Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai, kad ant Karosa priekinių durų yra prisijukti, privirinti lauko ir vidaus veidrožiai.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      todel kad ziema salta. O kai pripranta vasara lipti,tada ir ziema raunasi pro priekines.
      Laipinant pro priekines duris vairuotojai kai kuriose stotelėse net kelias minutes laikys atidarytas priekines duris...

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Yra didelis skirtumas tarp Kijeve įvedamos naujovės bei įlipimo per priekines duris. Drįsčiau teigti, jog Kijevo tvarka pasiteisintų ir Vilniuje... Nors pavyzdžiui, nežinau, kur ten tuose Bogdanuose ukrainiečiai turniketus montuos. Dogdanų dar nemažai Kijevo gatvėse... Lvove bei Donecke- irgi
        Vilniuje nepasiteisintų. Nes daug autobusų yra dviduriai, ir dvigubi autobusai, išskyrus "Karosas", yra triduriai. Dviduriam autobusui turniketas nereikalingas, nes ir vairuotojas gali susitvarkyti su tikrinimo funkcija. Dvigubame autobuse skirti dvejas duris iš trijų turniketams (kurie sukasi į vieną pusę ir išlipti pro tokais duris neįmanoma), o išlaipinti tik pro vienas vidurines duris irgi žiauriai nepatogu.
        Kijeve visi dvigubi autobusai yra 4 durų. Išskyrus senus tridurius "Volvo" B10M55. Koks jų skaičius - nežinau, bet, matyt, nedidelis ir juos galbūt nurašys bei pakeis kitais. Visi kiti autobusai - triduriai. Mažiesiems "Bogdanams" gal įmontuos vieną turniketą prie priekinių durų. Arba jų atsisakys. Dėl mažųjų "Bogdanų" skaičiaus Kijevo autobusų parkuose nieko nežinau. Dalis jų, lakstančių gatvėse, tikriausiai yra privatūs ir dirba kaip maršrutiniai taksi. Tai jų ši reforma nepalies.

        Comment


          na gana jau, palaipiosit per priekines duris, ko cia isterikuojat...galima pagalvot kad tai pagrindine problema jusu gyvenimuose. Busite civilizuotesni, galu gale nebus bomzu, daug keliaves esu, bet tokuios smarves viesajame transporte neregejau, daugelis musu kritikuoja Rusija, bet net ten tokiu aromatu neuzuodziama. vien del sito palaikau jusu savivaldybes sprendima, aisku bus sunku priprasti, bet vel gi cia ne pasaulio pabaiga...
          Paskutinis taisė OneMillion; 2010.06.27, 19:07.

          Comment


            Aš nesuprantu, kodėl tokia problema keliama. AIšku, Klaipėdoje mažesni srautai (ir tai ne visada), bet viskas puikiai veikia ir matosi, kad žmonės jau "išdresiruoti", visi visur spėja, praktiškai nėra prasmirdusių valkatų, zuikių ir pan. Tik teigiami dalykai
            N N N

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Šaip tai vietos ten yra. Už sėdynės, šalia sėdynės. Man iš viso anksčiau buvo keista, kodėl Vilniuje leido vairuotojams okupuoti visą "Karosų" priekį ir priekines duris. Kodėl "Solariuose" nenaudojamos keleivių išleidimui priekinės durys? Kodėl didžiojoje dalyje naujųjų autobusų "Volvo" taip pat priekinės durys visiškai nenaudojamos? Ikarusų laikais to nebuvo. Kaip nebuvo ir pradėjus eksploatuoti padėvėtus vakarietiškus autobusus.
              Tokia jau Karosu konstrukcija... visa prieki uzimdavo vairuotoju kabina. Be vairuotojo, ten daznai pamatau ivairius pakeleivius- vairuotojo pazistamus. Dabar, pertvarkius Karosas techniskai, vairuotojui teks atsisakyti
              pazistamu-pakeleiviu, nukentes jo saugumas, uztat priekines duris bus galima naudoti. Aisku, butu geriau, jei Karosos butu pertvarkytos neivedant naujos tvarkos
              Beje, nezinau kodel, bet jau senokai dvigubose Karosose nenudojamos galines duris. Kodel?
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.27, 19:53.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Tokia jau Karosu konstrukcija... visa prieki uzimdavo vairuotoju kabina. Be vairuotojo, ten daznai pamatau ivairius pakeleivius- vairuotojo pazistamus. Dabar, pertvarkius Karosas techniskai, vairuotojui teks atsisakyti
                pazistamu-pakeleiviu, nukentes jo saugumas, uztat priekines duris bus galima naudoti. Aisku, butu geriau, jei Karosos butu pertvarkytos neivedant naujos tvarkos
                Beje, nezinau kodel, bet jau senokai dvigubose Karosose nenudojamos galines duris. Kodel?
                per trumpos stoteles,autobusas sustoja truputi islinkes ir veidrodziuose galiniu duru nesimato. Tik del jusu saugumo ju ir neatidarineja.

                Comment


                  Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                  na gana jau, palaipiosit per priekines duris, ko cia isterikuojat...galima pagalvot kad tai pagrindine problema jusu gyvenimuose. Busite civilizuotesni, galu gale nebus bomzu, daug keliaves esu, bet tokuios smarves viesajame transporte neregejau, daugelis musu kritikuoja Rusija, bet net ten tokiu aromatu neuzuodziama. vien del sito palaikau jusu savivaldybes sprendima, aisku bus sunku priprasti, bet vel gi cia ne pasaulio pabaiga...
                  Parašė LBP Rodyti pranešimą
                  Aš nesuprantu, kodėl tokia problema keliama. AIšku, Klaipėdoje mažesni srautai (ir tai ne visada), bet viskas puikiai veikia ir matosi, kad žmonės jau "išdresiruoti", visi visur spėja, praktiškai nėra prasmirdusių valkatų, zuikių ir pan. Tik teigiami dalykai
                  Jokio privalumo. Transportas dar lėtesnis bus. O bomžai - anokia čia problema. Jie ir prekybos centruose apsipirkinėja. Ir neišveja. Žinoma, į didžiuosius neina, nes iš ten tikrai juos išveja. Bet į mažas Maximas, Ikiukus, Norfas, Cento jie vaikšto. Matau juos dažnai, dvokiančius. Jų neveja. Žinoma, sakysit, kad PC jis yra pirkėjas, moka pinigus, o VT naudojasi už dyką. Koks skirtumas? Dvokia jis parduotuvėje taip pat kaip ir troleibuse. Padorios išvaizdos zuikių žymiai daugiau nei bomžų važinėja...
                  Kontrolė dirba nepakankamai. Kažkodėl Rygoje nekalbama apie įlaipinimą pro priekines duris. Taline taip pat. Lenkijoje irgi toklių nesąmonių nėra.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Jokio privalumo. Transportas dar lėtesnis bus. O bomžai - anokia čia problema. Jie ir prekybos centruose apsipirkinėja. Ir neišveja. Žinoma, į didžiuosius neina, nes iš ten tikrai juos išveja. Bet į mažas Maximas, Ikiukus, Norfas, Cento jie vaikšto. Matau juos dažnai, dvokiančius. Jų neveja. Žinoma, sakysit, kad PC jis yra pirkėjas, moka pinigus, o VT naudojasi už dyką. Koks skirtumas? Dvokia jis parduotuvėje taip pat kaip ir troleibuse. Padorios išvaizdos zuikių žymiai daugiau nei bomžų važinėja...
                    Kontrolė dirba nepakankamai. Kažkodėl Rygoje nekalbama apie įlaipinimą pro priekines duris. Taline taip pat. Lenkijoje irgi toklių nesąmonių nėra.
                    del to,kad mes kaip ir musu kaimynes vis dar neatsikrateme postsovietines respublikos ivaizdzio...
                    bet Vokietijoje yra ir labai sveikintinas dalykas, bent kaune asocialiu maziau, prekybcentry ju taip ryskiai nesijaucia ir nesimato kaip ir transporte, o vat wilno ypac stoties rajone, 2.5.7 troleibusuose jie veisiasi, atvaziuoja koks svecias, lipa i troleibusa ir toks vaizdelis su kvapeliu...manau ir zuikiu bus maziau, vosokiu atsigavusiu piemenu taip pat, na nuo 15 liepos matysime visus + ir -
                    Paskutinis taisė OneMillion; 2010.06.27, 21:43.

