ir VIP terminalo su konferencijų centru.
                                Kartu su naujojo terminalo statyba bus vykdoma ir priešais Vilniaus oro uostą esančių transporto prieigų pertvarka: bus atnaujinti inžineriniai tinklai, keičiama danga, įrengtos stoginės ir kuriama nauja, žymiai pralaidesnė transporto schema.
                                Naujasis pastatas bus dviejų aukštų: jo pirmajame aukšte veiks keleivių registracijos erdvė su savitarnos zona, kurioje bus galima savarankiškai ne tik registruotis skrydžiui, bet ir priduoti bagažą. Taip pat bus įrengtos bendros viešos erdvės, kavinės ir kitos komercinės zonos bei oro bendrovių ofisai.
                                Skaitykite plačiau: https://vno.lt/.../paskelbtas-naujo-isvykimo-terminalo...













                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  kam cia Kauno interjerai?

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    kam cia Kauno interjerai?
                                    Kokie Kauno interjerai? Man primena Oslo oro uostą. Ar čia komentaras iš temos, kad Vilnius autobusų spalvą pavogė, kai raudoni aurobusai važinėja tam pačiam Osle ir Londone.

                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Paskelbėme tarptautinį viešąjį pirkimą ir pradedame ieškoti rangovo, kuriam bus patikėta statyti šį naująjį išvykimo terminalo modulį šiaurinėje oro uosto dalyje. Pastačius šį 14,4 tūkst. kv. metrų terminalą, bendras Vilniaus oro uosto keleivių terminalų plotas išaugs trečdaliu, o keleivių pralaidumas padvigubės nuo 1200 keleivių per valandą iki 2400. Naujasis pastatas įsiterps tarp dabartinio išvykimo terminalo ir VIP terminalo su konferencijų centru. Kartu su naujojo terminalo statyba bus vykdoma ir priešais Vilniaus oro uostą esančių transporto prieigų pertvarka: bus atnaujinti inžineriniai tinklai, keičiama danga, įrengtos stoginės ir kuriama nauja, žymiai pralaidesnė transporto schema.
                                      Tai kokiais dalykais dabar jisai skirsis nuo ankščiau nutrauktų buvusių statybų plano?

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                        Kokie Kauno interjerai? Man primena Oslo oro uostą. Ar čia komentaras iš temos, kad Vilnius autobusų spalvą pavogė, kai raudoni aurobusai važinėja tam pačiam Osle ir Londone.
                                        pasirode, kad cia kauno interjera paeme, labai panasiai atrodo

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          2024-aisiais keliones pradėsime visiškai naujame, moderniame ir patogiame Vilniaus oro uosto išvykimo terminale!
                                          Duokdie, nes žiūrint į dabartinę situaciją net ir senasis g.b. per didelis ...

                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                          Keista matyti 6 juostų gatvę be medelių viduryje. Ypač turint omeny kad už kelių km visas tas grožis susiaurės į Kudirkos g-vę.
                                          Tiesa, į Gariūnus, kur stoginės labai panašios - kelias neblogas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X