Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaunietis Aidas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Grafiko laikytis yra neįmanoma nes važiuojama bendrame eismo sraute, viena karta būna daug keleivių kita kart mažiau, perkama iš vairuotojo skirtingas kiekis bilietų, eismo sąlygos, pačio autobuso būklė, gal net ir vairuotojas dejęs.
    Ar pats su nuosava mašina važiuodamas idealiai nuvažiuoji kaip norėtum? Visokių situacijų pasitaiko tai viena karta greičiau kita karta lėčiau.
    Todėl ir nėra grafikas nusakytas kaip kažkoks įstatymas kurio reiktų laikytis, tai yra tik orientaciniai laikai.
    Kol dar tokia situacija manau daugumoje parkų kad reta darbuotoja rasi užimtų pareigų apmokėjimu.
    Taip, gal ir priklauso nuo tam tikrų veiksnių, bet dažnai būna, kad ne piko metu ir savaitgaliais transportas rieda 3 minutėmis anksčiau. Tada daugelis sako, kad nėra keleivių...

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Pyp123 Rodyti pranešimą

    Važinėjau, bet jis manęs netenkina, nes nesilaiko grafiko ir piko valandom perpildytas... Dabar iš vis betvarkė...
    Grafiko laikytis yra neįmanoma nes važiuojama bendrame eismo sraute, viena karta būna daug keleivių kita kart mažiau, perkama iš vairuotojo skirtingas kiekis bilietų, eismo sąlygos, pačio autobuso būklė, gal net ir vairuotojas dejęs.
    Ar pats su nuosava mašina važiuodamas idealiai nuvažiuoji kaip norėtum? Visokių situacijų pasitaiko tai viena karta greičiau kita karta lėčiau.
    Todėl ir nėra grafikas nusakytas kaip kažkoks įstatymas kurio reiktų laikytis, tai yra tik orientaciniai laikai.
    Kol dar tokia situacija manau daugumoje parkų kad reta darbuotoja rasi užimtų pareigų apmokėjimu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabar be reikalo nėra ko važinėti. Perpildytas būti negali, nes pagrininkų maršrutų dažnis tuo metu, kai važiuoja nepasikeitė. Tačiau nėra moksleivių, mažai pensininkų, dalis dirba namie ar iš viso nedirba. Tai kur tau perpildytas?
    O normaliu metu galėtų būti ir geriau, bet yra kaip yra.

    Komentuoti:


  • Pyp123
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai taip ir sakyk, kad nei važinėjai VT, nei ruošeisi tai daryti.
    Važinėjau, bet jis manęs netenkina, nes nesilaiko grafiko ir piko valandom perpildytas... Dabar iš vis betvarkė...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai taip ir sakyk, kad nei važinėjai VT, nei ruošeisi tai daryti.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.03, 11:47.

    Komentuoti:


  • Pyp123
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

    Argumentai neįtikina.

    (...)
    Tie, kuriems reikia į darbą ir iš jo, nėra palikti visai be VT.

    Visame pasaulyje karantino metu yra retinamas VT (...)
    Aš nieko nenoriu įtikinti, tik nebeplanuoju persėsti į viešąjį ir nuo dabar laikau, kad investicijos į viešąjį yra pinigų išmetimas...

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Pyp123 Rodyti pranešimą

    1. Kad mane galutinai įtikintų atsisakyti asmeninio transporto. Kad greitai, pigiai ir patogiai...
    2. Kuo rečiau, tuo daugiau keleivių. Tuo didesnis pavojus... Vadinasi miestui nesvarbi miestiečių sveikata, ypač tų kurie karantino sąlygomis privalo vykti į darbą arba tvarkyti reikalus...
    Argumentai neįtikina.

    Reikia suvokti, kad karantino metu niekas nesinaudoja viešuoju transportu. Nėra mokinių, nėra senjorų, dalis dirbančiųjų dirba namuose. Tie, kuriems reikia į darbą ir iš jo, nėra palikti visai be VT.

    Visame pasaulyje karantino metu yra retinamas VT, kad žmonės mažiau judėtų, o Panevėžy reikia daryti atvirkščiai?

    Komentuoti:


  • Pyp123
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

    Kokiais argumentais remiantis?
    1. Kad mane galutinai įtikintų atsisakyti asmeninio transporto. Kad greitai, pigiai ir patogiai...
    2. Kuo rečiau, tuo daugiau keleivių. Tuo didesnis pavojus... Vadinasi miestui nesvarbi miestiečių sveikata, ypač tų kurie karantino sąlygomis privalo vykti į darbą arba tvarkyti reikalus...

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Pyp123 Rodyti pranešimą

    Galėjo kaip tik dažniau važiuoti
    Kokiais argumentais remiantis?

    Komentuoti:


  • Pyp123
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Galėjo jau nuo praeitos savaitės. Kiek iššvaistė lėšų.
    Galėjo kaip tik dažniau važiuoti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Galėjo jau nuo praeitos savaitės. Kiek iššvaistė lėšų.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Nuo šiandien Panevėžyje autobusai važiuos rečiau

    Šalyje paskelbus karantiną ir ribojant gyventojų buvimą viešosiose vietose nuo balandžio 1 dienos Panevėžyje rečiau važinės miesto autobusai.

    Visų maršrutų autobusai darbo ir poilsio dienomis važiuos iki 20.30 val., išskyrus šiuos vakarinius reisus:

    Click image for larger version

Name:	atsisiųsti-8.jpeg
Views:	161
Size:	223,1 kB
ID:	1793335

    10-ojo maršruto – iš galinės autobusų stotelės „Dariaus ir Girėno g.“ 21.49 val.;

    iš galinės autobusų stotelės „Tinklų g.“ 22.10 val. ir 22.54 val.;

    3A maršruto – iš galinės autobusų stotelės „Pagojo g.“ 21.49 val.;

    1-asis naktinis – iš galinės autobusų stotelės „AB „Lietkabelis“ 22.15 val.; „UAB „Devold“ 23.10 val.

    Visų maršrutų autobusai nevažiuos darbo dienomis nuo 8.30 iki 12.30 val., poilsio dienomis nuo 13 iki 16 val.

    10-ojo, 10A, 13-ojo, 15-ojo ir 16-ojo maršrutų autobusai kursuos vasaros sezono tvarkaraščiu.

    Poilsio dienomis kursuos tik 3-iojo, 4-ojo, 6-ojo, 7-ojo, 15-ojo ir 16-ojo maršrutų autobusai.

    Nutraukiamas 9-ojo maršruto autobusų eismas.

    Karantino metu bilietai viešajame transporte neparduodami. Vienkartiniais ir terminuotais transporto bilietais prekiaujama šiuose spaudos kioskuose: Vilniaus g. 2, Aukštaičių g. 4, Ramygalos g. 94, Elektros g. 6, Savanorių a. 5, Nemuno g. 75, Statybininkų g. 17 ir Klaipėdos g. 79.

    https://jp.lt/nuo-siandien-panevezyj...aziuos-reciau/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gatvės ir keliai pustuščiai. Vilniuje eismas kaip sekmadienį. Žmonės sėdi namuose. Deja, bet taip.

    Komentuoti:


  • Pyp123
    replied
    Kol kas tik vieni pliusai asmeniniam transportui...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Panevėžyje nuo balandžio 1 d. retinamas miesto autobusų kursavimas. Dienos metu bus dvi pertraukos, kai autobusai iš viso nevažiuos. Vakare eismas trumpinamas iki 20.30 val., išskyrus atskirus reisus, kurie reikalingi parvežti darbuotojus iš pramonės įmonių.

    Darbo ir poilsio dienomis 10-ojo, 10A, 13-ojo, 15-ojo ir 16-ojo maršrutų autobusai kursuos vasaros sezono tvarkaraščiu. Visų maršrutų autobusai turės pertrauką: darbo dienomis nuo 8.30 iki 12.30 val., poilsio dienomis nuo 14 iki 16 val. Visų maršrutų autobusams darbo ir poilsio dienomis važiuos iki 20.30 val., išskyrus šiuos vakarinius reisus: 10-ojo maršruto – iš galinės autobusų stotelės „Dariaus ir Girėno g.“ 21.49 val.; iš galinės autobusų stotelės „Tinklų g.“ 22.10 val. ir 22.54 val.; 3A maršruto – iš galinės autobusų stotelės „Pagojo g.“ 22.15 val.; 1-asis naktinis – iš galinės autobusų stotelės „AB „Lietkabelis“ 22.15 val.; iš galinės autobusų stotelės „UAB „Devold“ 23.10 val.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez....d?id=83888485

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nes svarbu piarą padaryti. Lietuvoje su tokiu tragišku VT daugelyje rajonų, VT dalies pervežimuose didinimas bet kokiais autobusais, net su Euro 0, jei tik tai sumažintų automobilių kelionių skaičių kokiu ketvirčiu, duotų didesnę naudą aplinkai, nei orą vežiojantys brangūs elektrobusai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Grynai, kaip Rusijoj. Ateina federaliniai pinigai ten kokiam metro statyti ir davai statom. Ir niekam neįdomu, kad statybos niekada nebus užbaigtos, o pervežimas neefektyvus, svarbu pinigai išsidalinti. Nu gaus ten kokius 5 milijonus. Už juos nupirks 3 autobusus ir pakrovimo stoteles. O po to verks, kad reikia daugiau vairuotojų, autobusai daro prastovas, mažiau perveža - reikia branginti bilietus.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Svarstoma galimybė skirti papildomai lėšų Panevėžiui įsigyti elektrinių autobusų


    Svarstoma galimybė didiesiems miestams papildomai skirti 30 mln. eurų Europos Sąjungos (ES) paramos elektriniams autobusams įsigyti. Lėšų gautų Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Panevėžys ir Šiauliai.

    Click image for larger version

Name:	yutong-DSC05984-1024x683.jpg
Views:	116
Size:	118,0 kB
ID:	1785084

    „Susisiekimo sektoriaus tikslas – mažinti transporto keliamą triukšmą ir taršą, todėl planuojama, kad papildomas 30 mln. eurų ES finansavimas galėtų būti nukreiptas į elektrinių transporto priemonių įsigijimą“, – BNS nurodė Susisiekimo ministerija.

    Anot jos, papildomų lėšų rasta, siūlant perskirstyti Energetikos ministerijai, energijos efektyvumo didinimui skirtą Europos regioninės plėtros fondo paramą, skiriant ją tam pačiam tikslui. Tačiau tokiam Finansų ministerijos siūlomam perskirstymui turėtų pritarti Vyriausybė, teigia Susisiekimo ministerija.

    Tuo metu Finansų ministerija siūlymo BNS nekomentavo. Anot jos, kol kas rengiama ataskaita Vyriausybei, todėl „komentuoti dar per anksti.“

    Apie ketinimus skirti 30 mln. eurų elektra varomiems autobusams praėjusią savaitę viešėdamas Klaipėdoje pranešė ministras Jaroslavas Narkevičius. Klaipėdos savivaldybės administracijos vadovas Gintaras Neniškis tuomet žurnalistams sakė, kad ministerija atrado 30 mln. eurų, kurie bus skirti tik ekologiškam viešajam transportui.

    2018-2019 metais ekologiškiems autobusams įsigyti skirta 22,9 mln. eurų.

    Pernai penkis nedidelius elektrinius autobusus įsigijo Vilnius, tris – Tauragė. Abu miestai pirko užsienio gamintojų mašinas, tuo metu Klaipėda įsigijo du pirmuosius lietuviškus elektrinius autobusus „Dancer“, pagamintus Lietuvos ir Vokietijos kapitalo bendrovėje „Vėjo projektai“.

    Šiemet bent šešis elektrinius autobusus ketina įsigyti ir Druskininkai.

    Elektrinių autobusų Lietuvai tikisi parduoti ir orlaivių nuomos ir prekybos grupės „AviaAM Leasing“ bendrovė „Busnex“, Baltijos šalyse ir Lenkijoje atstovaujanti Kinijos autobusų gamintojai „Yutong“. Įmonė iš „Yutong“ jau yra įsigijusi tris elektrinius autobusus: 80 vietų miesto autobusą ir tarpmiestinį 58 vietų autobusą, jie į Lietuvą atgabenti pernai lapkritį, o trečiojo laukiama balandį.

    https://jp.lt/svarstoma-galimybe-ski...iniu-autobusu/
    Paskutinis taisė Audrys; 2020.02.25, 15:23.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą

    Naujausi buvo 2014 metų gamybos iki išleidžiant šiuos BMC į gatves.

    Teisingai, o prieš Castrosua dar šiek tiek anksčiau buvo Soliaris, kurie buvo pirmi nauji autobusai ir kuriems matyt jau neužilgo bus apie 10 metų - greit laikas bėga.
    Kai gavome naujus SOLIARIS ir pakeitėme senus MAN, MERCEDES ir KAROSA , tai tada buvo kažkas kosmoso. Dabar SOLIARIS žavesio tokio nesuteikia atrodo jau kaip tikrai senukai.
    Paskutinis taisė Audrys; 2020.02.25, 15:24.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Parašė Pyp123 Rodyti pranešimą
    Nesupratau, tai pristatyti "nauji" yra nauji, ar 2014m. gamybos?
    Naujausi buvo 2014 metų gamybos iki išleidžiant šiuos BMC į gatves.

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Man atrodo čia jau kitas sakinys prasideda ir jie yra gamykliškai nauji, pagaminti šiemet arba 2019 pabaigoje. Naujausi autobusai prieš šiuos BMC buvo kaip tik 2014 metais gauti Castrosua.
    Teisingai, o prieš Castrosua dar šiek tiek anksčiau buvo Soliaris, kurie buvo pirmi nauji autobusai ir kuriems matyt jau neužilgo bus apie 10 metų - greit laikas bėga.

    Komentuoti:

Working...
X