Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rvr
    replied
    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    Kiek pamenu, 29 maršrutą aptarnavo Kinelienės įmonė, o 11 Ridvija. Iki maršrutų perdavimo Busturui, paskutiniu metu 29 aptarnavo Scania 112, o 11 Volvo B10M55 autobusais.
    O aš atsimenu štai šį:
    http://fotobus.msk.ru/vehicle/365716/#n404606

    Jis dažnai stovėdavo Tilžės gatvėje netoli bulvaro pradžios į Lyros gatvę. O kartais tą Scania CR112 ne girtas vairuotojas sudaužė?

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Parašė rvr Rodyti pranešimą
    Taip, tai tiesa. Dar buvo 29 maršrutas privatininkų. 11-u paskutiniuoju metu dirbo prailgintas MAN.
    Kiek pamenu, 29 maršrutą aptarnavo Kinelienės įmonė, o 11 Ridvija. Iki maršrutų perdavimo Busturui, paskutiniu metu 29 aptarnavo Scania 112, o 11 Volvo B10M55 autobusais.

    Komentuoti:


  • rvr
    replied
    Parašė Vt entuziastas Rodyti pranešimą
    Paraše vienas iš komentatoriu po straipsniu O tai tiesa dėl 10 ir 11 maršrutu?
    Taip, tai tiesa. Dar buvo 29 maršrutas privatininkų. 11-u paskutiniuoju metu dirbo prailgintas MAN.

    Komentuoti:


  • Vt entuziastas
    replied
    Paraše vienas iš komentatoriu po straipsniu
    Šis autobusas priklauso UAB „Ridvija“. Kažkada ši firma aptarnavo 10 ir 11 maršrutus. Vėliau atsisakė ir vėl tie maršrutai atiteko „Busturui“. Greičiausiai dėl to, kad buvo nuostolingi (juk šiuose autobusuose dar konduktorės buvo).
    O tai tiesa dėl 10 ir 11 maršrutu?
    Paskutinis taisė Vt entuziastas; 2015.12.23, 12:46. Priežastis: Parašiau iš kur paemiau šia citata

    Komentuoti:


  • Vt entuziastas
    replied
    O tas autobusas visados važinės? O dėl VN ir GN kai važiuosiu kur nors ir surasiu pažystamu vairuotoju pasiklausiu

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Kam jis priklauso? Koks valstybinis, garažinis numeriai?

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Sveiki kolegos. Su artėjančiomis šventėmis.
    Kaip jūs vertinate?
    http://etaplius.lt/mieste-pirma-kart...tis-autobusas/

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Dar iš pasikeitimų nuo rugsėjo 1 d., apie kuriuos Busturas nesivargino pranešti:
    1. P4 "padalintas" į 2 dalis. Vieni reisai važiuoja trasa Rėkyva - Einoraičiai, kiti - Rėkyva - Sodų st.
    2. P7 nuo ligoninės iki galinės Skroblų stotelės važiuoja įprastai V. Kudirkos g., Birutės g., toliau suka į Skroblų g., Sodų g., Karklų g., Birutės g., V. Kudirkos g. iki ligoninės. Įrengtos 4 naujos stotelės.
    3. 16 galinė stotelė "Liejyklos g. st." pervadinta į Daubų st.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nauji tvarkaraščiai nuo 09-01 - http://busturas.lt/lt/naujienos/420-...sciai-20150901

    Panašu, kad 3A šiemet jau negrįš.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Skaitant Vilniaus VT diskusijas prisiminiau vieną jau seniai man galvoje įstrigusį absurdą Šiauliuose. Kas sugalvojo autobusų švieslentėse šalia maršruto numerio pakaitomis rašyti iš kur į kur tas autobusas važiuoja? Tarkime, pietiniame laukiant 12 autobuso galima matyti užrašą „Dainų žiedas“, o po to – „Kuršėnkelio žiedas“ ir t.t. Koks skirtumas, iš kur tas autobusas atvažiuoja? Turėčiau matyti užrašą „Kuršėnkelio žiedas“, o grįžtant atgal – „Dainų žiedas“. Dabar vietoje to, kad švieslentė teiktų informaciją, ji tik klaidina.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Šiauliuose senjorai nuo 75 metų autobusais važinės nemokamai

