Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    1986 m. rugpjūčio 3 d. "Komunistinis rytojus".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    1978 m. balandžio 4 d. "Komunistinis rytojus".
    V. Stanionio nuotrauka.



    1986 m. gegužės 1 d. "Komunistinis rytojus".
    Z. Bulgakovo nuotrauka.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    8 maršruto mikroautobusai pažymėti nedideliais lipdukais su krepšinio čempionato emblema ir didesniu lipduku su miesto herbu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Alytaus seni autobusai – metalo supirktuvėje (nuotraukos).

    Tik datos neradau. Tačiau pagal sniegą atrodo, kad tikriausiai praeitą žiemą (pavasarį).

    http://www.danielius.net/?p=15234

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Matyt su miesto valdžia nesutarta. Juk reikia skelbti konkursą ir kt. formalumai. Galbūt "Kautra" mano, kad neverta prasidėti. Be to gal norėjo dotacijų, kurių visiškai nenorėjo mokėti savivaldybė.

    Komentuoti:


  • Valius Kedainietis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jo, mikrobai tikrai "pajėgs" pervežti sirgalius...
    O kodėl "Kautros" Alytaus filialas negalėtų skirti autobusų sirgaliams vežiot?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jo, mikrobai tikrai "pajėgs" pervežti sirgalius...

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Alytaus Naujienos
    Informuojame gyventojus, kad nuo rugpjūčio 29 dienos į miesto gatves grįžta visi miesto reguliaraus susisiekimo maršrutų mikroautobusai. Nuo rugpjūčio 29 d. jie važinės rudens ir žiemos grafikais, t. y. ankstesniais grafikais, kuriais maršrutinis transportas važinėjo iki vasaros.
    Atkreipiame keleivių ir krepšinio aistruolių dėmesį į tai, kad dėl eismo ribojimo Naujosios gatvės ruože nuo Naujosios gatvės žiedo iki Naujosios ir Žuvinto gatvių sankryžos, kuriame yra numatyta Eurobasket 2011 renginių organizatorių ir dalyvių transporto statymas, šia gatvės dalimi galės kursuoti tik 8 ir 13 maršrutų mikroautobusai, kiti, kurių maršrutas eina Naująja gatve, važiuos apylanka Jazminų gatve. 8 ir 13 maršrutų autobusai bus pažymėti Eurobasket 2011 logotipu.
    8 ir 13 maršrutų mikroautobusai sirgalius nuveš ne tik į areną, bet ir į palapinių miestelį Alytaus aerodrome, taip pat iki autobusų stoties. Šių maršrutų grafikai bus pratęsti ir darbą baigs taip, kad galėtų parvežti sporto aistruolius ir miesto gyventojus po varžybų ir renginių šventėje "Miestas mieste" (Jaunimo parke).
    Miesto gyventojų, važiuojančių ne į Europos vyrų krepšinio čempionato renginius, automobilių srautas bus nukreipiamas apylanka Jazminų gatve.
    Gerai, kad bent kažką su VT sugalvojo. Įdomu, ar mikroautobusais važiuos daug miesto svečių? Ir ar laiku atnaujins tvarkaraščius internete?

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Pasidžiaukime dar vienu VT praradimu - išnyko 9-as maršrutas. Paskutinį kartą vienintelį jo mikroautobusą pavyko nupleškint balandžio 9 d., šeštadienį.

    Dar šiek tiek senų naujienų. 20-as maršrutas savaitgaliais važiuoja ne Jonyno g., o Naująja. Todėl dabar Jonyno gatve važinėja vienintelis 20-as ir tik darbo dienomis.
    VT toliau nyksta, galima jau pirkt mašinas
    Paskutinis taisė taccido; 2012.01.21, 00:25.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Parašė R.V. Rodyti pranešimą
    Kaip jūs manot, kaip ilgai Kautros autobusai Druskininkuose dirbs į minusą ? Tol kol sugebės įtikinti (ne už ačių) miesto galvas, kad be dotacijų Druskininkų mieste transportas nuostolingas, o be visuomeninio transporto miestui niekaip. Tada ir mokės Druskininkų miestas ir visi mokesčių mokėtojai Kautrai dotacijas. Pagyvensim, pamatysim, faktas tas, kad nei vienas nuostolingas verslas neegzistuoja.
    Dirbs ir ilgai KAUTROS atejimas didelius pinigus kainavo ir niekam neužleis jau gerai suarto dirvono.Kiti Kautros maršrutai tuos minusus padengs(čia tas pats kaip naftos biznyje).

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Neseniai pradėjo veikti Busotas internetinis puslapis: http://www.busotas.lt/ Nors ten jokie tvarkaraščiai neskelbiami, vis šiokia tokia pradžia...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai taip ir galvojama. Savo parką savivaldybė prašiko, stotį prašiko... VT tik lochams, tegul jie patys jį ir išlaiko...

