Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • railman
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei jau užsiminta apie Černovcus, tai fotoreportažas iš ten.
    Nežinau kodėl, bet troleibusas kirto gatvę Holovną su nuleistais "ūsais", matyt tam buvo reikalas...
    https://www.youtube.com/watch?v=eLJzoEgbmgo

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Būtent, troleibusai gali važinėti greitai įskaitant ir posūkius. Tuose Ikarusuose tikriausiai vengriška Ganz elektros įranga. O elektronikos ten dar mažai. Juk visa tai ~1980-1990 m.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    juosa tikriausiai škoda variklis ir visa elektronika? jais važiuojat skleidžiami garsai tokie pat kokius tenka išgirsti važiuojant škoda 14 troleibusu.
    Galinis tiltas toks pats, koks ir Škodose - RABA. Jis tą garsą ir sukelia. http://forum.tr.ru/read.php?3,874729,page=all
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    Kontaktinis tinklas, važiuojant nei truputį nesiūbuoja kaip pas mus, kampai labai lengvai įveikiami. Nustebino kaip greitai gali važiuoti posukiuose troleibusas.
    Atvaizdas
    Kas dar kartą įrodo, kad ir troleibusai galėtų važinėti greitai.

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    Budapešte važinėjantys troleibusai, važinėja tokios škodos, solario kėbulais.

    taip pat naujesni ikarus troleibusai, nepavyko nufotografuoti.
    iš šie


    juosa tikriausiai škoda variklis ir visa elektronika? jais važiuojat skleidžiami garsai tokie pat kokius tenka išgirsti važiuojant škoda 14 troleibusu.


    Kontaktinis tinklas, važiuojant nei truputį nesiūbuoja kaip pas mus, kampai labai lengvai įveikiami. Nustebino kaip greitai gali važiuoti posukiuose troleibusas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Eismas neintensyvus (tiek troleibusų, tiek kito transporto). Siaura dalis gal tik 100-200 m ir tiesėje. Iš Universiteto g. kertantys Hlavna g. turi galimybę sustoti ir palaukti prieš įvažiuodami į siaurą gatvės dalį - ten aikštelė su parkingu, niekaip neatskirta nuo gatvės, todėl yra vietos. Analogiškai, ir į priešingą pusę važiuojantys palaukia, kol siaura dalis atsilaisvins.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Kokiu būdu troleibusai prasilenkia toje siauroje gatvėje?
    Ant šaligatvio užvažiuoja vienas iš jų turbūt?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Anksti ryte prie geležinkelio stoties.



    Hlavna g., prie autobusų stoties (išvažiavimas kairėje).







    Vėl Universiteto ir Hlavnos g. sankryža,



    Ruska g.



    Prie geležinkelio stoties.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied






    Deja, techninė pagalba.







    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei jau užsiminta apie Černovcus, tai fotoreportažas iš ten. Pernai vasara.
    Černovcai - Bukovinos regiono centras, srities centras. Mieste apie 235 tūkst. gyventojų. Miesto VT - troleibusai ir autobusai. Maršrutinių taksi nėra. Tačiau dalis autobusų - maži autobusai (ne mikrobai).
    Yra 8 troleibusų maršrutai. Tačiau du iš jų pagalbiniai. Važiavimo kaina tik 1,5 grivnos ir nepadidėjo, nepaisant 3 kartus smukusio grivnos kurso. Apmokėjimas konduktorei.
    Troleibusai - Škoda 14Tr, keli Škoda 9 Tr, LAZ 52522 (seni), LAZ E183D1 (nauji) ir keli Den Oudsten B88/Volvo B10M-58E.
    Deja, nauji LAZ'ai, nors ir mačiau, į objektyvą nepapuolė.

    Dauguma nuotraukų darytos Hlavna gatvėje. Tai pagrindinė (ir pagal pavadinimą ) miesto gatvė. Ji grįsta akmenimis, grindinio būklė jau nelaba kokia, bet gatve vyksta intensyvus miesto eismas. Troleibusams tai viena iš pagrindinių gatvių, kuria driekiasi didžioji dalis maršrutų.

    Todėl fotografavimo vieta, jei nenurodyta kur, - vienoje ar kitoje pagrindinės gatvės vietoje.







    Den Oudsten B88/Volvo B10M-58E kerta Hlavna gatvę iš Universiteto g. važiuoja į Ruska g.



    LAZ-52522 iš Ruska g. ruošiasi kirsti Hlavna g. Ruska g. labai siaura, bet eismas joje dvipusis, net ir troleibusų.





