Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
    Tai, kaip jie sulaipins keleivius į perpildytą autobusą ar troleibusą? Sekmadienį ryte 11:10 val., 36 nuo pat Žalgirio St., buvo sausakimšas kitose stotelėse keleiviai negalėjo įlipti. Taip pat mačiau ir daugiau perpildytų kitų maršrutų autobusų ir troleibusų. Keleivius galėtų išlaipinti ten kur leidžiama sustoti ir stovėti, pvz., prie šviesoforų arba prieš stotelę.
    Autobusas gali įleisti bei išleisti keleivius tik stotelėje. Kitose vietose net įstatymas to neleidžia daryti. Išimtis- nenumatytos situacijos (pvz:eismo įvykis, degimas)
    Autobuso perpildymas- ne priežastis išleiddinėti ne stotelėje.
    36-ojo sutobuso tvarkaraštis prastai organizuotas, intervalai labai šokinėja. Jį būtina koreguoti, norint tinkamiau sureguliuoti keleivių srautus, kad autobusai nebūtų tai apytuščiai, tai pripildyti dviem aukštais. Tuomet ir nekils tavo siūlomų situacijų.

    36 bent jau vasarą- tikrai vienas iš tų, kure laipinimas per priekines duris sukels daugiausia problemų .

    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
    Šiandien mačiau du 113 maršruto mikriukus. Vienas važiavo į Santariškes, o kitas į Naująja Vilnia.
    Tai puiku Ne tokie jie bukagalviai visgi
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Šiandien grįžtant namo Volvo autobusui sugedo galinės durys, bet kelionę tesė toliau, autobuso garažinis numeris 774 ir plius tai buvo važiuojantys į Pagubę. Tai keleiviai galėjo įlipti ir išlipti tik per priekines ir vidurines durys.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Na štai, mano nuomonė apie naujosios laipinimo tvarkos įgyvendinimą Vilniaus miesto autobusų ir troleibusų maršrutuose. T.y., kuriuose maršrutuose, mano nuomone, galima įvesti įlipimą per priekines duris, o kuriuose tai gali sukelti problemų. Sąrašą sudariau pagal savo žinias apie keleivių srautus. O jos tikrai ne pačios tiksliausios- juk nevažinėju visais maršrutais . Tad keleivių srautų klausime nesu profesionalas ir galiu klysti dėl naujos tvarkos galimumo tam tikruose maršrutuose. Tik nesušaudykite manęs vietoje Na, pirmyn

        Autobusai:

