Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
    92 (146) priklauso Perepečo firmai ir Vilniaus rajono rūpestis tai bet darbo dienom iš Europos parko paskutinis yra 17 val., o poilsio dienom tik 3 kartus per dieną. į abi puses. Iš miesto pusės paskutinis 18:30 val.
    Esu radęs viename forume tavo kurtą 92 maršruto tvarkaraštį.
    Tik nežinau ar galima čia nuorodas į svetimus forumus kelti, be to, ar tu ne prieš.
    Jei Perepečio firmos vadovai nori daugiau keleivių- jie nepatingės tvarkaraščius iškabinti
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Dar dėl to 37 pratęsimo iki Parko g.

      Autobusai juk nebūtinai turi kursuoti ilgieji. Per Vėlines galėtų specialų maršrutą paleist, tarkim 37A, kuris važiuotų tik iki kapinių. Ir jokių problemų su ilgaisiais autobusais nebūtų. Sutinku kad per Viršupio ir Mileišiškių gatves jam būtų sunku pravažiuot. O per tą vieta iškarto už kapinių manau nesudarytų didelių kliūčių autobusui pravažiuot. Aišku kelio rekonstrukcija nuo Rokantiškių iki Kalno gatvės tikrai nepakenktų, juolab dabar buv. sodų teritorijos konvertuojamas į paprastas gyv. teritorijas, kuriuose deja yra labai blogai išplėtota infrastruktūra. Žinoma žmonės suabejotų kas imtųsi rekonstrukcijos. Tačiau aš jums pateiksiu viena konkretų pvz. - tai kelio iki Dvarčionių rekonstrukcija. Platus šaligatvis buvo nutiestas per mišką iki pat Dvarčionių (!!!). Ir tai tikrai geras pvz. Beje pasibaigus krizei prie Rokantiškių g. ir Kalno g. sankirtos atsiras naujasis gyv. rajonas Naujasis Antakalnis. Kur bus netik privatūs gyv. namai, bei daugiabučiai su PC, mokykla ir net bažnyčia. (šaltinis: http://naujasisantakalnis.lt/ http://www.youtube.com/watch?v=VgB_7fnxbCk)
      Taigi maršrutas greit taptu perspektyvus.



      Beje Šilo gatvėje nėra didelės įkalnės. Todėl optimaliausia trasa būtų: Parko g. - Kalno g. - Rokantiškės - Šilo g. - Minties g. - Kalvarijų g. - Žaliasis tiltas (arba Konstitucijos pr.)
      Atstumas: 14 km



      67 maršrutas būtų visiškai panaikintas, 30 ir 50 maršrutų trasos būtų pakeistos. Taip, kad Minties g. važinėtų tik 37, taip būtų užtikrintas mažesnis intervalas, autobusai važiuotų dažnai.
      Visgi Žalgirio žiedas būtų problema. Todėl autobusas galėtų važiuoti iki Žaliojo tilto arba sukti į Konstitucijos pr. ir apsisukinėt Lvovo g. (žr. žemėlapį).
      Paskutinis taisė Maxas; 2010.02.06, 21:12.
      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Esu radęs viename forume tavo kurtą 92 maršruto tvarkaraštį.
        Tik nežinau ar galima čia nuorodas į svetimus forumus kelti, be to, ar tu ne prieš.
        Jei Perepečio firmos vadovai nori daugiau keleivių- jie nepatingės tvarkaraščius iškabinti
        Tikrai ne prieš. Gali laisvai imti ir skelbti. Ir žinau, kuriam forume radai.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
          Tikrai ne prieš. Gali laisvai imti ir skelbti. Ir žinau, kuriam forume radai.
          92 (146) ŽALGIRIO G. - BALSIAI - NAUJANERIAI - EUROPOS PARKAS - SKIRGIŠKĖS
          IŠVYKSTA IŠ ŽALGIRIO ST.
          D. D. 6.35
          8.15
          11.10
          15.15
          16.30
          18.30 paskutinis iš Žalgirio St., į Skirgiškes (18.30 val., tikrai važiuoja, ne vieną kartą pats važiavau).
          Š. S. 8.30
          10.45
          16.15
          IŠ SKIRGIŠKIŲ
          D.D. 6.00
          7.15
          9.00
          11.35
          17.00
          Š. S. 7.50
          9.15
          11.20
          17.00