    Nuo spalio 1d. Šiaulių miesto senjorai, sulaukę 75 ir daugiau metų, miesto autobusais važinės nemokamai. Tokį sprendimą rugpjūčio 27 d. priėmė miesto Taryba. Senjorams reikės tik pasiimti nemokamus vardinius elektroninius bilietus. Tvarką, kaip ir kur senjorams bus išduodami elektroniniai vardiniai bilietai, miesto Taryba tvirtins rugsėjo mėnesį.

    Kadangi nėra žinoma, kiek vienkartinių bilietų su 50 ir 80 procentų nuolaida įsigyja Šiaulių miesto senjorai nuo 75 metų amžiaus, tai šiuo metu nėra galimybių tiksliai apskaičiuoti kokios kompensacijos sumos reikės už senjorų įsigytus lengvatinius vienkartinius bilietus. Gyventojų registro duomenimis 75 ir daugiau metų gyventojų Šiauliuose yra 8311.

    „Pradedame nuo 75 metų amžiaus ribos. Kai jau galėsime įvertinti pirmąją patirtį, galėsime suskaičiuoti konkretų lėšų poreikį, gal ankstinsime amžiaus ribą, nuo kurios bus taikoma šimtaprocentinė važiavimo miesto transportu lengvata“, – Taryboje kalbėjo administracijos direktoriaus pavaduotojas Martynas Šiurkus.
    http://etaplius.lt/siauliuose-senjor...nes-nemokamai/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiaip tai nėra gerai, kad pats "Busturas" nustatinėja maršrutus ir grafikus, o savivaldybė tik formaliai pritaria. Tačiau tam nereikia jokios naujos valdiškos kontoros. Pakaktų viešojo transporto skyriaus savivaldybėje su dviem (ne daugiau) gerais (tikrai gerais, o ne biurokratais, nieko apie VT neišmanančiais) specialistais. Jis turėtų užsiimti tik maršrutais, tvarkaraščiais, pervežimų statistika, gyventojų skundais, nuomonių tyrimu ir pan.
    Visa kita, t.y. valdininkų ketinimai, kurie aprašyti straipsnyje - demagogija ir pasakos.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    „Busturo“ kąsnis nukris naujai įstaigai

    Šiaulių miesto savivaldybė kuria viešąją įstaigą – viešojo transporto koordinacijos centrą. Planuojama, kad jis kontroliuos pačios Savivaldybės UAB „Busturas“, perims dalį jos funkcijų ir ieškos naujų vežėjų – juos parinks konkurso būdu. Praėjusios kadencijos Taryba iššlavė „mikriukus“ iš miesto, dabartinė į bankrotą gali nustumti savo įmonę. Opozicijos atstovai tikina, kad „kažkam „Busturas“ reikalingas, kad jį parduotų“.

    Pasak Šiaulių savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Martyno Šiurkaus, Viešojo transporto koordinacijos centras kontroliuos pačiai Savivaldybei priklausančio keleivių vežėjo, UAB „Busturas“, veiklą ir keleivius, užsiims bilietų platinimu, elektroninio bilieto priežiūra ir analize, organizuos maršrutus.

