- darbą atnaujins 5 autobusų maršrutas (SB „Nemunas“ – Vidzgiris – A. Jonyno g. – Medicininės reabilitacijos ir sporto centras) ir 3A maršrutas (AB „Dainava“ – SODRA – Naujoji g. – Pieninė);
- dažnės 4 maršruto reisai. Maršrutą vietoje dviejų autobusų aptarnaus trys;
- keičiasi 10A autobuso maršruto poilsio ir šventinių dienų tvarkaraštis. Jis pradės važiuoti ankščiau – nuo 5 val. ryto, o ne nuo 7 val.;
- atlikti kiti smulkūs pavienių maršrutų laikų pakeitimai atsižvelgiant į keleivių ir įmonių pageidavimus.
Keletas įdomesnių punktų. Dėl kvailai ištęsto Naujosios g. tiesimo po geležinkelio viaduku susidarė papildomi nuostoliai.
Pasak P. Raškauskienės, dalį nuostolių įtakojo ne tik vasaros laikotarpiu natūraliai mažesnis keleivių srautas, tačiau ir maršrutų apvažiavimas dėl uždarytos Naujosios g. atkarpos, t. y. vidutiniškai per mėnesį pravažiuojama 6000 km ir nuostolių 5000 Eur daugiau. Viliamasi, kad bent viešajam transportui nuo rugsėjo 1 d. bus sudarytos galimybės važiuoti Naująja gatve.
<...>
B. Geležiūno pastebėjimu tikėtina, kad dalis keleivių per ilgą karantino laikotarpį persiorientavo, atsisakė viešojo transporto paslaugų. Pastebėta, kad Pramonės rajonuose, prie įmonių esančios aikštelės sausakimšos, pilna automobilių. Komisijos nariai paantrino, jog įmonės kreipiasi į savivaldybę su prašymais dėl automobilių stovėjimo aikštelių praplėtimo, tuo tarpu viešuoju transportu nesinaudojama.
V. Micevičiaus bei H. Šivoko nuomonė ta, kad reikėtų laikytis žaliojo kurso, darnaus judumo plano vystymo, riboti automobilių statymo vietas, taikyti ilgalaikes priemones kaip kiti didieji Lietuvos miestai, skatinti naudojimąsi viešojo transporto paslaugomis.
T. Raukčio pastebėjimu, keleivių skaičių įtakojo ne tik užsitęsę karantino ribojimai tačiau ir „Bolt“ paspirtukų atsiradimas mieste, keliavimas pėsčiomis ar dviračiais, palankios ir oro sąlygos.
B. Geležiūnas siūlo pasitelkti reklamą, labiau išreklamuoti viešąjį transportą, siekiant laipsniškai grąžinti keleivius, nors tikėtis 2019 m. keleivių srauto nevertėtų. P. Raškauskienės pritarusi B. Geležiūno nuomonei, atkreipė dėmesį, kad kaip tik artimiausiu metu kai tik bus perduoti nauji keleivių laukimo paviljonai, reklamą apie viešojo transporto populiarinimą, galima būtų talpinti paviljonų vitrinose.
<...>
Komisijos narių vieninga nuomone ta, kad vežėjo patirti nuostoliai karantino laikotarpiu yra ne savivaldybės kaltė, o Vyriausybės priimtų sprendimų pasekmė. Laikomasi vieningos nuostatos, kad vis dar laukiame Vyriausybės pagalbos dėl patirtų nuostolių kompensavimo mechanizmo sukūrimo.
<...>
P. Raškauskienė vertindama situacijos neapibrėžtumą, siūlo tvarkaraščių keitimo projektą parengti ir pirmąją rugsėjo savaitę stebėti rodiklius. O tvarkaraščiai turėtų įsigalioti ne rugsėjo 1 d., o 13 d.
<...>
D. Klimenkienė taip pat atkreipė dėmesį, kad gautas UAB „Theca furniture“ prašymas pakeisti autobusų maršrutų tvarkaraščius, užtikrinant pirmojo Alytaus dirbančiųjų susisiekimą šeštadieniais su šiauriniame pramonės rajone dirbančiomis įmonėmis nuo 6 val. ryto. D. Klimenkienė į bendrovės prašymą siūlo atsižvelgti. Taip pat atkreipė vežėjo dėmesį į tai, kad šiuo metu didžioji dalis iškabintų tvarkaraščių paviljonų viduje, tikėtina nuo karščio yra susibangavę, netvarkingai atrodantys juos būtina pakeisti.
