Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
    Šiandien pastebėta, kad 76 mikroautobusas važiuoja pro Reformatų Stotelę.

    Įdomu, gal jo trasą pakeitė iki Stoties?

    Gal kas jį matėte Stotyje?
    Va čia tai geras. Tik bus labai sunku konkuruoti su 26/05 autobusais ir 5 mikriuku.
    Bet gal ateity dar sugrąžins ankstesnę šio maršruto mikriko kainodarą - 2 Lt (1 Lt lengvatininkams)
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Atnaujintas Oficialus mikroautobusų sąrašas .

      Vienintelis pokytis, kurį pastebėjau- "likviduotas" 26 maršrutas.

      Tačiau liko nemažai klaidų, kurios taip ir neištaisytos- daug mistinių maršrutų (8, 33), kai kurių esamų maršrutų trasos taip pat yra netikslios.

      Ir iš kur savivaldybės darbuotojai visą šią dezinformaciją renka?
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė 2120 Rodyti pranešimą
        Nesamonė tas parkų sujungimas, anksčiau niekam apie tai i galva net nebuvo atėje ir buvo gerai. Išvis net vietos nebūtų pvz. autobusų parke troleibusus ikišti. O jei autobusus i troleibusų parka atiduoti tai būtų ne 2 autobusų ir troleibusų parkai, o 3.
        Kada anksčiau? Ir kas sako, kad sujungus būtina visus parkus su remonto baze perkelti į vieną aikštelę? Sujungimas tai viso labo turėtų būti administracijos mažinimas ir bendras resursų panaudojimas. Rygoje seniai visi parkai - autobusų, tramvajų ir troleibusų tėra "Rigas satiksme" struktūriniai padaliniai. Taline tramvajų ir troleibusų parkas yra viena įmonė. Minske visu VT (net ir priemiestiniu) rūpinasi viena valstybinė įmonė, išskyrus metro.


        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
        Na tarkim sujuntu sias tris imones i viena..taciau kaip butu su privaciais vezejais ivedus vieninga bilietu sistema (elektronini bilieta) juk SI "Susisiekimo paslaugos" butu viena imone su autobusu ir troleibusu parku,o privatus autobusai turetu i juos taip pat integruotis..gal but ne tik privatus autobusai bet ir marsrutiniai taksi ar netgi Lietuvos gelezinkeliai su atkarpa Naujoji Vilnia-Vilniaus gelez.stotis arba kt.atkarpa Stotis-Oro uostas.
        Privatūs vežėjai tai didžiąja dalimi parazituojantys mikroautobusai, kuriuos reikia naikinti. Be to sujungimas niekaip nesusijęs su kai kurių privačių ar kitų vežėjų (kad ir geležinkelių) integravimu į bilietų sistemą ir tuo labiau niekaip neatsilieps dabartiniam bendrojo bilieto sistemos įdiegimui į autobusu ir troleibusus.

        Comment


          Nu tai gerai, bet jie sako jog nori sutaupyti pinigų, tai kodėl neatleidžia susisiekimo paslaugų? Ne vienas vairuotojas jau keikia taą įmonę, kad iš jos jokio tolko, kad ir be jos labai gerai susitvarko. Aš šitam dalykui pritariu.

          Comment


            Parašė centras85 Rodyti pranešimą
            Šiandien pastebėta, kad 76 mikroautobusas važiuoja pro Reformatų Stotelę.
            Įdomu, gal jo trasą pakeitė iki Stoties?
            Čia griečiau išimtis kažkokia. Šiandien mačiau 76-ą važiuojant per Žaliąjį tiltą su lentele iki Lukiškių a.

            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Atnaujintas Oficialus mikroautobusų sąrašas .

            Vienintelis pokytis, kurį pastebėjau- "likviduotas" 26 maršrutas.
            Ne tik - 36 dar yra, nors centras85 man pranešė, kad jis uždarytas. Be to, tavo spėjimas dėl 18 pasitvritino - jo irgi nėra sąraše.

            2120, kuo vairuotojams neįtinka Susisiekimo paslaugos, kad jas jau reikia keikti? Ir jei 1 ji kažkuo užkliūvo, tai nereiškia, kad jau galima sakyti "vairuotojai". Įmonė tik derina tvarkaraščius, atsako už keleivių kontrolę ir eismo koordinavimą.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė 2120 Rodyti pranešimą
              Nu tai gerai, bet jie sako jog nori sutaupyti pinigų, tai kodėl neatleidžia susisiekimo paslaugų? Ne vienas vairuotojas jau keikia taą įmonę, kad iš jos jokio tolko, kad ir be jos labai gerai susitvarko. Aš šitam dalykui pritariu.
              Ši įmonė ne tik kontroliuoja viešąjį transportą. Ji taip pat rūpinasi stovėjimo aikštelių priežiūra ir pinigų už stovėjimą surinkimu. Mano asmenine nuomone, transporto įmonių administraciją reikia mažinti būtinai. Nes kartais pagalvoji, kad gaunasi panaši situacija, jog "vienas dirba, o trys prižiūri". Joks "privatininkas" taip neišlaidautų. Šiuo atveju, kai dirbama ne sau, tai niekas per daug nesirūpina lėšų taupymų.