          dėkoju
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            92 (146) ŽALGIRIO G. - BALSIAI - NAUJANERIAI - EUROPOS PARKAS - SKIRGIŠKĖS
            IŠVYKSTA IŠ ŽALGIRIO ST.
            D. D. 6.35
            8.15
            11.10
            15.15
            16.30
            18.30 paskutinis iš Žalgirio St., į Skirgiškes (18.30 val., tikrai važiuoja, ne vieną kartą pats važiavau).
            Š. S. 8.30
            10.45
            16.15
            IŠ SKIRGIŠKIŲ
            D.D. 6.00
            7.15
            9.00
            11.35
            17.00
            Š. S.
            9.15
            11.20
            17.00

            dėkoju
            dar yra temoje Hobis daugiau informacijos ten rašyta pernai pavasarį. 7:50 nėra nurodyto laiko.
            Paskutinis taisė Naujaneriai; 2010.02.06, 19:54.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Gal nereikia čia šitaip išaukštinti to vairuotojo darbo. Juk tai daugiausia mechaninis darbas - vairuoti ir pardavinėti bilietus.

              Tai labiausiai itempta profesija is visu,nes vairuotojas negali atsipalaiduoti nei sekundei. Vaziuojant 40 km/h greiciu ,tai bus 11m/s ,o mieste aplinkui tave sonuose 1m atstumu daugybe zmoniu norinciu gyventi ir nepatekti po 20 tonu sveriancios masinos 'presu'. O cia dar siulote jiems dirbti gido darba:-)))

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Tai labiausiai itempta profesija is visu,nes vairuotojas negali atsipalaiduoti nei sekundei. Vaziuojant 40 km/h greiciu ,tai bus 11m/s ,o mieste aplinkui tave sonuose 1m atstumu daugybe zmoniu norinciu gyventi ir nepatekti po 20 tonu sveriancios masinos 'presu'. O cia dar siulote jiems dirbti gido darba:-)))
                Ne aš siūlau, tai ir necituok mano komentaro.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Problema ta, kad ir lietuviškai Vilniuje ne visi vairuotojai šneka..



                  Sutikčiau su tavo nuomone, bet vis dėlto, VT naudojasi namažai užsieniečių, arvykstančių į Vilnių. Kartais jiems skubiai reikia sužinoti kokią nors svarbią informaciją, o juk gidų ir informatorių kiekvienam kampe nepastatysi. tuomet ir praverčia vairuotojų anglų kalbos mokėjimas
                  Problema ta, kad Lietuvoje dešimtis metų išgyvenę rusai ir lenkai taip ir nesugebėjo išmokti kalbėti lietuviškai. Tokių aš nepriimčiau, nes LR įstatymuose įteisinta vienintelė valstybinė kalba - lietuvių. Jei nenori jos išmokti, tai darbe, kur yra kontaktas su klientais, dirbti tokiems ne vieta. Miesto VT vairuotojas nėra gidas, užsienietis, prieš kelionę į Lietuvą turi pasirūpinti tuo ir pats susirasti reikiamą informaciją arba ją rasti turizmo informacijos centre. Vairuotojas nėra atsakingas už tai, kad kiekvienas keleivis būtų informuotas. Vairuotojas tik iš žmogiškųjų paskatų gali pagelbėti keleiviui, norinčiam gauti informaciją, tačiau neprivalo ir tokios prievolės vairuotojui geriau neužkrauti. Vairuotojams ir taip pakankamai daug prievolių prirašyta. Vis tiek ginčijuosi su tavimi, nes vairuotojas turi vairuoti, o į užsieniečio klausimus gali atsakyti tik malonia šypsena ir lietuvišku atsakymu: "Atleiskite, bet kalbėtis su vairuotoju draudžiama" (nebent perkant bilietus).
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                    Dar dėl to 37 pratęsimo iki Parko g.
                    Vis tiek sakau, kad bus labai nepatogus maršrutas. Geriausiai yra pratęsinėti, o ne iš pagrindų keisti maršrutus. O dar Olandų g. važiuos 1 maršrutu mažiau...
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                      Dar dėl to 37 pratęsimo iki Parko g.

                      Visgi Žalgirio žiedas būtų problema. Todėl autobusas galėtų važiuoti iki Žaliojo tilto arba sukti į Konstitucijos pr. ir apsisukinėt Lvovo g. (žr. žemėlapį).
                      Toks apsisukinėjimas Lvovo gatve nelabai manau geras ir berods Lvovo gatve išvažiuoti į Kalvarijų nelabai ir įmanoma, geriau tada jeigu užsukinėt į Konstitucijos pr. tai Lvovo gatve apvažiuoti aplinkui savivaldybės pastatą ir Europos PC, arba važiuoti iki žiedo prie Pedagoginio universiteto.

                      Comment


                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                        Toks apsisukinėjimas Lvovo gatve nelabai manau geras ir berods Lvovo gatve išvažiuoti į Kalvarijų nelabai ir įmanoma, geriau tada jeigu užsukinėt į Konstitucijos pr. tai Lvovo gatve apvažiuoti aplinkui savivaldybės pastatą ir Europos PC, arba važiuoti iki žiedo prie Pedagoginio universiteto.
                        Na ir toks variantas įmanomas, aplink "Europą". O posūkis ten yra iš Lvovo į Kalvarijų. Jei ir nebūtų galima būtų tik autobusams padaryti.
                        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Vis tiek sakau, kad bus labai nepatogus maršrutas. Geriausiai yra pratęsinėti, o ne iš pagrindų keisti maršrutus. O dar Olandų g. važiuos 1 maršrutu mažiau...
                          Ir kuo maršrutas būtų nepatogus? Dabar visi tik ir šneka apie optimizavimą. Reikia koordinaliai pertvarkyti visą esamą sistemą. Juk Olandų g. ir taip daug transporto važiuoja. Būtų tiesiog pertvarkyti kitų autobusų tvarkaraščiai. Maršrutas tiesesnis, greitesnis bei patogesnis, nedubliuoja nei vieno maršruto.

                          30 maršrutą tada irgi galima būtų panaikint. Iš Saulėtekio ar Antakalnio iki Pilaitės paprasčiau važiuot su 19 ir persėst į 47. Jie gi dažnai važiuoja.
                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                          Comment


                            Aš paklausiau nes tokie gandai sklido tipo kad kai kelią sutvarkys tada paleis iki sodų

                            Comment


                              Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                              Ir kuo maršrutas būtų nepatogus? Dabar visi tik ir šneka apie optimizavimą. Reikia koordinaliai pertvarkyti visą esamą sistemą. Juk Olandų g. ir taip daug transporto važiuoja. Būtų tiesiog pertvarkyti kitų autobusų tvarkaraščiai. Maršrutas tiesesnis, greitesnis bei patogesnis, nedubliuoja nei vieno maršruto.

                              30 maršrutą tada irgi galima būtų panaikint. Iš Saulėtekio ar Antakalnio iki Pilaitės paprasčiau važiuot su 19 ir persėst į 47. Jie gi dažnai važiuoja.
                              Nemanau, kad 37 maršrutą reikia taip keisti. Keleivių bus net mažiau nei dabar, nes Minties ir Šilo g. keleivių visai nebus, o Olandų g. jų bent jau yra.
                              Ilgės važiavimo į kapines ir sodus laikas.
                              Kodėl nedubliuos ? 115 mikroautobusui neliks arbo.

                              30 naikinti tikrai nereikia. Tuomet nebus nei Pilaitės, nei Antakalnio tiesioginio susisiekimo su Kalvarijų turgumi, ir apskritai, 30 naudojasi nemažai žmonių
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Nemanau, kad 37 maršrutą reikia taip keisti. Keleivių bus net mažiau nei dabar, nes Minties ir Šilo g. keleivių visai nebus, o Olandų g. jų bent jau yra.
                                Ilgės važiavimo į kapines ir sodus laikas.
                                Kodėl nedubliuos ? 115 mikroautobusui neliks arbo.