<...>
B. Geležiūno pastebėjimu tikėtina, kad dalis keleivių per ilgą karantino laikotarpį persiorientavo, atsisakė viešojo transporto paslaugų. Pastebėta, kad Pramonės rajonuose, prie įmonių esančios aikštelės sausakimšos, pilna automobilių. Komisijos nariai paantrino, jog įmonės kreipiasi į savivaldybę su prašymais dėl automobilių stovėjimo aikštelių praplėtimo, tuo tarpu viešuoju transportu nesinaudojama.
V. Micevičiaus bei H. Šivoko nuomonė ta, kad reikėtų laikytis žaliojo kurso, darnaus judumo plano vystymo, riboti automobilių statymo vietas, taikyti ilgalaikes priemones kaip kiti didieji Lietuvos miestai, skatinti naudojimąsi viešojo transporto paslaugomis.
T. Raukčio pastebėjimu, keleivių skaičių įtakojo ne tik užsitęsę karantino ribojimai tačiau ir „Bolt“ paspirtukų atsiradimas mieste, keliavimas pėsčiomis ar dviračiais, palankios ir oro sąlygos.
B. Geležiūnas siūlo pasitelkti reklamą, labiau išreklamuoti viešąjį transportą, siekiant laipsniškai grąžinti keleivius, nors tikėtis 2019 m. keleivių srauto nevertėtų. P. Raškauskienės pritarusi B. Geležiūno nuomonei, atkreipė dėmesį, kad kaip tik artimiausiu metu kai tik bus perduoti nauji keleivių laukimo paviljonai, reklamą apie viešojo transporto populiarinimą, galima būtų talpinti paviljonų vitrinose.
<...>
Komisijos narių vieninga nuomone ta, kad vežėjo patirti nuostoliai karantino laikotarpiu yra ne savivaldybės kaltė, o Vyriausybės priimtų sprendimų pasekmė. Laikomasi vieningos nuostatos, kad vis dar laukiame Vyriausybės pagalbos dėl patirtų nuostolių kompensavimo mechanizmo sukūrimo.
<...>
P. Raškauskienė vertindama situacijos neapibrėžtumą, siūlo tvarkaraščių keitimo projektą parengti ir pirmąją rugsėjo savaitę stebėti rodiklius. O tvarkaraščiai turėtų įsigalioti ne rugsėjo 1 d., o 13 d.
<...>
D. Klimenkienė taip pat atkreipė dėmesį, kad gautas UAB „Theca furniture“ prašymas pakeisti autobusų maršrutų tvarkaraščius, užtikrinant pirmojo Alytaus dirbančiųjų susisiekimą šeštadieniais su šiauriniame pramonės rajone dirbančiomis įmonėmis nuo 6 val. ryto. D. Klimenkienė į bendrovės prašymą siūlo atsižvelgti. Taip pat atkreipė vežėjo dėmesį į tai, kad šiuo metu didžioji dalis iškabintų tvarkaraščių paviljonų viduje, tikėtina nuo karščio yra susibangavę, netvarkingai atrodantys juos būtina pakeisti.
Seniau „Alytaus infrastruktūros“ puslapyje buvo įkelti visi komisijos posėdžių protokolai (nuo pat „Kautros“ atėjimo), bet dabar ta įstaiga likviduota, neliko ir tų puslapių. O gaila. Kažkada permečiau akimis, tai dar prieš karantiną ten buvo norima mažinti nuostolius karpant vakarinius ir savaitgalinius reisus (pavieniai komisijos nariai siūlė)... Gerai, kad dar yra vakarinių reisų. Deja, darbo dienos vakare daug maršrutų baigia darbą labai anksti. Pvz. jeigu kas nors gyvena prie geležinkelio stoties ar Sūkurio gatvės, nuo Sodros (miesto centro) paskutinis mikriukas 18:02.
Savaitgaliais po 18 valandos niekur neįmanoma nuvažiuoti. Manyčiau, kad reikėtų reisų bent jau iki 20 valandos, bent jau per Vidzgirį ir Naująją gatvę. Tačiau komisijoje manoma, kad atseit reikia kažkokios reklamos.
P.S. beje, turiu šiek tiek mikriukų tvarkaraščių. Pirmieji 2008 metų, po to beveik pilnus turiu 2014 ir 2019 metų. Galėsiu palyginti, kaip keitėsi reisų dažnumas ir vakariniai/savaitgaliniai reisai. 2008 metai ir dabar – kaip diena ir naktis.
Komentuoti: