Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
    Nesuprant, kodel verta atsisakyti vienkartiniu? tegu sau buna, ir viskas ok. juk daznai buna, kad tik vienu marsrutu vaziuoji.
    O galėtum važiuoti ir su persėdimu. Dabar gi negali (tiksliau, gali, bet moki dvigubai).

    Comment


      Valius Kedainietis ir Mettal . Taip, tai 16-o maršruto tvarkaraštis

      Dėl naujų tvarkaraščių.
      Padaryta ne geriausiai. Geriau būdų tiesiog 18-ąjį ir 15-ąjį troleibusus trumpinti iki Valkininkų st. O iki Titnago g. pratęsti 12. Titnago gatvėje manau užtektų tik pusės jo reisų. Beje, 18-ajame maršrute galima būtų ir vieną pikinį troleibusą nuimti (tik trumpinimo atveju), nes juo mažai kas naudojasi.
      15-ojo troleibuso jokiu būdu negalima naikinti ne tik dėl to, kad jis Žemuosiuose Paneriuose yra vienintelis troleibusas į stotį, bet svarbiausia- juk Žemieji Paneriai yra tarpinė stotelė žmonėms, atvykstantiems 8,25 ir 51 autobusais. Vadinasi, dabar Trakų Vokės, Daniliškių ir Vaidotų gyventojams dabar, vykstant į stotį, reiks daryti net 2 (!!!) persėdimus!!! Va čia tai nesąmonė!!!
      Be to, kiek žinau, 15-ojo maršruto troleibusai vėliau pereina į į 16 ir 2 troleibusus ! Ir juose bus mažiau reisų ???

      80, 81,82 panaikinti seniai reikėjo, bet su sąlyga kad nebus mažinamas autobusų skaičius tuose maršrutuose, į kuries pereina autobusai iš šių, Deja, kaip supratau dėl šitų uždarymų retės ir 6,24,47 ir 75 autobusų grafikai. Čia ir vienintelė nesąmonė.

      Verčiau reikėtų naikinti visiškai nepasiteisinusį 87-ąjį maršrutą. Kažkodėl tai to dabar nedaroma.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Tintnago gatveje kazkada buvo dideles imones - kaip mesos kombinatas ir kt. Dauguma ju seniai bankrutavo, bet ju teritorijose isikure ir veike mazos imones. Dabar, krizes metu, ir jos atleido daug darbuotoju. Taip kad i Titnago gatve mazai kam bereikia vaziuoti. Visgi manau, kad 15 troleibusa buvo galima sutrumpinti iki Z. Paneriu ir panaikinti po pora reisu ryte ir vakare. 18 reikejo irgi sutrumpinti iki Z. Paneriu, o iki Titnago g. leisti 12. Siaip tai 18 troleibuso suskaidymas i du marsrutus ir dar su tuo paciu numeriu, tik pridejus raide A - precedento neturintis "ivykis" Vilniaus troleibusu transporte.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą



          Aišku gali likti, bet jei jie liks įvedant valandinį, tai valandinis turės būti kažkiek brangesnis už paprastą,
          Nesukit sau galvos ,nebus jokiu elektroniniu valandiniu bilietu:-)) pnigai isplauti,ju nebera, elektronines sistemos autobusuose neveikia ir niekada neveiks:-))) Taip ,kad galite buti ramus kaip belgai. Na nebent jei valandiniu naudosi ta paprasta vienkartini taloneli ir kisi ji i elektronini komposteri,kur pazymi laika.

          Comment


            Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
            Nesuprant, kodel verta atsisakyti vienkartiniu? tegu sau buna, ir viskas ok. juk daznai buna, kad tik vienu marsrutu vaziuoji.
            Vienkartinių bilietų atsisakymas leistų sutaupyti pinigų, išleidžiamų bilietų spausdinimui, serijos numerių registravimui, bilietų sunaikinimui, kai keičiama bilieto kaina ir spausdinami nauji.
            E. bilieto atsiradimas yra tik į naudą. O kas VT naudojasi retai, vienkartinius galės įsigyti iš vairuotojo.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              turiu nedidelę idėją kaip kompensuoti 15-ojo troleibuso naikinimą dar ir sutaupant ...

              Pavyzdžiui, pertvarkyti 12-ąjį troleibuso maršrutą pavidalu:
              Žemieji Paneriai - Savanorių pr.- Kauno g.- Stotis- Pylimo g.- Šeimyniškių g.- Žirmūnai .
              Nedidelį reisų retinimą kompensuoti 1 pikinio troleibuso iš 20-ojo pridėjimu.
              O nuostolingiausiu vadinamą 20-ąjį maršrutą tada jau bus galima visai panaikinti, nes 12 jį pilnai dubliuos


              ps: Taip mes vienu smūgiu du zuikius nušausim!
              Nes be kita ko Šeimyniškių g. turės tiesioginį susisiekimą su Stotimi, o Kosciuškos g. keleiviai nieko nepraras, nes yra 2 ir 17 troleibusai
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.01.14, 16:22.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Nesukit sau galvos ,nebus jokiu elektroniniu valandiniu bilietu:-)) pnigai isplauti,ju nebera, elektronines sistemos autobusuose neveikia ir niekada neveiks:-))) Taip ,kad galite buti ramus kaip belgai. Na nebent jei valandiniu naudosi ta paprasta vienkartini taloneli ir kisi ji i elektronini komposteri,kur pazymi laika.
                Nebūtinas ir elektroninis bilietas, kad įvesti ir valandini. Gali būti ir paprastas popierinis, tik pažymimas elektroniniu komposteriu su data ir laiku.
                O dėl tos e.bilieto sistemos, tai aišku čia buvo didele afera ir pinigų plovimas, tačiau juk negalima sustoti vietoj ir visą amžinybę badyti tą patį vienkartinį popierinį bilietuką "krokodilais" kuriuos kartais reikia kumščiu padaužyti norint atsižymėti.
                Apmaudu, kad mūsų šalyje svarbūs dideli ir reikšmingi projektai vykdomi arba popieriuje, arba nevykusiai ir plaunant pinigus.

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Geriau būdų tiesiog 18-ąjį ir 15-ąjį troleibusus trumpinti iki Valkininkų st. O iki Titnago g. pratęsti 12. Titnago gatvėje manau užtektų tik pusės jo reisų. Beje, 18-ajame maršrute galima būtų ir vieną pikinį troleibusą nuimti (tik trumpinimo atveju), nes juo mažai kas naudojasi.
                  15-ojo troleibuso jokiu būdu negalima naikinti ne tik dėl to, kad jis Žemuosiuose Paneriuose yra vienintelis troleibusas į stotį, bet svarbiausia- juk Žemieji Paneriai yra tarpinė stotelė žmonėms, atvykstantiems 8,25 ir 51 autobusais. Vadinasi, dabar Trakų Vokės, Daniliškių ir Vaidotų gyventojams dabar, vykstant į stotį, reiks daryti net 2 (!!!) persėdimus!!! Va čia tai nesąmonė!!!
                  Iš Trakų Vokės galima Panerių stotyje persėsti į traukinį, o ji lengvai pasiekiama 51 maršruto autobusu. O beje kuo 12 į Titnago gatvę geriau nei 18? Nežinau priežaščių, bet 18 vietoj 12 į Titnago gatvę paleido turbūt ne šeip sau, gal kaip tik keleivių iš miegamųjų rajonų įsikūrusių aplink Laisvės pr. daugiau negu iš senamiesčio ir Žirmūnų.

                  Comment


                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                    Iš Trakų Vokės galima Panerių stotyje persėsti į traukinį, o ji lengvai pasiekiama 51 maršruto autobusu. O beje kuo 12 į Titnago gatvę geriau nei 18? Nežinau priežaščių, bet 18 vietoj 12 į Titnago gatvę paleido turbūt ne šeip sau, gal kaip tik keleivių iš miegamųjų rajonų įsikūrusių aplink Laisvės pr. daugiau negu iš senamiesčio ir Žirmūnų.
                    traukinyje negalioja nei talonai, nei mėnesiniai bilietai. Be to, štai traukinių, važiuojančių iš st. Paneriai į Stotį tvarkaraštis (įskaityti visi pro šią stotelę važiuojantys traukiniai)

                    Paneriai -> Stotis
                    5 48
                    6 06 22 40 56
                    7 11 16 47
                    8 58
                    9 06 57
                    10 41
                    11
                    12 31 42
                    13 37
                    14 29 47
                    15 10
                    16
                    17 07
                    18 16
                    19 03 10 17
                    20 15 22
                    21 47
                    22
                    23

                    Ar tokio skaičiaus pakanka kad viso Panerių regiono gyventojus į Stotį nuvežti ?
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      traukinyje negalioja nei talonai, nei mėnesiniai bilietai. Be to, štai traukinių, važiuojančių iš st. Paneriai į Stotį tvarkaraštis (įskaityti visi pro šią stotelę važiuojantys traukiniai)
                      (...)
                      Ar tokio skaičiaus pakanka kad viso Panerių regiono gyventojus į Stotį nuvežti ?
                      Bet bilieto kaina 2Lt — tokia pati, kaip perkant talonėlį kioske + traukiniai nuvažiuoja per 11-12 min., o per tiek laiko joks miesto autobusas nenuvažiuos
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Tema iš pasaulio labai jau lokalizavosi apie Vilniaus problemas. Tam yra atskira tema.

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          15-ojo troleibuso jokiu būdu negalima naikinti ne tik dėl to, kad jis Žemuosiuose Paneriuose yra vienintelis troleibusas į stotį, bet svarbiausia- juk Žemieji Paneriai yra tarpinė stotelė žmonėms, atvykstantiems 8,25 ir 51 autobusais. Vadinasi, dabar Trakų Vokės, Daniliškių ir Vaidotų gyventojams dabar, vykstant į stotį, reiks daryti net 2 (!!!) persėdimus!!! Va čia tai nesąmonė!!!
                          15 važinėja tik darbo dienomis ir tik piko metu. Taigi Trakų Vokės gyventojų nuvykimo į stotį jis niekaip neįtakojo.

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            traukinyje negalioja nei talonai, nei mėnesiniai bilietai. Be to, štai traukinių, važiuojančių iš st. Paneriai į Stotį tvarkaraštis (įskaityti visi pro šią stotelę važiuojantys traukiniai)

                            ~
                            Ar tokio skaičiaus pakanka kad viso Panerių regiono gyventojus į Stotį nuvežti ?
                            O 51 autobusas iš vis važiuoja vieną kart per valandą, tagi traukiniai važuoja netgi žymiai dažniau. O tiems kas turi mėnesinį bilietą tai problemos atlikti vienu persėdimu daugiau tikrai nebus, nes ir taip nemanau, kad jie laukdavo būtent 15 maršruto kuris važiavo pakankamai retai.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Nebūtinas ir elektroninis bilietas, kad įvesti ir valandini. Gali būti ir paprastas popierinis, tik pažymimas elektroniniu komposteriu su data ir laiku.
                              O dėl tos e.bilieto sistemos, tai aišku čia buvo didele afera ir pinigų plovimas, tačiau juk negalima sustoti vietoj ir visą amžinybę badyti tą patį vienkartinį popierinį bilietuką "krokodilais" kuriuos kartais reikia kumščiu padaužyti norint atsižymėti.
                              Apmaudu, kad mūsų šalyje svarbūs dideli ir reikšmingi projektai vykdomi arba popieriuje, arba nevykusiai ir plaunant pinigus.
                              Dar kartą kartoju: popierinių bilietų spausdinimas, jų išvežiojimas į prekybos vietas ir serijos numerių skaičiavimas kainuoja gerokai daugiau, negu vieną kartą pagaminti plastikinę kortelę ir ją kelis metus naudoti.
                              Dėl e. bilieto projekto - įrodyk, kad tai buvo didelė afera? Nežinau dėl Vilniaus, bet Kaune viskas vykdoma ganėtinai tvarkingai ir atsakingai, o projektas stringa dėl kelių priežasčių: jo vykdytojai per lėti (įmonės, iš kurio perkamos paslaugos), techninių klaidų taisymas stringa, na ir patirties šioje srityje neturėjimas + kai kurie teisiniai niuansai.
                              Aš džiaugiuosi e. bilieto projekto vykdymu ir eiga, tiesa, kelia nusivylimą tik per lėta eiga, tačiau viskas atliekama kruopščiai ir stengiantis pakeliui nepalikti klaidų.
                              Vilniuje, deja, problemų yra daugiau, nes konkurso laimėtojas yra padavęs į teismą, dėl to projektas stovėjo beveik vietoj apie pusę metų, paskui dar susidurta su įvairiomis techninėmis problemos, pinigų švaistymas įmantriems komposteriams bei borto kompiuteriams, kurie tinkamai neveikia ir pan. problemos... Bet kalbant konkrečiai - nematau, kur, pasak tavęs, yra "didžiulė afera ir pinigų plovimas", jei yra visa atskaitomybė su LR ir ES institucijomis.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Vilniuje, deja, problemų yra daugiau, nes konkurso laimėtojas yra padavęs į teismą, dėl to projektas stovėjo beveik vietoj apie pusę metų, paskui dar susidurta su įvairiomis techninėmis problemos, pinigų švaistymas įmantriems komposteriams bei borto kompiuteriams, kurie tinkamai neveikia ir pan. problemos... Bet kalbant konkrečiai - nematau, kur, pasak tavęs, yra "didžiulė afera ir pinigų plovimas", jei yra visa atskaitomybė su LR ir ES institucijomis.

                                Nezinau kiek teisybes ,bet teko girdeti,kad sita kompiuteriu sistema diegiama vilniuje,jau buvo bandyta anksciau idiegti kazkokioje soc. lagerio salyje ir ji ten neveike ir po to buvo jos atsisakyta. Sita informacija buvo zinoma ir vis tiek buvo perkama butent sita sistema,o tai jau ir leidzia daryti prielaidas,kad buvo ir otkatai ir pinigu plovimas.

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Bet bilieto kaina 2Lt — tokia pati, kaip perkant talonėlį kioske + traukiniai nuvažiuoja per 11-12 min., o per tiek laiko joks miesto autobusas nenuvažiuos
                                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                  O 51 autobusas iš vis važiuoja vieną kart per valandą, tagi traukiniai važuoja netgi žymiai dažniau. O tiems kas turi mėnesinį bilietą tai problemos atlikti vienu persėdimu daugiau tikrai nebus, nes ir taip nemanau, kad jie laukdavo būtent 15 maršruto kuris važiavo pakankamai retai.
                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  15 važinėja tik darbo dienomis ir tik piko metu. Taigi Trakų Vokės gyventojų nuvykimo į stotį jis niekaip neįtakojo.
                                  Problemų su persėdimu tikrai bus. Nes dabar, važiuojant į Stotį iš šio regiono, reikės daryti persėdimą į 16-ą troleibusą, kuris į Gerosios Vilties st. Piko metu atvažiuoja pilnai progrūstas žmonių, paimtų Laisvės pr. O dabar 16 turės dar paimti ir keleivius iš Žemųjų Panerių ir įvairių nedidelių Panerių seniūnijos gyvenviečių, atvkusius 4,6 ir 12 troleibusais. Šis troleibusas nesusitvarkys su tuo keleivių iš šių rajonų srautu, kuriuos vežti ir buvo skirtas 15 maršrutas.
                                  23 ir 54 autobusai čia problemos neišspręs, nes važiuoja labai reta, vadinasi laukiant jų, reikės šalti stotelėje.

                                  Taip, Trakų Vokės gyventojai gali pasiekti Panerių stotį, betgi Žemųjų Panerių gyventojams ją pasiekti problematiška, nes reikia laukti 20 ar 51 autobusų, o jie nesusitvarkys su keleivių srautų, jei žmonės iš Ž.Panerių pradės masiškai naudotis traukiniais.

                                  Ne piko metu be 15 troleibuso galima apsieiti, o piko metu jis labai reikalingas
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Dėl e. bilieto projekto - įrodyk, kad tai buvo didelė afera?
                                    <...>
                                    Vilniuje, deja, problemų yra daugiau, nes konkurso laimėtojas yra padavęs į teismą, dėl to projektas stovėjo beveik vietoj apie pusę metų, paskui dar susidurta su įvairiomis techninėmis problemos, pinigų švaistymas įmantriems komposteriams bei borto kompiuteriams, kurie tinkamai neveikia ir pan. problemos... Bet kalbant konkrečiai - nematau, kur, pasak tavęs, yra "didžiulė afera ir pinigų plovimas", jei yra visa atskaitomybė su LR ir ES institucijomis.
                                    Įrodyt negaliu, tiesiog išsakiau savo asmeninę nuomonę. O ji ir susideda iš tokių dalykų, kad parduodamas produktas (sistema, borto kompiuteriai, komposteriai ir pan.) yra visiškai nepatikimas, normaliai nefunkcionuojantis. Afera ir yra tame, kad už milijoninius pinigus įrengiama niekam tikusi sistema, kuri neveikia taip kaip turėtų. Gamintojas, pardavėjas ar tiekėjas turi taisyti savo darbo, gaminio broką, o prireikus pakeisti sistemas kitomis, gerai veikiančiomis. Tačiau to nesimato. Ar galima vadinti tokį nepavykusį ir bala žino kiek laiko užsitęsusi projektą sėkmingu ir geru ?

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Keistas pasakymas iš to krašto TIESIAI į stotį niekas nevažiuoja. Iš ten galima nuvažiuoti į stotį labai įvariom maršrutų konfiguracijom su vienu persėdimu. Greičiausiai tai atimtu ne ką daugiau laiko, nei sulaukti retai kursuojančio 15 maršruto. Mieste yra ir kitų vietų iš kurių į stoti niekas nevažiuoja, bet yra galimybės atlikus persėdimą ten nuvykti.



                                      Aišku gali likti, bet jei jie liks įvedant valandinį, tai valandinis turės būti kažkiek brangesnis už paprastą, o su tokia maršrutų sistema kokia yra dabar, didžiausia dalis keleivių pirks tik vienkartinį ir nebus jokios didesnės naudos. Aišku jei reorganizuojant visus maršrutus ir pertvarkant juos į vežančius ne iš A į B, o A->C C->B, tai jie gali likti, savaime aišku pigesni ir skirti tiems kas važiuoja trumpus atstumus.
                                      Vienkartiniai bilietai tikrai liks, tačiau bus naikinami popieriniai bilietai. Ta pati vienkartinių bilietų rūšis bus integruota į e. bilietą. Naujoji e. bilieto sistema leis kortelėje turėti pasipildžius pvz., 20 Lt ir dar turėti 1 mėn. terminuotą bilietą. Būtų galimybė naudotis terminuotu, o jei kartu važiuoja draugas, nuo tų 20 Lt pažymėjus komposteryje e. bilietą, būtų nuskaityta vieno bilieto kaina. Nežinau kokios rūšys bus pasirinktos Vilniuje, tačiau Kaune bus: kartiniai (vienkartiniai); valandiniai; kartiniai su persėdimu (antras persėdimas praėjus ne daugiau tam tikram nustatytam laikui nuo įsėdimo į pirmąjį, būtų už pusę kainos); terminuotieji. Tikėtina, esant poreikiui, atsirastų ir daugiau rūšių. Manau Vilniuje bus panašios arba tokios pačios rūšys. Kadangi svarstytas variantas, kad Kaune, Klaipėdoj ir Vilniuje tiktų tos pačios kortelės, jei tai bus nuspręsta - privalės būti tokios pačios rūšys.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Nesukit sau galvos ,nebus jokiu elektroniniu valandiniu bilietu:-)) pnigai isplauti,ju nebera, elektronines sistemos autobusuose neveikia ir niekada neveiks:-))) Taip ,kad galite buti ramus kaip belgai. Na nebent jei valandiniu naudosi ta paprasta vienkartini taloneli ir kisi ji i elektronini komposteri,kur pazymi laika.
                                        Siūlyčiau dažniau laikraščius pasiskaityti ar bent pas kaimyną nueit TV pažiūrėt, nes visiškai nesidomi projekto eiga ir dabar skleidi dezinformaciją, už kurią aš tau skiriu neigiamą įvertį.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Vienkartiniai bilietai tikrai liks, tačiau bus naikinami popieriniai bilietai. Ta pati vienkartinių bilietų rūšis bus integruota į e. bilietą. Naujoji e. bilieto sistema leis kortelėje turėti pasipildžius pvz., 20 Lt ir dar turėti 1 mėn. terminuotą bilietą. Būtų galimybė naudotis terminuotu, o jei kartu važiuoja draugas, nuo tų 20 Lt pažymėjus komposteryje e. bilietą, būtų nuskaityta vieno bilieto kaina. Nežinau kokios rūšys bus pasirinktos Vilniuje, tačiau Kaune bus: kartiniai (vienkartiniai); valandiniai; kartiniai su persėdimu (antras persėdimas praėjus ne daugiau tam tikram nustatytam laikui nuo įsėdimo į pirmąjį, būtų už pusę kainos); terminuotieji. Tikėtina, esant poreikiui, atsirastų ir daugiau rūšių. Manau Vilniuje bus panašios arba tokios pačios rūšys. Kadangi svarstytas variantas, kad Kaune, Klaipėdoj ir Vilniuje tiktų tos pačios kortelės, jei tai bus nuspręsta - privalės būti tokios pačios rūšys.
                                          Gal žinai kiek kainuos valandiniai arba bent kiek preliminariai jų kaina skirsis nuo dabar esančių vienkartinių Kaune ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X