Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tylus
    replied
    Kaliningradas. Prof. Baranovo g.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Kaliningradas. Lenino pr.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Kaliningradas. Tarybų pr.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Kaliningradas. Taikos pr.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Kaliningradas. Teatro g.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Kaliningradas. Profesoriaus Baranovo g.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Puikus fotoreportažas. Dar Kryme troleibusus turi Sevastopolis, Kerčė, bet kaip supratau jie neįeina į bendrą Krymo troleibusų sistemą.
    P.S.tiems šunims paskutinėj nuotraukoj gal reikėjo mėsos pasiūlyt, gal jiems bulka per prastas maistas
    Paskutinis taisė Elis; 2015.04.20, 19:32.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau papasakosiu vieną nutikimą, kurio dėka atsirado paminklinės Škodos 9Tr nuotraukos. Jei ne nutikimas, pro ją būčiau tik pravažiavęs. Bet prieš tai dar kai kas.
    Tarpmiestinių maršrutų troleibusai važiuoja gan greitai. Tose gatvės, kuriomis kursuoja ir miesto troleibusai, Simferopolyje tarpmiestiniams yra įrengtas lygiagretus kontaktinis tinklas arčiau gatvių išilginių ašių. Tik vienoje gatvėje nuo troleibusų (ir geležinkelio) stoties iki Maskvos aikštės miesto ir tarpmiestiniai troleibusai naudojasi bendru KT. Tarpmiestrinių maršrutų troleibusai mieste stoja tik jiems skirtose stotelėse. Troleibusai išvysto 70-80 km/h greitį, o kartais spaudžia iki 90 km/h. Kalnuose greičiau yra važiuojama įkalnėn nei leidžiantis. Įkalnėje tiesėse spaudžiama iki 80 km/h. Leidžiantis yra daug stabdoma, o posūkiuose nuokalnėse greitis smarkiai krenta (stabdoma). Dėl sunkiasvorio transporto, taigi ir dėl troleibusų, posūkiuose nuokalnėse yra įrengti gaudantys aklikeliai su puria smulkios skaldos danga ir didele įkalne.
    Taigi, važiavau iš Simferopolio į Jaltą Bogdanu. Keleivių buvo nemažai, dalis stovėjo, taip pat ir aš. Pasibaigus tankesniam miesto užstatymui kelias Simferopolis - Jalta (vienintelis tiesioginis tarp šių miestų) pamažu ima kilti į kalnus. Kai kur pasitaiko nedidelių nusileidimų ir vėl imama kilti. Visas kelias tarp miestų dviejų juostų, kai kur pasitaiko juosta lenkimui bet tik viena kryptimi - žemyn (tačiau to mažai kas paiso ir lenkia net ir aukštyn). Vietomis kelias gan siauras, t.y. be asfaltuotų kelkraščių, nors eismo juosta yra apie 3-3,5 m pločio. Už Simferopolio dalis kelio tuomet buvo platinama (įrengiami platesni kelkraščiai) ir ruošiamasi naujai asfaltuoti. Todėl keliuose gan ilguose ruožuose eismas vyko viena juosta (reguliavo šviesoforais). Kontaktinis tinklas virš remontuojamos juostos nebuvo patraukiamas arčiau kelio ašies. Todėl troleibusui pravažiuoti paprastai neįmanoma. Tačiau gudrūs Krymo troleibusų vairuotojai sukryžiuoja štangas ir prisijungia prie priešingos krypties KT. Taip matyt daroma ne tik remonto metu, bet jei kur nors tarpmiestinėje trasoje nutrūksta KT. Taigi, viename iš remontuojamų ruožų man važiuojant taip ir buvo padaryta (nors dieną prieš tai, kai važiavau į Jaltą, nei viename iš remontuojamų ruožų taip nebuvo daroma). Kai baigėsi remontuojamas ruožas, vairuotojas nesivargino išlipti iš troleibuso ir nuleisti štangų. Pasuko staiga į kelkraštį ir štangos pačios nukrito. Tada jis jas uždėjo jau ant savo krypties KT ir nuvažiavome toliau. Dar pavažiavus kelis kilometrus, kylant į kalnus, troleibuso gale kažkas pradėjo degti, pasirodė dūmų ir liepsna. Kai kurios matrionos ėmė bliauti, kad degame, kelti paniką, nors tam pagrindo nebuvo. Troleibusas sustojo ir visi išlipo. Vairuotojas greitai užgesino gaisrą, bet toliau troleibusas nebevažiavo. Išlipusius keleivius paėmė (nemokamai) kiti greitai atvažiavę troleibusai. Įlipau į pilną Škoda 14 Tr. Stovėjau vairuotojo kabinos tarpudyje (kabinos durys į saloną išimtos beveik visuose troleibusuose). Vairuotojas vienoje rankoje laikė paką grivnų, kaip koks maršrutkės bombila ir vairavo. Nusprendžiau išlipti Perevalnoje - aukščiausioje kelio Simferopolis - Alušta (ir Jalta) vietoje. Perevalnoje yra troleibusų žiedas, iki čia atvažiuoja priemiestiniai troleibusai iš Simferopolio. Taip pat Perevalnoje yra kelių milicijos stacionarus postas ir 2012 m. kaip paminklas ant postamento buvo pastatyta Škoda 9 Tr.

    Troleibusas kuriuo aš atvažiavau iki Perevalnoje.



    Škoda 9Tr paminklas.



    Paminklo lentelė.







    Variklis išimtas.





    Keli šunys slėpėsi pavėsyje po troleibusu ir jį "saugojo". Ne alkani - daviau bulkos, neėdė.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.20, 18:06.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Alušta. Mažiausia iš trijų Kryme troleibusų sistema. KT pagrindą sudaro tarpmiestinė linija Simferopolis - Jalta. Parke toleibusai Bogdan, Škoda 14Tr ir 9Tr ir vienintelis Kryme Kijev 12.04. Yra trys maršrutai - du miesto ir vienas priemiestinis. Taip pat gali būti, kad parkas aptarnauja kai kuriuos reisus tarpmiestinių maršrutų į Jaltą ir į Simferopolį. Mieste yra troleibusų stotis, bet į ją neužvažiuoja troleibusai, važiuojantys maršrutais iš Jaltos į Simferopolį ir atgal.

    Aluštos troleibusų stotyje.



    Autobusų stotis Aluštoje. Stotelėse gatvėje šalia autobusų stoties stoja tarpmiestiniai troleibusai iš Simferopolio į Jaltą ir atgal.



    Aluštos miesto maršrutai.





    Interjeras dvidurės Škodos 9Tr.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.20, 18:02.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Leidžiasi nuo viaduko per geležinkelį prie stoties.



    Ten pat, tik atvažiuoja tiesiai J. Gagarino g.



    Peremohy pr.



    Svoboda žiedas (VT žiedas).



    Netoli nuo Svoboda žiedo.



    Ties prekybos tinklo "Silpo" parduotuve Kirovo pr.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.17, 19:25.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viena iš nedaugelio su originalia ar panašia į originalią dažymo schemų. Praktiškai dvidurių Škodų 9Tr jau buvo nebelikę kituose Ukrainos miestuose (berods 2013 dar Rovne važinėjo, o pernai man neteko matyti nei vienos), išskyrus Krymą.



    Dvidurės Škodos 9Tr interjeras.





    Štai tokie komposteriai. Bogdanuose kiek dailesni, nors ne visuose. Senų ir naujų veikimo principas tas pats - įkiši taloną į tarpą ir paspaudi rankenėlę. Pramušamos skylutės, bet jos mažesnio skersmens ir arčiau viena kitos nei mums įprastų komposterių Lietuvoje.





    Netoli geležinkelio stoties.



    Vėl Kirovo pr. ties Samokišo g. Kijev 12.03. Tokių yra trys. Teko važiuoti. Gan minkštas ir nebarškantis. Tiesa, Simferopolyje dvigubuose troleibusuose dirba konduktorės-kontrolierės, o paprastuose jų nėra.



    Su užuolaidomis, reiškia, važinėja ar neseniai važinėjo tarpmiestyje. Bet permestas
    į miestą.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.17, 19:28.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau eilė nuotraukų iš Kirovo pr. ir Samokišo g. sankryžos.
    Miestas budo, nors buvo jau po 7 val. ryto, darbo d. Gatvės buvo apytuštės. Lengvųjų automobilių nedaug. Užtat viešasis transportas - troleibusai ir maršrutiniai taksi - važiavo vienas paskui kitą viena iš pagrindinių miesto arterijų centre - Kirovo pr. Juo automobilių eismas galimas tik viena kryptimi, kitos krypties eismas atiduotas tik VT.

    Tik Škodos 9 Tr...







    40 metų vežioja keleivius.



    Mokomasis.



    Miesto maršrutuose Škodos 14Tr gan retos.



    Vėl mokomasis. Troleibusuose skelbimai su kvietimu dirbti troleibusų vairuotojais - atlyginimai 3000 grivnų (apie 930 Lt pagal tuometinį kursą). Tai labai daug, turint omenyje juokingą bilietų (1,25 gr.) kainą.



    Mieste yra kelios Škodos 15Tr.



    Ir baltarusiški BKM 32102.



    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.20, 17:59.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Simferopolis. Mieste yra 10 miesto maršrutų ir 3 priemiestiniai. Taip pat du tarpmiestiniai, vienas į Jaltą, kitas į Aluštą.

    Geležinkelio stoties aikštė troleibusų stoties (tolumoje) link.



    Troleibusų stotis Simferopolyje. Iš jos išvyksta tik tarpmiestiniai troleibusai. Miesto troleibusų stotelė yra gatvėje.







    Vienas iš dviejų triašių Bogdan Т80110.



    Škodos 9Tr ilgaamžės. Kirovo pr. prie Lenino aikštės.



    Peremohy pr.



    Kirovo pr.



    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.17, 18:56.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Krymo troleibusai. 2013 m.

    Tai didelė troleibusų sistema, apimanti tris miestus: Simferopolį, Aluštą ir Jaltą. Veikia tarpmiestiniai, priemiestiniai ir miestų maršrutai. Yra trys troleibusų parkai (po vieną kiekviename mieste, anksčiau Simferopolyje buvo du parkai). Be abejo, žinomiausia yra Simferopolio - Aluštos - Jaltos tarpmiestinė kalnų linija. Šiuose miestuose yra troleibusų stotys, tiesa, Aluštą pravažiuojantys tarpmiestiniai troleibusai iš Jaltos ar Simferopolio į troleibusų stotį neužsuka.
    Troleibusų ūkis didelis: Simferopolyje virš 150 troleibusų, Aluštoje apie 35 troleibusus, o Jaltoje apie 55 troleibusus. Pagrindą sudaro Bogdanai, Škoda 14Tr ir Škoda 9Tr troleibusai. 2013 m. į tarpmiestį jau nebuvo leidžiamos Škodos 9Tr. Nors internete buvau radęs informacijos, kad kai kuriomis dienomis viena kita važiuodavo iš esančių rezerve. Tačiau visų trijų miestų maršrutuose Škodų 9Tr daug.
    Pravažiavimo kaina mieste buvo 1,25 grivnos, tačiau kiekviename mieste savi bilietai. Aluštoje troleibusuose važinėja konduktoriai-kontrolieriai, Jaltoje ir Simferopolyje jų nėra, bilietai parduodami specialiuose kioskuose, ne spaudos, o būtent troleibusų bilietų kioskuose. Žymimi komposteriu. Galima nusipirkti dienos bilietą, kuris, dabar jau tiksliai nepamenu, kainavo berods 3 grivnas, 2 dienų - 7 grivnas. Priemiestiniuose troleibusuose kartais būna konduktorės, o kartais jų nėra. Į tarpmiestinius troleibusus stotyse parduoda bilietus kasose, bet tik tiek, kiek yra numeruotų sėdimų vietų. Tada kontrolierė suleidžia keleivius į troleibusą ir parduoda bilietus visiems likusiems. Pakeliui pinigus už kelionę renka vairuotojas, bet jokių bilietų niekam neišduoda...
    Tarpmiestyje kaina priklauso nuo atstumo, priemiestyje fiksuota, berods 2 grivnos, nors galbūt priklauso nuo konkretaus maršruto ilgio. Dabar jau nepamenu, iš Jaltos į Simferopolį, berods apie 14 grivnų (2013 m. nepilnai 5 litai), už maždaug 80 km kelio ir maždaug 2,5 val. kelionės.

    Jalta. Troleibusų stotis. Miesto maršrutų stotelė ir vienas iš dviejų miesto maršrutų (1 ir 1/3) troleibusas.



    Jis nuvažiuoja.



    Čia kiek vėliau - atstova.



    Jaltoje miesto maršrutams naudojami mažesni "Bogdanai" 10 metrų ilgio.



    Škoda 9 Tr. techninė pagalba.



    Tarpmiestinių maršrutų Bogdanas. Tarpmiestinių maršrutų troleibusai su užuolaidomis ir nenaudojamomis vidurinėmis durimis. Jų laiptai uždengti ir sumontuotos sėdynės. Aišku, galėjo užsakyti ir dvidurį variantą, tuo labiau, kad lygtai Krymui Bogdanų speciali partija pagaminta.



    Jaltos troleibusų stotis.







    Priemiestinis maršrutas.



    Mieste (Jaltoje).





    Vėl prie troleibusų stoties.





    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.14, 08:09.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Be to šalyke, kuri turi didelius dujų ir taip pat naftos išteklius, kuras pigus. Kažkur skaičiau, kad kiekvienam piliečiui per metus priklauso keli šimtai litrų nemokamo benzino...
    Tie laikai jau praeity. Iki 2014 liepos kiekvienam automobiliui kas mėnesį nemokamai duodavo 120 litrų benzino. Dabar už benziną tenka mokėti (95-as apie 0.35 USD).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nepaisant nemokamo benzino, žmonės neturi pinigų automobiliams. Taigi, ten ekologija neaktuali. Be to pramonė, kuri buvo, seniai sunaikinta, liko nedaug, naujos taip pat, neskaitant dujų ir naftos gavybą. Didžiausias pramoninis teršėjas - elektrinės ir katilinės.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    todėl, kad labai turtingi. Ašchabadas - balto marmuro miestas. Nauji pastatai statomi iš importinio itališko marmuro, seni irgi apdailinami marmuru (ne visi, didesnioji dalis imitacija). Nacijos tėvui troleibusai trukdė - negražu. O jei rimčiau, tai 12 metų azijatiškos eksploatacijos tikriausiai prilygsta 20 metų mūsiškės. Kitų miestų su troleibusais Turkmėnistane nėra, o santykiai su kaimyninėmis šalimis, kuriose yra miestų su troleibusais, blogi. Be to šalyke, kuri turi didelius dujų ir taip pat naftos išteklius, kuras pigus. Kažkur skaičiau, kad kiekvienam piliečiui per metus priklauso keli šimtai litrų nemokamo benzino...
    Apie ekologiją turbūt ten net nesapnuojama...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    todėl, kad labai turtingi. Ašchabadas - balto marmuro miestas. Nauji pastatai statomi iš importinio itališko marmuro, seni irgi apdailinami marmuru (ne visi, didesnioji dalis imitacija). Nacijos tėvui troleibusai trukdė - negražu. O jei rimčiau, tai 12 metų azijatiškos eksploatacijos tikriausiai prilygsta 20 metų mūsiškės. Kitų miestų su troleibusais Turkmėnistane nėra, o santykiai su kaimyninėmis šalimis, kuriose yra miestų su troleibusais, blogi. Be to šalyke, kuri turi didelius dujų ir taip pat naftos išteklius, kuras pigus. Kažkur skaičiau, kad kiekvienam piliečiui per metus priklauso keli šimtai litrų nemokamo benzino...

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Beveik pusšimtis 2000 metų gamybos Škodų nuo 2012 metų stovi be darbo Ašchabade.
    http://tomkad.livejournal.com/214664.html
    O kodėl jie negalėjo tų troleibusų kam nors parduot? Manau, netgi Kaunui tokio amžiaus tiktų, didelę dalį parko atnaujintų. Bėda, kad jie nežemagrindžiai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Beveik pusšimtis 2000 metų gamybos Škodų nuo 2012 metų stovi be darbo Ašchabade.
    http://tomkad.livejournal.com/214664.html

    Komentuoti:

Working...
X