Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio laivybos naujienos
Collapse
X
-
Beveik savaitę Sueco kanalą blokavęs laivas nutemptas nuo seklumos
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/worl....d?id=86809735
Šiek tiek per ankstyva antraštė. Laivo priekis vis vieną dar įstrigęs. Bet jei rimtų apgadinimų nėra, tai turėtų išvaduoti per šiandieną.
Komentuoti:
-
A Cargo Ship Drew a Giant Dick Pic in the Ocean Then Got Stuck in the Suez Canal
Just before blocking one of the world’s busiest waterways where 10 percent of world trade flows, the unfortunate Ever Given sailed an even more unfortunate course.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Užstrigęs laivas buvo šiek tiek išjudintas.
BBC 2021.03.28
Suez Canal: Effort to refloat wedged container ship continues
www.bbc.com/news/amp/world-middle-east-56547383
Komentuoti:
-
Susidarė kamštis abiejose Sueco kanalo pusėse
Kol kas laivai laukia, nors laivo Evergreen išlaisvinimo darbai gali užtrukti bent savaitę.
Nesinori plaukti aplink Afriką
https://www.marinetraffic.com
VZ.LT 2021.03.26
Sueco kanalo kamštis: domino efektas dar tik prasideda, jo sustabdyti nepavyks
Sueco kanalą užblokavęs kompanijos „Evergreen“ konteinerinis laivas „Ever Given“ jau šiuo metu daro milžinišką įtaką pasaulio prekybai ir tiekimo grandinėms, tačiau visos jo sukelto domino efekto pasekmės dar tik laukia. Net ir atvėrus kanalą, laivai strigs uostuose, prekės vėluos, o pastaruoju metu pigęs jūrų transportas, tikėtina, vėl brangs.
(...)
„Viskas, kas mus pasiekia iš Kinijos, keliauja pro Sueco kanalą. Dėl pandemijos ir taip yra labai didelių problemų su logistika ir prekių tiekimu iš Kinijos. Pastaruoju metu visas šitas pradėjo pamažu tvarkytis, konteinerių gabenimo kainos kristi, pačių konteinerių nebereikėjo laukti mėnesius. O dabar „ant viršaus“ šita situacija“. (...) Tikrosios įtakos mastas priklausys nuo to, kaip greitai „Ever Given“ pavyks išlaisvinti, tačiau net dvi papildomos dienos lemtų didelius tiekimo grandinių sutrikimus, o jei tai truks savaitę „bus iš viso blogai“.
(...)
„Bloomberg“, remdamasis savo šaltiniais, skelbia, kad visa kanalo atlaisvinimo operacija gali užtrukti mažiausiai dar savaitę. (...)
Šiuo metu iš laivo pumpuojami degalai, kad būtų sumažintas jo svoris, ir laukiama potvynio, kuris turėtų prasidėti sekmadienį ir tęstis iki trečiadienio. Jei visa tai nepadės, teks iškrauti konteinerius, o dėl to operacijos laikas ženkliai išaugs.
https://www.vz.lt/transportas-logist...nepavyks&Fr9gKPaskutinis taisė Romas; 2022.09.17, 11:04.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
15min.lt 2021.03.25
Sueco kanale įstrigus laivui kilo grėsmė pasaulinei laivininkystei
Su Panamos vėliava plaukiojantis „MV Ever Given“, plukdantis krovinius tarp Azijos ir Europos, antradienį įstrigo šiame siaurame, žemyninę Afriką nuo Sinajaus pusiasalio skiriančiame kanale. Išlaisvinti laivą bandoma žemsiurbėmis, kasimo darbais ir jūros potvyniais, tačiau kol kas pastangos bevaisės.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ei-663-1476612
Суета Суэц / Sąmyšis Suece
https://www.kommersant.ru/doc/4743221
Komentuoti:
-
To dar nebuvo: Norvegija kas tunelį laivams
Olesiundas yra svarbus Norvegijos pakrantės miestas, kaip ir Bergenas. Juos skiria tik 310 km vandeniu, tačiau keliauti tenka automobiliu (7-8 valandos), autobusu (9 valandos) arba labai lėtu keltu (13 valandų). Taigi, Stado pusiasaliui reikia skylės. Tai yra, laivų tunelio.