        1. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        1A. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        2. Is esmes naujaja tvarka galima igyvendinti visomis savaites dienomis. Bet atkarpoje Seskine-Centras bent jau piko metu deretu palikti esama tvarka.
        3. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        4. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        5. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        6. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        7. Laipinti per priekines duris tik savaitgaliais. darbo dienomis deretu laipinti pro visas duris.
        8. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        10. Darbo dienomis palikti esama tvarka. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
        11. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        12. Darbo dienomis palikti esama tvarka. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
        13. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        14. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        15. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        16. Darbo dienomis palikti esama tvarka. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
        17. Vasara deretu laipinti pro visas duris kasdien (nes daug poilsiautoju prie Antaviliu ezero vaziuoja). Kitu metu laiku naujoji tvarka kasdien nesukels problemu.
        18. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        19. Siame marsurute situacija tokia. kad laipinti per visas duris reikia kasdien
        20. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        21. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        22. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        23. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        24. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        25. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        26. Darbo dienomis vienareiksmiskai palikti esama tvarka. Savaitgaliais igyvendinti naujaja, bet irgi stebeti situacija ir, esant reikalui, atidaryti visas duris (o kartais tikrai prireiks).
        26A. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        27. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        28. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        29. Darbo dienomis palikti esama tvarka. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
        30. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        31. Marsrutas nera labai perpildytas, bet ilipimas pro priekines duris gali sukelti nepatogumu keleiviams. Tad darbo dienomis reikia palikti esama tvarka. Savaitgaliais igyvendinti naujaja.
        32. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        33. Is esmes naujaja tvarka galima igyvendinti visomis savaites dienomis. Bet atkarpoje Pasilaiciai-Centras bent jau piko metu deretu atidarineti visas duris.
        34. Darbo dienomis palikti esama tvarka. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
        35. Laipinti per priekines duris visomis savaites dienomis
        36. Vasarą vienareiksmiškai palikti esamą tvarką kasdien. Kitu metų laiku laipinimą pro priekines duris galima įgyvendinti visomis dienomis
        37. Vasarą vienareiksmiškai palikti esamą tvarką kasdien. Kitu metų laiku laipinimą pro priekines duris galima įgyvendinti tik darbo dienomis
        38. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis
        39. Vasarą vienareiksmiškai palikti esamą tvarką kasdien. Kitu metų laiku naująją tvarką galima įgyvendinti visomis dienomis
        40. Darbo dienomis palikti esamą tvarką. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
        41. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis
        42. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis. Bet stebėti situaciją ir, esant reikalui, atidaryti visas duris
        43. Darbo dienomis palikti esamą tvarką. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
        44. Darbo dienomis palikti esamą tvarką. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
        45. Darbo dienomis palikti esamą tvarką. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
        46. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis
        47. Darbo dienomis palikti esamą tvarką. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris.
        48. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis
        49. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis. Bet stebėti situaciją ir, esant reikalui, atidaryti visas duris. Kartais maršrutas būna apkrautas
        50. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis. Bet stebėti situaciją ir, esant reikalui, atidaryti visas duris. Kartais maršrutas būna apkrautas
        51. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis.
        52A. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis.
        53. Tai tikriausiai labiausiai apkrautas autobuso maršrutas Vilniuje. Jame turi likti dabartinė tvarka visomis dienomis
        54. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis.
        55. Darbo dienomis palikti esamą tvarką. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris
        56. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris. darbo dienom situacija dvejopa. Kad nauja tvarka nesukeltų problemų, darbo dieną turi kursuoti tik ilgi autobusai. Kitų atveju turėtų likti esamos taisyklės.
        63. Laipinti tik per priekines duris, išskyrus Vėlinių dienas. Tuomet patys žinot kokia ten situacija
        67. Laipinti tik per priekines duris visomis dienomis.
        73. Laipinti tik per priekines duris visomis dienomis.
        74. Situacija panaši kaip ir 56. Savaitgaliais laipinti tik pro priekines duris. darbo dienom situacija dvejopa. Kad nauja tvarka nesukeltų problemų, darbo dieną turi kursuoti tik ilgi autobusai. Kitų atveju turėtų likti esamos taisyklės bent jau piko metu.
        75. Laipinti per priekines duris visomis savaitės dienomis. Bet stebėti situaciją ir, esant reikalui, atidaryti visas duris
        76. Laipinti tik per priekines duris visomis dienomis.
        78. Laipinti tik per priekines duris visomis dienomis.
        87. Laipinti tik per priekines duris visomis dienomis.

        Troleibusai:

        Iš esmės troleibusai Vilniuje perveža didžiausią keleivių dalį. Vilniuje nėra troleibusų maršrutų, kurie nebūna perpildyti. Gal tik 5, 13, 14 ir 20 mažiau apkrauti. Juose galima pabandyti įgyvendinti naująją tvarką savaitgaliais. Kituose, mano nuomone, turėtų likti esama tvarka visomis savaitės dienomis.

        Na ir žinoma, per įvairius masinius renginius, šventes, muges pro jų vietą kursuojančiuose maršrutuose turėtų būti laipinama pro visas duris nepriklausomai nuo savatės dienos.