    Modernizuota Škoda 9 Tr. Klijuoti langai ir kt. Pornografija.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.10, 19:57.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rožinės svajonės. Iš kur pinigai, Zina? Labai turtinga šalis? Greičiau panašu į norą galutinai užmušti per metus normalų VT, kokiu yra troleibusai, ir palikti miestą tik su maršrutkėm.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Černovcai (UA) taps nemokamų troleibusų miestu.

    http://nashkiev.ua/zhurnal/novosti/c...lleybusov.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Labai gerai tokių juostų privalumus galima pamatyti Varšuvoje. Tiesa, su tramvajais.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Koks privalumas turėti tas dvi juostas gatvės viduryje? Nes trūkumas milžiniškas - keleiviai turės visi kirsti gatvę kiekvieną kart įlipdami ir išlipdami. Jokių keleivinių viadukų nepastebėjau.
    Tokiu būdu nesikerta automobilių ir viešojo transporto juostos sukant į dešinę dėl to šita juosta važinės išskirtinai tik viešasis transportas. Posūkiai į kairę daug kur tiesiog bus uždrausti.

    Pėstiesiems kaip tik geriau nuo to. Pagerės viešojo transporto eismas ir pagaliau atsiras normalios stotelės. San Franciske daugumoj vietų net nėra nei įvažos nei pavėsinės, o tik lentelė stovi ant gatvės kampo. Bet pagrindinis dalykas manau tai automobilių eismo sumažinimas. Pėsčiųjų eismas link vidurio, dviejų juostų atėmimas, kairių posūkių nebuvimas, etc. turėtų gerokai sumažinti/sulėtinti automobilių eismą ir padaryti šitą gatvę gerokai jaukesne žmonėms, kad nebaisu būtų ir pereit ją.

    Dabar Van Ness Ave atrodo daugmaž kaip Savanorių pr. Didžiulis eismas ir triukšmas. Beveik nėra autobusų juostų, jie stovi kamsčiuose kartu su automobiliais.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Koks privalumas turėti tas dvi juostas gatvės viduryje? Nes trūkumas milžiniškas - keleiviai turės visi kirsti gatvę kiekvieną kart įlipdami ir išlipdami. Jokių keleivinių viadukų nepastebėjau.
    Kaip supratau, tai netrukdomas važiavimas troleibusams. Juostų turėjimas dešinėje kelio pusėje kelia problemų norintiems į dešinę sukti automobiliams. Tuo tarpu posūkiai į kairę bus uždrausti, todėl centre esančios VT juostos netrukdys eismui ir eismas netrukdys VT.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    San Francisco, CA šiemet planuoja pertvarkyti vieną pagrindinių centro gatvių - Van Ness Avenue esamas troleibusų linijas perdarant į BRT stiliaus sistemą. Troleibusų linijos bus perkeliamos į prospekto vidurį ir turės savo dedikuotas juostas ir įlipimo platformas (kaip tvamvajus).

    Filmukas:
    https://www.youtube.com/watch?v=6egedfYopII

    Info:
    https://www.sfmta.com/projects-plann...roject#details
    Koks privalumas turėti tas dvi juostas gatvės viduryje? Nes trūkumas milžiniškas - keleiviai turės visi kirsti gatvę kiekvieną kart įlipdami ir išlipdami. Jokių keleivinių viadukų nepastebėjau.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    San Francisco, CA šiemet planuoja pertvarkyti vieną pagrindinių centro gatvių - Van Ness Avenue esamas troleibusų linijas perdarant į BRT stiliaus sistemą. Troleibusų linijos bus perkeliamos į prospekto vidurį ir turės savo dedikuotas juostas ir įlipimo platformas (kaip tvamvajus).

    Filmukas:
    https://www.youtube.com/watch?v=6egedfYopII

    Info:
    https://www.sfmta.com/projects-plann...roject#details
    Paskutinis taisė felar; 2016.03.22, 22:48.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Čia realios trasos? Egzotiškai atrodo troleibusas neasfaltuotame keliuke, arba vienpusėje vienos juostos gatvelėje
    Maždaug įsivaizduojant kaip kokiose Žemųjų Šančių mažose vidinėse gatvelėse prie lūšnelių važinėtų troleibusai
    Dobropoljė - miestas su 30 t. gyventojų. Buvo 2 troleibusų maršrutai, abu uždaryti 2010 metais. Vietoj jų dabar kursuoja Bogdan autobusai.
    Viki.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ten gali pravažiuoti troleibusas, o Lietuvoje net normalaus autobuso neleidžia, tipo, per siauros gatvės, mikrobas geriau... Aišku, automobilių nėra tuose kaimuose.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Troleibusai Donecko srities kaimuose - http://griphon-275.livejournal.com/306087.html
    Čia realios trasos? Egzotiškai atrodo troleibusas neasfaltuotame keliuke, arba vienpusėje vienos juostos gatvelėje
    Maždaug įsivaizduojant kaip kokiose Žemųjų Šančių mažose vidinėse gatvelėse prie lūšnelių važinėtų troleibusai

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai tikriausiai ilgiausiai išsilaikęs... Tarybiniais laikais būta ir daugiau kaimo troleibusų ir net tramvajų. Tramvajai ir dabar yra, pavyzdžiui Kryme, Moločnojė.

    Komentuoti:

Working...
X