Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • disident
    replied
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    sekmadienį išbandžiau 348 troleibusą buvau ir anksčiau kažkada važiavęs, bet tada jis man neįstrigo šį kart sukėlė nusivylimą jo skleidžiamų garsų didumu.

    ir klipas pasakantis apie ką aš kalbu. visas tas perdidelis garsas prasideda nuo 25 sekundės kai pradeda važiuoti
    http://www.youtube.com/watch?v=0KH6Cg9Tnv4
    Tai čia reikia suprasti tie kondensatoriai, ar kas čia? Toks kai naktį važiuoja, tai girdisi per visą rajoną

    Beje, jei jau pradėjom apie garsus, tai kodėl škoda 9tr sustojęs neleidžia jokio garso, o 14tr cypia? Kas per agregatas duoda tą cypimą?

    Gal čia vertėtų iškelt prie diskusijos apie troleibusus?

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    Kai lenkai bandė ši troleibusą tai jis kaitaip skeidė garsą važuodamas, tai gal kažka pakeitė.

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    sekmadienį išbandžiau 348 troleibusą buvau ir anksčiau kažkada važiavęs, bet tada jis man neįstrigo šį kart sukėlė nusivylimą jo skleidžiamų garsų didumu. Jo nuotrauka.


    ir klipas pasakantis apie ką aš kalbu. visas tas perdidelis garsas prasideda nuo 25 sekundės kai pradeda važiuoti
    http://www.youtube.com/watch?v=0KH6Cg9Tnv4
    Paskutinis taisė Karoleo; 2010.10.19, 21:46.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tiesa esperanto kalba taip. Bet man kazkodel istriges jo pranesimas mintyje kai pries pora metu kalbejo, kad italiskai reiskia draugas, o uzsirase su K tik todel, kad lietuviai teisingai tartu

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O tai cia ne italu kalbos zodis reiskiantis draugas? Jis rasomas amico, tik tariamas amiko.
    Amiko, jei klystu - pataisyk, bet tai bus esperanto (esu matęs senąjame kaunastrans.lt nuorodas į puslapį apie šią kalbą).

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Ne, "amico", bet "amiko" šis žodis nėra sugalvotas, yra iš egzistuojančios kalbos ir rašomas būtent taip
    O tai cia ne italu kalbos zodis reiskiantis draugas? Jis rasomas amico, tik tariamas amiko.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Al1 šioje vietoje visiškai teisus, pradėti būtų galima nuo kontaktinio tinklo laikymo stulpų sutankinimo, kad ir dvigubai. Greičio tai smarkiai nepakels, bet kelionei komforto pridės. Dabar gi Dainavos žiedo mažasis posūkis turi gal keturis ar penkis laikiklius per visą savo ilgį, nei šis, nei tas.
    Nebūtina stulpų tankinti. Pakaktų tarp gretimų stulpų įtempti trosus ir ant trosų padaryti vieną ar net du papildomus kontaktinio tinklo tvirtinimus.

    Komentuoti:


  • qwe
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Al1 šioje vietoje visiškai teisus, pradėti būtų galima nuo kontaktinio tinklo laikymo stulpų sutankinimo, kad ir dvigubai. Greičio tai smarkiai nepakels, bet kelionei komforto pridės. Dabar gi Dainavos žiedo mažasis posūkis turi gal keturis ar penkis laikiklius per visą savo ilgį, nei šis, nei tas.
    O Dainavos žiedas tai čia kuris? Kovo 11-Taikos-Draugystės? Dainavos mikrorajone šiaip jau tų žiedų kokie 5 kur troleibusai pravažiuoja...

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Al1 šioje vietoje visiškai teisus, pradėti būtų galima nuo kontaktinio tinklo laikymo stulpų sutankinimo, kad ir dvigubai. Greičio tai smarkiai nepakels, bet kelionei komforto pridės. Dabar gi Dainavos žiedo mažasis posūkis turi gal keturis ar penkis laikiklius per visą savo ilgį, nei šis, nei tas.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Jei atstumas tarp stulpu didelis, lenkti laidai nelabai pades.
    Ar butu galima paziureti kaip tie "kreivi" laidai atrodo?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tunelio g. ir kitose minėtose vietose troleibusai važiuoja lėtai, nes kontaktinis tinklas, neaišku dėl kokių priežasčių, yra pakabintas per retai. Mažo spindulio kreivėse reikia tankiau tvirtinti kontaktinius laidus. Tokiu būdu galima suformuoti laužtę, kurios kiekvienas segmentas su kitu sudarytu kuo mažesnį kampą. Gi dabar gaunasi, kad tvirtinimo vietoje kontaktinis tinklas "pasuka" gana dideliu kampu, o troleibusai negali pravažiuoti per tokias vietas gretai.
    Tunelio g. iš viso juokinga situacija, kai yra kelios įsiterpusios tiesios atkarpos. Jose troleibusai važiuoja greičiau, prieš kreivę stabdo ir kreivėje važiuoja lėčiau. Kontaktinio tinklo atramos yra pastatytos per retai. Kai kurie vairuotojai meistriškai važiuoja trūkčiodami - pagreitėja tarp atramų ir pristabdo prieš atramą, kad pravažiuotų kontaktinio tinklo pritvirtinimą ir t.t.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Prisidėsiu prie tų, kurie sako, jog troleibusai Tunelio g. labai lėtai važiuoja . Dar VI forto žiede yra labai velkamasi.

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Atsiprašau, amiko
    Paskutinis taisė Vakaris; 2010.10.19, 13:49.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Bus galima pratęsti Kauno e. bilieto kortelių galiojimo laiką

    Kauno miesto troleibusų parko įmonė AB „Autrolis", taip vykdanti savivaldybės pavestą užduotį - rūpintis su e. bilieto sistema susijusiais darbais - praneša apie galimybę pratęsti kortelių galiojimo laiką.

    Įmonė taip pat primena, kad vieno mėnesio trukmės terminuotus e. bilietus kitam mėnesiui galima papildyti nuo einamo mėnesio 15 dienos. Kortelę pildant iš anksto, būtų išvengta keblumų, su kuriais pastaruoju metu susiduriama.

    Kauniečiams pripratus e. bilietą kitam mėnesiui pildyti einamo mėnesio paskutinėmis dienomis ir atsiradus naujoms e. bilieto rūšims, padaugėjo kortelių papildymo operacijų skaičius. Dėl to esant dideliam sistemos apkrovimui duomenų srautais, kartais nepavyksta įvykdyti kortelės papildymo operacijos. Ši problema dažniausiai pasitaiko „Kauno spaudos" kioskuose, kurie yra populiariausia e. bilieto papildymo prekybos vieta Kaune.

    Viešojo transporto entuziastai!

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
    Galvojau amico - tikras VT šalinininkas, pasirodo klydau. O gaila
    Ne, "amico", bet "amiko" šis žodis nėra sugalvotas, yra iš egzistuojančios kalbos ir rašomas būtent taip

    Esu VT šalininkas. Vien tai, kad parašiau tokį palyginimą, nereikia išsigalvot ar interpretuot savaip
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O as tai kaip sakiau be bajeriu niekada nesu pastebejes jokiu (na gal yra tokiu, kuriuos siaip specialiai stebedamas tik pastebetum) troleibuso suletejimu Tunelio gatveje Tad as gaunuosi kaip Vakario minimas VT salininkas sioje mini diskusijoje, nes troleibusu greiciu minetoje atkarpoje nesiskundziu ir tik dabar apie ji pirma karta isgirdau (nors VT naudojuos jau keliolika metu)
    Arba tiesiog pripratai, arba esi labai nepastabus. Nes aš, taip pat daug metų besinaudojantis VT, mintinai jau žinau, kada troleibusas smarkiau trūkčios (jei "Škoda" nori važiuoti kairėn ir elektros srovės ėmiklis turi šakotuvu būti nukreiptas į kairėje pusėje esantį tinklą), arba smarkiau stabtelės (prieš šakotuvą), arba kada teks vairuotojai prašyti, kad keleiviai pastumtų troleibusą Būna situacijų, kai apie troleibuso stumimą suprantu anksčiau, negu pati vairuotoja.
    Puikiai suprantu ir tai, kad geriau nelįsti į troleibusą, kai durys jau uždaromos. Geriau pastovėti prie jų ir palaukti, kol jas vėl atidarys. Retas vairuotojas pamiršta prieš išvykdamas iš stotelės dar kartą pažiūrėti į dešinį išorinė apatinį veidrodėlį (nes pažiūrėti privaloma dėl saugumo).
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.19, 00:30.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O as tai kaip sakiau be bajeriu niekada nesu pastebejes jokiu (na gal yra tokiu, kuriuos siaip specialiai stebedamas tik pastebetum) troleibuso suletejimu Tunelio gatveje Tad as gaunuosi kaip Vakario minimas VT salininkas sioje mini diskusijoje, nes troleibusu greiciu minetoje atkarpoje nesiskundziu ir tik dabar apie ji pirma karta isgirdau (nors VT naudojuos jau keliolika metu)

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Važiuoti troleibuse - viena, o palei jį su vėjeliu prašvilpti automobilyje - visai kas kita
    Galvojau amico - tikras VT šalinininkas, pasirodo klydau. O gaila

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    keista, jei vaziuoju troleibusais, tai beveik visada tunelio gatve tenka, niekada nepastebejau jokiu sutrikimu, o tuo labiau tokiu, per kuriuos :atrodo, kad troleibusas stovi"
    Važiuoti troleibuse - viena, o palei jį su vėjeliu prašvilpti automobilyje - visai kas kita

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Tunelio g. vingius, kuriais važiuojant atrodo, kad troleibusas stovi. Ir, aišku, didžiajame žiede.
    keista, jei vaziuoju troleibusais, tai beveik visada tunelio gatve tenka, niekada nepastebejau jokiu sutrikimu, o tuo labiau tokiu, per kuriuos :atrodo, kad troleibusas stovi"

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    Butent ten ir reik daryt lenktus laidus ir išvis geriausia visur padaryt lenktus laidus. Tai daug ka pagerins .
    Pradėkim nuo to, kad visur tai pakeisti yra neįmanoma, ypač dabartinėje situacijoje. Bet tik atsiradus šiek tiek lėšų, tikrai ne pro šalį jas investuoti į Tunelio g. vingius, kuriais važiuojant atrodo, kad troleibusas stovi. Ir, aišku, didžiajame žiede.

    Komentuoti:

Working...
X