Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    1A maršrute vaizdų ypatingų nepamatysi. Nu, važiuoja čigonai, važiuoja narkomanai, bet prie tavęs jie tikrai nesikabins. Kirtimų galinėje stotelėje visi sutartinai išlipa ir nekelia jokių skandalų, kai paprašai juos išlipti, kaip yra įprasta pas taip vadinamus "normalius" keleivius. Jeigu yra galimybė rinktis, ar 1A ar 3, tai jie dažniausiai renkasi 3, kuris priveža žymiai arčiau.
    1A niekuo nesiskiria nuo kitų maršrutų, jeigu kalbėtume apie paskirstymą vairuotojams. Jais vienas autobusas gali dirbti 1-3 kartus per mėnesį, o gali ir išvis nedirbti. Čia jau priklauso nuo to, kaip suplanuos tavo grafiką. Prasikaltusiems yra kiti maršrutai (11, 88, 89, 45 ar specialūs budintys naktiniai).
    Darbo dienomis pačiu pirmuoju reisu ryte iki Geologų/Kirtimų stotelių važiuoja pilnas autobusas. Kitu paros laiku labai daug važiuoja iki pašto, kaip jau minėjo praeivis. Dabar tik atsirado minusas, dėl kurio vairuotojai nori vengti šio maršruto: Rodūnios kelyje vyksta statybos/remontai, todėl prie Pašto žiedo yra pristatoma tiek mašinų, kad autobusas vos vos gali apsisukti. Vietiniai gyventojai paprastai statosi mašinas žalsvai pažymėtose vietose ir autobusui apsisukti netrukdo (tiesa, nepatogumų vis gi sudaro), o dabar atsirado gudruolių, parkuojančių ir ten, kur raudona linija, nors šviesiai žalioje teritorijoje nėra ženklų, draudžiančių parkavimąsi ir ten kelias visai normalus.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Prasikaltusiems yra kiti maršrutai (11, 88, 89, 45 ar specialūs budintys naktiniai).
      Kuo jie tokie blogi - 11, 88, 89, 45?

      Dėl naktinių aišku.

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Kuo jie tokie blogi - 11, 88, 89, 45?

        Dėl naktinių aišku.
        Mano nuomone, centre visa diena stumdantis ir besisukiojant i grafika nespeji ir laiko pertraukoms beveik nelieka... 45 dar priedo rytais pergrustas buna

        Comment


          Parašė mskapss Rodyti pranešimą
          Mano nuomone, centre visa diena stumdantis ir besisukiojant i grafika nespeji ir laiko pertraukoms beveik nelieka... 45 dar priedo rytais pergrustas buna
          Kiek žinau 11, 88, 89 martšrute nėra kur laiką dėti.
          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

          Comment


            Mettal, Vilnietizz, praeivis:
            Dėkui už įdomius atsakymus apie 1A maršrutą. Esate tikri šio reikalo žinovai.
            O dėl maršrutų prasikaltusiems vairuotojams paminėjot naktinius. Bet galbūt jie turi ir savo pliusą: darbo užmokestį už naktines valandas?...

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Kuo jie tokie blogi - 11, 88, 89, 45?
              11, 88, 89 - ne piko metu per daug laiko skiriama važiavimui, siauros užstatytos mašinomis gatvės, mechaninė pavarų dėžė pas Fiatus (nuo jos pas mus jau atprato) + didelis pedalų jautrumas. 45 - daug žmonių + daug kamščių = dideli vėlavimai.

              Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimą
              Bet galbūt jie turi ir savo pliusą: darbo užmokestį už naktines valandas?...
              Taip, už naktines valandas mokama žymiai daugiau.

              Beje, turbūt ne visi iki galo perskaitė, apie kokius naktinius šneku - paprastais naktiniais tikrai atsirastų ir savanorių padirbėti, o čia kalba buvo apie specialius maršrutus vairuotojų vežimui. Dauguma jų turi labai įtemptus grafikus ir spėti važiuoti laiku būna labai sunku. Be to, vidury nakties turi stovėti porą valandų kokiuose Salininkuose ar Grigiškėse. Ir negana to, kai kurie maršrutai važiuoja tokiomis gatvėmis, kur dieninis transportas išvis nekursuoja arba daro labai įdomius lankus (pvz. į Lazdynus važiuojantis autobusas Žvėryne važiuoja Saltoniškių, Vytauto, Liubarto, Kęstučio, Sėlių, Narbuto gatvėmis).
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Gal 45 ir pernelyg nuvertintas... Kaip jame sekasi su talonais?
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Taip, už naktines valandas mokama žymiai daugiau.
                  Beje, turbūt ne visi iki galo perskaitė, apie kokius naktinius šneku - paprastais naktiniais tikrai atsirastų ir savanorių padirbėti, o čia kalba buvo apie specialius maršrutus vairuotojų vežimui.
                  Aš supratau... Įdomu paskaityt apie vilnietiškų spec. maršrutų skirtų vairuotojų vežimui subtilybes. Dėkui. Klaipėdoj budintis tėra vienas ir jo grafikas nėra toks įtemptas kaip Vilniuje. Anksčiau juo dirbo du senučiukai vairuotojai, bet kuomet nurašė pastovų budintį autobusą ir jo vietoje atsirado sodų maršrutuose nuvažinėtos mašinos, kurias vieną po kitos irgi pradėjo nurašinėt, tai tų vairuotojų neliko, o vėliau neliko ir pastovesnių autobusų. Dabar budinčiu grafiku dirba tarpmiesčio vairuotojai su miesto autobusais. Tiesa, kartais būna ir taip, jog tarpmiestinių maršrutų vairuotojas važuoja su savo autobusu. Ne kartą budinčio grafiko mačiau kad ir tą patį gar.nr. 153.

