Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visiškai teisingai. 47 jis būna, bet retokai, nes čia jau kita brigada. Vienintelis atvejis kai ji gali būti 2 poskyrio maršrutuose - rezervas. Šiaip nė karto nesu matęs, kad šį autobusą vairuotų kas nors kitas be 2 jo "šeimininkų" (tie laikai, kai dar buvo 3-asis vairuotojas nesiskaito).

    Ačiu už informaciją O tai visas VA transportas yra pririštas tik prie tam tikrų maršrutų?

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      O kaip kitaip pavadinti prognozes, kad transportas sustos, vėluos po 30 minučių, visi persės į privačius autobusus ir panašiai?


      Mano nuomone, pagrindinis pasiteisinimo rodiklis - finansinis. Ar daugiau pinigų surenkama (= nauja tvarka pasiteisino) ar ne (=nauja tvarka nepasiteisino).

      Visa kita - tai techninės smulkmenos, kurios aktualios tik specialistams (kuriems už tai ir mokama, kad tas problemas išspręstų).
      Vos ne valandinius vėlavimus žadėjo tik didžiausi pesimistai. O dėl privatininkų- tai pats pastebėjau, kad, pavyzdžiui, 05 maršruto autobusai kiek pilnesni nei anksčiau (keleivių jame gal ir nedaug, bet padidėjo) važinėja. Aišku, visi nepersėdo pas privatininkus (juk visgi tik miesto transporte galioja nuolatiniai bilietai), bet, akivaizdu,jog dabar privatininkai įgavo tikrai keleiviams svarbų pranašumą prieš savivaldybės vežėją- greitį. Kadangi laikas- pinigai, tai skubantys keleiviai ir tie, kas neturi nuolatinio- netruko tuo pasinaudoti.

      Vertinti tik iš finansinės pusės neteisinga. Dėmesį reikia atkreipti ir į tai, ar nevėluoja transportas piko metu, ar nesukelia tai nepatogumų keleiviams ir tt.

      Techninės smulkmenos yra tik transporto priemonių nepritaikymas naujajai tvarkai (per siauri praėjimai, o tai yra nemažoje dalyje autobusų ir troleibusų) ir galimybės patikrinti e-bilieto galiojimą be kontrolierių pagalbos nebuvimas. O šioms problemoms spręsti reikaligi nemaži pinigai, kuriuos skirti skolose sendinčiai savivaldybei bus nelengva. Kitaip iš laipinimo tvarkos prasmės mažai, o juk dar yra ir tam tikri nepatogumai keleiviams (visi jau paminėti)

      Specialistai tai gerai apmokami, bet toli gražu ne visada jie tinkamai atlieka savo darbą

      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Ar cia turima omeny tas 1.4 km nuo Vilniaus miesto ribos per miska iki Europos parko (kuris velgi yra Vilniaus mieste mano ziniomis)? Ir kur nera jokiu gyvenvieciu? Uz ka Vilniaus rajono savivaldybė turetu moketi?
      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Savivaldybė moka dotacijas transportui, kuris važiuoja jos teritoriją. Be dotacijų autobusas ten arba nevažiuotų, arba važiuotų rečiau.
      Dotacijos čia nėra labai svarbus dalykas. Jei maršrutas važinėja tuščias, tai išlaikyti jo nėra prasmės nepriklausomai nuo to, ar moka rajono savivaldybė už jo išlaikymą, ar ne. O 76-as iki Europos Parko visada ir važinėjo tuščias. (na, gal kartais juo naudodavosi senutės iš Skirgiškių, bet tai buvo labai retas reiškinys). Tai kam jis buvo reikalingas ?

      Jei Europos Parkas ir yra Vilniaus rajone, o ne mieste (kuo, vėlgi, aš abejoju), tai bet kuriuo atveju rajono teritorija autobuso trąsa driekėsi tik 2 km, palei ją nebuvo jokių gyvenviečių (tik miškas) ir vienintelė žiedinė stotelė "Europos Parkas" buvo už miesto ribų . Visi sodai palei Europos Parko gatvę ir Juozapiškių stotelė tikrai yra miesto teritorijoje. Bet ir į juos srautas nulinis buvo... Tad šį maršrutą neverta buvo laikyti aptarnaujančiu rajoną. Bet grąžinti VT į Europos Parką neapsimoka būtent dėl to, kad ankstesnis važinėjo tuščias.

