Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Yra, nes Taikos g. gale gyvenantiems gyventojams labai patogu nuvažiuoti į Akropolį, Ozą.
    Nuo M.Biržiškos arti 45. Taikos gatvės galas šalia Lūžių net ir nukreipus maršrutą per Lūžių-Justiniškių (ar Rygos) vis tiek turėtų tą susisiekimą.

    Galima paleisti kiek tik nori maršrutų ir jie visi kažkam bus patogūs, bet dėl kelių keleivių to neverta daryti.

    Comment


      Labai jiems reikalingas tas Akropolis ar Ozas 18-20 ir 22-23 val. vakaro.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Kaip atrodo kelionė viešuoju transportu spaudžiant šaltukui

        http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/k....d?id=55135745

        DELFI skaitytoja
        2012 vasario 6 d. 11:34

        Kaip atrodo kelionė viešuoju transportu spaudžiant šaltukui
        © DELFI (K.Čachovskio nuotr.)

        Prisipažinsiu, gyvenime nesu rašiusi komentaro ar tuo labiau straipsnio. O ir mokykloje nebuvau rašinėlių rašymo entuziastė. Tačiau šiandien (spaudžiant 26 laipsnių šalčiui) iš kažin kur kilo noras imti ir išdėstyti savo nuomonę. Žinau, ko gero visiems seniai pabodusi tema – mūsų viešasis transportas. Kad ir kaip bebūtų, kartu tai – neišsemiama tema.

        Ko gero geriausiai mano nuomonę apie viešąjį transportą atspindės eilinis pasakojimas apie kasdienes keliones autobusu į darbą ir iš jo. Taigi kelionė prasideda 6.45 val. ryto. Na, bent jau turėtų prasidėti šiuo laiku, tačiau per daugiau kaip 3 mėnesius mano kasdienių kelionių autobuso maršrutu Nr. 73 gal tik koks vienas autobusas atvažiavo laiku. Visi kiti – mažiausiai 5-10 min. atvažiuodavo pavėlavę. Na tiek to, tokį ankstyvą rytą galbūt kartais ir apsidžiaugiu, kad autobusas vėluoja, nes dažnai ir pati iš namų išbėgu per vėlai.

        Kita vertus, kai autobusas, spaudžiant maždaug 20 laipsnių šalčiui, neatvažiuoja nei po 5 min, nei po 10 ar 15 min, to minėto „džiaugsmo“ nebelieka. Ir kai taip atsitinka du kartus vienos per savaitę... na ir patys turbūt suprantate, nusivylimas ir pyktis būna begalinis. Deja, tą pyktį tenka užgniaužti, nes niekur nedingsiu, į darbą vis tiek reikia keliauti.

        Taigi, pagaliau sulaukus savo ilgai laukto autobuso, dažnai tenka praleisti į priekį „nuožmiai“ nusiteikusius asmenis (dažniausiai vyresnio amžiaus), kurių akyse „žiba“ ne dolerio ženklas, bet laisva autobuso kėdė. Tiek to, galiu ir pastovėti tas 40 minučių. Tačiau turiu prisipažinti, kad ir kokio jauno amžiaus pati bebūčiau, apsidairiusi ar aplinkui nėra kokių ligotų ar šiaip gerokai pagyvenusių žmonių, pastebėjus laisvą vietelę, ir mano akyse suspinti tas pats ženklas.

        Paprastai šio maršruto autobusas būna, kaip aš sakau, „trumpas autobusas“, todėl po kelių stotelių prisikemša pilnas. Pabandykite kada sausakimšame autobuse įsiklausyti į garsus, galite išgirsti netgi tam tikrą melodiją. Paprastai mano ausis pasiekia tik kosinčių keleivių kakofonija. Atkreipkite dėmesį, vienam keleiviui sukosėjus, pradeda kosėti ir visi likusieji. Tikrai! Lyg išgirdus kito kosėjimą, visi kiti taip pat užsimano pranešti apie savo ligą. Na, toks tas gyvenimas, niekas neapsaugotas nuo peršalimo ar kitų ligų.

        Tik, deja, kiti žmonės pamiršta laikytis elementariausių higienos taisyklių. Žmonės, kosėdami užsidenkite burnas! Argi tai didelis prašymas? Ačiū. Tiesa, po daugiau kaip 8-erių metų gyvenimo Vilniuje ir tiek pat laiko važinėjimo Vilniaus viešuoju transportu, manau, kad esu įgijusi tikrai stiprų imunitetą daugumai ligų. Net nepamenu, kada paskutinį kartą buvau rimtai peršalusi ar tuo labiau sirgusi gripu. Turbūt už tai turėčiau būti dėkinga viešajam transportui?

        Gerai, grįžkime prie šiuo metu didžiausios problemos – šalčio, kai dieną lauke spaudžia minus 20 – 25 laipsnių speigas. Ko gero, ne vienam teko važiuoti autobusu ar troleibusu su gražiausiais ledo raštais išmargintais (IŠ VIDAUS!!!) langais. Tai kokia turi būti temperatūra autobuso viduje, kad langai po 10 valandų jo darbo (važinėjimo) dar tebebūtų apledėję? Ir ar ne pikta pasidaro, kai pamatai už vairo sėdintį savo „kamurkėje“ vairuotoją, apsirengusį tik megztiniu (t.y. be striukės)? Dažname autobuse netgi visiškai nešildo! Arba šildo, tik dėl kažkokių nepaaiškinamų priežasčių tos šilumos nefiksuoja nė viena žmogaus galūnė. Išvada viena – vasarą viešajame transporte nėra kuo kvėpuoti, trūksta oro, o žiemą dėl šalčio neįmanoma išbūti. Ar tai humaniška?

        Tiesa, tenka naudotis ir kitais maršrutais. Imkime kad ir autobuso maršrutą Nr. 6. Nieko prieš jį blogo lyg ir neturiu, tik tiek, kad kas antras šiuo maršrutu važiuojantis autobusas – kažkokia metalinė skardinė, kurios amžių sunku ir benusakyti. Daug tokių autobusų, jei juos taip dar galima pavadinti, važinėja Vilniuje. Žinoma, reikia suprasti, autobusas savo jau atitarnavo, bet gerb. paslaugos teikėjas jo dar „neišleidžia pensijon“. Naudos tol, kol bevažiuojant subyrės.

        Kiekvienas toks autobusas turi kokį milijoną lopų lopelių, priveržtų varželiais. Tai jie ir barška važiuojant duobėtais Vilniaus keliais. Tiek to, reikia suprasti viešojo transporto paslaugas teikiančią bendrovę, visi mes spaudžiame citriną iki paskutinio lašo. Tačiau šiai bendrovei reikėtų bent šiek tiek susimąstyti ir apie jos paslaugas gaunantį keleivį. Kai važiuoji autobusu tokią šaltą žiemą kaip ši, ir kai pro visus įmanomus plyšelius (greičiausiai pro minėtus lopus lopelius) pučia žvarbūs vėjai... na, tada jau tampa sunku suprasti ir pateisinti minėtos bendrovės sprendimus naudoti atgyvenusią techniką.

        Labai norėčiau įdėti nors kelias nuotraukas, kuriose užfiksuoti tarp durų žiojintys 3-5 cm plyšiai. Deja, pabijojau išsitraukti fotoaparatą, kad šio objektyvas kaipmat neužšaltų. Nereikia būti meteorologu ar fiziku, kad suprastum, kaip žieminis vėjas ir tokio pločio skylės vienas su kitu sąveikauja. Žinoma, vasarą toks natūralus kondicionierius labai gelbsti sausakimšuose autobusuose/troleibusuose, tačiau žiemos metu tai nėra labai pageidaujamas dalykas.

