Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Mikriukai jau veze uz ta pacia kaina kaip autobusai,bet jiems buvo liepta padidinti kainas. Tai viena. O antra tai tau labai liudna zinia: nuo vasaros savivaldybe planuoja panaikinti visas lengvatas studentams ir pensininkams. taip,kad.....:-)))
    Savivaldybė neturi kaip panaikinti tokias nuolaidas, nes jas taikyti įpareigoja lengvatų įstatymas Jei savivaldybė nuspręstų antiįstatymiškai, būtų smagu skaityti, ką rašo žiniasklaida ir matyti, kaip elgtųsi žmonės
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė mskapss Rodyti pranešimą
      savivaldybe negali atimti lengvatu studentams ir pensininkams (virs 70metu), kadangi jos numatytos transporto lengvatu ISTATYME, t.y. tik seimas gali tas lengvatas panaikinti, ir visiems iskart.

      O mikriukai veze taip pigiai gal but del to, kad tik populiariausi marsrutai (pvz is privaciu autobusu vilniuje tik 2 marsrutai beliko), nevaziuoja anksti ryte ir neturi menesiniu - tokiom salygom ir VA turetu pelno, bet liktu tik 7, 45, 53, 26 ir dar keli marsrutai...
      Maršrutiniai taksi gali vežti pigiau, nes: vairuotojai dirba nusižengdami įstatymams (po daug valandų), keleiviai nėra draudžiami, transporto priemonės netvarkingos techniškai ir estetiškai (nesamdomi šlavėjai, o vairuotojai nevalo), dalis kuro perkama nelegaliai, jie kursuoja tik kai yra keleivių, nesilaiko grafiko.

      Autobusai ir troleibusai gerai, nes jų keleiviai draudžiami (ne visose savivaldybėse), jie kursuoja pagal grafiką (bent atvažiuoja tai tikrai), vykdoma tvarkinga apskaita, vairuotojai neviršija darbo valandų, stengiamasi išlaikyti kiek įmanoma tvarkingas transporto priemones.

      Jei maršrutiniai taksi dirbtų kaip savivaldybių parkai, tai kažin ar jie nevežtų brangiau, nes vakariniai ir ankstyvi reisai jiems būtų nuostolingi (dabar jais tiesiog nevažiuoja).
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Maršrutiniai taksi gali vežti pigiau, nes: vairuotojai dirba nusižengdami įstatymams (po daug valandų), keleiviai nėra draudžiami, transporto priemonės netvarkingos techniškai ir estetiškai (nesamdomi šlavėjai, o vairuotojai nevalo), dalis kuro perkama nelegaliai, jie kursuoja tik kai yra keleivių, nesilaiko grafiko.
        Nereikėtų taip suabsoliutinti ir visų negerovių vienodai taikyti visiems maršrutiniams taksi.
        Faktas tas, kad po įstojimo į ES Lietuvos sienų kontrolė vis griežtėja, efektyviau dirba policija/vmi, ir įsigyti nelegalaus kuro tampa vis sunkiau (nors dar įmanoma). Netvarkingų transporto priemonių iš lėto bet mažėja, o kas dėl tvarkos. Kartą aš gal ir perlenkiau lazdą. Įlipau į mikriuką ir matau, kad šalia langų susikaupęs solidus sluoksnis kone juodų dulkių. Buvau prastos nuotaikos ir šviesiai apsirengęs, tad pasakęs vairuotojui "Atsiprašau, bet šitam tvarte nevažiuosiu...", išlipau. Kažkaip po to bent jau aš nepastebėjau tokių prišnerkštų mikroautobusų. Beje, Transrevio mikriukai praktiškai visada tvarkingi. Kas dėl grafiko, ne visur jis yra, nes mikroautobusai (pvz 2, 5 ir 15 maršrutai) važiuoja taip dažnai, kad nėra būtinybės tokį turėti. Vat priemiestiniuose tvarkaraščiai yra, ir galiu pripažinti, kad iš galinės stotelės išvykstama laiku (vėlavimas ne daugiau 1 minutės).
        Beje, jeigu tarkim 7 ar 16 maršruto troleibusai nuo pat darbo pradžios iki pabaigos važiuotų ne didesniu kaip 5 min. intervalu, nematau prasmės jiems sudarinėti tvarkaraštį (žiūrint iš keleivio pusės). Pakaktų nurodyti, pvz.: XX maršruto troleibusas važiuoja d.d. 5.30-23.20 5min. intervalu, savaitgaliais — 6.40-23.00 7min. intervalu
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Nereikėtų taip suabsoliutinti ir visų negerovių vienodai taikyti visiems maršrutiniams taksi.
          Faktas tas, kad po įstojimo į ES Lietuvos sienų kontrolė vis griežtėja, efektyviau dirba policija/vmi, ir įsigyti nelegalaus kuro tampa vis sunkiau (nors dar įmanoma). Netvarkingų transporto priemonių iš lėto bet mažėja, o kas dėl tvarkos. Kartą aš gal ir perlenkiau lazdą. Įlipau į mikriuką ir matau, kad šalia langų susikaupęs solidus sluoksnis kone juodų dulkių. Buvau prastos nuotaikos ir šviesiai apsirengęs, tad pasakęs vairuotojui "Atsiprašau, bet šitam tvarte nevažiuosiu...", išlipau. Kažkaip po to bent jau aš nepastebėjau tokių prišnerkštų mikroautobusų. Beje, Transrevio mikriukai praktiškai visada tvarkingi. Kas dėl grafiko, ne visur jis yra, nes mikroautobusai (pvz 2, 5 ir 15 maršrutai) važiuoja taip dažnai, kad nėra būtinybės tokį turėti. Vat priemiestiniuose tvarkaraščiai yra, ir galiu pripažinti, kad iš galinės stotelės išvykstama laiku (vėlavimas ne daugiau 1 minutės).
          Beje, jeigu tarkim 7 ar 16 maršruto troleibusai nuo pat darbo pradžios iki pabaigos važiuotų ne didesniu kaip 5 min. intervalu, nematau prasmės jiems sudarinėti tvarkaraštį (žiūrint iš keleivio pusės). Pakaktų nurodyti, pvz.: XX maršruto troleibusas važiuoja d.d. 5.30-23.20 5min. intervalu, savaitgaliais — 6.40-23.00 7min. intervalu
          Tu visiškai nepasikarščiavai ir neperlenkei lazdos pareiškęs, kad tokiame tvarte nevažiuosi. Pagal situaciją ir aš taip galbūt būčiau pasielgęs, keista, kad tai vertini kaip lazdos perlenkimą. Nesvarbu kokius dažnumu važiuoja maršrutiniai taksi, bet visi jie turi grafiką ir jo privalo laikytis. Jie negali neturėti grafiko, nes priešingu atveju būtų nelegalai. Grafikai skirti ne tik keleiviui, bet ir tam, kad būtų suderinti kitų maršrutų grafikai, taip pat numatytas vairuotojo darbo ir poilsio režimas. Kažkaip vaikiškai čia sukalbėjai
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Savivaldybė neturi kaip panaikinti tokias nuolaidas, nes jas taikyti įpareigoja lengvatų įstatymas Jei savivaldybė nuspręstų antiįstatymiškai, būtų smagu skaityti, ką rašo žiniasklaida ir matyti, kaip elgtųsi žmonės
            Visai realu, kad savivaldybes kreipsis i vyriausybe ar kitas centrines valdzios institucijas su siulymu mazinti lengvatas VT. Ir tam gali buti pritarta, nes pinigu dabar nera.

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Teoriškai įmanoma, bet praktiškai kažin ar taip nutiks. Juk skolos tęsiasi nuo 2007m. (ekonomikos pakilimo laikotarpis + meras TT partijos J. Imbrasas) ir vis didėja. Nerealu, kad krizės akivaizdoje jos imtų pastebimai mažėti.
              Kas dėl privačių autobusų maršrutų, visai logiška tikėtis jų renesanso. Žmonėms vis tiek važiuoti reikia, o AP ir TP išretino tvarkaraščius. Jeigu dar naftos produktų kainos nors simboliškai sumažės — tai tik laiko klausimas.
              Arba VAP'as bus parduotas kokiai nors Veoliai ar Arrivai... Nors dabar miesto valdzia VT imoniu privatizavima atmeta, taciau prispaudus skolom ir neturint pinigu, taip gali atsitikti.
              Del privaciu autobusu atsiradimo - nemanau, kad jie atgimtu. Laikai nebe tie. Anuomet jie suklestejo, nes automobiliu buvo maziau. Galbut tik esami marsrutai i Fabijoniskes ir Santariskes pasipildytu 1-2 papildomais privaciais autobusais...

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Visai realu, kad savivaldybes kreipsis i vyriausybe ar kitas centrines valdzios institucijas su siulymu mazinti lengvatas VT. Ir tam gali buti pritarta, nes pinigu dabar nera.
                Vežėjai dar pernai į vyriausybę kreipėsi, bet dėl ko kito. Kad būtų grąžinta anksčiau galiojusi tvarka - dotacijos už lengvatinius bilietus būtų vėl mokamos iš valstybės, o ne skurdaus savivaldybių iždo.
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Arba VAP'as bus parduotas kokiai nors Veoliai ar Arrivai... Nors dabar miesto valdzia VT imoniu privatizavima atmeta, taciau prispaudus skolom ir neturint pinigu, taip gali atsitikti.
                Del privaciu autobusu atsiradimo - nemanau, kad jie atgimtu. Laikai nebe tie. Anuomet jie suklestejo, nes automobiliu buvo maziau. Galbut tik esami marsrutai i Fabijoniskes ir Santariskes pasipildytu 1-2 papildomais privaciais autobusais...
                Vilniaus VT pasmerktas skęsti skolose. Tai įrodo netgi faktas, jog ekonomikos palikimo metu Vilniaus valdžia taip ir nesugebėjo Vilniaus VT finansinę padėtį išlaikyti stabilią. Nuolatos buvo vagiama, o VAP direktoriai sau pirko prabangias mašinas iš VAP pinigų katilo! Toks neūkiškas, neatsakingas ir sovietmečiu atsiduodantis "valdymas" Vilniaus VT klampino į dugną. O dabar tiesiog tingi atsakyti už savo poelgius ir tingi mąstyti, kaip pataisyti kitų pridarytas bėdas.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2010.01.20, 19:42.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Vyriausybe atsisake, nes nera pinigu. O su pasiulymu panaikinti dali lengvatu gali sutikti. Valstybes biudzetas irgi sutaupytu, nes jei jau naikinti lengvatas, tai ir tarpmiestyje...

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Vyriausybe atsisake, nes nera pinigu. O su pasiulymu panaikinti dali lengvatu gali sutikti. Valstybes biudzetas irgi sutaupytu, nes jei jau naikinti lengvatas, tai ir tarpmiestyje...
                    Ta šitą žinau, jie jau neoficialiai kalbėjo apie tai... Jei dominuos konservai, tai lengvatos bus sumažintos, o jei socialdemokratai - gal kaip nors šis klausimas praslinks nepaliestas.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Teoriškai įmanoma, bet praktiškai kažin ar taip nutiks. Juk skolos tęsiasi nuo 2007m. (ekonomikos pakilimo laikotarpis + meras TT partijos J. Imbrasas) ir vis didėja. Nerealu, kad krizės akivaizdoje jos imtų pastebimai mažėti.
                      Kas dėl privačių autobusų maršrutų, visai logiška tikėtis jų renesanso. Žmonėms vis tiek važiuoti reikia, o AP ir TP išretino tvarkaraščius. Jeigu dar naftos produktų kainos nors simboliškai sumažės — tai tik laiko klausimas.

                      teoriskai neimanoma,o praktiskai daroma taip. Geresne materialine baze atskiriama,o visos skolos paliekamos tai senai imonei su senu lauzu. Gali ir cia taip buti. Geresnieji autobusai volvo ,jau uzstatyti bankui,o visos karosos tuoj bus statomos prie tvoros. Ir kad nesigautu taip ,kad psenasis parkas liks su senomis karosomis ir visomis skolomis ir pan,o nauja firma isikurs ir perims volvo autobusus. Cia tiesiog toks teorinis pasamprotavimas.

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Nuolatos buvo vagiama, o VAP direktoriai sau pirko prabangias mašinas iš VAP pinigų katilo! Toks neūkiškas, neatsakingas ir sovietmečiu atsiduodantis "valdymas" Vilniaus VT klampino į dugną. O dabar tiesiog tingi atsakyti už savo poelgius ir tingi mąstyti, kaip pataisyti kitų pridarytas bėdas.

                        As kazkaip abejoju,kad tie pinigai,kuriuos tu sumoki kioskelyje uz talona is karto patenka autobusu parkui. Man atrodo jie pirmiausia nukeliauja i savivaldybe (ar susisiekimo paslaugas) ,ten gerokai pasiimama savo reikmems ir tik tada kas liko pervedama parkams? Ar ne tokia sistema egzistuoja?

                        Comment


                          Is kur istraukei, kad Karosas statys prie tvoros?

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Vežėjai dar pernai į vyriausybę kreipėsi, bet dėl ko kito. Kad būtų grąžinta anksčiau galiojusi tvarka - dotacijos už lengvatinius bilietus būtų vėl mokamos iš valstybės, o ne skurdaus savivaldybių iždo.Vilniaus VT pasmerktas skęsti skolose. Tai įrodo netgi faktas, jog ekonomikos palikimo metu Vilniaus valdžia taip ir nesugebėjo Vilniaus VT finansinę padėtį išlaikyti stabilią. Nuolatos buvo vagiama, o VAP direktoriai sau pirko prabangias mašinas iš VAP pinigų katilo! Toks neūkiškas, neatsakingas ir sovietmečiu atsiduodantis "valdymas" Vilniaus VT klampino į dugną. O dabar tiesiog tingi atsakyti už savo poelgius ir tingi mąstyti, kaip pataisyti kitų pridarytas bėdas.
                            O Kaune nevoge? Kaip ten su bilietu aferomis buvo?

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Nesvarbu kokius dažnumu važiuoja maršrutiniai taksi, bet visi jie turi grafiką ir jo privalo laikytis. Jie negali neturėti grafiko, nes priešingu atveju būtų nelegalai. Grafikai skirti ne tik keleiviui, bet ir tam, kad būtų suderinti kitų maršrutų grafikai, taip pat numatytas vairuotojo darbo ir poilsio režimas.
                              Gal jie ir privalo turėti grafiką, bet ar yra prasmė tai skelbti keleiviams, jeigu važiavimo intervalas yra kas 4-5 minutės? Keleivis žino, kad jeigu tarkim troleibusas nuvažiavo "iš panosės", tai jam kito laukti teks maksimaliai 5 min. Ir kam reikia kažką specialiai derinti, jeigu važiuoja labai dažnai, t.y. kas 5 minutes ar net dar dažniau? O vairuotojo darbo ir poilsio režimas keleiviui tiesiogiai kaip ir nerūpi — argi lipdamas klausi vairuotojo, kaip jis šiąnakt miegojo ir kiek šiandien ilsėjosi?
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Is kur istraukei, kad Karosas statys prie tvoros?


                                Pletkai,bet jie labai daznai pasitvirtina:-)

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  As kazkaip abejoju,kad tie pinigai,kuriuos tu sumoki kioskelyje uz talona is karto patenka autobusu parkui. Man atrodo jie pirmiausia nukeliauja i savivaldybe (ar susisiekimo paslaugas) ,ten gerokai pasiimama savo reikmems ir tik tada kas liko pervedama parkams? Ar ne tokia sistema egzistuoja?
                                  Transporto skyrius savom išlaidoms ir jo darbuotojai algas gauna iš savivaldybės, o nupirktų bilietų suma į Transporto skyriaus sąskaitą, bet tie pinigai gana griežtai skaičiuojami ir paskirstomi. Kaune ilgą laiką buvo mokama 40 proc. "Autroliui" ir 60 proc. "Kauno autobusams", nes dyzelis jiems brangiau kainuoja ir jie patiria daugiau išlaidų, nors perveža keleivių mažiau.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    O ar ne geriau butu Vilniuje apjungti troleibusu ir autobusu parkus? Kalbu buvo, bet dabar nebegirdeti.

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Pletkai,bet jie labai daznai pasitvirtina:-)
                                      Tai kuo tada kelevius ves? Nebent pavasari dar labiau sumazins marsrutu ir padidins intervalus...

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Gal jie ir privalo turėti grafiką, bet ar yra prasmė tai skelbti keleiviams, jeigu važiavimo intervalas yra kas 4-5 minutės? Keleivis žino, kad jeigu tarkim troleibusas nuvažiavo "iš panosės", tai jam kito laukti teks maksimaliai 5 min. Ir kam reikia kažką specialiai derinti, jeigu važiuoja labai dažnai, t.y. kas 5 minutes ar net dar dažniau? O vairuotojo darbo ir poilsio režimas keleiviui tiesiogiai kaip ir nerūpi — argi lipdamas klausi vairuotojo, kaip jis šiąnakt miegojo ir kiek šiandien ilsėjosi?
                                        Prasmė yra. Ypač žiemą. Visada yra prasmė. Lietuvos didmiesčiuose VT dėl to ir vadinamas tiksliu, nes čia, ne taip kaip Londone, pateikiami ypač tikslūs grafikai. Vairuotojo darbo ir poilsio režimą paminėjau dėl to, kad kuriant grafiką reikia atsižvelgti į įstatyme sukurtas vairuotojo darbo ir poilsio režimo nuostatas. Grafikas taip ar taip yra kuriamas ir daromas, nes be jo VT negali kursuoti. Grafikas turi būti derinamas su savivaldybės bent keliais skyriais. Tai jei jis sukuriamas, kodėl tada jo nepateikti keleiviams? Kam tada išsidirbinėti ir pateikti tik intervalus? Tikslus atvykimo laikas labai aktualus šaltomis žiemos dienomis, o ypač - vakarais ir prieš paskutinius reisus.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tai kuo tada kelevius ves? Nebent pavasari dar labiau sumazins marsrutu ir padidins intervalus...


                                          Dideja senu dujiniu autobusu parkas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X