Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John
    Gal kažką praleidau, bet kas per nauji TEDOM autobusai Vilniuje? Kaip suprantu, bandomieji. Tik kokia tikimybė, kad tokių bus daugiau?
    Atvaizdas


    Nezinau kieno jie gamybos,bet sprendziant is foto tai tik ar nebus is kokio buvusio soc. lagerio? Vien jau tas desinysis veidrodis ant tokiu liaunu strypeliu ( toks rusiskas sprendimas) turetu vibruoti ir sunku bus ka iziureti tame veidrodyje vaziuojant.

    Comment


      Parašė John
      Gal kažką praleidau, bet kas per nauji TEDOM autobusai Vilniuje? Kaip suprantu, bandomieji. Tik kokia tikimybė, kad tokių bus daugiau?
      Atvaizdas
      Jis yra bandomasis, tai gali suprasti ir iš ne lietuviškų numerių. Manau labai maža tikimybė, kad ir taip prasiskolinusi Vilniaus savivaldybė pirks naujų autobusų ir dar dujinių, kurie už dyzelinius yra brangesni.
      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      Nezinau kieno jie gamybos,bet sprendziant is foto tai tik ar nebus is kokio buvusio soc. lagerio? Vien jau tas desinysis veidrodis ant tokiu liaunu strypeliu ( toks rusiskas sprendimas) turetu vibruoti ir sunku bus ka iziureti tame veidrodyje vaziuojant.
      Iš veidrodžių spręsti apie gamintoją ir paties autobuso kokybę nelabai protinga

      "Tedom" yra čekų gamybos autobusas. Dėl kokybės nežinau.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Jis yra bandomasis, tai gali suprasti ir iš ne lietuviškų numerių. Manau labai maža tikimybė, kad ir taip prasiskolinusi Vilniaus savivaldybė pirks naujų autobusų ir dar dujinių, kurie už dyzelinius yra brangesni.Iš veidrodžių spręsti apie gamintoją ir paties autobuso kokybę nelabai protinga

        "Tedom" yra čekų gamybos autobusas. Dėl kokybės nežinau.

        Smulkmenos kaip tik labai daug ka pasako.Pasiziurek: veidrodziu dizainas kaip is praejusio desimtmecio, veidrodziu tvirtinimas toks irgi buvo naudojamas pries kelis desimtmecius ir atsisakyta jo kaip nepraktisko ( del veidrodziu vibracijos). Kampuota autobuso stogo forma virsuje (palygink su pusapvaliais volvo 7700 ) isduoda gana ribotas gamintojo galimybes suteikti kebului norima forma (aptakumas,kuro ekonomija). Taip,kad smulkmenos labai reiksmingos,tikrai sis autobusas nebus kokios nors vakaru europos gamyklos. Manau,kad jis galetui buti is kokiu buvusiu soc sandraugos saliu: lenkijos,cekijos ir pan.

        Comment


          Tedom jau buvo aptartas čia http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=776 ir šiek tiek ankstesniuose puslapiuose.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Tedom jau buvo aptartas čia http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=776 ir šiek tiek ankstesniuose puslapiuose.
            Neradau ten geru atsiliepimu apie ji.

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Noriu dar pridėti, kad kažkur girdėjau, kad už beldimąsį į užsidariusias autobuso duris ir rėkimą vairuotojui gali ir nubausti, nes tai- trukdymas vairuotojui!

              76-ojo prątesime asmeniškai aš regiu tik minusus. Ir taip nedažnai kursuojančiame maršrute autobusas važiuos dar mažesniu intervalu. Krizės metu niekas dar vieno autobuso nepridės. Be to , jo prątesimas visiškai nereikalingas, kai yra 75 autobusas, turintis 4 bendras stoteles su 76-u.
              Tokie maršrutai kaip 76, 87 visų pirma turi būti derinami su 10,26, 34 ir panašiais maršrutais o ne su 55-u ar 75-u, nes iš atokių rajonų atvykusių žmonių didžiausia dalis nori pasiekti centrą, o ne Pašilaičius, Lazdynus ir tt.
              Kiekvieno maršruto prie kiekvieno kito suderinti neįmanoma, nes Vilniuje kursuoja beveik 80 skirtingų autobusų maršrutų.
              Bireliuose 76-as yra vienintelis autobusas. Jo funkcija- pavežti iki artimiausios vietos, kur yra daug kitų maršrutų į centrą ir kitus miesto rajonus. Šiuo atveju atveju tai Jeruzalė-Baltupiai.
              Skųstis susisiekimu čia- nuodėmė, nes su 76-u susitinkantys maršrutai pasiekia Fabijoniškes, Šeškinę,Pašilaičius, Pilaitę, Karoliniškes, Lazdynus, Antakalnį, Justiniškes, Viršuliškes ir daugelį kitų rajonų. Pridėkime dar mikroautobusus į oro uostą ir Salininkus!
              Asmeniškai man kaip gyvenančiam Jeruzalėje - rajono susisiekimas atrodo idealus, nieko keist nereikia.
              Jai jau prątesinėt 76-ą, tai tik centro pusėn- iki Žalgirio st., Lukiškių, Stoties ar ko ten dar...
              Reikia vadovautis taisykle, kad kiekvieno rajono gyventojams visų pirma reikalingas susisiekimas su centru, o tik paskui su kitais rajonais! 76-o funkcija- privežanti, jis sukurtas tam, kad nuimti dalį apkrovos nuo 36-o maršruto bei tam, kad nedidelis kiekis gyvenančių Bireliuose žmonių nebūtų atskirti nuo miesto.
              76-o važiavimas į Justiniškes- nei iš šio nei iš to...(((

              PS: Mettal o iš kur infomacija, kad 36-ą kirps ?
              To dabar daryt tikrai negalima, nes trumpi autobusai nesusitvarkys su keleivių srautu...
              O man nepatogus susisiekimas su Justiniškėmis. O į Centrą aš nevažinėju.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Nu šiaip su nekultūringais vairuotojais susidūręs nesu, atsimenu tik vieną įvykį... Kartą mačiau 26 maršruto autobuse, kaip keleivis padavė vairuotojui 100 LT kupiūrą ir paprašė bilieto, o tas atsakė keistu tonu "Ė ne... geriau jau kontrolė grąžą duos" vietoj to kad atsakyti mandagiai "Atsiprašau, su tokia grąža bilieo neparduosiu" Bet nemanau, kad dėl tokios smulkmenos reikia rašyti skundą. Vairuotojas dėl saugumo neturi pardavinėt bilietus su grąža- ir tiek.

                Aišku, nekultūringų autobusų vairuotojų Vilniuje yra, bet jų ne tiek daug- tai ne globalinė problema... Daug daugiau esu matęs, atvirkščiai, ypatingo vairuotojų geraširdiškumo ir mandagumo atvejų

                O beje, vairuotojas meprivalo laukti bėgančių keleivių- tai jo asmeninis reikalas. Jei nori į autobusą- malonėk pažiūrėti tvarkaraštį internete ir ateitį į stotelę iš anksto
                Naujuose Vilniaus mikrorajonuose, kaip Naujaneriai interneto paslaugų neteikia nei viena firma užtat negaliu eismo tvarkaraščių pasižiūrėti.
                Cituoju gautą atsakymą iš UAB „VILNIAUS AUTOBUSAI“

                Laba diena, Patikrinus Jūsų skundą, nurodytu laiku 2009-12-12, 11:41 val., 73 maršruto 1 grafikas „Justiniškės-Centras-Vilkpėdė“, pagal e. bilieto sistemą, patvirtiname, kad autobusas pagal tvarkaraštį važiavo 1 minutę vėluodamas. Autobuso vairuotojas raštiškai paaiškina, kad keleivis, kuris bėgo į stovintį autobusą, ir pargriuvo. Autobuso vairuotojas palaukė, kol keleivis atsikėlė ir įlipo į autobusą.
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Smulkmenos kaip tik labai daug ka pasako.Pasiziurek: veidrodziu dizainas kaip is praejusio desimtmecio, veidrodziu tvirtinimas toks irgi buvo naudojamas pries kelis desimtmecius ir atsisakyta jo kaip nepraktisko ( del veidrodziu vibracijos). Kampuota autobuso stogo forma virsuje (palygink su pusapvaliais volvo 7700 ) isduoda gana ribotas gamintojo galimybes suteikti kebului norima forma (aptakumas,kuro ekonomija). Taip,kad smulkmenos labai reiksmingos,tikrai sis autobusas nebus kokios nors vakaru europos gamyklos. Manau,kad jis galetui buti is kokiu buvusiu soc sandraugos saliu: lenkijos,cekijos ir pan.
                  Žiūriu, kažkaip tau viskas nepatinka kas iš Rytų Europos. Tai gal pradėk investuoti į lietuvišką autobusų gamyklą? Turint tokį specialistą kaip tamsta, manau, tiesiog nuodėmė negaminti savo autobusų

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    Smulkmenos kaip tik labai daug ka pasako.Pasiziurek: veidrodziu dizainas kaip is praejusio desimtmecio, veidrodziu tvirtinimas toks irgi buvo naudojamas pries kelis desimtmecius ir atsisakyta jo kaip nepraktisko ( del veidrodziu vibracijos). Kampuota autobuso stogo forma virsuje (palygink su pusapvaliais volvo 7700 ) isduoda gana ribotas gamintojo galimybes suteikti kebului norima forma (aptakumas,kuro ekonomija). Taip,kad smulkmenos labai reiksmingos,tikrai sis autobusas nebus kokios nors vakaru europos gamyklos. Manau,kad jis galetui buti is kokiu buvusiu soc sandraugos saliu: lenkijos,cekijos ir pan.
                    Galbūt tai ir nėra moderniausias tokios klasės autobusas, bet toks veidrodžiu tvirtinimas kaip tik ir suteikia autobusui geresnes aerodinamines savybes. Prieš kelis dešimtmečius naudotojimui tai netiko, tačiau dabartiniuose autobusuose vibracijos lygis gerokai mažesnis, todėl gal tai ir nėra labai blogas sprendimas. Manau, jog dabar labai madingas aptakumas miestų viešajame transporte praktiškai nereikalingas, nes iš jo naudos labai mažai, o autogamintojui išgaut tokias formas reikia nemažų lėšų, kas atsiliepia autobuso kainoje.
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      Nu nemanau kad šis TEDOM irgi tik bandomasis- matot, net 56-ojo švieslentę su maršrutu padarė.

                      centras85- kiek galima kartoti, viešasis transportas kuriamas, atsižvelgiant į daugelio žmonių pageidavimus, o ne vieno... Jei nori idealaus susiosiekimo- pirk automobilį. Viską suprantu, bet už patogumą visada reikia daugiau mokėti

                      Beje, o kaip tu rašai, kad negali tvarkaraščių pasižiūrėti, kai rašai į šią svetainę ?
                      Internetą vadinas turi. Kame dar problema ?
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Nu nemanau kad šis TEDOM irgi tik bandomasis- matot, net 56-ojo švieslentę su maršrutu padarė.
                        Tai buvo tik bandomasis. Vilniuje kaip galima matyti ir pagal nuotrauką važinėjo rudens metu ir pavažinėjęs kelias savaites išvyko kitur.
                        Beto užprogramuoti švieslentę nėra joks stebuklas arba kosminių technologijų produktas

                        Comment


                          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                          Naujuose Vilniaus mikrorajonuose, kaip Naujaneriai interneto paslaugų neteikia nei viena firma užtat negaliu eismo tvarkaraščių pasižiūrėti.
                          Cituoju gautą atsakymą iš UAB „VILNIAUS AUTOBUSAI“


                          Naujanerius vadinti mikrorajonu truputi per drasu butu:-)) Tiesiog tai nedidelis kaimelis miesto pakrasty. Bet ir ten teikiamos mobilaus interneto paslaugos.

                          Comment


                            Parašė oranger Rodyti pranešimą
                            Žiūriu, kažkaip tau viskas nepatinka kas iš Rytų Europos. Tai gal pradėk investuoti į lietuvišką autobusų gamyklą? Turint tokį specialistą kaip tamsta, manau, tiesiog nuodėmė negaminti savo autobusų

                            As isvardinau konkrecius trukumus .Ir tik tiek. Tau atrodo,kad tai privalumai???

                            Comment


                              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                              Galbūt tai ir nėra moderniausias tokios klasės autobusas, bet toks veidrodžiu tvirtinimas kaip tik ir suteikia autobusui geresnes aerodinamines savybes. Prieš kelis dešimtmečius naudotojimui tai netiko, tačiau dabartiniuose autobusuose vibracijos lygis gerokai mažesnis, todėl gal tai ir nėra labai blogas sprendimas. Manau, jog dabar labai madingas aptakumas miestų viešajame transporte praktiškai nereikalingas, nes iš jo naudos labai mažai, o autogamintojui išgaut tokias formas reikia nemažų lėšų, kas atsiliepia autobuso kainoje.

                              Aptakumas ,tai ir aerodinamika (siuolaikiniai autobusai nera tokie jau leti) ir estetika (lengviau nuplaunamas) ir saugumas ( kai aptakios dalys,kurias gali pasiekti keleivis).

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Tai buvo tik bandomasis. Vilniuje kaip galima matyti ir pagal nuotrauką važinėjo rudens metu ir pavažinėjęs kelias savaites išvyko kitur.
                                Beto užprogramuoti švieslentę nėra joks stebuklas arba kosminių technologijų produktas
                                Abejoju, abejoju...

                                87-asis maršrutas Vilniuje egzistuoja nuo rugsėjo pradžios, bet iki šiol kartais juo išriedantys Volvo 7700 autobusai yra su išjungtom švieslentėm, o vietoj to prie vairuotojo padėta lentelė su maršrutu ir jo numeriu...

                                Tas pats ir su 76-uoju autobusu, nuo rugsėjo pratęstu iki Ateities g. Volvo 7700 apie naująjį maršrutą liudija tik lentelė, o švieslentė užprogramuota pagal sęnąjį (Naujaneriai-Bireliai)

                                Taigi ne visada yra užprogramuojama...



                                Gerbiamieji lankytojai, norėčiau išgirst Jūsų nuomonę šiuo klausimu- Ar galime artėjančių švienčių metu tikėtis laikino naktinių autobusų sugrąžinimo ar bent jau dieninių darbo pratęsimo, ar nieko keičiama tvarkaraščiuose nebus ? Ačiū
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Abejoju, abejoju...

                                  87-asis maršrutas Vilniuje egzistuoja nuo rugsėjo pradžios, bet iki šiol kartais juo išriedantys Volvo 7700 autobusai yra su išjungtom švieslentėm, o vietoj to prie vairuotojo padėta lentelė su maršrutu ir jo numeriu...

                                  Tas pats ir su 76-uoju autobusu, nuo rugsėjo pratęstu iki Ateities g. Volvo 7700 apie naująjį maršrutą liudija tik lentelė, o švieslentė užprogramuota pagal sęnąjį (Naujaneriai-Bireliai)

                                  Taigi ne visada yra užprogramuojama...

                                  Gerbiamieji lankytojai, norėčiau išgirst Jūsų nuomonę šiuo klausimu- Ar galime artėjančių švienčių metu tikėtis laikino naktinių autobusų sugrąžinimo ar bent jau dieninių darbo pratęsimo, ar nieko keičiama tvarkaraščiuose nebus ? Ačiū
                                  Švieslenčių užprogramavimui nieko nereikia daryti, tereikia tinkamai sureguliuoti borto kompiuterius. Kiekvienos transporto priemones borto kompiuteryje būna įrašyta visų miesto stotelių pavadinimai ir maršrutai. Jei į borto kompiuterį dėl parko tingumo neįrašyta naujo maršruto informacija, tai švieslentės negali tokios informacijos atvaizduoti, nes jos nėra. Bent jau Kaune tokie dalykai atliekami iš karto pasiruošus: kai tik priimamas sprendimas keisti, koreguoti maršrutus, trasas ar stoteles, iškart ta informacija perkeliama į borto kompiuterius. Nežinau, kaip visa tai vyksta, galbūt Kaune yra būdas įvesti informaciją į borto kompiuterį nuotoliniu būdu. Faktas, kad Kaune autobusui atvykus į garažą borto kompiuteris nuėmus nulinį kvitą ("zetą") automatiškai į duomenų bazę nusiunčia visos dienos ataskaitą. Kaip Vilniuje, galiu tik spėlioti, gal čia dar borto kompiuteriai nauji ir neperprastas jų veikimas (kiek laiko jau jie įmontuoti Vilniaus VT?). Šiaip įžvelgiu tik parko darbuotojų aplaidumą arba nesuspėjimą atlikti tai, kas būtina. Arba borto kompiuterio ar transporto švieslentės gedimą.

                                  Dėl Vilniaus VT eismo švenčių laikotarpiu kol kas jokių žinių, galbūt eismas vyks įprastais tvarkaraščiais.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    amiko, dėkui už informaciją...

                                    Bet pavyzdžiui, Saffle kai kuriuose autobusuose jau yra maršrutus atvaizduojančios švieslentės, o viduje tik garsinis stotelių pranešinėjimas, vaizdimio nėrą, nors tam skirti monitoriukai yra
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      amiko, dėkui už informaciją...

                                      Bet pavyzdžiui, Saffle kai kuriuose autobusuose jau yra maršrutus atvaizduojančios švieslentės, o viduje tik garsinis stotelių pranešinėjimas, vaizdimio nėrą, nors tam skirti monitoriukai yra
                                      Jei stoteles balsu praneša, tai tikrai įjungtas borto kompiuteris ir jis veikia. Veikiausiai švieslentės vis dar neparuoštos darbui - nesujungtos su borto kompiuteriu, neaprūpintos elektros maitinimu. Bet jei neveikia dar ir lauko švieslentės - tada tikrai keista. Spėju, kad tokiu atveju į borto kompiuterį neįrašyta tekstinė maršruto informacija, įrašyta tik garsinė. Bet paprastai įrašoma ir ta ir ana vienu metu.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Tai išorėje - priekyje ir šone- maršrutas ir kryptis nurodoma, o viduje stotelės pranešinėjamos tik garsiškai

                                        Beje mačiau ir kuriozinių atvejų

                                        26 maršruto autobusas važiavo stoties kryptimi su užrašu priekyje "26 SANTARIŠKĖS", tuo tarpu viduje stotelės buvo pranešinėjamos teisingai.

                                        Spėju kad tai e.bilieto diegimo metu kilusi problema
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Tai išorėje - priekyje ir šone- maršrutas ir kryptis nurodoma, o viduje stotelės pranešinėjamos tik garsiškai

                                          Beje mačiau ir kuriozinių atvejų

                                          26 maršruto autobusas važiavo stoties kryptimi su užrašu priekyje "26 SANTARIŠKĖS", tuo tarpu viduje stotelės buvo pranešinėjamos teisingai.

                                          Spėju kad tai e.bilieto diegimo metu kilusi problema
                                          Keista, Kaune toks variantas būtų visiškai neįmanomas (NEBENT borto kompiuterio gedimo atveju), nes Kaune užprogramuotos ("pririštos") kryptys prie stotelių.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X