Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
    Tai feiskontrolę gal įvest kad bomžai nevažinėtų? visi turi teisę naudotis VT
    Kokią dar feiskontrolę, gal tiesiog pradėti vykdyti keleivių vykdymo taisykles:
    11. Keleiviams draudžiama:
    (..)
    2. važiuoti neblaiviems (girtiems) ar apsvaigusiems nuo psichiką veikiančių medžiagų (narkotikų, vaistų, kitų svaigiųjų medžiagų), skleidžiantiems aitrų kvapą, apsirengusiems nešvariais drabužiais, tepti ir gadinti autobuso, troleibuso išorę ir vidų, dėti bagažą ir leisti ant sėdynių stovėti vaikams;
    Įlipimas pro priekines duris šitą problemą išspręstų savaime.

    Comment


      Bomžai būna negirti ir neapsvaigę. O įlipimas pro priekines duris ilgai užtruktų jei daug žmonių įlipa. Ir juk išlipti norinčių yra. Tai jiems laukti kol visi įlips o tada tik bus atidarytos galinės durys, ar kaip?

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Kokią dar feiskontrolę, gal tiesiog pradėti vykdyti keleivių vykdymo taisykles:

        Įlipimas pro priekines duris šitą problemą išspręstų savaime.


        Na ir kas,kad draudziama vaziuoti neblaiviems?? Bet uz tai juk nera baudziama niekaip. Ir kokiu priemoniu gali imtis vairuotojas,jei i autobusa nori ilipti girtas? Naudoti fizine jega??? Jiems juk mazins dabar atlyginimus. Jis gali tik kviesti policija,o policija i toki kvietima vaziuos 3 val ir galu gale is viso neatvaziuos:-0))

        Comment


          Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
          Bomžai būna negirti ir neapsvaigę.
          Ir bilietėlius visada pasižymi, ar ne?

          Nachališkai veržtis pro vairuotoją - tai viena. O visai kas kita - dabartinė sistema, kai tiesiog įlipi ir sėdi sau, o jau vairuotojo/kontrolės/keleivių rūpestis tave išprašyti (ir įrodyti, kad tu kažką pažeidei ir turėtum nevažiuoti).

          O įlipimas pro priekines duris ilgai užtruktų jei daug žmonių įlipa. Ir juk išlipti norinčių yra. Tai jiems laukti kol visi įlips o tada tik bus atidarytos galinės durys, ar kaip?
          Visos šitos "problemos" jau išspręstos kituose miestuose, kur įlaipinimas vyksta pro priekines duris.

          Comment


            Parašė lietus Rodyti pranešimą
            Ne pasikeitimas problema, o tai, kad tie pasikeitimai pusėtini, nors yra praktika ir yra iš ko pasimokyti. Tu paskaičiuok koks procentas iš įlipusiųjų žymi vienkartinį bilietą ? Visi jie po tokio e-bilieto turės tą bilietą nusipirkti iš vairuotojo, nes aš garantuotas, kad niekas iš jų papildomai už plastikinę kortelę 5 Lt. nemokės. Be to, kadangi nebus alternatyvos tai išnyks toiks dalykas, kaip, kad "bilietus iš vairuotojo pirkite be grąžos", taigi bilietų pardavimas užlaikys sustojime 2-3 kartus ilgiau negu dabar, o mūsų transportas ir taip nėra jau toks greitas. Beje, o kas tas pastikines korteles pardavinės, kad jau jų nereikės iki prekybos vietų išvežioti ?
            Plastikines korteles reikės vežti į prekybos vietas. Bet tu logiškai mąstyk, žmogau! Kur reikia vežioti kasdien po šimtus bilietėlių, o kur pakanka per mėnesį po šimtus plastikinių kortelių. Juk kortelės kasdien taip masiškai neperkamos, kaip bilietėliai. O dar bilietėlių naikinimas, kai keičiami tarifai kiek laiko užima! Reikia kiekvieno bilieto serijos numerį suvesti ir viską suskaičiuoti.

            Manau baiminiesi visai be reikalo. Dauguma dabar vienkartiniais bilietais naudojasi dėl to, kad neapsimoka pirkti terminuotą. Dauguma šių žmonių VT naudojasi dažnai. Tiesiog nuo šiol jie naudosis kuria nors nauja e. bilieto rūšimi, pvz. vienkartiniai bilietais. Kortelę papildžius norima suma, įlipus į transportą, nuskaitoma nuo kortelės vienkartinio bilieto kaina. Tai lygiai tas pats, kas ir naudotis vienkartiniais popieriniais bilietais, tik nėra jokio popieriaus, o ir pažymėti bus greičiau (nereikės kišto kortelės, bet tik priliesti). Neabejoju, kad kortelės įsigijimo kaina atsipirks greitai, nes iš vairuotojo pirkti šiek tiek brangesnius vienkartinius bilietus bus brangiau, negu naudotis e. bilietu.

            Dabar tu tiesiog neįsigilinai į situaciją ir jau iškart baiminiesi dėl to, KAS BUS. Nieko blogo nebus, viskas bus gerai
            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Is kur tu istraukei,kad bilietu transportavimas i spaudos kioskus tai labai dideles islaidos???? o ir atspausdinti ji aisku irgi kainuoja centus.
            Aš žinau, o tu nežinai. Iš ten ir ištraukiau - akis turiu, skaičius matau.
            Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
            Tai feiskontrolę gal įvest kad bomžai nevažinėtų? visi turi teisę naudotis VT
            Netvarkingai atrodantys ir nemalonų kvapą skleidžiantys naudotis VT neturi teisės, nes tai sukuria diskomfortą likusiai daliai mokių keleivių, taip pat didina riziką, kad minėtas netvarkingas keleivis suteps transporto priemonės salone esantį inventorių (sėdynes) ir taip padarys nenumatytų nuostolių. Toks draudimas vežti netvarkingus asmenis galioja daugumoje pasaulio VT taisyklėse. Mane šokiruoja toks tavo
            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Na ir kas,kad draudziama vaziuoti neblaiviems?? Bet uz tai juk nera baudziama niekaip. Ir kokiu priemoniu gali imtis vairuotojas,jei i autobusa nori ilipti girtas? Naudoti fizine jega??? Jiems juk mazins dabar atlyginimus. Jis gali tik kviesti policija,o policija i toki kvietima vaziuos 3 val ir galu gale is viso neatvaziuos:-0))
            Neblaivius VT vairuotojas vežti gali, negali tik skleidžiančius itin nemalonų kvapą, besikabinėjančius prie kitų keleivių ar dar lipant į transportą iš išvaizdos atrodančius į per daug apsvaigusius, kad sugebėtų transporte saugiai laikytis ir ramiai, netrukdydami kitiems, važiuoti. Bent jau Kaune tai vairuotojas tokiu atveju turi teisę kviesti saugos tarnybą ir tęsti kelionę, saugos tarnyba privalo atvykti per 7 min. Vairuotojas gali būti baudžiamas, jei tokioje situacijoje nekvietė apsaugos. Vairuotojas neprivalo eiti iš kabinos, kad rūpintųsi tuo, kuo turi rūpintis apsauga. Kaip Vilniuje - nežinau. Klaipėdoje taip pat samdoma apsauga.nesuvokimas.
            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            Visos šitos "problemos" jau išspręstos kituose miestuose, kur įlaipinimas vyksta pro priekines duris.
            Esu linkęs abejoti, ar Vilniuje ir Kaune pavyktų įgyvendinti įlipimą pro priekines duris. Čia VT naudojasi dar labai daug žmonių. Norint išlaikyti esamą greitį, reikėtų daugiau transporto, daugiau vairuotojų, o tai yra didesnės išlaidos, didesnės kompensacijos iš savivaldybės biudžeto. Vilniaus savivaldybės biudžete ir taip jau didžiulė kiaurymė. Pati idėja man patinka, tik va, tokioje situacijoje dar jos įgyvendinimas pernelyg komplikuotas. Gal po 10 metų pavyks, nes VT naudosis tikrai mažiau žmonių, juk kylant ekonomikai, mažėja VT keleivių. Tai natūralus procesas.
            Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.11, 11:48.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Ir bilietėlius visada pasižymi, ar ne?

              Nachališkai veržtis pro vairuotoją - tai viena. O visai kas kita - dabartinė sistema, kai tiesiog įlipi ir sėdi sau, o jau vairuotojo/kontrolės/keleivių rūpestis tave išprašyti (ir įrodyti, kad tu kažką pažeidei ir turėtum nevažiuoti).


              Visos šitos "problemos" jau išspręstos kituose miestuose, kur įlaipinimas vyksta pro priekines duris.

              Vairuotojas sedi kabinoje. ka reiskia nachaliskai verztis pro ji? tai ka jis kiekviena karta turi islipineti ir aiskintis su girtuokliais?