                                30 naikinti tikrai nereikia. Tuomet nebus nei Pilaitės, nei Antakalnio tiesioginio susisiekimo su Kalvarijų turgumi, ir apskritai, 30 naudojasi nemažai žmonių
                                Keleivių bus daugiau, nes Minties g. tai bus vienintelis patogus transportas į miestą, taip pat galima būtų įrengti stotelę Grybo g. sankryžoj prie Maximos, ten išviso nėra viešojo transporto, o gyventojų nemažai.

                                O važiavimo laikas tik sutrumpės, nes atstumas mažesnis.
                                Žinoma dalis keleivių iš 115 persės į 37, bet taip tik patogiau patiems keleiviams. Taigi jis visiškai nedubliuotų 115.
                                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                Comment


                                  Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                  Keleivių bus daugiau, nes Minties g. tai bus vienintelis patogus transportas į miestą, taip pat galima būtų įrengti stotelę Grybo g. sankryžoj prie Maximos, ten išviso nėra viešojo transporto, o gyventojų nemažai.

                                  O važiavimo laikas tik sutrumpės, nes atstumas mažesnis.
                                  Žinoma dalis keleivių iš 115 persės į 37, bet taip tik patogiau patiems keleiviams. Taigi jis visiškai nedubliuotų 115.
                                  Minties g. dauguma žmonių naudojasi Žirmūnų g. važiuojančiais troleibusais. Be to, ten yra 30 ir 50 autobusai. 30 važiuoja į Konstitucijos prospektą. Jo aš nenaikinčiau, dėl anksčiau išvardytų priežasčių.
                                  Grybo g. prie Maximos keleivių žymiai nepadaugės. Juk iš ten netoli iki Šilo st., o tavo siūlomas 37 juk nekursuos, kaip suprantu, į Stotį ar Pylimo g.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Minties g. dauguma žmonių naudojasi Žirmūnų g. važiuojančiais troleibusais. Be to, ten yra 30 ir 50 autobusai. 30 važiuoja į Konstitucijos prospektą. Jo aš nenaikinčiau, dėl anksčiau išvardytų priežasčių.
                                    Grybo g. prie Maximos keleivių žymiai nepadaugės. Juk iš ten netoli iki Šilo st., o tavo siūlomas 37 juk nekursuos, kaip suprantu, į Stotį ar Pylimo g.
                                    Jis būtų pirmiausiai skirtas Naujosios Vilnios gyventojams, Kalno g., bei Rokantiškių sodų. O visi kiti - tik tarpiniai sustojimai. Tikrai daug žmonių įliptų Šilo st, Kalvarijų turgus, Europos ar Žaliasis tiltas stotelėse.
                                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                    Comment


                                      Parašė HSV Rodyti pranešimą
                                      Tai ar Vilniuje sovietmečiu važinėjo Ikarus 260 arba 280 raudonai balti? Pamenu, kad buvo keli Ikarusai, kurie buvo kitaip nudažyti nei geltoni.

                                      Beje, užmiršau paminėti, kad sovietmečiu daugelį Vilniaus maršrutų aptarnaudavo ir LAZ'ai, ypač tuos maršrutus, kurie drienėsi į miesto pakraščius. LAZ'ai Vilniuje neturėjo kažkokios vienodos spalvinės gamos , jie buvo nudažyti standartinėmis gamyklinėmis spalvomis (dažniausiai balti su kokios nors spalvos juostomis)
                                      Buvo nuotraukos neperseniausiai patalpintos su raudonai baltu Ikarus 260 Lazdynuose. Tiesa, nuotrauka nespalvota.
                                      http://www.miestai.net/forumas/showp...6&postcount=40

                                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                      Gali būti, kad ši dažymo schema buvo skirta Prahai.
                                      Man praeitą vasarą teko matyti gyvai tokį:

                                      Atvaizdas
                                      Lietuvoje apatine dalis iki moldingo buvo balta.