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Atnaujintas Oficialus mikroautobusų sąrašas .

                Vienintelis pokytis, kurį pastebėjau- "likviduotas" 26 maršrutas.

                Tačiau liko nemažai klaidų, kurios taip ir neištaisytos- daug mistinių maršrutų (8, 33), kai kurių esamų maršrutų trasos taip pat yra netikslios.

                Ir iš kur savivaldybės darbuotojai visą šią dezinformaciją renka?
                Daug netikslumu marsrutuose, kurie vaziuoja i Naujaja Vilnia. Visi mikriukai vaziuoja nuo Naujosios Vilnios ziedo, o ten parasyta, kad 44 vaziuoja nuo st. Linksmoji, o 74 nuo st. Zalgiris. O 49 trasa isvis yra Stotis-Pavilnys-Guriai, tad ne velnio jis nevaziuoja i Naujaja Vilnia

                Comment


                  44 jei paprašai vairuotojo, priveža iki Linksmosios g. galo. 49 važiuoja iki Pavilnio, o ne Gurių. Va sąrašas, jei dar nematei: http://entuziastai.marsrutai.lt/1400.aspx
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    26 neturėjo jokių konkurentų išskyrus 101 priemiestinį, tačiau vis tiek važinėjo tuščias. <....>
                    Dabar 101 važiuos kas pusvalandį ir bus pratęstas iki Ozo žiedo. Nuo vasario 1 d.
                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Susipyko (nedavė kyšio) arba konkurentai pasiūlė neblogą sumą, kad išvytų.
                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Nuo š.m. sausio 15 d. uždarytas 26 mikroautobuso maršrutas "Ozo g. - Rastinėnai". Maršruto uždarymo priežastis, kaip skelbia jį aptarnavusi įmonė "Gabitrans" savo interneto svetainėje, yra tokia:

                    http://www.gabitrans.lt/

                    Įdomu kuo gi tas mikriukas galėjo neįtikti rajono valdininkams? Vilniaus rajono AP tą kryptį neaptarnauja, tad nemanau, kad maršrutas panaikintas dėl to, kad trukdė jiems užsidirbti iš keleivių vežimo. Lengvatos irgi ne priežastis, nes mikroautobusuose jų paprasčiausiai nėra. Gal kas turit minčių?
                    Vilniaus rajono savivaldybei neįtiko dėl to, kad jis netaikė lengvatų.

                    Vilniaus rajono savivaldybės atsakymas:

                    Atsakymas iš Vilniaus rajono savivaldybės Savivaldybės
                    Dėl maršruto į Rastinėnus
                    Nuo 2010 metų spalio mėnesio pradžios kryptyje „Vilnius – Rastinėnai“ pradėjo kursuoti UAB „ Gabitrans“ maršrutinis taksi. Šiam vežėjui leidimą vežti keleivius maršrutu M2 26 „Ozo žiedas – Rastinėnai“ išdavė Vilniaus miesto savivaldybė. Patikrinimo metu buvo nustatyta, kad vežėjo „Gabitrans“ vairuotojai vežė keleivius M2 klasės autobusais neturėdami nustatytos formos atestavimo liudijimų. Vilniaus miesto savivaldybės administracija įpareigojo vežėją pašalinti nustatytus pažeidimus. Kadangi išduodant leidimą vežėjui „Gabitrans“ buvo pažeistos Leidimų vežti keleivius reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais išdavimo taisyklės, Vilniaus miesto savivaldybės Komunalinio ūkio departamentas 2010 metų gruodžio 15 dieną raštu pasiūlė vežėjui vežti keleivius keičiamu maršrutu „Pilaitė – Saulėtekis“. Vežėjas nesutiko su keičiamu maršrutu, nepašalino nustatytų trūkumų, todėl Vilniaus miesto savivaldybės administracija nuo 2011 metų sausio 15 dienos panaikino leidimą maršrutui M2 26 “ Ozo žiedas - Rastinėnai“. Svarbu pabrėžti, kad vežėjas „Gabitrans“ neišduodavo pensininkams, moksleiviams, neįgaliesiems lengvatinių bilietų, jie turėjo už važiavimą mokėti visą kainą.
                    Atsižvelgdama į susiklosčiusią situaciją, siekdama užtikrinti gyventojų poreikius, pagerinti susisiekimo galimybes su miestu, Vilniaus rajono savivaldybės administracija informuoja, kad nuo 2011 metų vasario 1 dienos keičia rajoninio vežėjo „Sadema“ 101 maršruto „Spaudos rūmai - Rastinėnai“ tvarkaraštį. Nuo vasario 1 dienos kiekvieną rytą rajoninis vežėjas „Sadema“ kursuos kas pusvalandį, papildomas reisas bus ir po pietų. Visa informacija apie tvarkaraščio pakeitimus bus iškabinta rajoninio vežėjo „Sadema“ autobusuose, stotelėse ir Sudervės ir Zujūnų seniūnijose. Taip pat atsižvelgus į gyventojų prašymus, Vilniaus rajono savivaldybės administracija kreipėsi į Vilniaus miesto savivaldybę dėl leidimo pratęsti maršrutą iki Ozo žiedo.
                    Iškilus klausimams ar atsiradus nepatogumams, prašome kreiptis į Vilniaus rajono savivaldybės Ekonomikos ir turto skyrių telefonu 2751952 arba 2750916, el.p.l.lipnicka@vilniaus-r.lt. Pastebėjus keleivių vežimo taisyklių bei kitus pažeidimus, prašome skambinti Viešosios tvarkos skyriaus kontrolieriams telefonu 8 611 51957.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                      Comment


