Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Brutalas Rodyti pranešimą
    PAP gavo pabandymui VOLVO hibridinį autobusą dviejų metų senumo. Šiandien šis autobusas aptarnauja 16 maršrutą. Autobusas žalios spalvos, erdvus. Šiandien buvo galimybė pabendrauti su AP darbuotoju, jis pasakė, kad planuojama įsigyti penkis, visiškai naujus VOLVO hibridinius autobusus, jei bandomasis pasiteisins.
    Čia tikriausiai ES lėšų pagalba...
    Beje, o kokią sumą ES Panevėžio AP atnaujinimui skirs?

    Komentuoti:


  • Brutalas
    replied
    PAP gavo pabandymui VOLVO hibridinį autobusą dviejų metų senumo. Šiandien šis autobusas aptarnauja 16 maršrutą. Autobusas žalios spalvos, erdvus. Šiandien buvo galimybė pabendrauti su AP darbuotoju, jis pasakė, kad planuojama įsigyti penkis, visiškai naujus VOLVO hibridinius autobusus, jei bandomasis pasiteisins.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O gal tiesiog atisakyti priekinių durų tvarkos?
    Neatsisakys, nes PAP pajamos už bilietus išaugo beveik 50 proc. (Didžiausias procentas visoje Lietuvoje, įvedus priekines duris), be to rytais pasijuto ilgųjų autobusų ("armonikų") trūkumas, kurių Panevėžys beturi tik 1-ą ir tą pačia seniai bemačiau, jaučiu jau ta "Karosa" nebeišvažiuos....
    Va ir pasirodė, ką "mikrobai" buvo padarę su miesto VT
    Paskutinis taisė Kosovo; 2010.09.29, 20:44.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nebūtinai didesnis. Tiesiog neturėjo pakankamo kiekio rezerve, kad papildomai išleidus vos kelis autobusus, jų ėmė stigti.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Keleiviams bus patogiau, nesigrūs priekyje. Nemanau, kad panaikinus mikrobus, kurie perveždavo ne daugiau 10 proc. keleivių, staiga labai išaugo didelių autobusų poreikis. Taip, kai kuriuose maršrutuose naudoti midibusai būdavo ir anksčiau (kai kursavo mikroautobusai) tiems maršrutams per maži.
    Jei skundžiasi, kad pritrūko autobusų, tai pamąstykim, procentas turėtų būti didesnis.

    Komentuoti:


  • balabanas
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Jokio tikslo nematau jungti "Babiloną"/CIDO su gel.stotimi. Vistiek turim tik vieną maršrutą Radviliškis - Rokiškis, tai tikrai autobusų kursavimas Kerbedžio gatve būtų nuostolingas.

    Aš siūlyčiau tokį maršrutą, kuris nuo Babilono judėtų Ateities g. (taip kompensuodamas maršrutinių taksi panaikinimą, ir nr.10 važiuotų senąja trasa), tada trasa eitų Statybininkų gatve link CIDO, ir nuo ten link centro pro autobusų stotį (matote schemoje), kuri ir yra pagrindinis tikslas miesto svečiams. Esant būtinumui, maršrutą galima pratęsti visomis reikiamomis kryptimis, tačiau šiuo metu nėra kur, nes tiek Vaivadai, tiek Dembava, tiek Piniava aptarnaujami gerai, ypač geras Piniavos susisiekimas su miestu. Nebent galima suderinti su traukinių atvykimo/išvykimo laikais ir pratęsti kelis autobusus į geležinkelio stotį per Marijonų, Stoties gatves (anksčiau tokia trasa važinėdavo 19maršrutinis aut.). Tokie mano pasvarstymai. Gal kas turi savo nuomonę šiuo klausimu?

    Atvaizdas


    Keli reisai per dieną į stotį
    Atvaizdas
    Čia turiu tokį pastebėjimą, kad taip sakant "neprikolas" būtų statybininkų gatvėje jei ten važiuotu autobusai kalbu apie gatvės pabaiga ties poliklinika, ten vos lengvosios prasilenkia...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Keleiviams bus patogiau, nesigrūs priekyje. Nemanau, kad panaikinus mikrobus, kurie perveždavo ne daugiau 10 proc. keleivių, staiga labai išaugo didelių autobusų poreikis. Taip, kai kuriuose maršrutuose naudoti midibusai būdavo ir anksčiau (kai kursavo mikroautobusai) tiems maršrutams per maži.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tai kad laipinimo tvarkos atsisakymas autobuse vietos nepadidins ir autobusų dėl to daugiau neatsiras.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O gal tiesiog atisakyti priekinių durų tvarkos?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Metas atgaivinti Ikarusus .

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O Panevėžiui matyt nebus pasiūlyta išbandyti naujų autobusų?

    Komentuoti:


  • TAUchix
    replied
    Ar tokie PAP planai (suderinti su savivaldybe) reiškia, kad mikroautobusai Panevėžyje jau galutinai liko praeityje?

    Parašė Nelikus mikroautobusų, panevėžiečiams parūpins daugiau autobusų
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=37009039

    Neringa Martinkutė, "Panevėžio balsas"

    Nuo rugsėjo Panevėžyje likęs vieninteliu vežėju miesto autobusų parkas pritrūko didesnių autobusų. Jų bendrovė planuoja įsigyti ir grįžtamosios išperkamosios nuomos būdu, ir už Europos Sąjungos pinigus.

    Nuo rudens miesto gatvėse nebelikus keleivius vežusių privačių maršrutinių taksi, Panevėžio autobusų parkas papildomai į reisus išleido keturis, o netrukus dar skirs du tris autobusus.

    „Ateina šaltasis sezonas, ir miestiečiai rengsis šilčiau, taip pat nemažai jų nebesinaudos dviračiais ir automobiliais, todėl padidėsiančiam keleivių srautui vežti reikia ir daugiau transporto priemonių“, – vakar „Panevėžio balsui“ teigė bendrovės generalinio direktoriaus pavaduotojas Alvydas Dirsė.

    Padaugėjus autobusų, kai kuriuose miesto maršrutuose buvo pakeisti ir jų kursavimo grafikai. Pavyzdžiui, dešimtojo numerio autobusai jau važiuoja kas 4–5 minutes, o šešioliktojo maršruto autobusų reikia laukti nebe 12–13, o 8–9 minutes.

    „Žinoma, kartais autobusai užtrunka. Dažniausiai tai atsitinka dėl automobilių kamščių, susidarančių remontuojamuose gatvių ruožuose. O jų dabar mieste ne vienas. Todėl keleiviams, nenorintiems vėluoti į darbą ar mokyklą, patariu stengtis išvažiuoti kiek anksčiau“, – sakė A. Dirsė.

    Reikia didesnių autobusų

    Šiuo metu Panevėžio autobusų parkas miesto maršrutams aptarnauti turi 68 autobusus, iš jų 56 veža keleivius kasdien.

    „Kol miesto gatvėmis zujo vadinamieji mikriukai, mūsų autobusų talpa dažnai nebuvo visiškai išnaudojama. Kai tapome vieninteliai vežėjai, didesnių, iki šimto keleivių galinčių sutalpinti autobusų poreikis labai išaugo. Jų dabar turime 24 ir planuojame dar įsigyti“, – teigė Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus pavaduotojas.

    Įmonė jau kreipėsi į savo steigėją Savivaldybę dėl leidimo pirkti autobusų grįžtamosios išperkamosios nuomos būdu. Šitaip neseniai bendrovė įsigijo penkis prieš 9–10 metų pagamintus autobusus.

    „Grįžtamoji išperkamoji nuoma įmonei išsprendžia apyvartinių lėšų stygiaus problemą. Mes kur nors Vokietijoje, Švedijoje ar Olandijoje nuperkame autobusus ir juos parodome bankui įsitikinti, kad nupirkta prekė yra likvidi ir paklausi. Už tai mums bankas suteikia paskolą, kurią galime grąžinti per kelerius metus. Jei tokio įsipareigojimo negalėtume įvykdyti, autobusai liktų bankui“, – aiškino A. Dirsė.

    Šiuo būdu bendrovė dabar planuoja įsigyti bent tris iki 12 m ilgio didelius autobusus, ne senesnius nei dešimties metų. Generalinio direktoriaus pavaduotojo duomenimis, viena tokia transporto priemonė gali kainuoti 120–130 tūkstančių litų.

    Pirks ir visiškai naujų

    Paklaustas apie įmonės planus pirkti visiškai naujų autobusų, A. Dirsė teigė, jog tokiems pirkiniams ketinama pasinaudoti Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. Europos bendrija penkių Lietuvos didžiųjų miestų ekologinio transporto plėtrai skyrė 80 milijonų litų.
    „Iki spalio vidurio mūsų bendrovė kartu su miesto Savivaldybe turime pateikti paraišką. Manau, kad prašysime 7–10 milijonų litų“, – sakė Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus pavaduotojas.

    Už tokią sumą tikimasi nupirkti apie 10–12 naujutėlaičių autobusų. A. Dirsės duomenimis, dujas naudojantys tik ką pagaminti autobusai šiuo metu kainuoja apie 750 tūkstančių, hibridiniai – net 900 tūkstančių litų.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Jokio tikslo nematau jungti "Babiloną"/CIDO su gel.stotimi. Vistiek turim tik vieną maršrutą Radviliškis - Rokiškis, tai tikrai autobusų kursavimas Kerbedžio gatve būtų nuostolingas.
    Keli reisai per dieną į stotį
    Atvaizdas
    Pamiršai, kad iš Panevėžio GS išvyksta/parvyksta siauruko traukiniai
    Beje, nėra tiesioginio susisiekimo su vakarine miesto dalimi (aplink pc „Babilonas“) ir geležinkelio stotimi, šalia kurios yra nemažai įmonių (pvz „Panevėžio keliai“), taip pat iš g stoties VT vykti į PC „Babilonas“ nepatogu žmonėms, kurie gyvena Alyvų g., Kerbedžio g., Prekybos g., Utenos g., Stoties g. gale, Geležinkelio g. gale, Amerikos g. pradžioje ir Nevėžio g. gale.
    Beje, maršrutas tik iki centro Panevėžyje nepasiteisintų — per mažas miestas.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Verta atkreipti dėmesį, kad Panevėžys yra tokio dydžio ir išplanavimo miestas, kuriame galima taip suorganizuoti VT, kad tarp visų kvartalų būtų tiesioginis VT susisiekimas. Beveik taip ir yra. Esant tokiai VT sistemai, nereikalingas valandinis bilietas. Tačiau vis tiek laikausi nuomonės, kad reikalingas (ir tas poreikis 2011m. rugsėjyje dar padidės) tiesioginis VT susisiekimas PC „Babilonas“-Klaipėdos g.-Nemuno g.-CIDO arena-S. Kerbedžio g.-Geležinkelio stotis-(Smėlynės g.-j. Elisono g./Piniava)-(Senamiesčio g.-Lėvens g.-Vaivadai). http://www.marsrutai.info/panevezys/...74199_24.35875
    Dar Panevėžio mieste yra vienas didžiausių gyventojų tankumas iš Lietuvos miestų — 2 153 žm./km², o tai taip pat turėtų būti privalumas vystant miesto VT.
    Jokio tikslo nematau jungti "Babiloną"/CIDO su gel.stotimi. Vistiek turim tik vieną maršrutą Radviliškis - Rokiškis, tai tikrai autobusų kursavimas Kerbedžio gatve būtų nuostolingas.

    Aš siūlyčiau tokį maršrutą, kuris nuo Babilono judėtų Ateities g. (taip kompensuodamas maršrutinių taksi panaikinimą, ir nr.10 važiuotų senąja trasa), tada trasa eitų Statybininkų gatve link CIDO, ir nuo ten link centro pro autobusų stotį (matote schemoje), kuri ir yra pagrindinis tikslas miesto svečiams. Esant būtinumui, maršrutą galima pratęsti visomis reikiamomis kryptimis, tačiau šiuo metu nėra kur, nes tiek Vaivadai, tiek Dembava, tiek Piniava aptarnaujami gerai, ypač geras Piniavos susisiekimas su miestu. Nebent galima suderinti su traukinių atvykimo/išvykimo laikais ir pratęsti kelis autobusus į geležinkelio stotį per Marijonų, Stoties gatves (anksčiau tokia trasa važinėdavo 19maršrutinis aut.). Tokie mano pasvarstymai. Gal kas turi savo nuomonę šiuo klausimu?



    Keli reisai per dieną į stotį

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
    Atsakė jau už mane. Beje, Biliūno gatvėj berods dar 60 km/h buvo, o gal ir yra
    Biliūno dar yra 60, o Pušaloto, Kerbedžio, Janonio, Nemuno gatvėse nebėra, nors seniau būdavo kiek pamenu.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Atsakė jau už mane. Beje, Biliūno gatvėj berods dar 60 km/h buvo, o gal ir yra

    Komentuoti:


  • balabanas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Taip, 70km/h.
    dar lyg ir pušalato nuo sankryžos su pramonės gatve

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė balabanas Rodyti pranešimą
    bijau klyst, bet man atrodo, kad pramonės ir savitiškio gatvėmis galima 70km/h spaust
    Taip, 70km/h.

    Komentuoti:


  • balabanas
    replied
    bijau klyst, bet man atrodo, kad pramonės ir savitiškio gatvėmis galima 70km/h spaust

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
    Yra
    Tai nurodyk kur jos?

    Komentuoti:

Working...
X