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Neblaivius VT vairuotojas vežti gali, negali tik skleidžiančius itin nemalonų kvapą, besikabinėjančius prie kitų keleivių ar dar lipant į transportą iš išvaizdos atrodančius į per daug apsvaigusius, kad sugebėtų transporte saugiai laikytis ir ramiai, netrukdydami kitiems, važiuoti. Bent jau Kaune tai vairuotojas tokiu atveju turi teisę kviesti saugos tarnybą ir tęsti kelionę, saugos tarnyba privalo atvykti per 7 min. Vairuotojas gali būti baudžiamas, jei tokioje situacijoje nekvietė apsaugos. Vairuotojas neprivalo eiti iš kabinos, kad rūpintųsi tuo, kuo turi rūpintis apsauga.

                Vilniuje yra tokiu specifiniu marsrutu ( einanciu pro kalvariju,hales turgu, gel. stoti, cigonu tabora , nakvynes namus ir vakarais tie visi 'lenku '' rajonai ) ,kad ten gali tekti kviesti apsauga kiekviena reisa bent po pora kartu. Vaziavimas ir laikymasis grafiko pasidarys visiskai neimanomas.
                O stai tau konkretus pazistamo pavyzdys. Prispausta girta keleive durimis,kiles triuksmas ir kviesta policija. zinai kiek laiko visa tai uzeme? 3 val + nutraukti visi like reisai. Na tai kur tu cia matai iseiti kviesti apsaugos tarnyba?

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Esu linkęs abejoti, ar Vilniuje ir Kaune pavyktų įgyvendinti įlipimą pro priekines duris.
                  Visokių sistemų būna. Viena matytų - didelis užrašas ant autobuso šono skelbė "po 20 val. pro vairuotojo duris".
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Esu linkęs abejoti, ar Vilniuje ir Kaune pavyktų įgyvendinti įlipimą pro priekines duris. Čia VT naudojasi dar labai daug žmonių.
                    Sutinku. Kai kuriuose maršrutuose Vilniuje keleiviai nuolat važiuoja suspausti kaip silkės skardinėje. Apie įlipimą vien pro priekines duris esant dabartinei padėčiai negali būti nė kalbos.

                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Pati idėja man patinka, tik va, tokioje situacijoje dar jos įgyvendinimas pernelyg komplikuotas. Gal po 10 metų pavyks, nes VT naudosis tikrai mažiau žmonių, juk kylant ekonomikai, mažėja VT keleivių. Tai natūralus procesas.
                    Nesu tikras dėl to VT keleivių mažėjimo, kurį bandai pateikti kaip taisyklę. Jeigu VT būtų greitas ir patogus, jis galėtų sėkmingai konkuruoti su privačiais automobiliais, taip pat ir turtingoje visuomenėje. Gyventi dideliame mieste ir važinėtis savo automobiliu nėra labai patogu. Lietuvoje gal kiek kita problema - automobilis, net jeigu tikra griuvena, pas mus vis dar yra svarbus statuso simbolis. Todėl visi kiemai užgrūsti automobiliais, kurie daugeliu atveju yra objektyviai nereikalingi. Kita vertus, jų vairuotojai žino, arba mano žiną, apie didžiąsias VT blogybes - per didelį keleivių ir per mažą reisų skaičių, mažą greitį, bomžus. Tikiuosi, kad ilgainiui šios problemos bus sprendžiamos.

                    Comment


                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                      Pagrįsk šį savo teiginį.

                      Beje, šis teiginys labai populiarus. naudojamas kaip pasiteisinimas dėl prasto valdymo ir iš to sekančių nuostolių.
                      Vakarų šalyse, į kurias mes vis bandome lygiuotis, VT neneša pelno. Tai sakydamas nebandau dangstyti prasto valdymo. Privati įmonė žiūri tik savo interesų, siekia minimaliomis sąnaudomis išpešti kuo daugiau naudos. Pati valstybė (čia valstybė=maža išrinktųjų saujelė) mato, kad atidavus VT į privačias rankas, jie negalės pinigais švaistytis, o turės juos naudoti pagal tikslą. Jiems tai pajamų praradimas. Netvarka, dėl kurios kalti mes visi, net ir jei tiesiogiai prie to neprisidedam.
                      Lyginant su sovietinėm pardavėjom, dabartiniai prekybos centrų darbuotojai - tiesiog mandagumo ir paslaugumo įsikūnijimas, skirtiasi lyg diena nuo nakties.
                      Ir vėl grįžtam prie sovietų... Tiems, kas dar nežino, tos pardavėjos yra tos pačios, kurios dirba dabar. Tas pats taikytina ir "sovietiniams komiblokams, rajonams ir t.t." - visa tai sukurta mūsų pačių.

                      Absurdas. O kur dirba VT kontrolieriai, gal ne "Susisiekimo paslaugose"? O vairuotojai (kurie tūkstančiuose pasaulio miestų tikrina bilietukus keleivio įlipimo metu) irgi ne "vežėjo jurisdikcijoje"? o kodėl privatininkai neturi problemų su kontrole?
                      Todėl kad "privatininkas" tvarko savo turtą. O "valstybininkas" tvarko valstybės turtą.
                      Todėl, kad privatininkai turi konduktorius. Todėl pas juos nevažinėja jokie bomžai, narkomanai ir t.t. O tu pabandyk kokiam 1A, 53 pastatyti konduktorių. 53 iki pusės keleivių jis nespės prasibrauti, o 1A gaus į akį.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Todėl, kad privatininkai turi konduktorius. Todėl pas juos nevažinėja jokie bomžai, narkomanai ir t.t. O tu pabandyk kokiam 1A, 53 pastatyti konduktorių. 53 iki pusės keleivių jis nespės prasibrauti, o 1A gaus į akį.
                        Įdomu kaip dažnai konduktorės gaudavo į akį, kai Vilniuje visuose autobusuose buvo konduktorės, čia gal 5-7 metus atgal ?

                        Comment


                          Parašė lietus Rodyti pranešimą
                          Įdomu kaip dažnai konduktorės gaudavo į akį, kai Vilniuje visuose autobusuose buvo konduktorės, čia gal 5-7 metus atgal ?

                          Nei 5, nei 7, nei 10 metu atgal nebuvo vilniuje visuose autobusuose konduktoriai. Konduktoriai buvo gudziais sovietiniais laikais,gal kokiais 1970-1980 metais,kai dar niekas ir nebuvo girdejes apie bomzus ,valkatas ir narkomanus.

                          Comment


                            Man labai patinka bilietų automatai, kur gali pasirinkti bilietus pagal laiką, kaip Prahoje. Tai yra patogiausia.
                            Ir nereikia turėti iliuzijų dėl e-bilieto, žmonės nuo 50 m. niekada juo nesinaudos. O būtent jie sudaro beveik pusę srauto.

                            Comment


                              Parašė oranger Rodyti pranešimą
                              Man labai patinka bilietų automatai, kur gali pasirinkti bilietus pagal laiką, kaip Prahoje. Tai yra patogiausia.
                              Ir nereikia turėti iliuzijų dėl e-bilieto, žmonės nuo 50 m. niekada juo nesinaudos. O būtent jie sudaro beveik pusę srauto.
                              Dar kartą kartoju - būtent senyvo amžiaus žmonės pirmieji ir greičiausiai įsisavino informaciją apie e. bilietą ir juo pradėjo naudotis greičiausiai. Tai tik Jums atrodo, kad vyresnieji tokie kvaili... Deja, dirbantieji kvailesni, nes rečiau domisi.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Vilniaus elektroninio bilieto kortelės galios metais ilgiau

                                Pirmųjų elektroninių bilieto kortelių numatytasis galiojimo laikas pratęsiamas dar vieneriems metams – iki 2011 metų gegužės 1 dienos. Iki šios datos pratęsiamas visų kortelių galiojimo terminas, kuriose jis buvo numatytas iki 2010 metų gegužės 1 dienos.

                                Skaityti toliau >>>

                                Kaunastrans.lt - viešojo transporto entuziastai!
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Praeivi, tipo lenkai pavojingi žmonės? Manau nederėtų pavojingus rajonus vadinti lenkų rajonais. Beje, kaip tik turiu istoriją į temą. Vakar važiavau 4A ir ten įlipo girtas vyras. Pakeliui jis pradėjo kabinėtis prie kito, niekuo dėto vyro kuris važiavo su draugu. Kai tiedu išlipo prie nakvynės namų tas girtasis išlipo paskui ir pradėjo jį mušti. Nu taip ir susimušė prie pat autobuso. Man tai juokinga buvo bet kartu ir žiauru... Taigi blogai kai autobusu važiuoja apsvaigęs žmogus, bet tuo atvėju tai nebuvo galima nieko padaryti, nes kas nors dar galėjo gauti į akį

