Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
lygiai taip pat yra Kaliningrade, kai miesto dumoje sedi beveik visu privaciu autobusu savininkai, taip mieste yra marinamas tramvajus...tikiuos pas mus taip nebebus...
-
Tau tai keista, o kad tušti troleibusai vėlyvą vakarą turi važinėt, tai jau nėra keista? Kad maršrutinių taksi vairuotojai neduoda keleiviams bilietų savaitgaliais (ypač sekmadieniais) ir įmonė jų netikrina, nėra keista?Parašė cerchio Rodyti pranešimąSavivaldybė duotoja privatų verslą?
Ir kaip jūs siūlot maršrutinius taksi priversti pasitraukti į miesto pakraščius ir dirbti nuostolingai?
Priversti galima tokiu būdu: kai maršrutinių taksi vežėjams baigiasi sutartis, jos nepratęsti, nustatyti naujas sąlygas ir siūlyti pasirašyti tokią arba visai nutraukti veiklą.
Maršrutiniai taksi nedirbtų nuostolingai, nes:
1. Turėtų keleivių;
2. Dirbtų sąžiningai, tvarkingai, laikytųsi tvarkaraščių;
3. Tvarkaraščiai būtų skelbiami ir stotelėse;
4. Maršrutai ir tvarkaraščiai būtų sudaromi, kad maršrutinių taksi vežėjai konkuruotų tarpusavy minimaliai;
5. Galiotų e. bilietas (vežėjas nuo naujos sutarties pasirašymo per metus laiko turėtų tam pasiruošti ir savo lėšomis įsigyti ir įsirengti 1 tam pritaikytą komposterį vienai transporto priemonei);
6. Savivaldybė dotuotų visus lengvatinius bilietus ir dalį nuostolingų (vėlyvus) reisų.Taip, tikrai būtų logiška. Aš nemanau, kad geriau nedaryti. O savivaldybė mano.Parašė disident Rodyti pranešimąBūtų logiška, kad tam tikri privežamieji mikriukų maršrutai būtų duotuojami - pvz, į Lampėdžius, Kleboniškį - ir duotuojami tik anstyvi ir vėlyvi, galbūt nepikiniai reisai. Tada nekiltų toks triukšmas dėl pašalinimo iš pagrindinių trasų. Deja, čia tuojau prasidės protekcionizmas, vienos firmos pasirodys savesnės už kitas ir taip pasaka be galo. Ar mes manome, kad geriau nedaryti nieko?...
Gal norit pasijuokti? Kauno m. savivaldybėje dirba keletas žmonių, kurie yra kai kurių maršrutinių taksi įmonių savininkai. Vienas jų - 44-ojo maršruto. Nesu tikras, ar įmonė registruota to paties žmogaus vardu, tačiau posėdžių metu nevengiama slėpti, kieno koks maršrutas ir kas ką atstovauja.
Man asmeniškai tokia situacija primena gūdų sovietmetį ir kvepia viešų ir privačių interesų sankirta...Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.25, 21:41.
Komentuoti:
-
Vaziuot grieztai pagal tvarkarascius. O kas cia keisto?Pvz mokiniams i mokyklas pavezti yra skiriami pinigai pvz "Girobusui"..Parašė cerchio Rodyti pranešimąSavivaldybė duotoja privatų verslą?
Ir kaip jūs siūlot maršrutinius taksi priversti pasitraukti į miesto pakraščius ir dirbti nuostolingai?
Komentuoti:
-
Savivaldybė duotoja privatų verslą?
Ir kaip jūs siūlot maršrutinius taksi priversti pasitraukti į miesto pakraščius ir dirbti nuostolingai?