        Vairuotojai irgi ne ką geresni, matyt, visus sieja bendra „misija, vizija“, ar pan. Pavyzdžiui, važiuojant tokiu ir šiaip jau atšaldytu autobusu minus 20 laipsnių temperatūroje, kiekvienoje stotelėje vairuotojai (gink Die, ne visi), atidarę duris dar pastovi, nežinia ko laukdami. Dažnai kokia neišsikentusi močiutė pamėlusiomis nuo šalčio lūpomis vairuotojui surinka, kad uždarytų duris ir taip daugiau nešaldytų autobuso. Bet kur ten jis (vairuojas) išgirs! Juk sėdi prišildytoje savo kabinoje, pasileidęs „ruskoje radijo“ ir vargo nemato.

        Turiu prisipažinti, kad bandžiau ieškoti teisės aktų, kodeksų ar kitų dokumentų, kuriuose būtų apibrėžta kažkas panašaus į viešojo transporto keleivio teises. Deja, nesėkmingai. Žinoma, Važiavimo maršrutiniais autobusais ir troleibusais taisyklėse yra toks skyrius „Keleivių teisės, pareigos ir atsakomybė“. Perskaičius šį skyrių, paaiškėja, kad keleivis teisių nelabai ir turi, o pareigų – nemažai.

        Gerai, žvelkime toliau. Skyriuje „Vežėjo pareigos ir atsakomybė“ randu kažką panašaus į vežėjo pareigą – užtikrinti autobusų ir troleibusų saugumą ir transporto priemonių švarą. Deja, švaros čia mažai... Juoką sukelia ir bendrovės internetiniame tinklalapyje skelbiama misija – rūpintis savo keleiviais ir siekti juos saugiai, laiku ir patogiai nuvežti nustatytais maršrutais. Na, tampa įdomu, kuriuo maršrutu reikia važiuoti, kad patirtum tokį „rūpestį ir patogumą“.

        Reziumuojant galiu pasakyti, kad po tokių rytinių ir vakarinių kelionių dažnai įsivaizduoju suprantanti, kaip jautėsi mūsų seneliai, vežami į Sibirą. Lai nė vienas iš jų neįsižeidžia, bet tokia mano, paprastos keleivės, kas mėnesį mokančios 85 Lt už nuolatinį autobuso bilietą, nuomonė. Manau, kad kas mėnesį mokėdama tokią pinigų sumą, nusipeniau gauti bent šiokį tokį komfortą. Dabar suprantu – turbūt esu naivi. Taip kiekvieną žiemos darbo dienos rytą, po 40 minučių važiavimo autobusu - šaldytuvu, sušalusiomis it ledo luitai kojomis keliauju į darbą. Galime tik pasidžiaugti, kad turime tokį supratingą Susisiekimo ministrą, kuris mumis pasirūpina. Atsiprašau, už ironiją – kitaip neišeina.

        P.S. Straipsnis neliečia maršrutų, susijusių su Užupiu. Čia juk kita Respublika, čia važinėja šilti ir blizgantys autobusai.

        Pagarbiai,
        Vilniaus viešojo transporto keleivė

        Comment


          Ironiškas straipsnis. Bet iš dalies sutinku, ypač su tuo, kad yra specialiai šaldomi autobusai.

          Pats tuo įsitikinau kelis kartus, bet praėjusį penktadienį buvo virš visko. Laukiau Žaliojo tilto stotelėje, kuomet atvažiavo 43 maršruto autobusas (gaila neužsirašiau garažinio numerio). Jo vairuotojai tuo metu turėjo pasikeisti pamainą. Vietoj to, kad kuo greičiau susisuktų, ir toliau važiuotų, tai jie 8minutes, nemeluoju - 8, stovėjo stotelėje, šnekučiavosi, juokavo, o tuo tarpu visos autobuso durys buvo ATIDARYTOS. Tai toks požiūris į keleivių sveikatą, kai prie -25C durys yra atlapos. Įdomu, kam tada reikalingi tie šildytuvai autobuso viduje, jei vistiek visa šiluma išeina į orą, net matosi kaip garuoja.
          دائما الليتوانيه

          Comment




            12 val. 57 min. policijoje gautas pranešimas, kad Vilniuje, Geležinio Vilko–Pietario g. sankryžoje apvirto autobusas, vežęs keleivius. Į įvykio vietą vyksta specialiosios tarnybos.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              O prie ko čia Užupis? Ten važinėja tokie pat autobusai, kaip ir visur kitur.

              Išvis, nors rašinys ilgas ir gražus, bet nedaug išliekamosios vertės jis turi. Tiesiog eilinį kartą pasiskundžiama prasta VT paslaugos kokybe, savo nuomonę pagrindžiant visiems jau puikiai žinomais faktais. Nieko naujo aš nesužinojau.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Išvis, nors rašinys ilgas ir gražus, bet nedaug išliekamosios vertės jis turi. Tiesiog eilinį kartą pasiskundžiama prasta VT paslaugos kokybe, savo nuomonę pagrindžiant visiems jau puikiai žinomais faktais. Nieko naujo aš nesužinojau.
                Šį rašinį reikėtų vertinti kaip viešą skundą VAP'ui.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Spėju, jog moteris, kalbėdama apie šaltus ir skyletus autobusus turėjo omenyje MB 0 0405 N markės autobusu. Jais važiuoti žiemą man asmeniškai nepatinka labiausiai, vėjas pučia pro minėtus tarpus, pats autobusas viduje apledėjęs, šaltas. Nors ir vokiška kokybė, bet pečiukas silpnokai veikia. O labiausiai vasarą peikiami skandinavai žiemą tūrbūt patys šilčiausi visame parke, džiaugsmas jais važiuoti. Kas dėl Užupio, manau turėta omenyje nauji Fiatai, Neoplanai, Volvo 7700 čia taip pat dažnas svečias. Į centrą gi neleisi senienų.

                  Comment


                    Šilčiausia tai būdavo tuose senuose apvaliuose troleibusuose, beveik kaip pirtis
                    Flickr

                    Comment


                      Galbūt man tik atrodo, bet aš vis dėlto įžvelgiu progresą dėl šildymo viešajame transporte ir tai jau yra labai gerai. Palyginti su ankstesniais metais tų vadinamų "šaldyklių" su totaliai apšalusiais IŠ VIDAUS langais liko ne tiek jau ir daug. Ankščiau buvo n transporto priemonių, kuriose APSKRITAI nebuvo įrengta jokio šildymo prietaiso. Dabar gi šildomas beveik kiekvienas autobusas ar troleibusas. Tiesa, šildymo efektyvumas nevienodas. Vieni šildomi labai efektyviai - nėra apšalusių langų, kiti šildomi ne taip efektyviai - dalis salono lieka apšalę. Bet kokiu atveju, tokie rezultatai labiau džiugina, negu jokio šildymo. Paradoksalu, bet seniausios (ne visos, aišku) Škodos Vilniuje šildomos kone geriausiai, kai kuriose net šilčiau negu Solariuose ar Volvo.

                      Jeigu dar šals ir turėsiu laiko, surinksiu duomenis ir paskaičiuosiu, kiek iš viso šiai dienai turim nešildomo VT.

                      Comment


                        Parašė neoplan
                        Kas dėl Užupio, manau turėta omenyje nauji Fiatai, Neoplanai, Volvo 7700 čia taip pat dažnas svečias. Į centrą gi neleisi senienų.
                        Tai kad į centrą ir į periferiją leidžiami įvairūs autobusai, ir į amžių nėra jau taip žiūrima. Tas pats autobusas (su retom išimtim) važinėja ir ten, ir ten.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Tai kad į centrą ir į periferiją leidžiami įvairūs autobusai, ir į amžių nėra jau taip žiūrima. Tas pats autobusas (su retom išimtim) važinėja ir ten, ir ten.
                          Dažniausiai taip, bet į 6,24,5 iš tikrųjų dažniau patenka Karosos. Naujieji Volvo čia iš vis retenybė. Gal dėl to, kad čia tik piko metu reikia daug ir tik ilgų autobusų, o ne piko metu kursavuoja trumpi ir retai, tai tie geresnės būklės autobusai ir nukeliauja ten, kur jie dirba ilgesnį dienos laiką.

                          O straipsnyje tai tiesos yra - vairuotojai galėtų per šalčius "saugoti" šilumą. Štai šiandien važiavau autobusu, kurio vairuotojas atidarinėjo tik tas duris, prie kurių stovėjo keleivių

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            12 val. 57 min. policijoje gautas pranešimas, kad Vilniuje, Geležinio Vilko–Pietario g. sankryžoje apvirto autobusas, vežęs keleivius. Į įvykio vietą vyksta specialiosios tarnybos.
                            nepaisant to, kad visur skelbiama, jog ten buvo labai slidu, ir slidinėjo kitos transporto priemonės... šio autobuso padangos atrodo tikrai gražiai (foto - lrytas.lt):

                            Už Vilnių be tramvajų!

                            Comment


                              Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                              nepaisant to, kad visur skelbiama, jog ten buvo labai slidu, ir slidinėjo kitos transporto priemonės... šio autobuso padangos atrodo tikrai gražiai (foto - lrytas.lt):

                              Atvaizdas
                              Leilandui gali už tai licenziją atimti, jau nekalbant, kad draudimas tikrai nemokės...

                              Comment


                                Parašė Blaze

                                Dažniausiai taip, bet į 6,24,5 iš tikrųjų dažniau patenka Karosos. Naujieji Volvo čia iš vis retenybė. Gal dėl to, kad čia tik piko metu reikia daug ir tik ilgų autobusų, o ne piko metu kursavuoja trumpi ir retai, tai tie geresnės būklės autobusai ir nukeliauja ten, kur jie dirba ilgesnį dienos laiką.

                                O straipsnyje tai tiesos yra - vairuotojai galėtų per šalčius "saugoti" šilumą. Štai šiandien važiavau autobusu, kurio vairuotojas atidarinėjo tik tas duris, prie kurių stovėjo keleivių
                                Tai kad 5, 6, 24 maršrutais ne piko metu dirba autobusai iš kitų maršrutų, taigi "pririšti" prie šių maršrutų yra pertraukiamais grafikais dirbantys autobusai. O Volvo 7700A maršrutuose, kuriuose dvipamainiai autobusai trumpi ir/arba iš kitų maršrutų, nedažnai sutiksi.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Mikrobininkai nesiliauja stebinti savo įdomiom trasom . Šiandien mačiau link Santariškių važiuojantį 5 maršruto mikriuką, kuris iš Trimitų gatvės išsukinėjo į Kalvarijų
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Tai kad 5, 6, 24 maršrutais ne piko metu dirba autobusai iš kitų maršrutų, taigi "pririšti" prie šių maršrutų yra pertraukiamais grafikais dirbantys autobusai. O Volvo 7700A maršrutuose, kuriuose dvipamainiai autobusai trumpi ir/arba iš kitų maršrutų, nedažnai sutiksi.
                                    Tai aš ir kalbėjau apie pikinius, nes ne piko metu šitie maršrutai pravažiuoja vos 1-2 kartus per valandą. Piko metu važinėja kas 8-12min. O Volvo paminėjau tik dėl to, kad niekad neteko jo čia matyti, iš esmės taip ir yra kaip parašė straipsnyje - vien Karosos ir kiti prasti autobusai.. Nors autobusų rotacija vyksta kasdien, bet dauguma naujesniųjų važinėja Pylimo, Kalvarijų gatvių maršrutais, gal taip siekiama išlaikyt šių teritorijų reprezentatyvumą.

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Mikrobininkai nesiliauja stebinti savo įdomiom trasom . Šiandien mačiau link Santariškių važiuojantį 5 maršruto mikriuką, kuris iš Trimitų gatvės išsukinėjo į Kalvarijų
                                      Ne pirmas kartas. Iš esmės, niekas čia nenukenčia.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Atsakymai Dėl Žalgirio St. žiedo, kur dabar apsisuka 35 ir 36 maršruto autobusai bus naikinamas Žalgirio St. žiedas. Ir istorijos papildymui 36A/76 autobusų maršruto aprašui.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Vilniuje pristatyta nauja transporto rūšis - Phileas
                                          Ką gi, tramvajus turi dar vieną konkurentą
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X