                  Comment


                    Užmiršot apie 78 maršrutą, ten dažnai dirba tie vairuotojai iš 1 poskyrio, kurie kažką prisidarę.
                    Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2011.12.29, 10:32.
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      78 maršrutas greičiau yra privilegija, negu bausmė. Jeigu kas skundžiasi tegul eina padirbėti į kokį 25.

                      Comment


                        Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                        78 maršrutas greičiau yra privilegija, negu bausmė. Jeigu kas skundžiasi tegul eina padirbėti į kokį 25.
                        Abu vienodai "geri" - tiek 25, tiek 78. 25 darbo dienomis dar visai normalus - ten kartais ir palekiot prisireikia. O 78 maršrute 10 minučių galima laisvai braukti nuo važiavimo laiko.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Jau senokai pastebėjau, tik vis pamiršdavau parašyti. Prieš kelias savaites panaikino Žaliųjų ežerų stotelę Santariškių gatvėje. Ji tikrai buvo nepatogioje vietoje, iškart už žiedo. Toje vietoje visada stovi išrikiuoti automobiliai, todėl autobusui nieko nebelieka, kaip tik sustoti viduty gatvės.

                          Nuo šiol 26, 50, 55, 55A ir 75 maršrutai nuo Jeruzalės st. sustoja tik Santariškių stotelėje.
                          دائما الليتوانيه

                          Comment


                            Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                            Jau senokai pastebėjau, tik vis pamiršdavau parašyti. Prieš kelias savaites panaikino Žaliųjų ežerų stotelę Santariškių gatvėje. Ji tikrai buvo nepatogioje vietoje, iškart už žiedo. Toje vietoje visada stovi išrikiuoti automobiliai, todėl autobusui nieko nebelieka, kaip tik sustoti viduty gatvės.

                            Nuo šiol 26, 50, 55, 55A ir 75 maršrutai nuo Jeruzalės st. sustoja tik Santariškių stotelėje.
                            Apie tai jau rašėmė
                            Stotelė panaikinta gruodžio 15 d. apie tai niekur nepranešus, kas yra blogiausia.
                            Ir vis dėlto, logiškesnis sprendimas būtų tiesiog sukontroliuoti (surengti policijos reidą), kad ten, kur yra stotelė, niekas automobilių nestatytų, o ne naikinti ją. Tiems, kas gyvena prie žiedo, iki Santariškių stotelės yra tolokai.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Opesnė problema Santariškėse yra automobilių parkavimo vietos trūkumas, o ne keliems daugiabučiams padidėjęs atstumas iki stotelės. Tuo, kad policija surašys protokolus už stotelės zonoj pastatytą automobilį, problema neišsispręs. Stotelės anuliavimas stovėjimo problemos, aišku, irgi neišsprendžia, tačiau bent jau atsikratoma smulkesnių trūkumų, kaip komplikuotas keleivių išlipimas arba eismo blokavimas autobusui sustojus vidury gatvės.

                              Problemą išspręstų didelė ir erdvi stovėjimo aikštelė. Tuomet tikrai galima būtų kalbėti apie stotelės atkūrimą.

                              Comment


                                Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                                Opesnė problema Santariškėse yra automobilių parkavimo vietos trūkumas, o ne keliems daugiabučiams padidėjęs atstumas iki stotelės. Tuo, kad policija surašys protokolus už stotelės zonoj pastatytą automobilį, problema neišsispręs. Stotelės anuliavimas stovėjimo problemos, aišku, irgi neišsprendžia, tačiau bent jau atsikratoma smulkesnių trūkumų, kaip komplikuotas keleivių išlipimas arba eismo blokavimas autobusui sustojus vidury gatvės.

                                Problemą išspręstų didelė ir erdvi stovėjimo aikštelė. Tuomet tikrai galima būtų kalbėti apie stotelės atkūrimą.
                                Jei jau prakalbom apie naują stovėjimo aikštelę, jai vietos dar yra prie Vaikų ligoninės žiedo.
                                Šiaip viešojo transporto į Santariškes yra pakankamai, tai nėra būtinybės ten žūtbūt važiuoti savo automobiliu. Tai jeigu trūksta vietų ligoninės darbuotojams bei invalidumo laipsnį turintiems ligoniams, jiems galima skirti daugiau vietų. Kitiems yra puiki alternatyva - VT. Man kyla toks klausimas, kas yra svarbiau- automobilių vairuotojų ar viešojo transporto keleivių patogumas?
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Jei jau prakalbom apie naują stovėjimo aikštelę, jai vietos dar yra prie Vaikų ligoninės žiedo.
                                  Šiaip viešojo transporto į Santariškes yra pakankamai, tai nėra būtinybės ten žūtbūt važiuoti savo automobiliu. Tai jeigu trūksta vietų ligoninės darbuotojams bei invalidumo laipsnį turintiems ligoniams, jiems galima skirti daugiau vietų. Kitiems yra puiki alternatyva - VT. Man kyla toks klausimas, kas yra svarbiau- automobilių vairuotojų ar viešojo transporto keleivių patogumas?
                                  Pirmiausia reikia pastebėti, kad autobusai, jeigu jų grafikai normaliai suderinti, ten šiaip jau tušti nevažinėja. Vadinasi tikrai yra nemažai supratingų keleivių.

                                  Realiai absoliučią daugumą automobilių būtent ir sudaro ligoninės personalas. Atseit darbuotojams skirta aikštelė yra juokingai maža, palyginti su ligoninės mastu ir apskritai yra labiau skirta administracijai, o ne paprastiems samdiniams. Seniai būtų skirta daugiau vietos, jeigu būtų kur skirti.
                                  Žinoma, būtų idealu jeigu kam nors pavyktų visą ligoninės personalą susodinti į viešajį transportą. Bet tai neįmanoma dėl kelių paprastų priežasčių. Nemažai darbuotojų dirba keliose skirtingose vietose ir jiems tenka daug važinėti iš vienos darbo vietos į kitą. Patogiausia tai padaryti savo automobiliu. Naktinius budėjimus atlikę darbuotojai taip pat mieliau rinksis savo automobilį, negu viešąjį transportą, ypatingai jeigu tenka daryti persėdimus.

                                  Kita vertus, lankytojų aš taip pat labai neužsipulčiau. Aišku, būtų gerai, jeigu sveiki, gyvybingi, Vilniuje gyvenantys lankytojai ir interesantai susivoktų atvykti autobusais. Bet kiek tokių iš viso yra? O kiek iš rajonų atvažiuoja? Kur jiems tada dėtis?

                                  Taip kad nemažai daliai asmenų VT toli gražu nėra puiki alternatyva. Kita vertus, palyginkime mastus: ligoninės darbtuotojų ir lankytojų, kuriems stotelės dingimas vargu ar sukėlė nepatogumų, ir kelių daugiabučių namų gyventojų, kuriems tai galėjo/sukėlė nepatogumus.

                                  Comment


                                    O kiek dėl stotelės panaikinimo ten atsirado parkavimosi vietų? Gal 2 ar 3? Neabejoju, kad kur kas didesniam žmonių skaičiui Žaliųjų ežerų st. likvidavimas sukėlė gal ir nedidelių, bet visgi nepatogumų. Be geltonųjų daugiabučių, ji buvo patogi ir A.Telyčėno, J.Marcinkevičiaus gatvėse gyvenantiems keleiviams. Ką jau ką, bet Žaliųjų Ežerų stotelėje išlipdavo tikrai nemažai žmonių (žinoma, ne visada).

                                    Juokingiausia, kad apie stotelės panaikinimą niekur nebvo pranešta, Mettal tai pirmas pastebėjo
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment



                                      2012-ieji sostinės gyventojus pasitiks išaugusiomis taksi paslaugų kainomis — dalis įmonių įkainius didina maždaug 30-50 centų už kilometrą. Įmonės tai aiškina augančia savikaina — brangsta darbo jėga, padangos, kuras, tepalai.
                                      (...)
                                      Po Mokesčių bei Darbo inspekcijos tikrinimų, darbuotojams reikia ilginti darbo laiką, didinti atlyginimus ir įmokas „Sodrai“.
                                      (...)
                                      Šiuo metu Vilniuje veikia apie 60 taksi vežimo įmonių.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        O, kaip tik noriu paklausti apie taksi: ar aš ko nesuprantu, ar Vilniuje normalu, kad taksi gali būti 20+ amžiaus senumo gelda, kurios viduje smirda, o ir neaišku ar ji nesubyrės pakeliui? Viskas būtų nieko, jeigu tokios paslaugos kainuotų kelis kart pigiau, bet važiuoti tokiais "karstais" kažkaip net baisu. Gal visgi reikia velniop pertvarkyti visą sistemą?

                                        Comment


                                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                          O, kaip tik noriu paklausti apie taksi: ar aš ko nesuprantu, ar Vilniuje normalu, kad taksi gali būti 20+ amžiaus senumo gelda, kurios viduje smirda, o ir neaišku ar ji nesubyrės pakeliui? Viskas būtų nieko, jeigu tokios paslaugos kainuotų kelis kart pigiau, bet važiuoti tokiais "karstais" kažkaip net baisu. Gal visgi reikia velniop pertvarkyti visą sistemą?
                                          Buvo vienas žmogus kuris norėjo pertvarkyti visą sistemą, bet deja numire per anksti.
                                          Paskutinis taisė Edvard; 2011.12.31, 08:21.
                                          "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                          Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                          Adam Mickiewicz

                                          Comment

                                          Working...
                                          X