        Tai tiek, laukiu jūsų nuomonės
        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.13, 21:03.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Dėkoju už tikrai didelį darbą . Norėčiau tik pridurti, kad 2, 7, 19, 42 jau nebėra taip apkrauti, kaip buvo anksčiau, tačiau išliko reisų, kurie važiuoja pilnutėliai. 74 maršrute galima palikti ir trumpus autobusus, nes ten yra pakankamas laiko rezervas. Beje, ar tikrai 52A būna toks pilnas, kaip yra parašyta
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Pritariu Vilnietizz. 36-me maršrute keleivius per priekines durys galima įlaipinti nuo Lapkričio 1 d., iki Kovo 31 d., 76-me visada.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Kai jau veiks naujoji įlaipinimo tvarka. Nufilmuokite arba nufotografuokite arba kaip nors kitaip ją užfiksuokite.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Vilnietizz, gerai, kad nepatingėjai surašyti.
                Pasiūlymas laipinti į dalį VT pro priekines duris, į dalį pro visas, be to į kai kuriuos laipinti pro priekines duris tik ne piko metu ar savaitgaliais nėra praktiškai realizuojamas. Nes tokia tvarka sukels didelį chaosą ir žmonės tiesiog nežinos pro kur įlipti į vienus ar kitus autobusus vienu ar kitu dienos metu ar savaitės dienomis.
                Norint įdiegti miškrią įlaipinimo tvarką reikia minimizuoti variantus - į vienų maršrutų VT įleisti visada tik pro priekines duris, į kitų - per visas. Daugiau įlaipinimo variantų tik pridarys problemų.
                Bet kad keleiviai lengviau atskirtų maršrutus, reikia juos pernumeruoti. Tarkim, į šimtuosius įlaipinama tik pro priekines duris, į likusius - pro visas.
                Dėl VT durų įlipimo išlipimo paženklinimo autobusai turėtų būti suskirstyti į dvi kolonas - vieni, atitinkamai paženklinti, aptarnauja maršrutus, kuriuos įlaipnimas tik pro priekines duris, kiti, vėlgi, atitinkamai paženklinti, aptarnauja maršrutus, kuriuose galioja dabartinė įlaipinimo tvarka. Praktiškai, reikėtų suvesti vos ne viską iki to, kad dvigubi autobusai aptarnautų tik tuos maršrutus, į kuriuos įlaipinama pro visas duris. Su dvigubais autobusais tikrai bus daugybė problemų įvedus naująją tvarką. Jie važinėja tokiais maršrutais, kur dideli keleivių srautai.

                Comment


                  Parašė rufas...tr
                  Manyčiau, kad geriau būtų nurodyti ne maršrutus, kurie galėtų/negalėtų laipinti per priekines duris, o stoteles, kuriuose privaloma laipinti per priekines duris ir kuriose būtina atidaryti visas duris. Juk gana aiškiai matosi, kur lipa daug žmonių ir kur įlipa vos vienas kitas... Apskritai tas stoteles galima būtų pažymėti specialiais ženklais, kad vairuotojas be jokių filosofijų galėtų pasirinkti tinkamą durų atidarymo variantą.
                  Keleivių srautai stotelėse irgi kinta. Net ir piko metu. Be to vienoje ir toje pačioje stotelėje į vienus autobusu įlipa daug keleivių, į kitus - nedaug.

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Dėkoju už tikrai didelį darbą . Norėčiau tik pridurti, kad 2, 7, 19, 42 jau nebėra taip apkrauti, kaip buvo anksčiau, tačiau išliko reisų, kurie važiuoja pilnutėliai. 74 maršrute galima palikti ir trumpus autobusus, nes ten yra pakankamas laiko rezervas. Beje, ar tikrai 52A būna toks pilnas, kaip yra parašyta
                    Atsiprašau, su 52A tiesiog suklydau

                    Žinoma, jis patenka į kategoriją, kur naujoji tvarka turėtų galioti globaliai.

                    Taip pat ištaisiau 55 maršrutą. Visgi manau, kad darbo dieną įlipimas per priekines duris jame sunkiai įmanomas

                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Vilnietizz, gerai, kad nepatingėjai surašyti.
                    Pasiūlymas laipinti į dalį VT pro priekines duris, į dalį pro visas, be to į kai kuriuos laipinti pro priekines duris tik ne piko metu ar savaitgaliais nėra praktiškai realizuojamas. Nes tokia tvarka sukels didelį chaosą ir žmonės tiesiog nežinos pro kur įlipti į vienus ar kitus autobusus vienu ar kitu dienos metu ar savaitės dienomis.
                    Norint įdiegti miškrią įlaipinimo tvarką reikia minimizuoti variantus - į vienų maršrutų VT įleisti visada tik pro priekines duris, į kitų - per visas. Daugiau įlaipinimo variantų tik pridarys problemų.
                    Bet kad keleiviai lengviau atskirtų maršrutus, reikia juos pernumeruoti. Tarkim, į šimtuosius įlaipinama tik pro priekines duris, į likusius - pro visas.
                    Dėl VT durų įlipimo išlipimo paženklinimo autobusai turėtų būti suskirstyti į dvi kolonas - vieni, atitinkamai paženklinti, aptarnauja maršrutus, kuriuos įlaipnimas tik pro priekines duris, kiti, vėlgi, atitinkamai paženklinti, aptarnauja maršrutus, kuriuose galioja dabartinė įlaipinimo tvarka. Praktiškai, reikėtų suvesti vos ne viską iki to, kad dvigubi autobusai aptarnautų tik tuos maršrutus, į kuriuos įlaipinama pro visas duris. Su dvigubais autobusais tikrai bus daugybė problemų įvedus naująją tvarką. Jie važinėja tokiais maršrutais, kur dideli keleivių srautai.
                    Sutinku su tavimi. Taip, turi būti griežtai nustatyta, kuriuose maršrutuose įlaipinama pro priekines duris, o kuriuose- pro visas. Makaliojimas "savaitgalį vienaip, darbo dieną- kitaip" iš tiesų nieko, išskyrus painiavos, neduotų. Juk kasdien nekeisi lipdukų ant durų. Bet kol kas savo sąrašą aš kūriau atsižvelgdamas į realią srautų padėtį, o ne painiavos buvimą/nebuvimą.

                    Dabartinis tvarkos įvedimo būdas, įsigaliosiantis nuo poryt irgi sukels nemažai painiavos, jau be to, kad bus įgyvendintas nelabai apgalvojus galimas pasekmes, pamiršus minusus bei gan paskubėjus . Na, apie dabartinio būdo prigijimą Vilniaus atžvilgiu jau daug kalbėjom. Dėl painiavos- štai:

                    Mums svarbiausia yra keleivių patogumas. Jei susiklostys situacija, kai norint sutaupyti laiko patogiausia būtų keleivius įleisti per visas autobuso duris, sprendimą jas atidaryti priims vairuotojas.
                    (http://www.pirmosiosdurys.lt/duk.html)

                    Vienas Dievas žino, kaip žmonės bus informuojami, kada lipti pro priekines duris, o kada pro visas. Nėra griežto taisyklės taikymo apibrėžimo, kas būtina tokioje srityje, kaip Viešasis transportas, o vairuotojams palikta galimybė tvarkytis savo nuožiūra. Greičiausiai vairuotojai nesuks sau galvos ir toliau dirbs pagal esamą tvarką bent jau darbo dieną- juk algos jiems niekas nedidins, o kontrolierių liks tik 10.
                    Žodžių, dar daug užduočių, susijusių su tinkamu sistemos taikymu Vilniuje, nėra išspręsta, neieškota tinkamiausių Vilniui problemos sprendimo būdų (o nemažai iš jų buvo pasiūlyti šiame forume), o nauja tvarka įsigalios jau poryt. Che

                    Beje, troleibusai jau lygtais visi sužymėti, o autobusų su plytom prie galinių durų mačiau tik vieną kitą. Ot bus jiems vargu 300 autobusų per vieną naktį perklijuoti
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.13, 22:42.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Troleibusai:

                      Iš esmės troleibusai Vilniuje perveža didžiausią keleivių dalį. Vilniuje nėra troleibusų maršrutų, kurie nebūna perpildyti. Gal tik 5, 13, 14 ir 20 mažiau apkrauti. Juose galima pabandyti įgyvendinti naująją tvarką savaitgaliais. Kituose, mano nuomone, turėtų likti esama tvarka visomis savaitės dienomis.
                      Dėl 5 abėjočiau, o va 18 ir 18A turbūt būtų mažiausiai apkrauti iš visų.

                      Comment


                        Nepatingėjau ir keturias dienas (rytinis ir vakarinis pikas ir dienos metu; ana ir ši savaitė) paskyriau patyrinėti įlaipinimą ir išlaipinimą pro visas duris Vilniuje.