      P.S. amiko, o rajono savivaldybė privalo dotuoti maršruto išlaikymą netgi tuo atveju, jei juo naudojasi daug žmonių ir jis nėra nuostolingas? Juk tuomet patys keleiviai atperka išlaidas jo organizavimui, bet juk buvo panaikintas pakankamai didelį keleivių srautą turėjęs 4A maršrutas (vietoj jo, žinoma, paleido kitą, bet 67 tik priveža prie Naujosios Vilnios, o 4A vežė tiesiogiai į centrą, tad susisiekimo kokybė žymiai suprastėjo). Manau, priežastis gali būti tik tame, kad rajono valdininkai kažką kompensuot atsisakė (gal lengvatas?).
      Nemanau, kad Vilniaus savivaldybė gauna kompensacijas už 12, 16 ar 42 maršrutų išlaikymą. Bet jie piko metu būna perpildyti, todėl greičiausiai nenuostolingi. Aišku, perpildymas pelno nereiškia, nes daugelis žmonių naudojasi elektroniniais.
      Beje, o kaip Kaune situacija su tuo? Ar rajono savivaldybė dotuoja 6 ar 23 maršrutų išlaikymą?

      Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
      Yra sukurtas filmukas parodo kaip pasizymeti bilieta,ir akcentuota kad reikia iskarto praeiti toliau nesusdaryti kamsciu,
      Juk ne visi keleiviai turi namie internetą. Todėl priminimai transporto priemonėse tikrai nepamaišytų
      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.09, 15:25.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Vakar labai gerai mačiau kaip laikas privatininkai palaiko greitį. Vienas autobusas patyręs avariją netoli Šatrijos stotelės, kitas šiek tiek kliudęs mašiną nurūko toliau (kažin kaip tam baigės).
        P.

        Comment


          Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
          Ei o Karosa B941 Nr.399 dar kada pamatysim miesto gatvėse?
          Na nežinau ar bus tau sunku pamatyt ta karosa 399 ar ne bet žinau iš šaltiniu kad jisai pertraukiamu grafiku dirba ar dirbs. Jei nedirba tai tada tikrai dirbs. Nes visas karosas planuoja VA ant pertraukiamo grafiko permesti.

          Comment


            Karosa pagal garažinį numerį 399 iki Lapkričio mėnesio pamatysite tokiame maršrute 36 Žalgirio g. - Balsiai - Naujaneriai - Pagubė šitame maršrute jis dirba dviejų pamainų grafiku tai yra visą dieną.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė centras85 Rodyti pranešimą
              Karosa pagal garažinį numerį 399 iki Lapkričio mėnesio pamatysite tokiame maršrute 36 Žalgirio g. - Balsiai - Naujaneriai - Pagubė šitame maršrute jis dirba dviejų pamainų grafiku tai yra visą dieną.
              Dėkingas O iš kur tokią informaciją gavai?

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Vos ne valandinius vėlavimus žadėjo tik didžiausi pesimistai. O dėl privatininkų- tai pats pastebėjau, kad, pavyzdžiui, 05 maršruto autobusai kiek pilnesni nei anksčiau (keleivių jame gal ir nedaug, bet padidėjo) važinėja. Aišku, visi nepersėdo pas privatininkus (juk visgi tik miesto transporte galioja nuolatiniai bilietai), bet, akivaizdu,jog dabar privatininkai įgavo tikrai keleiviams svarbų pranašumą prieš savivaldybės vežėją- greitį. Kadangi laikas- pinigai, tai skubantys keleiviai ir tie, kas neturi nuolatinio- netruko tuo pasinaudoti.

                Vertinti tik iš finansinės pusės neteisinga. Dėmesį reikia atkreipti ir į tai, ar nevėluoja transportas piko metu, ar nesukelia tai nepatogumų keleiviams ir tt.

                Techninės smulkmenos yra tik transporto priemonių nepritaikymas naujajai tvarkai (per siauri praėjimai, o tai yra nemažoje dalyje autobusų ir troleibusų) ir galimybės patikrinti e-bilieto galiojimą be kontrolierių pagalbos nebuvimas. O šioms problemoms spręsti reikaligi nemaži pinigai, kuriuos skirti skolose sendinčiai savivaldybei bus nelengva. Kitaip iš laipinimo tvarkos prasmės mažai, o juk dar yra ir tam tikri nepatogumai keleiviams (visi jau paminėti)

                Specialistai tai gerai apmokami, bet toli gražu ne visada jie tinkamai atlieka savo darbą





                Dotacijos čia nėra labai svarbus dalykas. Jei maršrutas važinėja tuščias, tai išlaikyti jo nėra prasmės nepriklausomai nuo to, ar moka rajono savivaldybė už jo išlaikymą, ar ne. O 76-as iki Europos Parko visada ir važinėjo tuščias. (na, gal kartais juo naudodavosi senutės iš Skirgiškių, bet tai buvo labai retas reiškinys). Tai kam jis buvo reikalingas ?

                Jei Europos Parkas ir yra Vilniaus rajone, o ne mieste (kuo, vėlgi, aš abejoju), tai bet kuriuo atveju rajono teritorija autobuso trąsa driekėsi tik 2 km, palei ją nebuvo jokių gyvenviečių (tik miškas) ir vienintelė žiedinė stotelė "Europos Parkas" buvo už miesto ribų . Visi sodai palei Europos Parko gatvę ir Juozapiškių stotelė tikrai yra miesto teritorijoje. Bet ir į juos srautas nulinis buvo... Tad šį maršrutą neverta buvo laikyti aptarnaujančiu rajoną. Bet grąžinti VT į Europos Parką neapsimoka būtent dėl to, kad ankstesnis važinėjo tuščias.

                P.S. amiko, o rajono savivaldybė privalo dotuoti maršruto išlaikymą netgi tuo atveju, jei juo naudojasi daug žmonių ir jis nėra nuostolingas? Juk tuomet patys keleiviai atperka išlaidas jo organizavimui, bet juk buvo panaikintas pakankamai didelį keleivių srautą turėjęs 4A maršrutas (vietoj jo, žinoma, paleido kitą, bet 67 tik priveža prie Naujosios Vilnios, o 4A vežė tiesiogiai į centrą, tad susisiekimo kokybė žymiai suprastėjo). Manau, priežastis gali būti tik tame, kad rajono valdininkai kažką kompensuot atsisakė (gal lengvatas?).
                Nemanau, kad Vilniaus savivaldybė gauna kompensacijas už 12, 16 ar 42 maršrutų išlaikymą. Bet jie piko metu būna perpildyti, todėl greičiausiai nenuostolingi. Aišku, perpildymas pelno nereiškia, nes daugelis žmonių naudojasi elektroniniais.
                Beje, o kaip Kaune situacija su tuo? Ar rajono savivaldybė dotuoja 6 ar 23 maršrutų išlaikymą?



                Juk ne visi keleiviai turi namie internetą. Todėl priminimai transporto priemonėse tikrai nepamaišytų
                Ta filmuka rodo autobusuose ir troleibusuose,ne karta kai stovejau priekyja susipaudes ,ji ziuredavau kad greiciau laikas praeitu
                Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                Comment


                  Nuo St. Naujaneriai iki Europos Parko yra 3 km. O dėl Karosa garažiniu nr. 399 tiesiog kiekvienų metu rudenį važiuoja 36 maršrutu.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                    Ačiu už informaciją O tai visas VA transportas yra pririštas tik prie tam tikrų maršrutų?
                    Visų pirma VA maršrutai skirtomi į 2 poskyrius. Kiekvienas poskyris turi savo vairuotojus, o vairuotojai - savo priskirtas mašinas. Taip ir išeina, kad kai kurie autobusai būna tik tam tikruose maršrutuose, bet nenustebkite, jei jie bus "neįprastame" maršrute, nes juos gali duoti ir kitiems vairuotojams, kai nėra kitų mašinų arba čia rezervas (rezervas tik tuo atveju, kai rezerve nėra daugiau to poskyrio vairuotojų).

                    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                    Karosa pagal garažinį numerį 399 iki Lapkričio mėnesio pamatysite tokiame maršrute 36 Žalgirio g. - Balsiai - Naujaneriai - Pagubė šitame maršrute jis dirba dviejų pamainų grafiku tai yra visą dieną.
                    Gal jau metas baigti šitą vaikų darželį su 36 maršrutu? Lygiai taip pat aš galiu pasakyti "399 galite pamatyti 19 maršrute visus metus dviejų pamainų grafiku, nes kitokių darbo dienomis čia nėra". Tu niekaip negali žinoti, kad jis dirbs tik 36 ir būtent tais grafikais, kurie važiuoja į Pagubę.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Šiemet labai blogai sudaryti rudeniniai transporto tvarkaraščiai. Yra daug keleivių nusiskundimų dėl tvarkaraščių.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Nu jau tikrai nusibodo. Ligtais apart 36 autobuso nėra apie ka kalbėti.

                        Comment


                          Na man jau teko matyti dviejuose troleibusuose vaizdo irašimo kameras. Jos yra troleibusuose 2525 ir 2127. Pasirodo jos ir garsa irašinėja. Tokia kamera mačiau ir meno ystaigose. Pagal istatymus Vilniaus troleibusai labai nusižengia tokiam dalykui nes garso yrašimas yra nusikaltimas, vienoi meninei istaigoi tokia pačia kamera mačiau, paskui nuemė ja nes ji ilgai netarnauja. Kitaip sakant greit sugedo. Ir išleisti pinigai bus išmesti veltui.

                          Comment


                            Parašė vap Rodyti pranešimą
                            Vakar labai gerai mačiau kaip laikas privatininkai palaiko greitį. Vienas autobusas patyręs avariją netoli Šatrijos stotelės, kitas šiek tiek kliudęs mašiną nurūko toliau (kažin kaip tam baigės).
                            bauda nuo 3 iki 4 tukst litu bauda su teisiu atemimu nuo 3 iki 5 metu,jei teismas irodys,kad pastebejo avarija ir nuvaziavo tycia.

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              bauda nuo 3 iki 4 tukst litu bauda su teisiu atemimu nuo 3 iki 5 metu,jei teismas irodys,kad pastebejo avarija ir nuvaziavo tycia.
                              O kiek baudžiama už tai, kad vis dar (jau 4,5 mėn.) važinėjama su svetimais numeriais (vietoje EFS280 -> BHD 940)?
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Man naujoji įlaipinimo tvarka patinka. O kam nepatinka tegul važinėja su mikriukais. Beje ta naujoji įlaipinimo tvarka galioja ir 05, ir 062 maršrutų autobusuose. Nuo 2011 metų pradžios vairuotojai jau galės patikrinti e.bilietą ar jis yra papildytas.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Privačiuose kaip kas nori tai ir lipa. Priklauso ir nuo keleivio ir nuo vairuotojo. Nuo 2011 m. greičiau demontuos nereikalingus e-bilieto komposterius gale, nei pasistūmės su projekto diegimu.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    O kiek baudžiama už tai, kad vis dar (jau 4,5 mėn.) važinėjama su svetimais numeriais (vietoje EFS280 -> BHD 940)?
                                    niekaip nebaudzia,nes paprasciausiai to netikrina.

                                    Comment


                                      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                      Man naujoji įlaipinimo tvarka patinka. O kam nepatinka tegul važinėja su mikriukais. Beje ta naujoji įlaipinimo tvarka galioja ir 05, ir 062 maršrutų autobusuose. Nuo 2011 metų pradžios vairuotojai jau galės patikrinti e.bilietą ar jis yra papildytas.
                                      Vat ir persės į mikrobus ar nuosavus automobilius. Autobusų bei troleibusų dar labiau reisus praretins, uždarys maršrutus - juk nėra keleivių!

                                      Comment


                                        Pastebėjau įdomų faktą - sudaužytam Solaris Trollino 15 nr. 2718 šiandien buvo bandyta atlikti TA, bet nesėkmingai. Gali būti, kad jį jau sutaisė. Duomenis tikrinau Regitros duomenų bazėje:

                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                                          Na man jau teko matyti dviejuose troleibusuose vaizdo irašimo kameras. Jos yra troleibusuose 2525 ir 2127. Pasirodo jos ir garsa irašinėja. Tokia kamera mačiau ir meno ystaigose. Pagal istatymus Vilniaus troleibusai labai nusižengia tokiam dalykui nes garso yrašimas yra nusikaltimas, vienoi meninei istaigoi tokia pačia kamera mačiau, paskui nuemė ja nes ji ilgai netarnauja. Kitaip sakant greit sugedo. Ir išleisti pinigai bus išmesti veltui.
                                          Labai abejoju, kad garsas įrašinėjamas. o jei ir įrašinėjamas, tai tikrai ne taip detaliai, kad girdėti, ką kalba kievienas keleivis.


                                          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                          Man naujoji įlaipinimo tvarka patinka. O kam nepatinka tegul važinėja su mikriukais. Beje ta naujoji įlaipinimo tvarka galioja ir 05, ir 062 maršrutų autobusuose. Nuo 2011 metų pradžios vairuotojai jau galės patikrinti e.bilietą ar jis yra papildytas.
                                          Kam iš karto į mikriukus persėsti? Juk yra privatūs maršrutai, kuriuose priekinių durų tvarka negalioja. O lipdukus privatininkai užklijavo gal šiaip, dėl grožio
                                          O iš kur tokia informacija, kad nuo būtent nuo 2011 m. bus galima patikrinti e.bilieto galiojimą? Pirmąkart girdžiu... Labai abejoju, kad iki to laiko jie suspės su tikrinimo sistema susitvarkyti. Juk iki šiol viskas, kas susiję su e-bilieto projektu, Vilniuje buvo vykdoma vėžliu žingsniu
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.09, 22:41.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X