                        26 tikrai ne visada tuščias važinėdavo. Spaudos rūmuose į mikriuką, važiuojantį link Rastinėnų, neretai įlipdavo tiek keleivių, kad visos sėdimos vietos būdavo užimamos. Ypač po to, kai buvo uždarytas 63 autobusas. Iki Ozo, taip, važiavo dažniausiai tuščias, tik retkarčiais 2-3 ke;eiviai pasitaikydavo.
                        O kodėl keleiviai piktinasi, kad maršrute jiems niekas netaikė lengvatų? Važiuojantiems mikroautobusu lengvatos ir nepriklauso. Nenori- nevažiuok, alternatyvų yra.
                        Rajono valdžios piktinimasis dėl lengvatų irgi sunkiai suprantamas- juk jiems nuo to tik geriau, nereikia vežėjui už kiekvieną lengvatinką skirtumą tarp pilnos ir lengvatinės kainos primokėti.
                        Nieko, žinoma, nuostabaus, kad 26 mikriukas visgi nebuvo konkurentas 101 rajoniniam autobusui. Juk mikriuke bilietas kainuoja 3 Lt, o autobuse - 1,80 Lt (moksleiviams, studentams ir pensininkams išvis 90 centų). Skirtumas pakankamai didelis, ypač turint omeny, jog ta kryptimi daugiausia važiuoja senyvo amžiaus žmonės. Visgi ir mikriukas, kaip minėjau, ne visada tuščias kursuodavo.

                        Iki Ozo žiedo dar niekas rajoninio autobuso nepratęsė ir neaišku, ar leis pratęsti. Šiaip nematau būtinybės tą pratęsimą daryti - juk "Ozą" nesunku pasiekti persėdus į 7 autobuso maršrutą. Jei jau tęsti kur nors, tai daug geriau būtų iki centro- manau, daugeliui keleivių svarbiau yra miesto centrą pasiekti, o ne "Ozą" ar "Akropolį".

                        Beje, o 103 ir 105 maršrutai dar važinėja? 105, kiek žinau, tik per Vėlines dirba.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          O! Įdomu, kas jį aptarnaus, nes grafikas tai grynai VA maniera sudarytas. Ir nesuprantu kol kas kaip jis apsisuks prie Arkikatedros...

                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Iki Ozo, taip, važiavo dažniausiai tuščias, tik retkarčiais 2-3 ke;eiviai pasitaikydavo. <...> Iki Ozo žiedo dar niekas rajoninio autobuso nepratęsė ir neaišku, ar leis pratęsti. Šiaip nematau būtinybės tą pratęsimą daryti - juk "Ozą" nesunku pasiekti persėdus į 7 autobuso maršrutą. Jei jau tęsti kur nors, tai daug geriau būtų iki centro- manau, daugeliui keleivių svarbiau yra miesto centrą pasiekti, o ne "Ozą" ar "Akropolį".
                          Todėl mažų mažiausiai kvailai atrodo tie "gyventojų prašymai. Daugiau 2 žmonių, kurie išlipo prie "Mados", link Ozo g. nesu matęs.

                          Beje, o 103 ir 105 maršrutai dar važinėja? 105, kiek žinau, tik per Vėlines dirba.
                          103 - ne, 105 paskutinį kartą važiavo 2007m., kai jį dar aptarnavo Leilandas. Tąkart važiavo 10-12 autobusų. Kitamet išvis nieko nebuvo (keleiviams - šokas), o 2009-2010 lyg ir bandyta kažkaip suktis su visais 3 turimais autobusais.

                          Beje, niekam, išskyrus mane, neįdomu, kas ta "Sadema"? Juk šį maršrutą aptarnauja M. Muchliado IĮ.
                          Paskutinis taisė Mettal; 2011.01.27, 18:56.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            O! Įdomu, kas jį aptarnaus, nes grafikas tai grynai VA maniera sudarytas. Ir nesuprantu kol kas kaip jis apsisuks prie Arkikatedros...



                            Todėl mažų mažiausiai kvailai atrodo tie "gyventojų prašymai. Daugiau 2 žmonių, kurie išlipo prie "Mados", link Ozo g. nesu matęs.



                            103 - ne, 105 paskutinį kartą važiavo 2007m., kai jį dar aptarnavo Leilandas. Tąkart važiavo 10-12 autobusų. Kitąmet išvis nieko nebuvo (keleiviams - šokas), o 2009-2010 lyg ir bandyta kažkaip suktis su visais 3 turimais autobusais.

                            Beje, niekam, išskyrus mane, neįdomu, kas ta "Sadema"? Juk šį maršrutą aptarnauja A. Muchliado IĮ.
                            "Sadema" yra A. Muchliado. Rytoj arba kitą savaitę patikslinsiu.
                            Paskutinis taisė Naujaneriai; 2011.01.28, 07:41.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                              "Sadema" yra M. Muchliado. Rytoj arba kitą savaitę patikslinsiu.
                              A, teisingai... Bet tokiu atveju jiems neliks rezervo, jei koks autobusas suges - jie turi tik 3 autobusus, o jų visų kaip tik prireiks tam, kad išlaikytų 30 min. intervalą. Dabar intervalas yra 80 min. su 1 autobusu.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                O! Įdomu, kas jį aptarnaus, nes grafikas tai grynai VA maniera sudarytas. Ir nesuprantu kol kas kaip jis apsisuks prie Arkikatedros...
                                Vilniaus Autobusai aptarnaus
                                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Ir nesuprantu kol kas kaip jis apsisuks prie Arkikatedros...
                                  O apsisuks speju vaziuodamas atgal Tilto gatve.
                                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    A, teisingai... Bet tokiu atveju jiems neliks rezervo, jei koks autobusas suges - jie turi tik 3 autobusus, o jų visų kaip tik prireiks tam, kad išlaikytų 30 min. intervalą. Dabar intervalas yra 80 min. su 1 autobusu.
                                    Patikslinimas tikslus savininkas SADEMA, A. Muchliado IĮ
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      O! Įdomu, kas jį aptarnaus, nes grafikas tai grynai VA maniera sudarytas. Ir nesuprantu kol kas kaip jis apsisuks prie Arkikatedros...
                                      Na šiaip, Šventaragio/L.Stuokos-Gucevičiaus gatvių sankryžoje trumpajam autobusui įmanoma apsisukti, manau.
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.28, 18:00.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Pasirodo 17 maršruto autobusas darbo dienomis turi 2 grafikus. 1 grafikas dvipamaininis, 2 grafikas pertraukiamas. Kiek žinau 2 grafikas po pertaukos išvažiuoja labai vėlai, maždaug 16:30 ar dar veliau, o parke būna maždaug apie 20:35, idomu tik kam tas pertraukiamas grafikas reikalingas.? Kodėl tada dar 39 autobuso nepadararo vieno grafiko pertraukiamo?

                                        Comment


                                          Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                                          Pasirodo 17 maršruto autobusas darbo dienomis turi 2 grafikus. 1 grafikas dvipamaininis, 2 grafikas pertraukiamas. Kiek žinau 2 grafikas po pertaukos išvažiuoja labai vėlai, maždaug 16:30 ar dar veliau, o parke būna maždaug apie 20:35, idomu tik kam tas pertraukiamas grafikas reikalingas.? Kodėl tada dar 39 autobuso nepadararo vieno grafiko pertraukiamo?
                                          Tas 2 grafikas yra jungtinis- iš 50 maršruto.

                                          Beje, nuo vasario 1 d. keičiasi 27 autobuso maršruto grafikas. Jei neklystu, pridedama 1 minutė trasai įveikti, taip pat pirmasis reisas darbo dienomis bus 20 min. vėliau.
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.29, 10:37.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X