                    Comment


                      Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                      del to,kad mes kaip ir musu kaimynes vis dar neatsikrateme postsovietines respublikos ivaizdzio...
                      bet Vokietijoje yra ir labai sveikintinas dalykas, bent kaune asocialiu maziau, prekybcentry ju taip ryskiai nesijaucia ir nesimato kaip ir transporte, o vat wilno ypac stoties rajone, 2.5.7 troleibusuose jie veisiasi, atvaziuoja koks svecias, lipa i troleibusa ir toks vaizdelis su kvapeliu...manau ir zuikiu bus maziau, vosokiu atsigavusiu piemenu taip pat, na nuo 15 liepos matysime visus + ir -
                      vairuotojams liepta tik ziureti ar turi bilieta ir ar pazymi. Niekas jiems nesuteike teises nei ka nors ismetineti,nei kabinetis prie keleiviu.jie gales tik pranesti kontrolei.

                      Comment


                        Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                        del to,kad mes kaip ir musu kaimynes vis dar neatsikrateme postsovietines respublikos ivaizdzio...
                        bet Vokietijoje yra ir labai sveikintinas dalykas, bent kaune asocialiu maziau, prekybcentry ju nesimato kaip ir transporte, o vat wilno ypac stoties rajone, 2.5.7 troleibusuose jie veisiasi, atvaziuoja koks svecias, lipa i troleibusa ir toks vaizdelis su kvapeliu...manau ir zuikiu bus maziau, vosokiu atsigavusiu piemenu taip pat, na nuo 15 liepos matysime visus + ir -
                        Bomžai niekur nedings. Prie stoties jie kaip valkiojosi, taip ir toliau valkiosis.
                        Prie ko čia postsovietizmas? Vakaruose tokia tvarka galioja, nes ten keleivų mažiau - dauguma naudojasi automobiliais, metro, gerai išvystyta tramvajų sistema, elektriniais miesto traukiniais... Autobusai ten atlieka nepagrindinio transporto funkciją. Ir tikrai nieko gero, kai reikia grūstis į autobusą pro vienas duris. Tai nedaro VT patrauklesniu. O toks požiūris - "nieko - įprasit" tik atbaido žmones nuo VT. Juo vadovaujamasi Lietuvoje jau 20 metų. Sumažino autobusų darbo trukmę - nieko įprasit, nėra ko vakarais šliaužioti mieste. Praretino grafikus - nieko, įprasit, palauksti ir 20 minučių, nieko tokio...
                        Įlaipinimo pro vienas duris VT buvo atsisakyta apie 1970-uosius metus. 1971- aisiais Vilniaus mieste važinėjo apie 210 autobusų ir apie 170-180 troleibusų.
                        Duomenys iš VAP knygos ir www.troleibusai.lt
                        Autobusai 1971 pervežė apie 100 mln. keleivių per metus. Tai kartu mieste ir rajone bei tarpmiestyje. Bendrai mieste autobusai ir troleibusai turėjo pervežti apie 200 mln. žmonių per metus. Dabar (2009 m.) pervežama beveik tiek pat. Tiesa, autobusų ir troleibusų maršrutuose daugiau apie trečdaliu.

                        Comment


                          Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                          na gana jau, palaipiosit per priekines duris, ko cia isterikuojat...galima pagalvot kad tai pagrindine problema jusu gyvenimuose. Busite civilizuotesni, galu gale nebus bomzu, daug keliaves esu, bet tokuios smarves viesajame transporte neregejau, daugelis musu kritikuoja Rusija, bet net ten tokiu aromatu neuzuodziama. vien del sito palaikau jusu savivaldybes sprendima, aisku bus sunku priprasti, bet vel gi cia ne pasaulio pabaiga...
                          Nelabai suprantu, prie ko cia civilizacija ir naujoji tvarka. Taip, daugelyje vakaru saliu laipinama tik pro priekines duris, bet ten ir transporto lygis visai kitoks, ir transporto apkrova visai kitokia.
                          Vokietijoje yra greitkeliai, kuriuose greitis neribojamas. Jie atitinka labai grieztus saugumo standartus. Lietuvoje tokius standartus atitinkanciu magistraliu nera. Tai ar galima dabartines bukles Lietuvos keliuose neriboti greiti ? Aisku, kad ne.
                          Kalbant apie laipinima pro priekines duris- situacija ta pati. Mes dar nesam pasiruose sioms naujoves- ir priezastis ne zmoniu kulturoje ir ne lietuviu konservatyviame poziuryje i naujoves- ne. Tiesiog Vilniuje yra visai kitokia keleiviu koncentracija nei Vakaruose- autobusai ten retai buna tokie perpildyti (traukiniai bei metro- gal ir buna) kaip Vilniuje. Vilniuje, ivedus nauja tvarka, neabejotinai letes vaziavimo greitis, autobusai ir troleibusai daug ilgiau stoves stoteleje... Keleiviai nuo sios naujoves daugiau pralaimes nei laimes. Ir jau tikrai nauja tvarka nera tokia super-puper gera ir be trukumu kaip ja bandoma apibudinti propagandinio pobudzio straipsnyje. Apie ilipima per priekines duris globaliai galima bus pagalvoti tik protingai pertvarkius marsrutu tinkla, labiau pritaikyti tvarkarascius keleiviu srautams, i pagrindinius marsrutus galbut reikes skirti papildomu transporto priemoniu, nuo maziau apkrautu nuimant. Deja, drasiems sprendimams musu klerkams truksta noro ir ryzto. Apie koki VT gerinima tada galima galvoti? Dabar gi nauja tvarka duotu daugiau naudos, nei trukumu tik savaitgaliais, o darbo dienomis- nebent po 20 val bei mazai apkrautuose marsrutuose.
                          Nesutiksiu su teiginiu, kad Vilniaus VT pilna bomzu. Taip, ju yra, bet tikrai autobuse nesklinda tokia jau ultra smarve ir tu smirdanciu asabu nera jau tiek ultradaug. Bet net ivedus nauja tvarka jie is transporto nepradings- suras galimybiu prasmukti. Al1 teisus- is Stoties rajono jie tikrai niekur nedings. Parduotuvese ju irgi pilna- bet juk Maximos vadovai dar nesugalvojo del to uostyti visus ieinancius.
                          Kovoti su bomzais ir zuikiais reikia, bet tan reikia ieskoti tinkamesniu siumetiniam Vilniui sprendimu- didinti kontrolieriu skaiciu, grieztinti kontrole marsrutuose i Vileika ir panasius atokius rajonus, bendradarbiauti su policija, dar didinti baudas uz vaziavima be bilieto ... Deja, musu valdininkai visuomet iesko pigiausiu ir lengviausiu problemos sprendimo budu. Nieko, jei ne vasara, tai rudeni jie supras, kad patys sau iskase duobe...