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Problema ta, kad Lietuvoje dešimtis metų išgyvenę rusai ir lenkai taip ir nesugebėjo išmokti kalbėti lietuviškai. Tokių aš nepriimčiau, nes LR įstatymuose įteisinta vienintelė valstybinė kalba - lietuvių. Jei nenori jos išmokti, tai darbe, kur yra kontaktas su klientais, dirbti tokiems ne vieta.
                                      Nesugeba tai nesugeba. Taciau yra tokiu darbu, kuriuos dirbant nereikia moketi valstybines kalbos. Beje, daug lietuviu dirba visokiose anglijose bei irgi nesneka vietos kalba. Ir darbuose, kur yra kontakatai su klientais...

                                      Comment


                                        Maxas, visai neblogai su 37 sugalvojai o tai apie ką mes diskutuojame gali būti įgyvendinta? Ar tiesiog mes čia savo pasvarstymus rašom

                                        Comment


                                          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                          Jis būtų pirmiausiai skirtas Naujosios Vilnios gyventojams, Kalno g., bei Rokantiškių sodų. O visi kiti - tik tarpiniai sustojimai. Tikrai daug žmonių įliptų Šilo st, Kalvarijų turgus, Europos ar Žaliasis tiltas stotelėse.
                                          Iš Antakalnio yra žymiai dažniau važiuojantis 18, nuo Kalvarijų turgaus, Europos a. ir Žaliojo tilto yra 27 ir 44 autobusai (nuo Europos a. iki abiejų eiti netoli), todėl N. Vilnios gyventojai juo ypač nesinaudotų, tuo labiau žinant, kad važiuos tik 1 autobusas. Lvovo g. apsisukimas irgi netinka, nes sukantis viena puse teks atstovėti prie šviesoforų ir ten nėra vietos stotelei (viskas mašinom užstatyta, o iškelti jų nėra kur). Kita puse iš Lvovo į Kalvarijų g. nepasuks ilgas autobusas, o tuo labiau, kol autobusas sulauks tinkamo momento praslysti, praeis nemažai laiko.
                                          Be, to, kaip jau sakiau, siūloma trasa nepravažiuos ilgas autobusas, o diferencijuoti maršrutus į 37 ir 37A lapkričio 1-ąjai nėra pati geriausia idėja, nes žmonės dažnai nemato ar tiesiog nenori matyti A raidės. Taip visi grūsis į 37.
                                          Kalbant apie optimizaciją, turima omenyje dubliuojančių maršrutų paskirstymą po kitas trasas, o ne pilną maršruto perdarymą. Tuo labiau, Šilo g. naujas kvartalas bus statomas dar negreit, gatvių platinti krizės laikotarpiu tikrai niekas nesiruošia, todėl šis projektas negali būti "antikrizine optimizacija", nes nėra reikalingos infrastruktūros (praplatintas kelias, įrengtos stotelės, reguliariai valoma Viršupio/Rokantiškių g. atkarpa nuo kapinių iki Kalno g.).

                                          Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                                          Maxas, visai neblogai su 37 sugalvojai o tai apie ką mes diskutuojame gali būti įgyvendinta? Ar tiesiog mes čia savo pasvarstymus rašom
                                          Gali būti įgivendinta tik po kokių 2-3 metų, kai ekonomika atsigaus ir bus galima ką nors daryti.
                                          Tiesą sakant, jeigu mes abu tokie užsispyrę dėl to 37, siūlau kompromisinį variantą. 37 paliekam kaip yra ir neliečiam. Jis skirtas sodininkams ir važiuojantiems į kapines ir jiems tas 1 autobusas yra kaip tik. 67 maršrutą paleidžiam tokia trasa, kurią braižei schemoje, tik vietoje Lvovo/Žalgirio g. jis apsisuks Žaliojo tilto - operos žiede. Maršrutu važiuotų 1 midibusas (jeigu jis būtų perduotas į 1 poskyrį), o jei padaugėtų keleivių, tai ir standartinis autobusas. Tokiu atveju būtų nušauti keli zuikiai vienu metu:
                                          1) 67 jau nebesivilktų ir būtų praktiškai, o ne dirbtinai (kaip yra dabar) padidintas jo važiavimo intervalas. Taip jis surinktų daugiau keleivių.
                                          2) Į Rokantiškių kapines važiuotų ne 1, o 2 autobusai, o tai jau yra patogu.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X