Prieš kelerius metus planai buvo detalizuoti, apskaičiuotas poveikis aplinkai. O dabar jau kitais metais bus imtasi darbo.
Bent 50 metrų aukščio ir 36 metrų pločio laivų tunelis bus 1,7 km ilgio. Teks pašalinti apie 3 milijardus tonų grunto. Didžioji jo dalis iškeliaus baržomis. Tunelis bus gręžiamas, kietesni sluoksniai bus įveikti sprogmenimis. Tai bus pirmasis tokio dydžio tunelis pasaulio istorijoje. Planuojama, kad vidutiniškai per dieną šiuo tuneliu praplauks 19 laivų. Tiesa, dar ne greitai – tunelis turėtų būti atidarytas 2026 metais. Numatyta statybų kaina neskaitant mokesčių – 280 milijonų eurų, bet tunelis turės didžiulę ekonominę naudą, nes laivyba tarp dviejų miestų (bei tarp Olesiundo ir Vakarų Europos) vyks daug greičiau ir sumažės didelių laivų avarijų rizika.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Stokholmas-Södertälje. Gana plačiai aptarėme Stokholmo Slussen transporto mazgo rekonstrukciją, tačiau verta paminėti regione vykstančius dar vieno svarbaus infrastruktūros objekto pertvarkymo darbus. Södertälje mieste pertvarkomas Södertälje kanalas (ir šliuzas), kuris yra svarbi jungtis tarp Baltijos jūros ir Mälaren ežero.
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai taip. Pandemijos metu pramoga, kai daug žmonių arti vienas kito ilgai pramogauja laive, nėra pats geriausias verslo modelis. Nors jai pasibaigus ir beveik visiems pasiskiepijus, išgyvenę gali sulaukti aukso amžiaus, nes būtent tokių dalykų žmonija bus labiausiai išsiilgusi.
Komentuoti:
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
Čia buvo pusiau sarkazmas, bet žinant covido tendencijas, tai kruizų verslui jau nėra juokinga.
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Kruiziniais laivais keleivių ir automobilių trumpesniais atstumais nepagabensi. Juos gal pavyktų konvertuoti į keleivinius keltus tik tolimiems atstumams.
Komentuoti:
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimą2020: Pjaustom kruizinius lainerius; 2021: gaminame keltus
Komentuoti:
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimą2020: Pjaustom kruizinius lainerius; 2021: gaminame keltus
Komentuoti:
-
Vienas naujesnių kompanijos "Destination Gotland" keltų "MS Gotland (Thjelvar) LNG" su 98 kajutėmis, vieta 1650 keleivių.
Šios kompanijos keltai kursuoja tarp Visby (Gotlando sala) ir Nynäshamn (Stokholmo regionas)/Oskarshamn.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Trumpas kompanijos "Wasaline" naujos kartos keleivinio kelto "Wasaline Aurora Botnia" pristatymas:
Statybų eiga gamykloje Suomijoje
Keltai bus eksploatuojami reguliariuose reisuose linijoje tarp Umeå (Švedija) ir Vaasa (Suomija). Kelionė įprastai trunka 5-6 valandas.
Komentuoti:
-
Vakar naująjį Stokholmo-Norvik [Nynäshamn savivaldybė] krovinių uostą pasiekė pirmasis krovinys geležinkeliu.
_F4I9011 by Stockholms Hamnar, on Flickr
_F4I8982 by Stockholms Hamnar, on Flickr
_F4I8832 by Stockholms Hamnar, on Flickr
_F4I2548 by Stockholms Hamnar, on Flickr
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: