1986 m. rugpjūčio 3 d. "Komunistinis rytojus".
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ALY] Alytaus viešasis transportas
Collapse
X
-
1978 m. balandžio 4 d. "Komunistinis rytojus".
V. Stanionio nuotrauka.
1986 m. gegužės 1 d. "Komunistinis rytojus".
Z. Bulgakovo nuotrauka.
Komentuoti:
-
8 maršruto mikroautobusai pažymėti nedideliais lipdukais su krepšinio čempionato emblema ir didesniu lipduku su miesto herbu.
Komentuoti:
-
Alytaus seni autobusai – metalo supirktuvėje (nuotraukos).
Tik datos neradau. Tačiau pagal sniegą atrodo, kad tikriausiai praeitą žiemą (pavasarį).
http://www.danielius.net/?p=15234
Komentuoti:
-
Matyt su miesto valdžia nesutarta. Juk reikia skelbti konkursą ir kt. formalumai. Galbūt "Kautra" mano, kad neverta prasidėti. Be to gal norėjo dotacijų, kurių visiškai nenorėjo mokėti savivaldybė.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJo, mikrobai tikrai "pajėgs" pervežti sirgalius...
Komentuoti:
-
Parašė Alytaus NaujienosInformuojame gyventojus, kad nuo rugpjūčio 29 dienos į miesto gatves grįžta visi miesto reguliaraus susisiekimo maršrutų mikroautobusai. Nuo rugpjūčio 29 d. jie važinės rudens ir žiemos grafikais, t. y. ankstesniais grafikais, kuriais maršrutinis transportas važinėjo iki vasaros.
Atkreipiame keleivių ir krepšinio aistruolių dėmesį į tai, kad dėl eismo ribojimo Naujosios gatvės ruože nuo Naujosios gatvės žiedo iki Naujosios ir Žuvinto gatvių sankryžos, kuriame yra numatyta Eurobasket 2011 renginių organizatorių ir dalyvių transporto statymas, šia gatvės dalimi galės kursuoti tik 8 ir 13 maršrutų mikroautobusai, kiti, kurių maršrutas eina Naująja gatve, važiuos apylanka Jazminų gatve. 8 ir 13 maršrutų autobusai bus pažymėti Eurobasket 2011 logotipu.
8 ir 13 maršrutų mikroautobusai sirgalius nuveš ne tik į areną, bet ir į palapinių miestelį Alytaus aerodrome, taip pat iki autobusų stoties. Šių maršrutų grafikai bus pratęsti ir darbą baigs taip, kad galėtų parvežti sporto aistruolius ir miesto gyventojus po varžybų ir renginių šventėje "Miestas mieste" (Jaunimo parke).
Miesto gyventojų, važiuojančių ne į Europos vyrų krepšinio čempionato renginius, automobilių srautas bus nukreipiamas apylanka Jazminų gatve.
Komentuoti:
-
Pasidžiaukime dar vienu VT praradimu - išnyko 9-as maršrutas. Paskutinį kartą vienintelį jo mikroautobusą pavyko nupleškint balandžio 9 d., šeštadienį.
Dar šiek tiek senų naujienų. 20-as maršrutas savaitgaliais važiuoja ne Jonyno g., o Naująja. Todėl dabar Jonyno gatve važinėja vienintelis 20-as ir tik darbo dienomis.
VT toliau nyksta, galima jau pirkt mašinasPaskutinis taisė taccido; 2012.01.21, 00:25.
Komentuoti:
-
Parašė R.V. Rodyti pranešimąKaip jūs manot, kaip ilgai Kautros autobusai Druskininkuose dirbs į minusą ? Tol kol sugebės įtikinti (ne už ačių) miesto galvas, kad be dotacijų Druskininkų mieste transportas nuostolingas, o be visuomeninio transporto miestui niekaip. Tada ir mokės Druskininkų miestas ir visi mokesčių mokėtojai Kautrai dotacijas. Pagyvensim, pamatysim, faktas tas, kad nei vienas nuostolingas verslas neegzistuoja.
Komentuoti:
-
Neseniai pradėjo veikti Busotas internetinis puslapis: http://www.busotas.lt/ Nors ten jokie tvarkaraščiai neskelbiami, vis šiokia tokia pradžia...
Komentuoti:
-
Tai taip ir galvojama. Savo parką savivaldybė prašiko, stotį prašiko... VT tik lochams, tegul jie patys jį ir išlaiko...
Komentuoti:
-
Parašė R.V. Rodyti pranešimąKaip jūs manot, kaip ilgai Kautros autobusai Druskininkuose dirbs į minusą ? Tol kol sugebės įtikinti (ne už ačių) miesto galvas, kad be dotacijų Druskininkų mieste transportas nuostolingas, o be visuomeninio transporto miestui niekaip. Tada ir mokės Druskininkų miestas ir visi mokesčių mokėtojai Kautrai dotacijas. Pagyvensim, pamatysim, faktas tas, kad nei vienas nuostolingas verslas neegzistuoja.
Komentuoti:
-
Manau, kad "Kautra" į jokį minusą neina. Nėra kvailių. Jie žinojo į kur eina ir manau, kad sutartyje dotacijos yra numatytos ir netgi mokamos. Gal netgi atvirkščiai, Druskininkų valdžia specialiai sudarė tokias sąlygas, kad laimėtų "Kautra", turėdama kai kurių povandeninių interesų. Juk jokių rimtų kitų pretendentų, nebuvo, išskyrus "Druskininkų autobusus", kurie priklausė savialdybei. Jie gi nebūtų skundę konkurso rezultatų teismui...
Komentuoti:
-
Parašė R.V. Rodyti pranešimąKaip jūs manot, kaip ilgai Kautros autobusai Druskininkuose dirbs į minusą ? Tol kol sugebės įtikinti (ne už ačių) miesto galvas, kad be dotacijų Druskininkų mieste transportas nuostolingas, o be visuomeninio transporto miestui niekaip. Tada ir mokės Druskininkų miestas ir visi mokesčių mokėtojai Kautrai dotacijas. Pagyvensim, pamatysim, faktas tas, kad nei vienas nuostolingas verslas neegzistuoja.
Komentuoti:
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąO kodėl nenori Kautros? Druskininkuose Kautros atėjimas labai pasiteisino.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa tai būtų 7, 8 ir 13 maršrutai autobusais, galbūt dar 4-as piko metu. Ir viskas. Visa kita - mikrobai. Lietuvos vežėjai tokie nususę (netgi didiej), kad jie netgi negali pasinaudoti ES lėšomis naujų autobusų įsigijimui. Privatininkų ES neremia, todėl nei "Kautra", nei TOKS negali pasinaudoti lėšomis. O štai Lenkijoje valdiški autobusų parkai perka naują techniką.
Lenkai patys gamina autobusus, todėl jie labiau suinteresuoti į parkų atnaujinimą.
Komentuoti:
-
Na tai būtų 7, 8 ir 13 maršrutai autobusais, galbūt dar 4-as piko metu. Ir viskas. Visa kita - mikrobai. Lietuvos vežėjai tokie nususę (netgi didiej), kad jie netgi negali pasinaudoti ES lėšomis naujų autobusų įsigijimui. Privatininkų ES neremia, todėl nei "Kautra", nei TOKS negali pasinaudoti lėšomis. O štai Lenkijoje valdiški autobusų parkai perka naują techniką.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAlytus tikrai reikalingas normalus miesto VT, bet manau, kad "Kautra" irgi pasiūlytų tik pusinį variantą - kelis autobusus, o likusius maršrutus aptarnautų mikroautobusai. Taip pat jie važinėtų ir anksti rytais bei vėliau vakarais, poilsio dienomis visais maršrutais. Bet kokiu atveju "Kautros" ekspansijai nepritariu.
Komentuoti:
Komentuoti: