Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilaitis
    replied
    Čekijos sostinė Praha pasirašė 25,5 mln. eurų vertės sutartį dėl 20 trigubų troleibusų su dinaminiu pakrovimu pirkimo.

    Planuojama, kad 50% dabartinio 119 autobusų maršruto, jungiančio Prahos oro uostą ir artimiausią metro stotį, trasos bus pakabintas troleibusų kontaktinis tinklas, o likusioje trasoje troleibusai kursuos akumuliatorių pagalba.

    Troleibusai talpins 179 keleivius, turės 60 kWh (~20-30km) akumuliatorių ir savaime aišku - oro kondicionierius.

    Į kainą įeina ir 7 diagnostinės tokių troleibusų įrangos vienetai.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Slovakija , Prešovas troleibusai 2021

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    O tuo tarpu Talinas, kuris ilgą laiką troleibusų priešininkų buvo pateikiamas kaip etalonas, pradeda suprasti savo klaidas ir išbando trigubą (talpina 200 žmonių) troleibusą su autonomine eiga (skirtinguose šaltiniuose - nuo 10 iki 20km).


    https://transphoto.org/photo/1540712/?vid=526241

    Talinas turi minčių sukurti ''metrobusinius'' maršrutus ir juose paleisti tokius troleibusus; taip pat yra minčių nutiesti troleibusų kontaktinį tinklą į Lasnamae.

    The new trolleybus could be used for express routes, which take main streets to take passengers to mid-town Tallinn during peak traffic hours. Express routes can be started faster and cheaper than new tramlines, since there is no need for tracks, the press office added.
    In Tallinn, the "metro buses" would be implemented between major city districts and down-town Tallinn. "So if we are talking from the end of Lasnamäe to Väike-Õismäe or the Mustamäe trolley depot, those routes could end up being useful, but we must also understand that these buses could also go to Kopli," said TLT traffic expert Grigori Parfjonov.

    The trolleybus would use the contact poles coming from Mustamäe, would pass through the downtown area on batteries and would reconnect its poles to the network on its way to Lasnamäe. This would require a connection to be developed on Laagna tee, Parfjonov said.
    https://news.err.ee/1608382616/galle...-without-poles

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šanchajuje toliau naikinamos troleibusų linijos. Trumpai: tai tiesiog atgyvenusi transporto rūšis ir galimai liks tik kelios "paveldo" linijos turistams.

    Goodbye to ponytails! City to further slash trolleybuses - SHINE News

    Due to imperatives from urban development, Shanghai will further slash the number of its old trolleybus lines from the current 12 to 6, the road transport administrative bureau said this week.

    The buses, which draw electricity using two trolley poles connected to two overhead wires, are fondly dubbed buses with ponytails by locals.

    In their heyday, the fleet, with about 1,000 buses serving 22 lines, was the largest trolleybus system in Asia and was as much a part of social memories of local communities.

    In recent years, as the city strives to remove messy aerial urban street sights, the overhead wires, which are an indispensable part of the trolleybus system, are seen as some of the last spiderwebs that have to be taken off.


    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Rumunija , Targu Žiu troleibusai 2021

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Rumunija , Mediašas , troleibusai 2021

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Rumunija , Galacis troleibusai 2021

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Rumunija , Ploještis troleibusai 2021

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Bulgarija , Rusė troleibusai 2021



    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Bulgarija , Chaskovas troleibusai 2021

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Jeigu neklystu, Minsko didžiausia pagal maršrutų ir troleibusų skaičių, o Kijevo - pagal kontaktinio tinklo kilometrus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na, bet buvo toks plakatas ar tai diagrama. Dėl Atėnų truputį perdėjau. Visgi Minske didžiausia sistema pasaulyje. O Atėnuose didžiausia V. Europoje.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Ta statistika kažkaip labai įtartina, nes joje nebuvo Rygos, Minsko.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Atėnuose dabar didžiausia troleibusų sistema pasaulyje... Po to kai Maskvoje olenevodas sunaikino troleibusus. Vilniuje irgi buvo metai, kai troleibusų sistema buvo berods trečia TSRS po Maskvos ir Kijevo, o jei lyginant su Europa, tai pirma. Atėnuose tada dar tik nedidelė sistema buvo.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.08.31, 09:31.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Graikija , Atėnai troleibusai 2021

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Serbija , Belgradas troleibusai 2021


    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Bosnija ir Hercegovina , Sarajevas troleibusai 2021

    Paskutinis taisė Etransport; 2021.08.12, 20:53.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Čekija , Marianske Lazės troleibusai 2021



    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Čekija , Hradec Karlovė troleibusai 2021


    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Taip pat daugiau iš Ciuricho , mano video

    Komentuoti:

Working...
X