Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ši citata atkelta iš temos [VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę , nes apie VT labiau tiktų diskutuoti šioje temoje.

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    VIsų pirma, toli gražu ne visi maršrutai yra tokie pergrūsti, kaip kai kurie mano. Ir dabartinio viešojo transporto potencialas dar ne pilnai išnaudotas. Pastruoju metu nemažos dalies maršrutų kursavimas kaip tik yra šiek tiek padažnintas.

    Antra, jei keleivių srautai iš tiesų pradės didėti, o nauji keleiviai (tame tarpe ir persėdę iš nuosaų automobilų) sąžiningai mokės už kelionę, manau, viešojo transporto vadovai netruks išleisti į gatves daugiau autobusų ir troleibusų. Avansu kursavimo niekas nedažnins- ne oligarchai mes, kad galėtume sau leisti taip eksperimentuoti. Galima kai kur pridėti vieną kitą autobusą ar troleibusą, kad šiek tiek sumažinti labiausiai pergrūstų maršrutų apkrovą, tačiau rimtesnis reisų tankinimas neįmanomas, kol nedidės keleivių srautai ir tuo pačiu pajamos.
    Prisipažinsiu, kad paskutinį kartą piko metu (ypač rytinio) visuomeniniu transportu teko važiuoti gana senokai. Tačiau kai važinėdavau, tai tas važiavimas nebuvo labai komfortabilus. Gal transporto priemonės nebuvo pergrūstos, bet jau buvo optimaliai pilnos.

    Keleivių srautai iš niekur nieko nepradės didėti. Čia nebent kuras labai pabrangtu, o vt kainos liktu tokios pačios ar netgi atpigtu. Dabar važiavimo visuomeniniu transportu kaina, mes kai kuriais atvejais lenkiame gerokai turtingesnes ir geresnio lygio VT turinčias V.Europos šalis.
    Taigi norint padidintį kiekį žmonių besinaudojančiu visuomeniniu transportu, o ne važiuojančių nuosavais automobiliais, reikia pirmiausia pradėti dirbti ta linkme, o ne tik laukti to padidėjimo ir planuoti kažką gerinti jau po laiko. Visų pirma, reikia visais įmanomais būdais trumpinti važiavimo laiką. Kartu reiktu ir pakeisti apmokėjimo už naudojimasi VT tvarką (valandiniai bilietai, lankstesnė kainų politika turintiems nuolatinius bilietus). Tada jau bus galima ir diskutuoti dėl ko didėja keleivių srautai, ar kodėl jie nedidėja.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Taigi norint padidintį kiekį žmonių besinaudojančiu visuomeniniu transportu, o ne važiuojančių nuosavais automobiliais, reikia pirmiausia pradėti dirbti ta linkme, o ne tik laukti to padidėjimo ir planuoti kažką gerinti jau po laiko. Visų pirma, reikia visais įmanomais būdais trumpinti važiavimo laiką. Kartu reiktu ir pakeisti apmokėjimo už naudojimasi VT tvarką (valandiniai bilietai, lankstesnė kainų politika turintiems nuolatinius bilietus). Tada jau bus galima ir diskutuoti dėl ko didėja keleivių srautai, ar kodėl jie nedidėja.
      Būtent. Negi normalu kai dviračiu galima nuvažiuoti daug greičiau nei VT?

