Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio laivybos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Vakarų laivų gamyklos grupės įmonė Klaipėdoje statys elektrinį keltą https://www.vz.lt/pramone/2024/03/07...lektrini-kelta
    akarų laivų gamyklos (VLG) įmonių grupei priklausanti Vakarų Baltijos laivų statykla (VBLS) pasirašė sutartį su Norvegijos užsakovu „Torghatten Nord AS“ dėl elektrinio kelto „iki rakto“ statybos. Baterijomis aprūpintas ir pilnai elektra varomas laivas bus skirtas žmonėms, automobiliams ir krovininiam transportui gabenti, skelbia bendrovė.
    Tarp Norvegijos salų kursuosiančio kelto ilgis sieks 73,3 m, plotis – 14,3 m. Kelto statybą planuojama užbaigti iki 2026 m. pirmojo ketvirčio.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Naujausias Švedijos mokslininkų ir inžinierių kūrinys – virš vandens skriejantis keltas: pamatykite, kaip jis lekia
    Stokholmo vandenyse debiutavo elektra varomas keleivinis keltas, sklendžiantis virš vandens pavirčiaus ant vandens sparnų, pranešė jo gamintoja, pridūrusi, kad nuo šiol pradeda ir komercinę jo gamybą.

    Įmonės „Candela“ gaminamas keltas P-12 energijos gauna tik iš baterijų, o trys anglies pluošto sparnai, ant kurių jis „skrenda“, energijos sąnaudas gali sumažinti iki 80 proc., jei lyginsime su kitais įprastais greitaeigiais laivais, pažymėjo „Candela“

    „Candela“ sukurti laivai yra laivai su vandensparniais, t. y. po vandeniu jie turi sparnus, kurie visą laivą neša virš vandens paviršiaus.

    Kelto versija gali gabenti iki 30 keleivių, o antrasis modelis Stokholmo vandens keliuose bus pradėtas eksploatuoti 2024 metais, kai vienas keltas plukdys keleivius iš miesto centro į priemiestį.

    Šio laivo keliamas triukšmas yra minimalus, todėl keltui buvo suteikta išimtis dėl greičio apribojimų. Tai leido siūlomos kelionės laiką nuo 55 minučių plaukiant įprastu dyzeliniu keltu sutrumpinti iki 25 minučių, teigė įmonė.

    „Tiesą sakant, keltas P-12 yra labiau autobusas, nei tradicinis keltas. Jame telpa 30 keleivių, taigi šia prasme jis yra panašus į įprastą autobusą.
    Yra video.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Botnijos įlankoje planuojama nauja keltų linija tarp Suomijos Vazos (fi. Vaasa) ir Švedijos Sundsvalio (šv. Sundsvall) miestų. Interesas yra tarp abiejų šalių. Reisus vykdytų bendrovė "Wasalines" naujais biokuro ir baterijų energija varomais keltais Aurora Botnia. Šiuo metu "Wasalines" keltai kursuoja tarp šiauriau Sundsvalio esančio Umeå miesto ir Vaasa. Apskritai, Švediją ir Suomiją šiuo metu jungia 11 keltų linijų.

    Wasalines keltas Aurora Botnia (reisuose nuo 2021 m.)



    Šaltinis: https://svenska.yle.fi/a/7-10039978.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.07, 11:20.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kanalas iš Aistmarių į Baltijos jūrą šaindien atidarytas.
    Čia jau nuotraukos, o ne vizualizacijos



    https://www.youtube.com/watch?v=brEA...annel=OnetNews

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Sveikintina, kad spėjo laiku pastatyti nepaisant vietinio talibano pastangų sukliudyti. Priešingu atveju chuilo krėstų visokius pokštus neleidžiant plaukti per jų zoną ar areštuojant laivus.
    Girdėjau, kad ten nelabai kas plaukia iš Elbingo (Elbląg) per Karaliaučių.

    Pastatys kanalą, tikimasi, kad regionas (Varmės-Mozūrų Aistmarių regionas) turėtų ekonomiškai atsigauti.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Sveikintina, kad spėjo laiku pastatyti nepaisant vietinio talibano pastangų sukliudyti. Priešingu atveju chuilo krėstų visokius pokštus neleidžiant plaukti per jų zoną ar areštuojant laivus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Laivybos kanalas per Aistmarių Neriją iš Baltijos jūros į Aistmares

    Įplaukimas iš jūros

    https://regiony.tvp.pl/62197194/mier...uz-17-wrzesnia







    Vaizdas link Aistmarių

    https://www.money.pl/gospodarka/w-so...04461568a.html

    Filmas be teksto, kur vaizdai kalba už save
    Przekop Mierzei Wiślanej kanał ruszy 17 września 2022 / Aistmarių nerijos perkasas atidaromas 2022.09.17 d.

    https://www.youtube.com/watch?v=BiIY...ZJAINTERNETOWA

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiandien Lenkijoje bus kanalo per Aistmarių neriją atidarymas.
    Pastatė gana greit - leidimai buvo gauti 2019 metų vasario mėnesį. Tiesa, projektas pabrango iki 2 mlrd PLN, nebuvo pakankamos ES paramos ir nepavyko rasti gintaro, kuris neva galėjo būti dalinis kanalo finansavimo šaltinis. Dar kartą bauvo patvirtinta, kad pas kaimynus išties yra infrastruktūra besirūpinanti ministerija, o ne lankstinukų apie saugų eismą dalinimo ir radarų statymo kontora.

