Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O dabar palyginkime pajamas Lenkijoje. Vidutinis darbo užmokestis Lietuvoje mažesnis maždaug 500 Lt. Pensijos Lenkijoje beveik dvigubai didesnės.
    Vidutinis darbo užmokestis Varšuvoje 2012 metais - 3954 zł neto = 3215 lt.
    http://www.sprawdz-zarobki.pl/warszawa/Default.aspx

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Jau seniai stebiuosi, kodėl bent Vilniaus nenorima suskirstyti VT zonomis bei pakeisti kainų.
    O ką tai duos? Jei dabar iš kokių Vaidotų ar N. Vilnios už 2 Lt žmonės nenori važiuoti ir važiuoja automobiliu, tai kas bus kai pakels kainas? Ne, Vilniuje to dabar daryti negalima. VT yra per brangus Vilniuje, lyginant su tokiom šalim kaip netgi Lenkija. Varšuvoje, kuri yra bene dvigubai didesnė nei Vilnius ir kurioje yra 2 zonos, t.y. miesto ir priemiesčių, kurie yra kitos gminos, o ne Varšuvos miesto administracinė teritorija, mėnesinis bilietas turintiems miestiečio kortelę (o tai miesto ir gminų, sudariusių sutartį su Varšuvos VT sistema gyventojai) 1 zonai kainuoja tik 90 zlotų (~73 Lt) visoms transporto rūšims (atskiroms nėra), įskaitant ir metro bei SKM geležinkelį, o abiejų zonų tik 156 zlotai (~126 Lt). Pensininko bilietas (virš 65 metų) tik 40 zlotų abiems zonoms, t.y. 32 Lt. Nemiestiečiai už mėnesinį, kuris galioja abiejose zonose visom VT rūšims (tik 1 zonai nėra) moka tik 180 zlotų (~145 Lt). O dabar palyginkime pajamas Lenkijoje. Vidutinis darbo užmokestis Lietuvoje mažesnis maždaug 500 Lt. Pensijos Lenkijoje beveik dvigubai didesnės.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    ne 21 000, o 45 000 tūkst., gyventojų visoje Verkių seniūnijoje.
    Pardon, 31 000.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Visoje Verkių seniūnijoje tik 21 000.
    ne 21 000, o 45 000 tūkst., gyventojų visoje Verkių seniūnijoje.

    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
    Pirkite bilietus kai esate mieste, kame problema? Gerai, tarkim netelpa, jus pats matėte ,kad žmonės netelpa į autobusą? Kad kažkas dėl tos problemos buvo paliktas stotelėje? Buvo tokių? Faktų, faktų, faktų o ne oro drebėjimo... Aš važiavau 36 ir piko metu ir ne piko metu, ir vasara ir žiema, kažko ypatingo aš nepamačiau. Tik keleiviai labai nagli palyginus su kitų rajonų gyventojais.
    Čia gyvena normalūs žmonės. Gatvėse visi su visais sveikinasi, autobuse taip pat visi su visais sveikinasi. Jie nėra nagli, o yra paslaugūs ir patariantys. Aš savo mikrorajonų gyventojus geriau žinau. Turbūt užtaikėte ant to laiko kada paleidžia dviašius tada jie tampa irzlus nes neturi kur atsisėsti, kaip turėdavo, kai važiuodavo triašiai.

    Parašė FRT Rodyti pranešimą
    Tikrai nieko ypatingo ten nėra. Tenka važiuot tiek žiemą, tiek vasarą, ir galiu pasakyti, jog pilnai sutinku su Jumis. Nuo pavasario iki rudens ten važiuoja nemažai žmonių pailsėt, todėl skiriama daugiau ilgų autobusų. Žiemą srautai mažėja, nes „turistų“ nėra, telieka tik tų rajonų gyventojai, todėl pilnai pakanka ir trumpų(žinoma, teko matyti ir ilgų žiemą.) Kaip pavyzdį galiu pasakyti, jog kažkur lapkričio mėnesį važiavau apie 6-7 valandą vakaro į miesto pusę su 36, tai važiavom tik aš, draugas ir vairuotojas. Viskas. Daugiau keleivių jau įlipo tik Kalvarijos stotelėje. Beje, yra dar ir 76, kuris važiuoja iš Birelių, ir beveik dubliuoja 36-tą. 35-as, kuris irgi pusę kelio dublioja.

    Išvada: Viskas su autobusais ten yra gerai. Yra ir blogesnių maršrutų, pvz iš Rudaminos į Stotį, 12-as. Iš Rudaminos nevažiuoja kiti, yra 16-as, bet jis neužvažiuoja. Taigi, nereikia bijot puspilnių autobusų, negali gi autobusas važinėt tik su 3-4 keleiviais.
    76 ateityje 36 nedubliuos viso maršruto, o tik atkarpas. O 35 bus pratęstas gilyn. Jie būna perpildyti, kad net durys autobusų neužsidaro piko valandomis. Dabar nuo rugsėjo nuima keleivių srautą 76 važiuodamas pro BM. Bet apie pietūs girdėjau, kad į 13:47 val., kai būna trumpi autobusai netelpa visi norintys važiuoti. Nes ankstesnis būna 13:05 val., padalinus 42/2 =21 min., tai per 42 min., susirenka 2 autobusų keleiviai, kaip žinome viename autobuse gali važiuoti iki 70 žmonių, o jų susirenka apie 140. Dalis jų yra priversti likti laukia ir šalti bei laukti kito autobuso, kai važiuoja triašiai autobusai, pusė velnio tada yra. Bet piko valandomis iš dviašių autobusų turi važiuoti patys talpiausi, o ne patys netalpiausi.
    Paskutinis taisė Naujaneriai; 2012.06.22, 18:32.

    Komentuoti:


  • FRT
    replied
    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
    Pirkite bilietus kai esate mieste, kame problema? Gerai, tarkim netelpa, jus pats matėte ,kad žmonės netelpa į autobusą? Kad kažkas dėl tos problemos buvo paliktas stotelėje? Buvo tokių? Faktų, faktų, faktų o ne oro drebėjimo... Aš važiavau 36 ir piko metu ir ne piko metu, ir vasara ir žiema, kažko ypatingo aš nepamačiau. Tik keleiviai labai nagli palyginus su kitų rajonų gyventojais.

    Tikrai nieko ypatingo ten nėra. Tenka važiuot tiek žiemą, tiek vasarą, ir galiu pasakyti, jog pilnai sutinku su Jumis. Nuo pavasario iki rudens ten važiuoja nemažai žmonių pailsėt, todėl skiriama daugiau ilgų autobusų. Žiemą srautai mažėja, nes „turistų“ nėra, telieka tik tų rajonų gyventojai, todėl pilnai pakanka ir trumpų(žinoma, teko matyti ir ilgų žiemą.) Kaip pavyzdį galiu pasakyti, jog kažkur lapkričio mėnesį važiavau apie 6-7 valandą vakaro į miesto pusę su 36, tai važiavom tik aš, draugas ir vairuotojas. Viskas. Daugiau keleivių jau įlipo tik Kalvarijos stotelėje. Beje, yra dar ir 76, kuris važiuoja iš Birelių, ir beveik dubliuoja 36-tą. 35-as, kuris irgi pusę kelio dublioja.

    Išvada: Viskas su autobusais ten yra gerai. Yra ir blogesnių maršrutų, pvz iš Rudaminos į Stotį, 12-as. Iš Rudaminos nevažiuoja kiti, yra 16-as, bet jis neužvažiuoja. Taigi, nereikia bijot puspilnių autobusų, negali gi autobusas važinėt tik su 3-4 keleiviais.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
    Čia autobuso36 naujas planas ,kaip pritraukti daugiau keleivių. Pastatyti prie kiekvieno stulpo spaudos kioską
    Geriausia būtų pastatyt bilietų pardavimo/el. bilietų papildymo automatus.
    Keista, kad Lietuvoje jų dar nėra.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Šis forumo veikėjas (autobusas36) stipriai perdeda skaičiuodamas, todėl nekreipk dėmesio į jo parašytus skaičius.