      Pagreitinti VT galima netik "brangiaisiais būdais" paišant "A" juostas ar tvarkant gatves, bet ir kitais būdais:
      1. Sutrumpinti kai kurių maršrutų tvarkaraščius, kad vairuotojai važiuotų, o ne miegotų. Darbo dienomis, ne piko metu eismas yra panašaus intensyvumo kaip ir savaitgaliais. Tačiau kažkodėl grafikai savaitgaliais trumpesni, o nuvažiuoti spėjama.
      2. Panaikinti dalį stotelių, ten kur jos stovi per tankiai (pvz: Pal.Jurgio Matulaičio bažn.-Šaulių sąjunga-Viršuliškės; Justiniškių žiedas-Taikos stot.; Jono Kazlausko-Naujakiemio-Baltupių; Antano Jonyno-Kaimerlio(iš Mandarino pusės), Europos aikštė-Konstitucijos pr.-Lietuvos sąjudžio kelias; Juliaus Juzeliūno-Pašilaičių žiedas-Žemynos) Bent kai kurias iš šitų stotelių būtų galima "pastumti", naikinti arba bent padaryti, kad ne visi maršrutai jose stotų.
      3. Sudarant maršrutus vengti apylankų. Pvz norint iš Visorių nuvažiuoti į centrą reikia persėsti iš 50,34. Gana patogi vieta tam Pramogų arenos stot., bet iki jos važiuojama sukiojantis per Jeruzalės ir Ateities g. vietoj tiesaus važiavimo per Baltupio g. Arba iš Pašilaičių g.: kam sukinėtis su 46 per Laisvės pr., Buivydiškių, Siesikų g. jei galima automobiliu nuvažiuoti per Ukmergės g.? Tas pats ir su S.Neries g.: sukinėjamasi per Fabijoniškes, o persėsti nėra labai patogu - autobusai kursuoja nelabai dažnai, o grafikai nederinami 40 su 6,53 ir kt. maršrutais.

      Comment


        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
        Arba iš Pašilaičių g.: kam sukinėtis su 46 per Laisvės pr., Buivydiškių, Siesikų g. jei galima automobiliu nuvažiuoti per Ukmergės g.?
        46 yra vienas iš tų maršrutų, kuriuos galima vadinti "mokykliniais", o ir žmonių Buivydiškių g. ir Laisvės pr. lipa labai nemažai.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          46 yra vienas iš tų maršrutų, kuriuos galima vadinti "mokykliniais", o ir žmonių Buivydiškių g. ir Laisvės pr. lipa labai nemažai.
          Vis tik daugiau į darbą važiuojančių ir lipančių Operos stot., bet norėjau pasakyti, kad dėl to sukinėjimosi labai kenčia kelionės trukmė, dėl ko automobilis tampa patogesnis nei VT.

          Comment


            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
            Pagreitinti VT galima netik "brangiaisiais būdais" paišant "A" juostas ar tvarkant gatves, bet ir kitais būdais:
            (..)
            2. Panaikinti dalį stotelių, ten kur jos stovi per tankiai (pvz: Pal.Jurgio Matulaičio bažn.-Šaulių sąjunga-Viršuliškės; Justiniškių žiedas-Taikos stot.; Jono Kazlausko-Naujakiemio-Baltupių; Antano Jonyno-Kaimerlio(iš Mandarino pusės), Europos aikštė-Konstitucijos pr.-Lietuvos sąjudžio kelias; Juliaus Juzeliūno-Pašilaičių žiedas-Žemynos) Bent kai kurias iš šitų stotelių būtų galima "pastumti", naikinti arba bent padaryti, kad ne visi maršrutai jose stotų.
            To paties pasiūlymo kitas variantas - visas stoteles padaryti "pagal pareikalavimą". Nėra norinčių įlipti ir išlipti - autobusas nestoja.

            Bet tam reikėtų sustojimo pareikalavimo mygtukų autobusuose (ne visuose yra; įrengimas kainuotų), ir išmokyti keleivius naujos tvarkos (prie dabartinio mero turbūt neįmanoma, nes kokiai nors babytei bus nepatogu stotelėje pakelti ranką).