                                  Comment


                                    Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                                    Praeivi, tipo lenkai pavojingi žmonės? Manau nederėtų pavojingus rajonus vadinti lenkų rajonais. Beje, kaip tik turiu istoriją į temą. Vakar važiavau 4A ir ten įlipo girtas vyras. Pakeliui jis pradėjo kabinėtis prie kito, niekuo dėto vyro kuris važiavo su draugu. Kai tiedu išlipo prie nakvynės namų tas girtasis išlipo paskui ir pradėjo jį mušti. Nu taip ir susimušė prie pat autobuso. Man tai juokinga buvo bet kartu ir žiauru... Taigi blogai kai autobusu važiuoja apsvaigęs žmogus, bet tuo atvėju tai nebuvo galima nieko padaryti, nes kas nors dar galėjo gauti į akį
                                    Turi būti bendros taisyklės tokiais atvejais. Keleiviai iš karto praneša vairuotojui, tas sustabdo autobusą ir išlaipina pavojingą keleivį. Jei keleivis priešinasi, kviečiami pareigūnai. Kol vyraus atlaidumas, patys ir kentėsime nuo visokių atmatų.

                                    Comment


                                      Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                                      Praeivi, tipo lenkai pavojingi žmonės? Manau nederėtų pavojingus rajonus vadinti lenkų rajonais. Beje, kaip tik turiu istoriją į temą. Vakar važiavau 4A ir ten įlipo girtas vyras. Pakeliui jis pradėjo kabinėtis prie kito, niekuo dėto vyro kuris važiavo su draugu. Kai tiedu išlipo prie nakvynės namų tas girtasis išlipo paskui ir pradėjo jį mušti. Nu taip ir susimušė prie pat autobuso. Man tai juokinga buvo bet kartu ir žiauru... Taigi blogai kai autobusu važiuoja apsvaigęs žmogus, bet tuo atvėju tai nebuvo galima nieko padaryti, nes kas nors dar galėjo gauti į akį

                                      Nesureiksminciau tautybes,bet kazkaip jau taip susikloste,kad ten kur daugumoje kompaktiskai gyvena lenkai ir rusai,ten kaip taisykle tokie labiau darbininkiski rajonai (n.vilnia, naujininkai,stoties rajonas ir pan.) Ten daugiau buna girtuokliaujama ir daugiau visokiu nesusipratimu.
                                      Kiti rajonai labiau maisyti ir nepasakysi pagal tautybe kas ten dominuoja.

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Vairuotojas sedi kabinoje. ka reiskia nachaliskai verztis pro ji? tai ka jis kiekviena karta turi islipineti ir aiskintis su girtuokliais?
                                        Buvo kalbėta apie variantą, kai visi lipa pro priekines duris - taigi kiekvienas įlipdamas praeina pro vairuotoją: parodo jam bilietą, jo akivaizdoj pasižymi bilietą, nusiperka bilietą. Patekti be bilieto būtų tik viena galimybė - nachališkai veržtis.

                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Ir vėl grįžtam prie sovietų... Tiems, kas dar nežino, tos pardavėjos yra tos pačios, kurios dirba dabar. Tas pats taikytina ir "sovietiniams komiblokams, rajonams ir t.t." - visa tai sukurta mūsų pačių.
                                        Ką ir norėjau pasakyt šiuo pavyzdžiu - valstybinėj parduotuvėj jos chamavojo ir buvo didelės viršininkės. O privačioj parduotuvėj tos pačios pardavėjos - mandagios ir paslaugios. Kaip manai, kodėl?

                                        Todėl, kad privatininkai turi konduktorius. Todėl pas juos nevažinėja jokie bomžai, narkomanai ir t.t. O tu pabandyk kokiam 1A, 53 pastatyti konduktorių. 53 iki pusės keleivių jis nespės prasibrauti, o 1A gaus į akį.
                                        Panašiu į 53 maršrutu važinėja ir kažkoks "privatus" autobusas (neatsimenu numerio). Narkomanai į taborą taip pat važinėja ir mikriukais bei taksi. Ir nei vienu atveju tokios problemos nėra.

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          Nei 5, nei 7, nei 10 metu atgal nebuvo vilniuje visuose autobusuose konduktoriai. Konduktoriai buvo gudziais sovietiniais laikais,gal kokiais 1970-1980 metais,kai dar niekas ir nebuvo girdejes apie bomzus ,valkatas ir narkomanus.
                                          Buvo prieš gal 7 metus toks dalykas, nežinau ar absoliučiai visuose autobusuose, bet VAP buvo taip sugalvojęs, vėliau, gal po pusės metų panaikino, nes pagal oficialią versiją lygtais ekonomiškai pasirodė nenaudinga ir neatsipirko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X