    „Busturas“ turės rūpintis tik keleivių vežimu ir kuo geresniu jų aptarnavimu. Dabar jis daro viską. Nustato maršrutus. Dauguma jų keisti tik 1986 metais. Kiek nusiskundimų dėl vėluojančių ar neatvažiuojančių autobusų? Kas tai kontroliuoja? Pati įmonė kontroliuoja save. Taip negali būti. Norime išvengti galimybių įtarti manipuliacijas“, – naujos įstaigos idėją grindė M. Šiurkus. Jo teigimu, iki šiol už „Busturo“ veiklą buvo atsakingi du Savivaldybės darbuotojai. Įmonės valdyboje, sudarytoje iš penkių asmenų, dalyvauja tik Ekonomikos skyriaus vedėjo pavaduotoja Vida Lašinienė.

    Galėtų pritraukti ir užsienio vežėjų

    Savivaldybės įsteigtas koordinacijos centras skelbs viešųjų pirkimų konkursą miesto keleivių vežėjui parinkti. Jį laimėtų įmonė, pasiūliusi mažiausią vežimo kainą. Konkurso nugalėtojui būtų mokama už važiavimo kilometrą. M. Šiurkaus teigimu, konkurse dalyvautų ne tik „Busturas“, bet ir kitos lietuvių ar net užsienio vežėjų įmonės. „Kodėl „Busturui“ turi būti suteiktos išskirtinės sąlygos? Dabar jis naudojasi monopolistine padėtimi. Neracionaliai naudojome lėšas. Galbūt kita įmonė mažesnę kainą pasiūlytų? Atsiradus kitoms bendrovėms, „Busturas“ pradės konkuruoti. Pigs paslaugos, – tikino Administracijos direktoriaus pavaduotojas. – Konkurencija vers gerinti savo veiklą, efektyviau laikytis grafikų, nusipirkti daugiau naujų autobusų. Dabar jų amžiaus vidurkis siekia 20 metų.“ Jis pabrėžia, kad toks viešojo transporto modelis egzistuoja ir Klaipėdoje, ir Vakarų Europoje.

    <...>

    Brangtų bilietai?

    UAB „Busturas“ generalinis direktorius Tomas Bielinskas sako, kad planas steigti koordinacinį centrą jam nebuvo pateiktas. Nematė ir naujos įstaigos reikalingumą pagrindžiančių ekonominių skaičiavimų. Girdėjęs tik gandus. „Jei kas nors keičiama, paprastai atliekamos studijos, ekonominiai pagrindimai. Nemačiau nieko, su mumis nesitarė. Ir nelabai įsivaizduoju, kokia būtų koordinacinio centro paskirtis? Viską atliekame patys. Tokie koordinaciniai centrai reikalingi, kai rinkoje veikia daug skirtingų vežėjų. Pavyzdys – Klaipėda. Ten nesugebėjo susitvarkyti su daugybe įmonių, todėl įsteigė koordinacinį centrą“, – teigia T. Bielinskas. Jo manymu, nauja įstaiga – nereikalinga. „Busturo“ finansines ataskaitas Savivaldybė tikrinanti kiekvieną mėnesį. Pernai buvę atlikti trys auditai. Be to, T. Bielinsko teigimu, „Busturo“ pervežimo kaina viena mažiausių – didžiuosiuose miestuose kilometras kainuoja apie pusantro euro (apie 5 litus), Šiauliuose – 1,20 euro (4,15 lito). „Bet kokie išbalansavimai gali baigtis bilietų kainų pakilimu. Naujoms įstaigoms reikia pajamų“, – sakė „Busturo“ generalinis direktorius.