            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Keleivių srautai iš niekur nieko nepradės didėti. Čia nebent kuras labai pabrangtu, o vt kainos liktu tokios pačios ar netgi atpigtu. Dabar važiavimo visuomeniniu transportu kaina, mes kai kuriais atvejais lenkiame gerokai turtingesnes ir geresnio lygio VT turinčias V.Europos šalis.
            Taigi norint padidintį kiekį žmonių besinaudojančiu visuomeniniu transportu, o ne važiuojančių nuosavais automobiliais, reikia pirmiausia pradėti dirbti ta linkme, o ne tik laukti to padidėjimo ir planuoti kažką gerinti jau po laiko. Visų pirma, reikia visais įmanomais būdais trumpinti važiavimo laiką. Kartu reiktu ir pakeisti apmokėjimo už naudojimasi VT tvarką (valandiniai bilietai, lankstesnė kainų politika turintiems nuolatinius bilietus). Tada jau bus galima ir diskutuoti dėl ko didėja keleivių srautai, ar kodėl jie nedidėja.
            Teisingas pastebėjimas. Daugelis entuziastų kažkodėl galvoja, kad besinaudojančiųjų VT skaičius turi pradėti didėti kažkaip savaime (pačiame VT nieko nekeičiant). Žmonės nėra begalvė avinų banda, kelionės būdo pasirinkimas (VT, mašina, pėsčiom, dviračiu) turi priežastis (kartais netgi racionalias).
            Paskutinis taisė c2h5oh; 2011.11.02, 09:55.

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              To paties pasiūlymo kitas variantas - visas stoteles padaryti "pagal pareikalavimą". Nėra norinčių įlipti ir išlipti - autobusas nestoja.

              Bet tam reikėtų sustojimo pareikalavimo mygtukų autobusuose (ne visuose yra; įrengimas kainuotų), ir išmokyti keleivius naujos tvarkos (prie dabartinio mero turbūt neįmanoma, nes kokiai nors babytei bus nepatogu stotelėje pakelti ranką).
              Tas tiktai tada pasiteisintų kai mažai keleivių - vakare. Dienos metu, ryte vis tiek beveik visose stotelėse reikėtų stoti. O panaikinti tokias stoteles kaip Justiniškių žiedas jau seniai laikas.

              Comment


                Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                Tas tiktai tada pasiteisintų kai mažai keleivių - vakare. Dienos metu, ryte vis tiek beveik visose stotelėse reikėtų stoti. O panaikinti tokias stoteles kaip Justiniškių žiedas jau seniai laikas.
                Mieste viešojo transporto stotelės į abi puses turi būti išdėstytos kas 300 metrų. O toliau užmiesto esančios viešojo transporto stotelės turi būti išdėstytos į abi puses kas 300-600 metrų.

                St. Justiniškių žiedas taip pat yra ir Taikos g., prieš rašydami stotelė Justiniškių žiedas prirašykite, kurioje gatvėje jį yra. Nes St. Justiniškių žiedas yra tiek Taikos g., tiek Justiniškių g.

                tarp miesto centrinėje dalyje esančių stotelių vidutinis atstumas yra apie 300–400 metrų, autobusai jose sustoja kas 1, 2 minutes

                Citata paimta iš www.vap.lt
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                  Mieste viešojo transporto stotelės į abi puses turi būti išdėstytos kas 300 metrų. O toliau užmiesto esančios viešojo transporto stotelės turi būti išdėstytos į abi puses kas 300-600 metrų.
                  Čia kur toks reikalavimas parašytas ? Man čia panašiau nebent į rekomendaciją, nes protingiausia stoteles (kaip ir bet kokią kitą infrastruktūrą) įrenginėti atsižvelgiant į situaciją, pastatų išdėstymą, kitus objektus.
                  Dėl atstumo tarp stotelių Justiniškių žiedas ir Taikos. Tarp šių stotelių yra viso labo 200 metrų atstumas, taigi stotelę Justiniškių žiedas galima pilnai panaikinti. Dėl šio sprendimo, aplinkiniams gyventojams kelias iki stotelės pailgėtu tik apie 100 metrų, o toks pailgėjimas, galima sakyti, nieko nereiškia.


                  St. Justiniškių žiedas taip pat yra ir Taikos g., prieš rašydami stotelė Justiniškių žiedas prirašykite, kurioje gatvėje jį yra. Nes St. Justiniškių žiedas yra tiek Taikos g., tiek Justiniškių g.
                  Stotelė Justiniškių žiedas yra tik Justiniškių gatvėje (pagal vilniustransport.lt pateikiamą informaciją), o Taikos g. esanti stotelė vadinasi Žiedas. Kas norėjo, tas tikrai suprato apie kokią stotelę kalbama.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Čia kur toks reikalavimas parašytas ? Man čia panašiau nebent į rekomendaciją, nes protingiausia stoteles (kaip ir bet kokią kitą infrastruktūrą) įrenginėti atsižvelgiant į situaciją, pastatų išdėstymą, kitus objektus.
                    Dėl atstumo tarp stotelių Justiniškių žiedas ir Taikos. Tarp šių stotelių yra viso labo 200 metrų atstumas, taigi stotelę Justiniškių žiedas galima pilnai panaikinti. Dėl šio sprendimo, aplinkiniams gyventojams kelias iki stotelės pailgėtu tik apie 100 metrų, o toks pailgėjimas, galima sakyti, nieko nereiškia.

                    Stotelė Justiniškių žiedas yra tik Justiniškių gatvėje (pagal vilniustransport.lt pateikiamą informaciją), o Taikos g. esanti stotelė vadinasi Žiedas. Kas norėjo, tas tikrai suprato apie kokią stotelę kalbama.
                    Aš parašiau dvi todėl, kad po St. Šiaurinė 43 ir 73 maršruto autobusuose praneša kita Stotelė Justiniškių Žiedas, ir vėl praneša Justiniškių žiedas galutinė stotelė.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Parašė Blaze

                      Vis tik daugiau į darbą važiuojančių ir lipančių Operos stot., bet norėjau pasakyti, kad dėl to sukinėjimosi labai kenčia kelionės trukmė, dėl ko automobilis tampa patogesnis nei VT.
                      Jei 46 nuo Pašilaičių važiuotų Ukmergės gatve, tai keleivių srautai smarkiai kristų. Gal Pašilaičių gyventojams ir bus greičiau nuvykti į centrą, bet kur kas didesnei keleivių daliai (gyvenantiems Laisvės, Buivydiškių, Ozo gatvėse) toks trasos pakeitimas reikštų papildomus nepatogumus. Iš tų, kurie išlipa Operos ir Žaliojo tilto stotelėse, tikrai ne visi būna iš Pašilaičių. Norinčiųjų greitai patekti į centrą paslaugoms yra 6 autobusas. Dar nepamirškime dažnai kursuojančių troleibusų.

                      Parašė sleader
                      Keleivių srautai iš niekur nieko nepradės didėti. Čia nebent kuras labai pabrangtu, o vt kainos liktu tokios pačios ar netgi atpigtu. Dabar važiavimo visuomeniniu transportu kaina, mes kai kuriais atvejais lenkiame gerokai turtingesnes ir geresnio lygio VT turinčias V.Europos šalis.
                      Taigi norint padidintį kiekį žmonių besinaudojančiu visuomeniniu transportu, o ne važiuojančių nuosavais automobiliais, reikia pirmiausia pradėti dirbti ta linkme, o ne tik laukti to padidėjimo ir planuoti kažką gerinti jau po laiko. Visų pirma, reikia visais įmanomais būdais trumpinti važiavimo laiką. Kartu reiktu ir pakeisti apmokėjimo už naudojimasi VT tvarką (valandiniai bilietai, lankstesnė kainų politika turintiems nuolatinius bilietus). Tada jau bus galima ir diskutuoti dėl ko didėja keleivių srautai, ar kodėl jie nedidėja.
                      Dėl kainos išdrįsiu pasiginčyti- Lietuvos didmiesčių gyventojai už viešąjį transportą moka kone pigiausiai Baltijos šalyse. Žinoma, kainos ir kokybės santykiu mes gal nelabai laimime.
                      Yra daug būdų, kaip pagerinti VT kokybę- naujų autobusų ir troleibusų įsigijimas, sąžininga kainodara, įvairioms keleivių grupėms pritaikytos bilietų rūšys (valandiniai, dieniniai bilietai), naujų informacinių technologijų diegimas, važiavimo laiko mažinimas, griežtesnė kova su nemokiais keleiviais. Taip pat reikėtų riboti ir automobilių eismą.
                      O stiprus reisų dažninimas avansu yra per prabangus dalykas tokiai ne ypač turtingai valstybei kaip Lietuva. Čia tik Vakarai gali sau leisti tokius eismo tvarkaraščius, kad net ir piko metu kiekviename maršrute būtų laisvų sėdimų vietų.

                      Parašė autobusas36

                      Aš parašiau dvi todėl, kad po St. Šiaurinė 43 ir 73 maršruto autobusuose praneša kita Stotelė Justiniškių Žiedas, ir vėl praneša Justiniškių žiedas galutinė stotelė.
                      43 ir 73 maršrutų dabartinė galinė stotelė yra tiesiog "Žiedas". Gal tiesiog to autobuso borto kompiuteryje buvo klaidingas įrašas
                      Pati vienpusė stotelė "Justiniškių žiedas" yra anksčiau čia buvusios galinės stotelės "liekana". Ši stotelė iš tiesų nelabai naudojama.
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.11.02, 12:34.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Dėl kainos išdrįsiu pasiginčyti- Lietuvos didmiesčių gyventojai už viešąjį transportą moka kone pigiausiai (...)
                        O kokią kainą lygini? 1 vienkartinio bilietuko?

                        Geriau palygink abonementų kainą - pamatysi, kad Vilniaus VT kaina beveik prilygsta vakarų Europos didiesiems miestams.

                        Pora pavyzdžių iš greito pagūglinimo:

                        * Briuselis - metinis abonementas (http://www.stib.be/abonnement.html?l=en ) visam miestui visom VT rūšim (metro, tramvajus, autobusas) kainuoja 478 eurus. 478 * 3,4528 / 12 = 137, 54 lito per mėnesį!
                        Nesu visiškai tikras, bet atrodo, kad tas bilietas miesto ribose galioja ir traukiniuose. Vilniuje analogiškas mėnesinis bilietas kainuoja 110 lt - ir tai, jis negalioja nei LG traukiniuose, nei "privačiuose" autobusuose, nei mikriukuose.
                        * Paryžius - metinis abonementas (http://www.ratp.fr/fr/ratp/c_21131/f...navigo-annuel/ ) miesto ribose kainuoja 633,60 euro (kas yra 182 litai per mėnesį).

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Ši stotelė iš tiesų nelabai naudojama.
                          Kad ne, ji tokia pat populiari kaip ir Taikos st. Nematau jokių svarių priežasčių, dėl kurių reikėtų vieną iš jų naikinti. Troleibusų grafikus toje atkarpoje tereikia suspausti, o 45 išvis važiavimo laikų neliesti, o tik pailginti atstovas.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Kad ne, ji tokia pat populiari kaip ir Taikos st. Nematau jokių svarių priežasčių, dėl kurių reikėtų vieną iš jų naikinti. Troleibusų grafikus toje atkarpoje tereikia suspausti, o 45 išvis važiavimo laikų neliesti, o tik pailginti atstovas.
                            Gal "Justiniškių žiedas" ir naudojamas, bet pagal maps.lt arba marsrutai.info matuoklius atstumas tarp jo ir Taikos stotelės tėra tik 190-200 metrų. Ar ne per mažas atstumas, kad būtų praktiška stoti abejose stotelėse?
                            Tiesa, nežinau, keliom minutėm pailgės laipinimo laikas Taikos st. panaikinus "Justiniškių žiedo" sustojimą? Gal bus sugaištama net daugiau laiko negu sugaištama stojant prie buvusio žiedo.
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.11.02, 13:45.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              „Mikriukai“ – lauk iš Vilniaus centro?

                              Ir vėl tas pats per tą patį...
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Dėl kainos išdrįsiu pasiginčyti- Lietuvos didmiesčių gyventojai už viešąjį transportą moka kone pigiausiai Baltijos šalyse. Žinoma, kainos ir kokybės santykiu mes gal nelabai laimime.
                                Yra daug būdų, kaip pagerinti VT kokybę- naujų autobusų ir troleibusų įsigijimas, sąžininga kainodara, įvairioms keleivių grupėms pritaikytos bilietų rūšys (valandiniai, dieniniai bilietai), naujų informacinių technologijų diegimas, važiavimo laiko mažinimas, griežtesnė kova su nemokiais keleiviais. Taip pat reikėtų riboti ir automobilių eismą.
                                O stiprus reisų dažninimas avansu yra per prabangus dalykas tokiai ne ypač turtingai valstybei kaip Lietuva. Čia tik Vakarai gali sau leisti tokius eismo tvarkaraščius, kad net ir piko metu kiekviename maršrute būtų laisvų sėdimų vietų.
                                Dėl kainos. Vienaip lyginant gali būti tikrai pigu, kitaip lyginant - netgi brangu.
                                Sakydamas jog brangu, tai naudojausi tokiu pavyzdžiu: Liuksemburgas. Bilietas (perkant iš vairuotojo autobuse) kainuoja 1,5 EUR (5,20 Lt), tačiau jis galioja DVI valandas.
                                Jei lyginti važiavimo į darbą/mokslus kainą, kai nereikia persėsti, tai gauname jog pas mus tikrai pigu. Jei skaičiuoti su vienu persėdimu (perkant pas vairuotoją), tai jau gauname beveik tą pačia kainą. O tarkim savo asmenine patirtimi, kai reikėjo nuvykti sutvarkyti dokumentų, tai per tas dvi valandas spėjau suvažinėti pirmyn ir atgal, su persėdimais. Taigi vietoje keturių talonėlių (ko reikėtu pas mus), panaudojau vieną bilietą ir skaičiuojant pinigine išraiška, sutaupiau bent tris litus. Mūsų kainomis, tokiu atveju, išeitu pigiau važiuoti automobiliu.

                                Visai kita kainodara yra nuolaitinių bilietų. Liuksemburge, jei perkant metinį bilietą, tai mėnesio bilieto kainą gaunasi ~115 LT (metams kainuoja 400 EUR). Ir šis bilietas galioja visame viešojo transporto tinkle.
                                Galima įsigyti ir miesto bilietą, kuris mėnesiui kainuoja 78 LT (22,5 EUR) ir galioja tik miesto maršrutams (kartu ir traukiniai miesto teritorijoje).
                                T.y. po visą šalį galima važinėti už panašią kainą, kaip pas mus tik po vieną miestą ir tai ne visomis transporto rūšimis. Tada jau galima ir galvoti, kam tas automobilis išvis reikalingas.

                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Gal "Justiniškių žiedas" ir naudojamas, bet pagal maps.lt arba marsrutai.info matuoklius atstumas tarp jo ir Taikos stotelės tėra tik 190-200 metrų. Ar ne per mažas atstumas, kad būtų praktiška stoti abejose stotelėse?
                                Tiesa, nežinau, keliom minutėm pailgės laipinimo laikas Taikos st. panaikinus "Justiniškių žiedo" sustojimą? Gal bus sugaištama net daugiau laiko negu sugaištama stojant prie buvusio žiedo.
                                Būtent. Sumažėtu stotelių, kurios ilgina bendrą maršruto įveikimo laiką. Keleiviams ėjimas iki artimiausios stotelės pailgėtu pakankamai nežymiai (apie 100m) ir būtu naudojamasi saugesne perėja sankryžoje, reguliuojamoje šviesoforu.

                                Comment


                                  Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                  Tas tiktai tada pasiteisintų kai mažai keleivių - vakare. Dienos metu, ryte vis tiek beveik visose stotelėse reikėtų stoti. O panaikinti tokias stoteles kaip Justiniškių žiedas jau seniai laikas.
                                  apart jūsų minimą stotelę Justiniškių žiedas, kurią apibūdinot kaip "liekaną" nuo senų laikų, yra dar kelios stotelės, kurios yra viena kitos.