    Bus deblokuotas Ebliongo uostas. Į jį iki šiol reikėjo plaukti per Rusijai priklausantį Piliavos (Baltijsko) sąsiaurį. Kilus Lenkijos - Rusijos santykių krizei 2006-2010 metais išvis nebuvo leidžiami laivai per Aistmares į Elbliongą.


    Vizualizacija

    https://www.wnp.pl/budownictwo/kanal...ia,611196.html

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kitąmet projektas bus pilnai užbaigtas.
    Padaryta 66% visų darbų. Numatomi dar du darbų etapai - vandens kelio gilinimas Elbliogo (Elblingo) uoste bei vagos / farvaterio gilinimas Elblionlo (Elblingo) upėje bei Aistmarėse (zalew Wiślany). Pastaruoju metu kilo nesutarimų, kam turi priklausyti anksčiau merdėjęs ir atgyjantis Elbliongo uostas - savivaldybei ar Lenkijos Vyriausybei, bet tai atskira tema .
    Na razie ukończony jest dopiero pierwszy etap inwestycji, na który przeznaczono ok. 66 proc. z powyższej kwoty. Drugim będzie przebudowa toru wodnego na rzece Elbląg. Trzecim natomiast będzie scalenie dwóch pozostałych, czylipogłębienie drogi wodnej na Zalewie Wiślanym i rzece Elbląg.

    https://www.money.pl/gospodarka/w-so...04461568a.html

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Lenkai šią savaitę atidaro tiesioginį kanalą iš Baltijos jūros į Aistmares.
    Nereikės plaukti per RF kontroliuojamą Piliavos (Baltijsko) sąsmauką.
    Kitąmet projektas bus pilnai užbaigtas.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Naujasis M/S Aurora Botnia jau plaukia reguliariuose reisuose tarp Vaasa Suomijoje ir Umeå Švedijoje



    Paskutinis taisė Silber418; 2021.11.06, 01:39.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Ramiajame vandenyne dega laivas su konteineriais.

    Tug fights container fire on cargo ship off British Columbia
    https://www.reuters.com/world/americ...re-2021-10-24/

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Nuo š.m. rugpjūčio mėnesio Baltijos jūroje egzistuoja naujas keleivinių keltų maršrutas tarp Nynäshamn (Švedija) ir Rostock (Vokietija). Keltai iš Nynäshamn (Stokholmo priemiestis) išvyksta 19:00, o kelionės tikslas pasiekiamas 13:00. Kelionės trukmė - 18 valandų. Reisus vykdo naujai įsteigta "Destination Gotland" dukterinė bendrovė "Hansa Destinations".



    Plačiau.: https://www.hansadestinations.com.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    World's first crewless, zero emissions cargo ship will set sail in Norway https://edition.cnn.com/2021/08/25/w...ntl/index.html
    Click image for larger version

Name:	210729162509-yara-birkeland-5-restricted-exlarge-169.jpg
Views:	412
Size:	52,1 kB
ID:	1907718

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą
    Man atrodo klaidele isimete i pranesima. Ne sukonstravo, o suprojektavo
    Sukonstruotas projektinis maketas.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Man atrodo klaidele isimete i pranesima. Ne sukonstravo, o suprojektavo

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Švedai sukonstravo naujos kartos burlaivio prototipą pavadinimu "Oceanbird". Vietoje burių laivui didžiausią suvartojamos energijos dalį gamina specialiai sukonstruotos vėjo turbinos. 200 m laive telpa 7000 lengvųjų automobilių. Atlanto vandenyną toks laivas perplauktų per 12 dienų. Oficiali laivo premjera vyks 2024 metais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    VZ.LT 2021.04.02
    Egiptas reikalauja daugiau kaip 1 mlrd. USD kompensacijos už Sueco kanalo blokavimą
    Egiptas reikalauja daugiau kaip 1 mlrd. USD kompensacijos už Sueco kanalo užblokavimą beveik savaitei, milžiniškam konteinerių laivui „Ever Given“ praėjusios savaitės pradžioje užplaukus ant seklumos.



    „Tai – šalies teisė“, – pareiškė Sueco kanalo administracijos vadovas Ossama Rabei.
    Anot jo, kompensacija apima išlaidas gelbėjimo operacijai, nuostolius dėl sutrikusio laivų eismo bei prarastas tranzito paslaugų rinkliavas. Jis nenurodė, kas konkrečiai turėtų sumokėti kompensaciją, tačiau perspėjo, kad jei žalos atlyginimo klausimas pasieks teismą, šis konteinerių laivas ir jo kroviniai nebus išleisti iš Egipto.

    Manoma, kad procesas gali būti komplikuotas, nes „Ever Given“ priklauso Japonijos kompanijai, laivas aptarnauja Taivano krovinių siuntėją, o plaukioja su Panamos vėliava.
    400 metrų ilgio „Ever Given“ eismą Sueco kanalu paralyžiavo kovo 23-osios ryte, per smėlio audrą pasisukęs skersai ir įsirėmęs į kanalo krantus. Laivas buvo išlaisvintas kovo 29 dienos pavakarę.

    Laivininkystės žurnalas „Lloyd‘s List“ skelbė, kad dėl incidento galiausiai 425 laivai prie abiejų kanalo galų laukė galimybės juo perplaukti.

    https://www.vz.lt/transportas-logist...nalo-blokavima

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Jau laisvas.

    BBC News - Suez Canal: Giant ship blocking Suez Canal finally freed https://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-56567985

    Marrine traffic rodo, kad laivo pozicija pasikeitusi
    Paskutinis taisė Perfect; 2021.03.29, 15:41.

    Komentuoti:

Working...
X