    Ar gali duoti nuorodas į šaltinius, kuriais rėmeisi skaičiuodamas? Iš kur tokie skaičiai? Iš kur tiek gyventojų? Iš kur skaičiavai kiek automobilių išvažiuoja, ir kiek IŠVAŽIUOTŲ po spaudos kiosko pastatymo? Tas kioskas medum bus pateptas ir visi ten lėks pirkti? Tie, kurie nori, gali ir pas vairuotoją nusipirkti bilietą, ir ne tik vieną, o ir visus 10 (užteks kelioms dienoms). Beje, tavo gyvenvietė yra tiek išsiplėtusi, kad vienas ar du kioskeliai būtų visiškai nieko verti.
    Čia autobuso36 naujas planas ,kaip pritraukti daugiau keleivių. Pastatyti prie kiekvieno stulpo spaudos kioską

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Visoje Verkių seniūnijoje tik 21 000.
    Šis forumo veikėjas (autobusas36) stipriai perdeda skaičiuodamas, todėl nekreipk dėmesio į jo parašytus skaičius.

    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Patikėkit perkančiųjų bilietus spaudos kioske tikrai atsirastų ir dauguma jų tada iš mašinų persėstų į VT, o dabar kai nėra spaudos kiosko tai žmonės ir nepersėda iš mašinos į VT. Galiu pasakyti, kad iš mano apylinkių kasdien pajuda mokslo metu sezonu apie 2000-4000 mašinų. O jeigu būtų spaudos kioskas tai pajudėtų tik 500 mašinų, o visi likę persėstų į VT. Gyvenančių yra virš 15 tūkstančių gyventojų. Nes žiemos metu dviašiai autobusai nesutalpina visų norinčių keleivių važiuoti į miestą. Ir kiekvienų metų žiemą tiek savivaldybė, tiek susisiekimo paslaugos gauna tuos pačius gyventojų prašymus, bet nemato, kur yra problema, o gyventojai jiems aiškiai parašo, kas ir kur blogai yra su VT.
    Ar gali duoti nuorodas į šaltinius, kuriais rėmeisi skaičiuodamas? Iš kur tokie skaičiai? Iš kur tiek gyventojų? Iš kur skaičiavai kiek automobilių išvažiuoja, ir kiek IŠVAŽIUOTŲ po spaudos kiosko pastatymo? Tas kioskas medum bus pateptas ir visi ten lėks pirkti? Tie, kurie nori, gali ir pas vairuotoją nusipirkti bilietą, ir ne tik vieną, o ir visus 10 (užteks kelioms dienoms). Beje, tavo gyvenvietė yra tiek išsiplėtusi, kad vienas ar du kioskeliai būtų visiškai nieko verti.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Patikėkit perkančiųjų bilietus spaudos kioske tikrai atsirastų ir dauguma jų tada iš mašinų persėstų į VT, o dabar kai nėra spaudos kiosko tai žmonės ir nepersėda iš mašinos į VT. Galiu pasakyti, kad iš mano apylinkių kasdien pajuda mokslo metu sezonu apie 2000-4000 mašinų. O jeigu būtų spaudos kioskas tai pajudėtų tik 500 mašinų, o visi likę persėstų į VT. Gyvenančių yra virš 15 tūkstančių gyventojų. Nes žiemos metu dviašiai autobusai nesutalpina visų norinčių keleivių važiuoti į miestą. Ir kiekvienų metų žiemą tiek savivaldybė, tiek susisiekimo paslaugos gauna tuos pačius gyventojų prašymus, bet nemato, kur yra problema, o gyventojai jiems aiškiai parašo, kas ir kur blogai yra su VT.
    Pirkite bilietus kai esate mieste, kame problema? Gerai, tarkim netelpa, jus pats matėte ,kad žmonės netelpa į autobusą? Kad kažkas dėl tos problemos buvo paliktas stotelėje? Buvo tokių? Faktų, faktų, faktų o ne oro drebėjimo... Aš važiavau 36 ir piko metu ir ne piko metu, ir vasara ir žiema, kažko ypatingo aš nepamačiau. Tik keleiviai labai nagli palyginus su kitų rajonų gyventojais.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Gyvenančių yra virš 15 tūkstančių gyventojų.
    Visoje Verkių seniūnijoje tik 21 000.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
    Bet jeigu jus gyvenate, atsiprašau "k*labibėškėse" ar čia ne jūsų problema? Ar apsimoka ten statyti spaudos kioską ir prižiūrėti jį?
    Patikėkit perkančiųjų bilietus spaudos kioske tikrai atsirastų ir dauguma jų tada iš mašinų persėstų į VT, o dabar kai nėra spaudos kiosko tai žmonės ir nepersėda iš mašinos į VT. Galiu pasakyti, kad iš mano apylinkių kasdien pajuda mokslo metu sezonu apie 2000-4000 mašinų. O jeigu būtų spaudos kioskas tai pajudėtų tik 500 mašinų, o visi likę persėstų į VT. Gyvenančių yra virš 15 tūkstančių gyventojų. Nes žiemos metu dviašiai autobusai nesutalpina visų norinčių keleivių važiuoti į miestą. Ir kiekvienų metų žiemą tiek savivaldybė, tiek susisiekimo paslaugos gauna tuos pačius gyventojų prašymus, bet nemato, kur yra problema, o gyventojai jiems aiškiai parašo, kas ir kur blogai yra su VT.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Jau seniai stebiuosi, kodėl bent Vilniaus nenorima suskirstyti VT zonomis bei pakeisti kainų.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Visų pirma VVT yra problema, nes jiems reikia, kad gyventojai pirktų bilietus, o jeigu nėra kur gyventojams nusipirkti bilietų, tai yra ne gyventojo problema, o VVT ir SP problemos.
    Bet jeigu jus gyvenate, atsiprašau "k*labibėškėse" ar čia ne jūsų problema? Ar apsimoka ten statyti spaudos kioską ir prižiūrėti jį?

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
    Suprask, gyvename ne Socializme o Kapitalizme ir niekas TAU neprivalo padėt, ir spręsti TAVO problemų. Tai, labai toli tau artimiausias spaudos kioskas, tai tik TAVO problema.
    Visų pirma VVT yra problema, nes jiems reikia, kad gyventojai pirktų bilietus, o jeigu nėra kur gyventojams nusipirkti bilietų, tai yra ne gyventojo problema, o VVT ir SP problemos.

    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Visų pirma, nenukreipinėk temos. Ginčas prasidėjo kalbant apie kilometrus. Todėl pirmiausia turėtum pripažinti, kad stipriai perdėjai dėl kilometrų skaičiavimo.

    Visų antra, aš puikiai žinau kas įeina į Vilniaus miesto sudėtį, o kas į rajono. Na ir kas, kad tai vienas mikrorajonų. Tai nereiškia, kad Naujaneriam ar Balsiam turi būti toks pat puikus susisiekimas ir VT infrastruktūra kaip kokiose Fabijoniškėse ar Antakalny.
    Susisiekimas turi būti toks pat lygiavertis, kaip Fabijoniškėse, Antakalnyje, Pašilaičiuose, nes mes irgi esam žmonės ir mokėti už prastą paslaugą brangiau nenorim. Pagal kainą turi būti ir paslaugos kokybė normali, o turi nevažiuoti „tvoros“, kurios net nesugeba įveikti nė ketvirtadalio maršruto, o turi važiuoti normalus autobusai, kurie įveiktų visą maršrutą nuo pradžios iki pabaigos.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Gyvenu ne kaime, o Vilniaus miesto Verkių seniūnijos mikrorajone Naujaneriai. Ir visi nuo Santariškių esantys mikrorajonai esantys link Europos Parko ir Kalino priklauso Vilniaus miesto Verkių seniūnijai.
    .
    Visų pirma, nenukreipinėk temos. Ginčas prasidėjo kalbant apie kilometrus. Todėl pirmiausia turėtum pripažinti, kad stipriai perdėjai dėl kilometrų skaičiavimo.

    Visų antra, aš puikiai žinau kas įeina į Vilniaus miesto sudėtį, o kas į rajono. Na ir kas, kad tai vienas mikrorajonų. Tai nereiškia, kad Naujaneriam ar Balsiam turi būti toks pat puikus susisiekimas ir VT infrastruktūra kaip kokiose Fabijoniškėse ar Antakalny.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Gyvenu ne kaime, o Vilniaus miesto Verkių seniūnijos mikrorajone Naujaneriai. Ir visi nuo Santariškių esantys mikrorajonai esantys link Europos Parko ir Kalino priklauso Vilniaus miesto Verkių seniūnijai.


    Pagal viską galėtų pratęsti Taikos g., pabaigą (kurioje apsisuka 43 ir 73 autobusų maršrutai) iki Senojo Pilaitės kelio, pagal ankstesnius brėžinius ir planus.
    Suprask, gyvename ne Socializme o Kapitalizme ir niekas TAU neprivalo padėt, ir spręsti TAVO problemų. Tai, labai toli tau artimiausias spaudos kioskas, tai tik TAVO problema.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Nebejuokauk. Yra pilna tų spaudos kioskų tiek Santariškėse (9,6km), tiek Jeruzalėje (10,2km). Tai kur tie tavo 20km? Galiu bent 10 išvardinti tavo maršrutu Sakališkės - Stotis.

    Ir iš viso, kiekvieną kartą keli vis didesnes problemas gyvendamas savo kaime. Jei kažkas blogai, negyvenk. Neturi interneto - TAVO problema. Nevažinėji į misto centrą - TAVO problema. Todėl neapkrauk kitų savo asmeninėmis problemomis.
    Gyvenu ne kaime, o Vilniaus miesto Verkių seniūnijos mikrorajone Naujaneriai. Ir visi nuo Santariškių esantys mikrorajonai esantys link Europos Parko ir Kalino priklauso Vilniaus miesto Verkių seniūnijai.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Abejočiau, kad atkurs ankstesnes trasas. Aplinkkelio statybos ir toliau turėtu vykti, taigi po kažkiek laiko ankstesne trasa vis tiek nebus įmanoma pravažiuoti. Realiausia - viskas liks taip kaip yra dabar.
    Pagal viską galėtų pratęsti Taikos g., pabaigą (kurioje apsisuka 43 ir 73 autobusų maršrutai) iki Senojo Pilaitės kelio, pagal ankstesnius brėžinius ir planus.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Į miestą nevažinėju jau pusę metų. Nes man mieste nėra jokių reikalų. Jau net nepamenu, kada buvau mieste.



    Prašom žemėlapio nuorodos: maršruto pradžia http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...to,stops,zebra

    maršruto pabaiga: http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...to,stops,zebra


    Pakeliui nėra jokio Lietuvos spaudos kiosko ar netgi tos pačios SĮ kiosko nėra.



    Pas mane interneto tiekėjai nenori įvesti interneto, nes „atseit nėra techninių galimybių“ tai jo dar neturėsiu mažiausiai 15-20 metų.

    Nebejuokauk. Yra pilna tų spaudos kioskų tiek Santariškėse (9,6km), tiek Jeruzalėje (10,2km). Tai kur tie tavo 20km? Galiu bent 10 išvardinti tavo maršrutu Sakališkės - Stotis.

    Ir iš viso, kiekvieną kartą keli vis didesnes problemas gyvendamas savo kaime. Jei kažkas blogai, negyvenk. Neturi interneto - TAVO problema. Nevažinėji į misto centrą - TAVO problema. Todėl neapkrauk kitų savo asmeninėmis problemomis.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Turėtų atstatyti buvusias trasas tiek 30 ir 75 autobusų maršrutų. Arba gali ir palikti šias trasas gyventojų patogumui. Nes gali būti, kad gyventojai prašys palikti dabartines šių autobusų maršrutų trasas.
    Abejočiau, kad atkurs ankstesnes trasas. Aplinkkelio statybos ir toliau turėtu vykti, taigi po kažkiek laiko ankstesne trasa vis tiek nebus įmanoma pravažiuoti. Realiausia - viskas liks taip kaip yra dabar.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Turejau omeny po birzelio 1...
    Turėtų atstatyti buvusias trasas tiek 30 ir 75 autobusų maršrutų. Arba gali ir palikti šias trasas gyventojų patogumui. Nes gali būti, kad gyventojai prašys palikti dabartines šių autobusų maršrutų trasas.

    Komentuoti:

Working...
X