                                  mano manymu, stotelė Antakalnis yra per arti Antakalnio žiedo ir Nemenčinės pl. stotelių.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Kad ne, ji tokia pat populiari kaip ir Taikos st. Nematau jokių svarių priežasčių, dėl kurių reikėtų vieną iš jų naikinti. Troleibusų grafikus toje atkarpoje tereikia suspausti, o 45 išvis važiavimo laikų neliesti, o tik pailginti atstovas.
                                    Tai ją panaikinus visi keleiviai galės naudotis Taikos st. Dabar Justiniškių žiedas arčiau nebent tiems žmonėms, kurie gyvena tuose namuose, kur praktiškai išėjus iš laiptinės beveik iš karto yra ir ta stotelė. Panaikinus reiktų paeiti tuos 200m, todėl niekas čia labai nenukentėtų, o transportas galėtų važiuoti be papildomo sustojimo.
                                    Justiniškių žiedo stotelė buvo reikalinga, kai toliau jo troleibusai nevažiuodavo ir iš Medeinos g. iki čia vaikščiodavo žmonės, kuriems tada eiti buvo ir taip toli. Po linijos pratesimo iki Skalvių žiedo ta stot. nebereikalinga.

                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    apart jūsų minimą stotelę Justiniškių žiedas, kurią apibūdinot kaip "liekaną" nuo senų laikų, yra dar kelios stotelės, kurios yra viena kitos.
                                    mano manymu, stotelė Antakalnis yra per arti Antakalnio žiedo ir Nemenčinės pl. stotelių.
                                    Išvardinau ir daugiau, čia. Justiniškių stot. paėmiau kaip ryškiausią pavyzdį.

                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Jei 46 nuo Pašilaičių važiuotų Ukmergės gatve, tai keleivių srautai smarkiai kristų. Gal Pašilaičių gyventojams ir bus greičiau nuvykti į centrą, bet kur kas didesnei keleivių daliai (gyvenantiems Laisvės, Buivydiškių, Ozo gatvėse) toks trasos pakeitimas reikštų papildomus nepatogumus. Iš tų, kurie išlipa Operos ir Žaliojo tilto stotelėse, tikrai ne visi būna iš Pašilaičių. Norinčiųjų greitai patekti į centrą paslaugoms yra 6 autobusas. Dar nepamirškime dažnai kursuojančių troleibusų.
                                    Neneigiu tavo argumentų, priešingai, greičiau sutinku, kad sunku būtų jam sugalvoti geresnę trasą. Tiesiog sakau, kad tai nepatogu daliai keleivių, kurie naudosis greitesne alternatyva - automobiliu arba "mikriukais".
                                    Paskutinis taisė Blaze; 2011.11.02, 18:27.

                                    Comment


                                      Turiu porą klausimų. Gal žinote, kodėl A10 negali važiuoti ilgieji autobusai? Ar dėl to, kad neįveiks Maironio gatvės? Nes srautai milžiniški, o dirba tik trumpi autobusai. Šiaip įdomu pasidarė.

                                      Kitas klausimas, autobusuose esantys kasos aparatai. Mačiau, kad jie jau veikia, rodo kiekvieną stotelę, laiką ir t.t. Ar jie aktyvuoti, ir dabar žmonėms autobusuose duoda čekius kaip ir Kaune, ar vis dar kažkas iki galo nesutvarkyta?
                                      دائما الليتوانيه

                                      Comment


                                        Aparatai gal ir veikia, bet el. bilieto sistema iki galo nesutvarkyta. Todėl dar gaminami vienkartiniai bilietai. O kol jie yra, abejotina ar apsimokės dar ir čekius spausdinti.

                                        PS. O Kaune dar parduoda kioske popierinius vienkartinius?
                                        Dear Sir,

                                        Comment


                                          Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                          Aparatai gal ir veikia, bet el. bilieto sistema iki galo nesutvarkyta. Todėl dar gaminami vienkartiniai bilietai. O kol jie yra, abejotina ar apsimokės dar ir čekius spausdinti.

                                          PS. O Kaune dar parduoda kioske popierinius vienkartinius?
                                          Taip, parduoda

                                          Comment

                                          Working...
                                          X