                        Pateikiu apibendrintus rezultatus ir iš jų sekančias savo išvadas apie tai, kokios pasekmės laukia perėjus prie įlaipinimo pro priekines duris tvarkos.

                        Taigi, stebėjau ir važinėjau troleibusais ir autobusais, eksperimentavau su įlipimu, bilietų pirkimu.

                        Dažniausiai šiuo metu į visus autobusus ir troleibusus yra įleidžiama bei išleidžiama per 2 duris. Solarių ir naujųjų Volvo autobusų priekinės nenaudojamos visai, Karosų taip pat. Škodų ir kitų autobusų priekinės naudojamos retokai.

                        Minimali vidutinė įlaipinimo ir išlaipinimo trukmė yra 5 sekundės. Nuo durų skaičiaus nepriklauso, nes tiek užgaištama kai įlipa ir išlipa apie 5 žmones net per vienas duris. Greičiau nelabai pavyksta net jei įlipa ir išlipa vos 1-2 žmonės. Kai kuriais atvejais užgaištama iki 3 sekundžių. Bet tik tuomet, kai keleiviai skuba ir vairuotojai skuba uždaryti duris bei pajudėti iš stotelės.

                        Tik išlipimas 5-10 keleivių užtunka 3-5 sek.
                        Tik įlipimas 5-10 keleivių užtrunka 5-7 sek.
                        Vidutiniškai 1-5 keleivių išlipimas ir 1-5 įlipimas užtrunka 5-8 sekundes.
                        Vidutiniškai 5-10 keleivių išlipimas ir 5-10 įlipimas užtrunka 12-17 sekundžių.
                        Beveik nepriklauso, ar 5 išlipa, o 10 įlipa, ar 10 išlipa, o 5 įlipa.
                        Vidutiniškai 10-15 keleivių išlipimas ir 10-15 įlipimas užtrunka 20-25 sekundes.
                        Vidutiniškai 15-20 keleivių išlipimas ir 15-20 įlipimas užtrunka 25-35 sekundes.
                        Jei virš 20 įlipa ir išlipa, tai 40-50 sek.


                        Kai įlipančių ir išlipančių skaičius skiriasi kelis kartus

                        Jei išlipa 10-15, o įlipa 5-7 žmonės, tai užtrunka 17-20 sek.
                        Jei išlipa 15-20, o įlipa apie 5-7, tai maždaug 20-25 sek.
                        Jei išlipa apie 20-25, o įlipa apie 5-7, tai užtrunka 25-30 sek.
                        Jei išlipa apie 5-7, o įlipa apie 10-15, tai užtrunka 18-22 sek.
                        Jei išlipa apie 5-7, o įlipa apie 15-20, tai užtrunka 25-30 sek.
                        Jei išlipa apie 5-7, o įlipa apie 20-25, tai užtrunka 30-35 sek.
                        Jei išlipa apie 1-5, o įlipa apie 10-15, tai užtrunka 13-17 sek.
                        Jei išlipa apie 1-5, o įlipa apie 15-20, tai užtrunka 22-25 sek.
                        Jei išlipa apie 10-15, o įlipa 1-5, tai užtrunka 13-17 sek.
                        Jei išlipa apie 15-20, o įlipa 1-5, tai užtrunka 20-23 sek.




                        Tokie laikai, kai nėra stabdančių. Bet kai rėplioja kokios bobulytė, tai vien dėl jos laikai pailgėja 1,5-2 kartus. Ir visai nesvarbu, ar įlipa, ar išlipa. Tačiau jei keleivių nedaug, iki 5-7, tai ilgiau 20 sek. net ir su bobulyte visas įšlapinimas-įlaipinimas neužtrunka, nes dalis keleiviai perbėga prie kitų durų.
                        Vežimėliai gan greitai iškeliami. Dvi mamos su vežimėliais važiavo viename autobuse. Abiejų išlipimas per vienas duris užtruko 5 sekundes. Tiesa, joms padėjo keleiviai. Įlaipinimas užtruktų ilgiau.

                        Eksperimentai su įlipimu pro priekines duris ir bilieto pasižymėjimu. Aš užtrukau 3-4 sekundes. Įlipimas pro priekines duris, bilieto pirkimas mokant be grąžos ir jo pažymėjimas – 10-12 sekundžių. Tas pat, bet jei vairuotojas duoda grąža autobusui ar troleibusui stovint – 30-40 sekundžių. Visais atvejai bandžiau po 4 kartus. Žymint bilietą Škodose, praktiškai niekas praeiti lygiagrečiai negali. Perkant tuo labiau užstojamas praėjimas.

                        Aš užtrukau ganėtinai trumpai. Seni žmonės krapštysis ilgiau. Vien tik bilieto pasižymėjimas (o pensininkai dažniausiai žymi vienkartinius bilietus) užtruks ilgai. Stebėjau, kiek pensininkas ar vyresni užtruko pasižymėti bilietą komposteriu – apie 5 sekundes. Tai čia vien tik procesas - bilieto įdėjimas, paspaudimas, išėmimas. Kartu su įlipimu pro priekines duris užtruks ilgiau.
                        Vidutiniškai iš 5-8 keleivių vienas visada žymi bilietą.

                        Įvertinus visa tai, drįstu teigti, kad įlaipinant pro priekines duris, laikai pailgės 2-3kartus. Du kartai vien tik dėl vienų durų, vietoj dviejų. Dargi per priekines duris praktiškai bus galima įlipti tik eilute po vieną, nes dalies autobusų priekinės durys siauresnės, dalies transporto priemonių vairuotojų kabina trukdys, dalies tiesiog praėjimas toliau į saloną siauras.
                        Vien tik 5 kelevių įleidimas pro priekines duris užtruks minimum 15-20 sekundžių vietoja dabar 5 sek. 10 keleivių - minimum 30-40 sek. vietoj dabar 5-7 sek. 15 keleivių įlipinės apie minutę. O jei dar kokia bobulytė, jei dar kam talonėlis žymint nukris, jei kas dar bilietą pirks, įsibrovęs į troleibusą ar autobusą pirmas...

                        Net ir dabar, vasara, kai keleivių gerokai mažiau (gal dar kiek ir dėl pastarųjų dienų kaitros), tokia tvarka piko metu pailgins stovėjimą stotelėje laiką geriausiu atveju 2 kartus. Rugsėjį šita naujoji tvarka turėtų žlugti, nes autobusai ir troleibusai stovės piko metu stovės po minutę ir daugiau stotelėse.
                        Paskutinis taisė Al1; 2010.07.14, 00:20.

                        Comment


                          Al1, dėkui už atliktą tyrimą Ko gero, tai dar vienas argumentas prieš totalų naujos tvarkos įvedimą. Jei stovėjimo laikas vienoje stotelėje padvigubės, tai visos kelionės laikas tikrai kaip reikiant padidės. Savaitraštyje rusų kalba "Litovskij Kurjerj" skaičiau straipsnį, kuriame parašyta, jog
                          Vilniaus miesto savivaldybė žada, jog vieno pagrindinio maršruto laikas, skirtas nuvažiuoti nuo vienos galinės stotelės iki kitos, pailgės tik ne daugiau kaip 20 min.
                          Geras čia 'tik" ! Jei kelionė iš namų į darbą pailgėja 20 min., čia jau rimtas pailgėjimas. Ir tikrai per didelė kaina už kelis naujos tvarkos pliusus. Juolab, kad pagal 15min.lt straipsnį, įlaipinimas ir išlaipinimas vyks ne vienu metu
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.14, 13:46.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Jau rytoj pamatysime, kaip bus iš tikrųjų vykdoma naujoji įlaipinimo tvarka.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Vilniečiai rengia išbandymą naujai keleivių laipinimo į viešąjį transportą tvarkai


                              http://www.diena.lt/naujienos/miesta...tvarkai-288480

                              P.S. kas rytoj rengiasi eiti stebėti naujos tvarkos pvz: prie Žaliojo tilto ar Stoties?
                              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.14, 17:44.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Pamatysim... O šiandien, kas norit, galit dabar pasigrožėti troleibusų ir autobusų girlianda užpiltoje T. Narbuto g. (tarp stotelių Žvėrynas ir Panorama)
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Šiek tiek humoro

                                  Į viešąjį transportą tik pro priekines duris

                                  http://www.karikatura.lt/lt/i-viesaj...iekines-duris/
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.14, 18:02.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Šiandien dar mačiau kelias neparuoštas Škodas - su neperdarytomis kabinomis ir be komposterių priekyje. Galbūt nuo rytojaus jas pakeis kiti, perdaryti įlaipinimui pro priekines duris, troleibusai. Škodos paruoštos gerai - komposteriai visose vienoje vietoje, kabinos sumažintos. Su Solariais prasčiau - vienuose komposteriai prie e-bilieto terminalo, kitose ant turėklo prie priekinės sėdynės durų pusėje. Be to nei vianame Solaryje nenuimtas turniketas. Visų troleibusų durys pažymėtos atitinkamais lipdukais.

                                    Su autobusais situacija gerokai prastensė. Tik gal kokie 10-15 procentų autobusų durų su lipdukais. Ant kai kurių autobusų priekinių durų vis dar seni lipdukai, draudžiantys įlipimą. Komposerių montavimo vietos visiškai chaotiškos - vienų prie kabinos sienos, kitų - prie e-bilieto terminalo, trečių - ant turėklo prie priekinių durų, ketvirti visiškai be komposterių prie kabinų. Be to ir komposteriai naudojami dviejų tipų - seni, ir nauji, kuriuos reikia visu korpusu palenkti, kad bilietas būtų pažymėtas.
                                    Perdarytos tik Karosų kabinos. Volvo autobusuose nenuimti turniketai. Kabinų juose perdaryti nereikia. Visų kitų autobusų, kuriuose yra atskirtos kabinos, pastarosios nėra sumažintos. Taip kad teks įlipinėti pro 1/2 priekinių durų.

                                    Comment


                                      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                      Kai jau veiks naujoji įlaipinimo tvarka. Nufilmuokite arba nufotografuokite arba kaip nors kitaip ją užfiksuokite.
                                      tai pats ta ir padaryk!

                                      Comment


                                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                        tai pats ta ir padaryk!
                                        Nesipeškit, vaikai Nors iš tiesų tai taip - būtų gerai, kad žmonės ne ragintų kitus padaryti, o patys imtųsi iniciatyvos
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Na ką gi, nauja era Vilniaus miesto viešajame transporte prasidėjo Nuo šiandien įlipti galima tik pro priekines duris. Pažiūrėjęs situaciją kai kuriose Vilniaus stotelėse bei įsiklausęs į keleivių nuomonę, vieningai pasakyti, ar eksperimentas pavyko, ar ne, negaliu. Kai kuriose stotelėse susidarė milžiniškos eilės, vyravo chaosas, kai kuriose viskas vyko tvarkingai. Kai kurie keleiviai atvirai keiksnojo Vilniaus valdžia, kai kurie santūriai tylėjo, žinodami, kad jau nieko nepakeisi arba palaikydami naują tvarką. Visgi mano kelionė į darbą 26 autobusu vyko bemaž 12-13 min. ilgiau. Centrinėse stotelėse daug žurnalistų, filmuojančių naująją tvarką bei apklausiančių žmones- tai irgi lėtina procesą. Didesnė dalis vairuotojų pirmiausia atidaro priekines duris įlipimui, o tik suleidę visus- išlipimui. Keleivių, besibraunančių per jėgą neteko matyti. Kontrolierių- taip pat, bet iš anksto užjaučių tiems, kas pateko į "dvigubos" kontrolės pančius.

                                          Spaudoje irgi visokių nuomonių.
                                          Na, žodžiu, žiūrėsim kaip bus toliau. Visgi iš pirmo įspūdžio asmeniškai man kol kas nei šilta nei šalta, tačiau nuo rugsėjo tvarka turėtų žlugti. Nes vėluojančio transporto tikrai nemažai.

                                          http://www.diena.lt/naujienos/miesta...a-10-00-288590 čia galima pažiūrėti, kaip Žaliajame tilte vyksta laipinimas pro priekines duris. Tikrai ilgai. Ir tai- į nelabai apkrautą 46 maršrutą. Kas bus troleibusuose ?
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X