Pirmoji nuotrauka:
Dirbo trys prailginti MB 053 G ir vienas trumpas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Arni5 Rodyti pranešimąBusturas vasario 22 d. sudarė sutartį su UAB "BTS Vilnius" dėl 3 triašių ir 7 dviašių naudotų autobusų pirkimo. Gal kas turite daugiau informacijos, kokie tai galėtų būti modeliai ir iš kur?
Techninė specifikacija
2017 m. sudarytų sutarčių sąrašas
Visi MB Citaro, iš vieno Vokietijos parko (http://www.phototrans.eu/24,255,0.html), kitur niekur nedirbę. Puikus Busturo pirkinys
Komentuoti:
-
Parašė Arni5 Rodyti pranešimąBusturas vasario 22 d. sudarė sutartį su UAB "BTS Vilnius" dėl 3 triašių ir 7 dviašių naudotų autobusų pirkimo. Gal kas turite daugiau informacijos, kokie tai galėtų būti modeliai ir iš kur?
Techninė specifikacija
2017 m. sudarytų sutarčių sąrašas
Taip pat sąraše matyti, kad sausio 12 d. iš Jelgavos nupirktas vienas naudotas Mercedes-Benz O530 Citaro (9 tokie baltai-geltoni iš Jelgavos Šiauliuose jau važinėja porą metų).
http://fotobus.msk.ru/vehicle/523288/#n259234Paskutinis taisė rytis001; 2017.02.27, 17:56.
Komentuoti:
-
Busturas vasario 22 d. sudarė sutartį su UAB "BTS Vilnius" dėl 3 triašių ir 7 dviašių naudotų autobusų pirkimo. Gal kas turite daugiau informacijos, kokie tai galėtų būti modeliai ir iš kur?
Techninė specifikacija
2017 m. sudarytų sutarčių sąrašas
Taip pat sąraše matyti, kad sausio 12 d. iš Jelgavos nupirktas vienas naudotas Mercedes-Benz O530 Citaro (9 tokie baltai-geltoni iš Jelgavos Šiauliuose jau važinėja porą metų).
Komentuoti:
-
Savivaldybė nesugeba įvesti tvarkos jai priklausančioje įmonėje, nes pačioje savivaldybėje bardakas. Ir naivu tikėtis, kad dar viena biurokratinė kontorą kažką pakeis.
Komentuoti:
-
Atgaivina planus steigti Šiauliuose konkurentą „Busturui“: atsirastų konkurencija ir būtų užkirstas kelias korupcijai
Šiaulių miesto tarybos valdančioji koalicija atgaivina planus steigti Šiauliuose konkurentą „Busturui“ – viešojo transporto koordinacijos centrą. Esą taip atsirastų ne tik konkurencija, bet ir būtų užkirstas kelias korupcijai. Savivaldybės įmonė „Busturas“ krečiama savivaldybės ekonomistų, aiškėja faktai, kad bendrovė švaistė pinigus, pavyzdžiui mokesčiams už elektrą, ar perteklinio aparato išlaikymui įmonės administracijoje. Deja, savivaldybės kontrolė įmonei pavėluota: viešojo transporto koordinacijos centro steigimui koją kiša įdiegta paini elektroninio bilieto sistema.
Šiaulių mieste kuriamas viešojo transporto koordinacijos centras taptų „Busturo“ prievaizdu – įmonė vežtų keleivius, o minėtas centras kontroliuotų vežėjo veiklą ir keleivius, užsiimtų bilietų platinimu, organizuotų maršrutus.
Deja, aiškėja, kad koją kiša 2014 metais pradėta elektroninio bilieto sistema.
„Kadangi į pačią el.bilieto sistemą integruota ir vairuotojų darbo laiko apskaita, detalių apskaita, kitokie įvairūs moduliai, ir ji apima ne tik keleivių srautų ir važiavimo kontrolę, tai tas atskyrimas yra šiuo metu keliantis techninių klausimų“, – sako Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius Eduardas Bivainis.
Pernai savivaldybė dėl „Busturo“ turėjo nenumatytų išlaidų – teko pakloti apie 200 tūkstančių eurų. Pradėjus tikrinti finansinius rodiklius, lenda ylos iš maišo, viena iš jų – kad buvo švaistomi pinigai mokesčiams už elektrą autobusų stotyje. Be to, „Busturo“ administracijos aparatas nepagrįstai per didelis. Pasak politikų, dabar „Busturas“ naudojasi monopolistine padėtimi, neracionaliai naudoja lėšas. Tarybos nariams Savivaldybės ir įmonės pateikiami finansiniai rodikliai skiriasi, nebeaišku ar įmonė pelninga, ar nuostolinga.
“Iki šiol vėlgi mes turim tokią nesąmonę: „Busturas“ veža, pats kontroliuoja ir pats nustato sąlygas kaip vežti. Didžiausia bėda, kad nėra konkurencijos pervežimų srityje, nebeaišku ar ta paslauga teikiama už gerą ar blogą kainą, ar ji gali būti geresnė“ , – mano Šiaulių miesto Tarybos narys Arūnas Rimkus.
Viešojo transporto koordinacijos centras veikia Klaipėdoje. Savivaldybės administracija už 9000 eurų perka investicinį projektą, kuriame būtų numatytos minėto centro galimybės ir veikla Šiauliuose. Kol kas savivaldybė vangiai užsiėmė tokio centro steigimu, paaiškėjo ir tai, kad elektroninio bilieto valdymą bus sunku perduoti trečiai šaliai.
“Na, jei mes jį šiandien įkurtume, neaišku kaip jis veiktų. Esmė yra ne įkurti jį, o atskirti paslaugą (pinigus) nuo vežėjo, o tą padaryti tapo kardinaliai sunku sužinojus kaip veikia elektroninio bilieto sistema. O tą dalyką sužinojom tik po to, kai buvo atleistas „Busturo“ vadovas“, – aiškina Šiaulių miesto meras Artūras Visockas.
Opozicija tikina, kad tokio centro steigimas kvepia planais privatizuoti „Busturą“. Valdantieji ir savivaldybės administracija tai neigia. Šiauliuose transporto koordinacijos centras veiktų ir kaip keleivių vežimo rinkos operatorius, spręstų parkavimo, dviračių infrastruktūros transporto srautų analizavimo klausimus.
Komentuoti:
-
Galvojama apie maršrutų pertvarką. Minimos ir Dvaro, Ežero g., bet nelabai įsivaizduoju jose VT.
Trisdešimtmetį nesikeitę autobusų maršrutai bus optimizuojami
Gali būti, kad netrukus Šiauliuose atsiras naujų autobusų maršrutų, o kai kurių gali ir nelikti. Tris dešimtmečius nesikeičiančius maršrutus peržiūrės speciali miesto savivaldybės darbo grupė.
Įvertinus keleivių srautus, kitus svarbius duomenis, gaunamus įdiegus elektroninį bilietą, bus teikiami pasiūlymai dėl galimo autobusų maršrutų tinklo optimizavimo. Pakeitimams įtakos turės ir pačių gyventojų poreikis.
Komentuoti:
-
CNG. O, kad čekiška registracija tai nieko keisto, nes Lietuvoje autobusas bus maždaug mėnesį. Ar verta jį tokiam laikui čia registruot?
Komentuoti:
-
Pas jis tik CNG kuras, ar Hibridas? ... ir kodel su cekiska registracija?
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Šiauliuose atsirado eismo realiu laiku duomenys: http://kis.busturas.lt/ Sistema tokia pati kaip Kaune, bet reikia tikėtis, jog veiks stabiliau.
Komentuoti:
-
Sako, kad reikalingiausi 12 m autobusai, bet imant pagal turimų autobusų amžių dvigubi yra kur kas didesni laužai. Šiauliuose, aišku, galima būtų atsisakyti dvigubų autobusų kai kuriuose maršrutuose, bet tuomet reikia tankinti grafikus ir reikia dar daugiau paprastų autobusų. Vargu ar tuo užsiims "Busturas".
Komentuoti:
-
Antraštė klaidina. Autobusai nebūtinai bus elektriniai.
Į Šiaulių miesto gatves išriedės 13 naujų elektrinių autobusų
Jau kitąmet šiauliečiai turėtų važinėtis naujutėlaičiais aplinkai nekenksmingais autobusais. Šiaulių miesto taryba pritarė siūlymui už Europos Sąjungos lėšas pirkti net 13 naujų ekologiškų elektra arba biokuru varomų autobusų. Pasak bendrovės „Busturas“ atstovų, autobusams išriedėjus į gatves, Šiauliuose gerokai sumažės oro tarša.
Kol kas Šiauliai moderniu viešuoju transportu pasigirti negali. Į gatves išrieda nemažai jau daugiau nei dvidešimt metų skaičiuojančių autobusų. Elektros energija ar biokuru varomi autobusai ne tik bus patogesni keleiviui – viduje veiks vaizdo stebėjimo programos, bus daugiau erdvės, – bet ir neterš oro išmetamosiomis dujomis.
Dalį pinigų – apie 400 tūkstančius eurų – įsipareigojo skirti ir bendrovė „Busturas“. Transporto priemonėms pirkti bus skelbiamas viešasis konkursas, kol kas, savivaldybės ir vežėjų teigimu, reikalingiausi standartiniai 12 metrų autobusai. Tokius ir bus bandoma nupirkti.
Šiuo metu bendrovė „Busturas“ keleivių pervežimui mieste naudoja 96 autobusus, iš jų tik 22 nekenkiantys aplinkai. Vežėjai sako, kad įsigijus naujuosius ekologiškus autobusus bus galima nurašyti pačias seniausias ir klientams vežti vargu ar betinkančias transporto priemones.
Komentuoti:
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąGerai pastebėta - šis tas. Šliaužiama vėžlio greičiu. Tiesiog imituoja darbą autobusų parkų vadovai.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPagaliau šis tas modernesnio !
Komentuoti:
-
Pagaliau šis tas modernesnio !
Komentuoti:
-
UAB „Busturas“ keleiviai nuo šiol pas vairuotoją gaus ir kitokį vienkartinį „talonėlį“
Nuo š. m. kovo 10 d. miesto autobusuose vairuotojai parduos naujo tipo kelionės bilietus. Įprastiniai „talonėliai“ nuosekliai pradedami keisti į naujus kasos aparato išduodamus bilietus – kelionės dokumentus.
Naujajame atspausdintame biliete pamatysite ne tik maršrutą, vairuotojo identifikacinį numerį, bet ir būtent to autobuso garažinį numerį ir stotelę, kurioje pirkote bilietą. Tai reiškia, kad pirkti kelis bilietus nebebus galima, nes nupirktas pas vairuotoją galios tik būtent tam konkrečiam maršrutui ir reisui.
Kol kas su naujais kasos aparatais mieste važiuoja pirmieji autobusai, privežamuosiuose galioja sena tvarka ir kelionės bilietai. Kasdien autobusų, kuriuose vairuotojai parduos naujus bilietus, daugės, kol visuose miesto autobusuose keleiviai galės įsigyti tik naujus bilietus.
Komentuoti:
-
Kažkas nori įkišti ranką į savivaldybės kišenę ir atimti dalį maršrutų iš "Busturo". VT reikia gerinti ne naikinant savo (savivaldybei priklausančios) įmonės.
Komentuoti:
-
Dėl „Busturo“ skundo stabdo Konkurencijos tarybos sprendimą
Teismas sustabdė Konkurencijos tarybos (KT) sprendimą dėl Šiaulių miesto savivaldybės be konkurso sudarytos sutarties su savo bendrove „Busturas“. KT yra įpareigojusi Savivaldybę iki šių metų liepos surengti konkursą. Bylą teisme inicijavo „Busturas“, o Savivaldybė rengiasi viešojo transporto reformai.
Stabdymą dar gali skųsti
Skundą „Busturas“ teikė Vilniaus apygardos administraciniam teismui. Vasario 3 dieną teismas priėmė reikalavimo užtikrinimo priemonę – sustabdė KT sprendimą. Per septynias dienas KT gali skųsti teismo sprendimą. KT šių metų sausio 7 dieną nutarė, kad Šiaulių miesto savivaldybės sprendimai, kuriais ji be konkurso pavedė bendrovei ''Busturas“ teikti keleivių vežimo paslaugas, pažeidė Konkurencijos įstatymo 4 straipsnį.
Taryba tyrimo metu nustatė, kad rinkoje be „Busturo“ buvo vežėjų, galėjusių teikti keleivių vežimo miesto maršrutais paslaugas. Tačiau Savivaldybė neorganizavo nei konkurso, nei kitos konkurencingos procedūros. Savivaldybė įpareigota ne vėliau kaip per 6 mėnesius panaikinti konkurenciją ribojančius sprendimus ir organizuoti konkursą.
Reformai išloš laiko
„Savivaldybė šioje byloje yra suinteresuota pusė, – sakė Savivaldybės Teisės skyriaus vedėja Laura Staponkienė. – Mes palaikysime „Busturo“ poziciją“. „Busturas“ šiuo metu yra ne tik vežėjas, bet ir rinkos operatorius, jo teisinis suinteresuotumas pats didžiausias ir turi teisę skųstis“, – komentavo L. Staponkienė. Tuo metu Savivaldybė rengiasi „Busturui“ palikti tik vežėjo funkciją, o rinkos operatoriaus funkcijai atlikti steigtų dar vieną įstaigą – viešojo transporto koordinacinį centrą.
Politikai idėją siekia įgyvendinti, kad „Busturui“ atsirastų konkurentų, kad būtų skelbiami konkursai maršrutams aptarnauti. Iš įmonės būtų perimta bilietų platinimo sistema ir pinigų surinkimas. Savivaldybė jau paskelbė konkursą rengti viešojo transporto sistemos pertvarkos koncepciją. Paslaugos teikėjų pasiūlymų laukia iki kovo 9 dienos. Jiems ketina atseikėti iki 15 tūkstančių eurų.
Savivaldybės administracijos direktorius Eduardas Bivainis neįžvelgia, jog pozicija yra dviprasmiška – iš vienos pusės teisme palaikyti „Busturo“ argumentus, o iš kitos – rengtis, kad jam atsirastų konkurentų. „Teismas ir koordinacinis centras – nesusiję dalykai, – aiškino direktorius. – Teismas vyksta dėl procedūrinių dalykų – manome, jog Savivaldybė galėjo pasirinkti vežėją be konkurso. Be to, KT duotas terminas konkursą organizuoti tikrai yra per trumpas. Dėl to teisme tarsimės.“
Tikisi, jog teismas išaiškins, „kokia apimtimi tas konkuravimas turi būti – 100 procentų, 50 procentų ar 10 procentų“. „Šiandien nėra jokio aiškumo, ar dėl visos rinkos turi būti konkuruojama, ar dėl atskirų maršrutų, – teigė direktorius. – O koordinacinis centras bus. Idėja yra – atskirti operatoriaus ir vežimo funkcijas ir jos neatsisakome.“
Komentuoti:
Komentuoti: