Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Šiuo atveju spendžia Garbanius, nes faktinių duomenų, ar rusiški troleibusai blogesni už senas Škodas jis nei turi, nei tokie yra. Negali būti naujas daiktas blogesnis už atitarnavusį 35-40 metų. Kiek geri Bogdan troleibusai irgi neaišku. Kol kas per mažai tarnavo. O vien pagal dizainą (taip, rusiškų troleibusų jis baisus) spręsti apie tai, kas yra šlamštas, o kas ne, yra vaikiška.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol kas Krymas negavo jokio troleibuso. Galiausiai, 9Tr, kad ir kaip būtų gaila, atitarnavo savo. Kas yra šlamštas ir kas ne šlamštas, ne tau spręsti.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol kas Krymas negavo jokio troleibuso. Galiausiai, 9Tr, kad ir kaip būtų gaila, atitarnavo savo. Kas yra šlamštas ir kas ne šlamštas, ne tau spręsti.
Komentuoti:
-
Kol kas Krymas negavo jokio troleibuso. Galiausiai, 9Tr, kad ir kaip būtų gaila, atitarnavo savo. Kas yra šlamštas ir kas ne šlamštas, ne tau spręsti.
Komentuoti:
-
Speju Kryme gausiai važinėjantys 9TR greit bus pakeisti Rusišku šlamštu
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas gadina vaizdą Ukrainos miestuose - tai masė mikrobų ir midibusų maršrutkių. Todėl bet kokie troleibusai suteikia miestui nors kiek civilizuotesnį vaizdą. Net 3 milijonus gyventojų turinčiame Kijeve, maršrutkės, deja, yra pagrindinė antžeminė VT priemonė. Valdiški autobusai sudaro santykinai nedidelę dalį VT, be to netgi ir dalis autobusų maršrutų yra aptarnaujami tais pačiais midibusais, kurie važinėja ir maršrutinių taksi maršrutais.
Komentuoti:
-
Kas gadina vaizdą Ukrainos miestuose - tai masė mikrobų ir midibusų maršrutkių. Todėl bet kokie troleibusai suteikia miestui nors kiek civilizuotesnį vaizdą. Net 3 milijonus gyventojų turinčiame Kijeve, maršrutkės, deja, yra pagrindinė antžeminė VT priemonė. Valdiški autobusai sudaro santykinai nedidelę dalį VT, be to netgi ir dalis autobusų maršrutų yra aptarnaujami tais pačiais midibusais, kurie važinėja ir maršrutinių taksi maršrutais.Paskutinis taisė Al1; 2015.03.30, 11:45.
Komentuoti:
-
Vilnietiškos Škodos bent jau man asmeniškai vaizdo labai negadina ir ganėtinai klasiškai atrodo, ko nepasakysi apie rusišką ir ukrainietišką techniką. Ikarus'ai irgi lygiant su visokiais Laz'ais ir Paz'ais irgi atrodė gerai.
Komentuoti:
-
Šiaip teko su jais važinėti Ukrainoje. Kaip keleiviu vasarą (nežinau kaip žiemą) jie normalūs Škodos 14 Tr. lygio. Beje, salone tyliau. Kita problema, kad ten technika prastai prižiūrima. Iš kitos pusės, ten Škodos 9Tr važinėja jau po 40 metų ir nieko, dar laiko.
Komentuoti:
-
Parašė Tfmachine Rodyti pranešimąKažkaip nematau kuo jie baisesni už mūsiškius.
http://transphoto.ru/photo/761594/
http://transphoto.ru/photo/634307/
Komentuoti:
-
Labai keistas požiūris. Manai, kad karas Ukrainoje nuo 2014 metų yra priežastis to, kad ten nuo 90-ųjų normalus VT yra sistemingai naikinamas maršrutinių taksi naudai?
Komentuoti:
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąUkrainoje troleibusai tikrai baisesni, kad ir tam pačiam Žitomire(http://transphoto.ru/photo/794359/ http://transphoto.ru/photo/794021/), kuris tomis Škodomis keitė tokio pačio amžiaus(gal net naujesnius) ZIU. Luckas, kaip jau minėjo Al1, pats gamina gan modernius Bogdan troleibusus, kuriuos perka Lenkijos ir Čekijos miestai, o patys iš Lenkijos perka 20+ metų senumo Jelczus (http://transphoto.ru/photo/791847/). Lietuva 20+ metų senumo troleibusų nėra pirkus, vien tai ką pasako... Jūs džiaukitės, kad ne su ZIU važinėjam ir netenka "atnaujinti" parko 20-30 metų senumo Škodomis 14tr ir Jelczais...
Komentuoti:
-
Kažkaip nematau kuo jie baisesni už mūsiškius.Parašė Elis Rodyti pranešimąUkrainoje troleibusai tikrai baisesni, kad ir tam pačiam Žitomire(http://transphoto.ru/photo/794359/ http://transphoto.ru/photo/794021/), kuris tomis Škodomis keitė tokio pačio amžiaus(gal net naujesnius) ZIU. Luckas, kaip jau minėjo Al1, pats gamina gan modernius Bogdan troleibusus, kuriuos perka Lenkijos ir Čekijos miestai, o patys iš Lenkijos perka 20+ metų senumo Jelczus (http://transphoto.ru/photo/791847/). Lietuva 20+ metų senumo troleibusų nėra pirkus, vien tai ką pasako... Jūs džiaukitės, kad ne su ZIU važinėjam ir netenka "atnaujinti" parko 20-30 metų senumo Škodomis 14tr ir Jelczais...
Komentuoti:
-
Parašė Tfmachine Rodyti pranešimąNesuprantu kodėl męs negalim šitaip atsinaujinti? Bet kuriuo atvėju su sukiužusiais važinėjam.
Komentuoti:
-
Nesuprantu kodėl męs negalim šitaip atsinaujinti? Bet kuriuo atvėju su sukiužusiais važinėjam.Parašė Elis Rodyti pranešimąPrisigyrę, kad iš Vilniaus gautose Škodose sumontavo švieslentes(http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...aq-i-arti.html), ukrainiečiai jų nenaudoja
http://transphoto.ru/photo/793765/
http://transphoto.ru/photo/792091/
http://transphoto.ru/photo/792092/
Komentuoti:
-
Prisigyrę, kad iš Vilniaus gautose Škodose sumontavo švieslentes(http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...aq-i-arti.html), ukrainiečiai jų nenaudoja
http://transphoto.ru/photo/793765/
http://transphoto.ru/photo/792091/
http://transphoto.ru/photo/792092/
Komentuoti:
-
Nepaminėjau, kad naujausi Solaris turi dyzelinius generatorius, o Ursusai - akumuliatorius autonominei eigai. Senus Jelcz troleibusus pardavė Ukrainai - Luckui (ironija, bet Bogdanai gaminami Lucke, o paties Lucko troleibusai apgailėtini; reportažas bus) ir Rovnui.
Komentuoti:
Komentuoti: