Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio laivybos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ZYKLON-B
    replied
    https://news.sky.com/story/suez-cana...oated-12259837 naujenos optimistams ...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Beveik savaitę Sueco kanalą blokavęs laivas nutemptas nuo seklumos

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/worl....d?id=86809735

    Šiek tiek per ankstyva antraštė. Laivo priekis vis vieną dar įstrigęs. Bet jei rimtų apgadinimų nėra, tai turėtų išvaduoti per šiandieną.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    A Cargo Ship Drew a Giant Dick Pic in the Ocean Then Got Stuck in the Suez Canal
    Just before blocking one of the world’s busiest waterways where 10 percent of world trade flows, the unfortunate Ever Given sailed an even more unfortunate course.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Užstrigęs laivas buvo šiek tiek išjudintas.

    BBC 2021.03.28
    Suez Canal: Effort to refloat wedged container ship continues

    www.bbc.com/news/amp/world-middle-east-56547383

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Susidarė kamštis abiejose Sueco kanalo pusėse
    Kol kas laivai laukia, nors laivo Evergreen išlaisvinimo darbai gali užtrukti bent savaitę.


    Nesinori plaukti aplink Afriką

    https://www.marinetraffic.com


    VZ.LT 2021.03.26
    Sueco kanalo kamštis: domino efektas dar tik prasideda, jo sustabdyti nepavyks
    Sueco kanalą užblokavęs kompanijos „Evergreen“ konteinerinis laivas „Ever Given“ jau šiuo metu daro milžinišką įtaką pasaulio prekybai ir tiekimo grandinėms, tačiau visos jo sukelto domino efekto pasekmės dar tik laukia. Net ir atvėrus kanalą, laivai strigs uostuose, prekės vėluos, o pastaruoju metu pigęs jūrų transportas, tikėtina, vėl brangs.
    (...)

    „Viskas, kas mus pasiekia iš Kinijos, keliauja pro Sueco kanalą. Dėl pandemijos ir taip yra labai didelių problemų su logistika ir prekių tiekimu iš Kinijos. Pastaruoju metu visas šitas pradėjo pamažu tvarkytis, konteinerių gabenimo kainos kristi, pačių konteinerių nebereikėjo laukti mėnesius. O dabar „ant viršaus“ šita situacija“. (...) Tikrosios įtakos mastas priklausys nuo to, kaip greitai „Ever Given“ pavyks išlaisvinti, tačiau net dvi papildomos dienos lemtų didelius tiekimo grandinių sutrikimus, o jei tai truks savaitę „bus iš viso blogai“.
    (...)

    „Bloomberg“, remdamasis savo šaltiniais, skelbia, kad visa kanalo atlaisvinimo operacija gali užtrukti mažiausiai dar savaitę. (...)
    Šiuo metu iš laivo pumpuojami degalai, kad būtų sumažintas jo svoris, ir laukiama potvynio, kuris turėtų prasidėti sekmadienį ir tęstis iki trečiadienio. Jei visa tai nepadės, teks iškrauti konteinerius, o dėl to operacijos laikas ženkliai išaugs.

    https://www.vz.lt/transportas-logist...nepavyks&Fr9gK
    Paskutinis taisė Romas; 2022.09.17, 11:04.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2021.03.25
    Sueco kanale įstrigus laivui kilo grėsmė pasaulinei laivininkystei
    Su Panamos vėliava plaukiojantis „MV Ever Given“, plukdantis krovinius tarp Azijos ir Europos, antradienį įstrigo šiame siaurame, žemyninę Afriką nuo Sinajaus pusiasalio skiriančiame kanale. Išlaisvinti laivą bandoma žemsiurbėmis, kasimo darbais ir jūros potvyniais, tačiau kol kas pastangos bevaisės.


    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ei-663-1476612
    Kommersant.ru 2021.03.26
    Суета Суэц / Sąmyšis Suece

    https://www.kommersant.ru/doc/4743221

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    To dar nebuvo: Norvegija kas tunelį laivams
    Olesiundas yra svarbus Norvegijos pakrantės miestas, kaip ir Bergenas. Juos skiria tik 310 km vandeniu, tačiau keliauti tenka automobiliu (7-8 valandos), autobusu (9 valandos) arba labai lėtu keltu (13 valandų). Taigi, Stado pusiasaliui reikia skylės. Tai yra, laivų tunelio.

    Prieš kelerius metus planai buvo detalizuoti, apskaičiuotas poveikis aplinkai. O dabar jau kitais metais bus imtasi darbo.