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė R.V. Rodyti pranešimą
    Kaip jūs manot, kaip ilgai Kautros autobusai Druskininkuose dirbs į minusą ? Tol kol sugebės įtikinti (ne už ačių) miesto galvas, kad be dotacijų Druskininkų mieste transportas nuostolingas, o be visuomeninio transporto miestui niekaip. Tada ir mokės Druskininkų miestas ir visi mokesčių mokėtojai Kautrai dotacijas. Pagyvensim, pamatysim, faktas tas, kad nei vienas nuostolingas verslas neegzistuoja.
    Tai jau ir dabar Druskininkų miestas moka Kautrai dotacijas, kaip mokėjo ir prieš tai buvusiam vežėjui. Na tikrai sunku Alytui turėti padorų viešąjį transportą jei galvojama apie dotacijų nemokėjimą...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Manau, kad "Kautra" į jokį minusą neina. Nėra kvailių. Jie žinojo į kur eina ir manau, kad sutartyje dotacijos yra numatytos ir netgi mokamos. Gal netgi atvirkščiai, Druskininkų valdžia specialiai sudarė tokias sąlygas, kad laimėtų "Kautra", turėdama kai kurių povandeninių interesų. Juk jokių rimtų kitų pretendentų, nebuvo, išskyrus "Druskininkų autobusus", kurie priklausė savialdybei. Jie gi nebūtų skundę konkurso rezultatų teismui...

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė R.V. Rodyti pranešimą
    Kaip jūs manot, kaip ilgai Kautros autobusai Druskininkuose dirbs į minusą ? Tol kol sugebės įtikinti (ne už ačių) miesto galvas, kad be dotacijų Druskininkų mieste transportas nuostolingas, o be visuomeninio transporto miestui niekaip. Tada ir mokės Druskininkų miestas ir visi mokesčių mokėtojai Kautrai dotacijas. Pagyvensim, pamatysim, faktas tas, kad nei vienas nuostolingas verslas neegzistuoja.
    Dar anksti daryti išvadas. Minusas dar turi tęstis. Nėra įmonių, kurios veiklos pradžioj neturėtų minuso.

    Komentuoti:


  • R.V.
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    O kodėl nenori Kautros? Druskininkuose Kautros atėjimas labai pasiteisino.
    Kaip jūs manot, kaip ilgai Kautros autobusai Druskininkuose dirbs į minusą ? Tol kol sugebės įtikinti (ne už ačių) miesto galvas, kad be dotacijų Druskininkų mieste transportas nuostolingas, o be visuomeninio transporto miestui niekaip. Tada ir mokės Druskininkų miestas ir visi mokesčių mokėtojai Kautrai dotacijas. Pagyvensim, pamatysim, faktas tas, kad nei vienas nuostolingas verslas neegzistuoja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet lenkai tai daro ES lėšomis.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na tai būtų 7, 8 ir 13 maršrutai autobusais, galbūt dar 4-as piko metu. Ir viskas. Visa kita - mikrobai. Lietuvos vežėjai tokie nususę (netgi didiej), kad jie netgi negali pasinaudoti ES lėšomis naujų autobusų įsigijimui. Privatininkų ES neremia, todėl nei "Kautra", nei TOKS negali pasinaudoti lėšomis. O štai Lenkijoje valdiški autobusų parkai perka naują techniką.
    Kol kas ES nėra skyrusi lėšų savivaldybių parkų autobusams atnaujinti (išskyrus pastarąją paramą ekologiškiems autobusams), o jei ir būtų skyrę, koks nors Marijampolės AP negalėtų aptarnauti Alytaus miesto maršrutų.

    Lenkai patys gamina autobusus, todėl jie labiau suinteresuoti į parkų atnaujinimą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na tai būtų 7, 8 ir 13 maršrutai autobusais, galbūt dar 4-as piko metu. Ir viskas. Visa kita - mikrobai. Lietuvos vežėjai tokie nususę (netgi didiej), kad jie netgi negali pasinaudoti ES lėšomis naujų autobusų įsigijimui. Privatininkų ES neremia, todėl nei "Kautra", nei TOKS negali pasinaudoti lėšomis. O štai Lenkijoje valdiški autobusų parkai perka naują techniką.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Alytus tikrai reikalingas normalus miesto VT, bet manau, kad "Kautra" irgi pasiūlytų tik pusinį variantą - kelis autobusus, o likusius maršrutus aptarnautų mikroautobusai. Taip pat jie važinėtų ir anksti rytais bei vėliau vakarais, poilsio dienomis visais maršrutais. Bet kokiu atveju "Kautros" ekspansijai nepritariu.
    Nemanau, jog atsirastų tokia įmonė, kuri norėtų investuoti milijonus į naujus autobusus, kurie mieste važinėtų pustuščiai, net ir gaunant kompensacijas. Panašus variantas, kaip Druskininkuose, labai tiktų ir Alytuje.

    Komentuoti:

Working...
X