    Įtaria užslėptą privatizaciją

    „Nuvažiavome į pasakų pasaulį, – mano opozicinės Socialdemokratų frakcijos vadovas Justinas Sartauskas. – Įsivaizduokite, kas būtų, jei viešo konkurso „Busturas“ nelaimėtų? Bankrotas. Sukama link privatizacijos. Kažkam „Busturas“ reikalingas, kad jį parduotų“. J. Sartauskas sprendimo projekto, teikiamo Tarybai, dar nebuvo matęs, tačiau koordinacijos centro reikalingumu netiki. Kurti dar vieną įmonę, kuri lėšų neuždirbs, o jas tik išleis, esą nėra reikalo. Be to, bendrovę „Busturas“ jau kontroliuoja Šiaulių savivaldybės Centralizuotas vidaus audito skyrius, Ekonomikos skyrius, Kontrolės ir audito tarnyba, vežėjų įmonėje įkurta valdyba. „Vienai įmonei reikia antrinės įmonės. Viena įmonė kontroliuos kitą įmonę. Gal tada tokio centro reikia ir „Šiaulių energijai“, „Šiaulių vandenims“, „Gatvių apšvietimui“?“ – klausė buvęs meras.
    http://skrastas.lt/?data=2015-06-18&...&id=1434555934

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Šiaulių autobusų maršrutų žemėlapis - http://tinklarastis.nvtka.lt/media/5...auliai_v27.jpg Gavosi labai ištįsęs, nes nuo ir taip nutolusių Einoraičių P4 maršrutas 1 reisu pratęstas iki Pakapės.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tai vyko 2012 m. - nereikia ir 90-ųjų Baudų vežėjui prirašyta begalė, bet niekas tuo metu negalėjo jo pakeisti.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Vat iš kažkur tokių atsiranda. O jeigu neatsiranda, tai blogi vairuotojai tiesiog neatleidžiami ir nebaudžiami, kad tik nepabėgtų, mat tada nebus kam dirbti. Šitokiais metodais dirbo Romeksas Vilniuje, kol iš didžiulės įmonės, turėjusios 2-3 priemiestines kryptis liko 3 autobusai (ir, turbūt, vairuotojai), kai turimiems maršrutams reikėjo 6.
    Na bet čia vėl priklauso nuo savivaldybės kuravimo. Tinkamai reagavus į skundus, tokiom įmonėm būtų nutarkuotos vienos vietos, tai beliktų arba susitvarkyt arba perleisti biznį kažkam, kas geriau supranta kaip ta daryti. Reikia pradėti nuo kontrolės griežtininimo, dabar juk ne 1990 metai, kad toleruot tokį apsileidimą.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Na, bet kas verčia tuos vairuotojus dirbti? Dabar geri vairuotojai vertinami, jų trūksta ir mokami pakankamai geri pinigai, ypatingai didžiuosiose miestuose.
    Vat iš kažkur tokių atsiranda. O jeigu neatsiranda, tai blogi vairuotojai tiesiog neatleidžiami ir nebaudžiami, kad tik nepabėgtų, mat tada nebus kam dirbti. Šitokiais metodais dirbo Romeksas Vilniuje, kol iš didžiulės įmonės, turėjusios 2-3 priemiestines kryptis liko 3 autobusai (ir, turbūt, vairuotojai), kai turimiems maršrutams reikėjo 6.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Nepamirškite, kad kalbate apie privatininkus lietuviško verslo konstekste. T.y., galbūt kitose, o ypač labiau išsivysčiusiose šalyse, privatininkas dirbtų kokybiškiau ir būtų atsakingesnis.
    Kur bepažiūrėtum, visur yra stiprūs valdiški vežėjai, ir tik tuomet privatininkai turi į ką lygiuotis ir yra kaip iš jų reikalauti. Bet vis tiek V. Europoje vyrauja valdiški vežėjai.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Nepamirškite, kad kalbate apie privatininkus lietuviško verslo konstekste. T.y., galbūt kitose, o ypač labiau išsivysčiusiose šalyse, privatininkas dirbtų kokybiškiau ir būtų atsakingesnis.
    Būtent. Ne viskas iš karto pasidaro. Bet kuo tolyn, to tvarkos bus vis labiau ir labiau reikalaujama.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Nepamirškite, kad kalbate apie privatininkus lietuviško verslo konstekste. T.y., galbūt kitose, o ypač labiau išsivysčiusiose šalyse, privatininkas dirbtų kokybiškiau ir būtų atsakingesnis.

    Komentuoti:

Working...
X