    Bent 50 metrų aukščio ir 36 metrų pločio laivų tunelis bus 1,7 km ilgio. Teks pašalinti apie 3 milijardus tonų grunto. Didžioji jo dalis iškeliaus baržomis. Tunelis bus gręžiamas, kietesni sluoksniai bus įveikti sprogmenimis. Tai bus pirmasis tokio dydžio tunelis pasaulio istorijoje. Planuojama, kad vidutiniškai per dieną šiuo tuneliu praplauks 19 laivų. Tiesa, dar ne greitai – tunelis turėtų būti atidarytas 2026 metais. Numatyta statybų kaina neskaitant mokesčių – 280 milijonų eurų, bet tunelis turės didžiulę ekonominę naudą, nes laivyba tarp dviejų miestų (bei tarp Olesiundo ir Vakarų Europos) vyks daug greičiau ir sumažės didelių laivų avarijų rizika.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas-Södertälje. Gana plačiai aptarėme Stokholmo Slussen transporto mazgo rekonstrukciją, tačiau verta paminėti regione vykstančius dar vieno svarbaus infrastruktūros objekto pertvarkymo darbus. Södertälje mieste pertvarkomas Södertälje kanalas (ir šliuzas), kuris yra svarbi jungtis tarp Baltijos jūros ir Mälaren ežero.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tai taip. Pandemijos metu pramoga, kai daug žmonių arti vienas kito ilgai pramogauja laive, nėra pats geriausias verslo modelis. Nors jai pasibaigus ir beveik visiems pasiskiepijus, išgyvenę gali sulaukti aukso amžiaus, nes būtent tokių dalykų žmonija bus labiausiai išsiilgusi.
    Post Corona World Festival

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

    Čia buvo pusiau sarkazmas, bet žinant covido tendencijas, tai kruizų verslui jau nėra juokinga.
    Tai taip. Pandemijos metu pramoga, kai daug žmonių arti vienas kito ilgai pramogauja laive, nėra pats geriausias verslo modelis. Nors jai pasibaigus ir beveik visiems pasiskiepijus, išgyvenę gali sulaukti aukso amžiaus, nes būtent tokių dalykų žmonija bus labiausiai išsiilgusi.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Turkija

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	thumbnail-391f733404cd11ebb2e80e1b11e7c73f-scaled-e1601657984795.jpeg
Views:	163
Size:	366,3 kB
ID:	1856908
    Laivų kapinynas Turkijoje ar Indijoje?

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Kruiziniais laivais keleivių ir automobilių trumpesniais atstumais nepagabensi. Juos gal pavyktų konvertuoti į keleivinius keltus tik tolimiems atstumams.
    Čia buvo pusiau sarkazmas, bet žinant covido tendencijas, tai kruizų verslui jau nėra juokinga.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Click image for larger version

Name:	thumbnail-391f733404cd11ebb2e80e1b11e7c73f-scaled-e1601657984795.jpeg
Views:	163
Size:	366,3 kB
ID:	1856908

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
    2020: Pjaustom kruizinius lainerius; 2021: gaminame keltus
    Kruiziniais laivais keleivių ir automobilių trumpesniais atstumais nepagabensi. Juos gal pavyktų konvertuoti į keleivinius keltus tik tolimiems atstumams.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
    2020: Pjaustom kruizinius lainerius; 2021: gaminame keltus
    Tikimasi atsigavimo ir patikimumo valdant keleivių srautus. Pirmasis naujas "Wasaline" keltas bus pristatytas š.m. gegužės menesį.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    2020: Pjaustom kruizinius lainerius; 2021: gaminame keltus

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Vienas naujesnių kompanijos "Destination Gotland" keltų "MS Gotland (Thjelvar) LNG" su 98 kajutėmis, vieta 1650 keleivių.



    Šios kompanijos keltai kursuoja tarp Visby (Gotlando sala) ir Nynäshamn (Stokholmo regionas)/Oskarshamn.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Trumpas kompanijos "Wasaline" naujos kartos keleivinio kelto "Wasaline Aurora Botnia" pristatymas:



    Statybų eiga gamykloje Suomijoje



    Keltai bus eksploatuojami reguliariuose reisuose linijoje tarp Umeå (Švedija) ir Vaasa (Suomija). Kelionė įprastai trunka 5-6 valandas.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Vakar naująjį Stokholmo-Norvik [Nynäshamn savivaldybė] krovinių uostą pasiekė pirmasis krovinys geležinkeliu.

    _F4I9011 by Stockholms Hamnar, on Flickr

    _F4I8982 by Stockholms Hamnar, on Flickr

    _F4I8832 by Stockholms Hamnar, on Flickr

    _F4I2548 by Stockholms Hamnar, on Flickr

    Komentuoti:

Working...
X