                          Eilini karta kartoju- as nesu pries ilipima per priekines duris, protingai vykdoma, si tvarka is tiesu duoda daug naudos VT keleiviams. Deja, Vilnius su savo vis karpomu VT jai dar nepribrendes, tad dabar ivesta ji daugiau ivesta ji daugiau atitolins VT nuo zmoniu nei priartins...
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                            del to,kad mes kaip ir musu kaimynes vis dar neatsikrateme postsovietines respublikos ivaizdzio...
                            bet Vokietijoje yra ir labai sveikintinas dalykas, bent kaune asocialiu maziau, prekybcentry ju taip ryskiai nesijaucia ir nesimato kaip ir transporte, o vat wilno ypac stoties rajone, 2.5.7 troleibusuose jie veisiasi, atvaziuoja koks svecias, lipa i troleibusa ir toks vaizdelis su kvapeliu...manau ir zuikiu bus maziau, vosokiu atsigavusiu piemenu taip pat, na nuo 15 liepos matysime visus + ir -
                            Kad bomžų mieste pilna- čia jau ne įlipimo tvarka kalta, o nebaudžiamumas. Kontrolieriams į benamius dažnai nusispjaut- su riksmu išpešia baudą iš moksleivio, nusipirkusio lengvatinį bilietą be pažymėjimo, bet pro asocialą ramiai praeina ir nieko nepasako. Kas įtikins, kad vairuotojas nesielgs panašiai? Gatvėse patruliuojantys policininkai, pamatę bomžus, irgi toli ne visada pakelia juos nuo vietos ir nuveda kur reikia. Nes žino, jog baudos iš tokio neišreikalausi. Gal geriau ne tik transporte, o apskritai visame mieste bomžams paskelbti kovą ? Nes smirda ne tik transporte, smirda ir stotelės, kiemai, požeminės perėjos, vietos po tiltais. Bet juk šiomis vietomis irgi žmonės naudojasi... Tai kodėl transporte juos norima saugoti nuo benamių, o gatvėje- ne ? Gal geriau bent jau pabandyti juos nuo miesto gatvių nušluoti. Visų aišku, išvyti nerealu, bet bent jau daugumą tai pavyks. Ir transporte jų sumažės savaime.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Šiandien apie 18 val., St. Balsiai mačiau Karosa garažinis numeris 207 atidarytas priekines durys tiek į keleivių salono pusę, o kitą pusę durų į veidrodžių pusę. Pajungė ir neatsidarančias priekinių durų puses, kai atsidaro abidvi pusės durų įlipimas gaunasi platus.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                Šiandien apie 18 val., St. Balsiai mačiau Karosa garažinis numeris 207 atidarytas priekines durys tiek į keleivių salono pusę, o kitą pusę durų į veidrodžių pusę. Pajungė ir neatsidarančias priekinių durų puses, kai atsidaro abidvi pusės durų įlipimas gaunasi platus.
                                Aš irgi mačiau tą autobusą. Tai vairuotojas važiavo su atidarytomis durimis, nes gal jam karšta salone. Beje, priekinės durys veidrodžių neužkliūva.
                                O tas praėjimas iš buvusios vairuotojo kameros (tos durelės kur yra kišenė bilietui pirkti, greičiausiai bus tiesiog nuimtos) visgi bus per siauras. Ir patekti į saloną kitaip nei po vieną nebus įmanoma.


                                P.S.
                                Siūlau sudalyvauti savo sukurtame balsavime apie naująją tvarką. Tiesiog noriu sužinoti tikrąją daugumos nuomonę dėl įlipimo per priekines duris.
                                http://www.e-apklausa.lt/apklausa/2969/ .
                                Dėkoju
                                P.S.S. O pavyzdžiui, facebook`o socialiniame tinkle į grupę, agituojančią prieš naująją tvarką, jau įsijungė beveik 500 žmonių.
                                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.28, 23:45.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Durys, kuriuos buvo tarp keleivių salono ir vairuotojo yra padaryta, kad užsidarytų arčiau vairuotojo. Jos turėtų išlikti.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Na štai

                                    A.Zuokas: Vilniaus viešasis transportas grįžta į sovietmetį

                                    Buvęs sostinės meras Artūras Zuokas kritikuoja dabartinės miesto valdžios sprendimą keleivius į viešąjį transportą laipinti tik pro priekines duris.

                                    A.Zuoko teigimu, tokia praktika neabejotinai nepasiteisins, o priimtas sprendimas viešojo transporto sistemą grąžina į sovietmetį.

                                    „Absurdas. Visame normaliame pasaulyje įlipama per galines autobuso ar troleibuso duris. Per priekines lipa tik žmonės su negalia arba mamos su vaikais. Tiktai sovietmečiu būdavo draudžiama įlipti pro kitas duris, nes taip būdavo patogiau vairuotojui arba kontrolieriui. Susidarydavo eilės. Tai negali turėti nieko bendro su visuomeninio transporto kokybės gerinimu. Miestas žengia žingsnį atgal į gūdų sovietmetį“, - kritikos negailėjo politikas.

                                    Pasak jo, užverdama įlipantiems keleiviams galines autobusų ir troleibusų duris, Vilniaus valdžia tikrai nepagerins viešojo transporto paslaugų kokybės, o ją greičiausiai tik pablogins.

                                    ..„Negalvojama apie patogumą keleiviams, klientams. Keista girdėti, kai rimti žmonės rimtais veidais kalba, kad tai pagerins visuomeninio transporto kokybę. Viskas pareina iš sovietmečio. Suprantama, kad klientas yra galimas priešas. Jeigu jūs atidarėte kino teatrą, į jį geriau neleisti žiūrovų, nes žiūrovai gali kažką sugadinti. Jeigu paleidote naują autobusą ar troleibusą, geriau, kad jame nebūtų keleivių, nes jie taip pat gali kažką sugadinti, išpurvinti. Čia sovietmečio ideologija“, - ironizavo A.Zuokas.

                                    Anot jo, viešojo transporto problemas spręsti galima kur kas geresniais būdais. O šis sprendimas tiesiog privers vilniečius grūstis eilėse prie vienintelių durų.

                                    Primename, kad vilniečiai tik pro priekines duris į autobusus ir troleibusus bus laipinami jau nuo liepos 15 dienos. Miesto valdžia teigia, kad nauja tvarka leis pažaboti „zuikius“, chuliganus bei viešajame transporte „gyvenančius“ benamius. Be to, tikimasi, kad dėl efektyvesnės keleivių kontrolės pavyks gauti apie 8 mln. litų papildomų pajamų. Naujovė startuoja liepos viduryje dėl to, kad vilniečiai iki rudens spėtų prisitaikyti prie permainų.
                                    http://www.diena.lt/naujienos/miesta...ietmeti-285504
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Ir aš mačiau tą Karosą nr.207, bet ji ne vienintelė. Tie veidrodžiai neturi niekaip trukdyti durų atidarymui. Vairuotojo kabinos durų niekas nenuiminės - jos bus naudojamos sumažintoje kabinoje.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Kaip sakė Mettal durys Karosose liks tarp vairuotojo ir keleivių, o kabinos jau sumažintos ir yra pritvirtinti bilietų žymekliai.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          2-ojo parko auutobusai jau beveik visi paruošti naujajai tvarkai . Tuo tarpu 1-ojo parko Škodų su "apdraskytom" kabinom dar neteko matyti.


                                          Turime dar vieną protestuojantį aukštesnės grandies pareigūną

                                          Troleibusų vairuotojai nenori, kad keleiviai būtų įlaipinami tik pro priekines duris

                                          http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33969395

                                          Na, ką aš galiu pasakyti. Bilieto perdavimo kitam keleiviui problema egzistuoja. Bet tokia galimybė savaime išnyks, kai galiausiai bus įvestas vienkartinis e-bilietas. O kol galioja dabartiniai talonai, žymimi krokodilais (štai akivaizdesnis mūsų atsilikimo nuo Vakarų pavyzdys, o ne laipinimo tvarka), tai galimybė perduoti atžymėtą bilietėlį kitam keleiviui neišnyks net galiojant įlipimo per priekines duris tvarkai- kas trukdo tai padaryti tiesiog stotelėje ? Tik elektroninis bilietas padės galą šiai nuostolingai praktikai. Bet e-sistemos integravimo, naudingo tiek miestiečiams, tiek valdžiai, procesas, kažkodėl tai vis dar vilkinamas, o jam jau skirti nemaži pinigai. Gal geriau jau pabaigti šį pradėtą darbą? O apie kitas naujoves pagalvoti kiek vėliau.
                                          Kodėl gi e-bilieto procesas vis dar nepabaigtas (nors ES tam skyrė nemažą sumą), o įlipimą per priekines duris norima įvesti taip spontaniškai? Atpažįstu Vilniaus valdžią- ieškoma pigiausių problemos sprendimo būdų, ne visada galvojant apie pasekmes...
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X