Komentuoti:
-
Būtų logiška, kad tam tikri privežamieji mikriukų maršrutai būtų duotuojami - pvz, į Lampėdžius, Kleboniškį - ir duotuojami tik anstyvi ir vėlyvi, galbūt nepikiniai reisai. Tada nekiltų toks triukšmas dėl pašalinimo iš pagrindinių trasų. Deja, čia tuojau prasidės protekcionizmas, vienos firmos pasirodys savesnės už kitas ir taip pasaka be galo. Ar mes manome, kad geriau nedaryti nieko?...Parašė amiko Rodyti pranešimą
Išvis, kai pagalvoju, Kaune galėtų VT kursuoti dažniau ir daugiau maršrutų, jei ne tie "mikriukai". Jie turėtų būt integruoti į lengvatų sistemą (pakaktų savivaldybės sprendimo) ir atlikti privežamąją arba pagalbinę funkciją
Tam, kad mūsų mikriukų verslininkai "išsilaikytų", savivaldybė priversta mėtyti mūsų pinigus, nes autobusai ir troleibusai turi kursuoti tada, kai jiems tai yra nuostolinga.
Komentuoti:
-
Pasidomėsiu. Kol kas tuo kalnu kursuoja 44-asis maršrutinis taksi.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą1999metais,kur esu idejes tvarkarasti, dar jis vaziavo.. Ovkas ten su gatve negerai? Pvz Kedainiu gatves kalnas dar siauresnis ir statesnis, bet ten 11 kuo puikiausiai vazineja..
Išvis, kai pagalvoju, Kaune galėtų VT kursuoti dažniau ir daugiau maršrutų, jei ne tie "mikriukai". Jie turėtų būt integruoti į lengvatų sistemą (pakaktų savivaldybės sprendimo) ir atlikti privežamąją arba pagalbinę funkciją (pvz., maršrutais: Vičiūnai - Geležinkelio stotis pro Juozapavičiaus pr., Chemijos g. - Kovo 11-osios g. - Taikos pr. - Pramonės pr. - Šiaurės pr. - Kleboniškio g. (iki Kleboniškio)). O dabar jie yra rakštis pagrindiniam VT ir atlieka kelias funkcijas: vagia keleivius iš autobusų ir troleibusų (nes nesilaikydami grafiko atvažiuoja prieš jų atvykimą), kamšto autobusų ir troleibusų tvarkaraščių skyles (bet ir tai daro tik pusėtinai, nes pagal šią logiką, jie turėtų kursuoti vėlai vakare ir anksti ryte, o autobusai ir troleibusai tuo metu jau turėtų ilsėtis, nes keleivių jiems per mažai).
Tam, kad mūsų mikriukų verslininkai "išsilaikytų", savivaldybė priversta mėtyti mūsų pinigus, nes autobusai ir troleibusai turi kursuoti tada, kai jiems tai yra nuostolinga.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.25, 12:52.
Komentuoti:
-
1999metais,kur esu idejes tvarkarasti, dar jis vaziavo.. Ovkas ten su gatve negerai? Pvz Kedainiu gatves kalnas dar siauresnis ir statesnis, bet ten 11 kuo puikiausiai vazineja..
Komentuoti:
-
Kažkada seniai apie tai diskutavome ir priėjome kontrrargumentą - sovietmečiu tai kursavo 26-as į tą kalnąParašė cerchio Rodyti pranešimąTaip nuspręsta dėl to, kad šiais metais ten leista laidoti kauniečius.
Beje, 9-as autobusų maršrutas negali važiuoti iš Raudondvario pl. į kalnu Romainius nes gatvė neatitinka reikalavimų ir ja viešasis tranportas važinėti negali.
Bet greičiausiai tada negaliojo specialūs saugumo reikalavimai VT.
Galimi 2 sprendimai:
1. ta gatve pagal dabartinę situaciją būtų galima leisti autobusus tik nuo kalno;
2. rekonstruoti gatvė (planas į ateitį).Jau parašiau savo pastebėjimą, tik noriu pataisyt - gerokai daugiau, nei po 10 m.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąPrieš dešimt (daugiau?) metų 26 autobusas galėjo. Kas pasikeitė?
Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.23, 23:39.
Komentuoti:
-
Labai nustebino tavo pastabos, maniau daugiau supranti VT srityje
Taigi pasižiūrėk į žemėlapį, kur nubrėžta 24 B trasa. Kažkur už Romainių. Šie metai pirmieji, kai ten pradeda kursuoti miesto autobusas. Taip nuspręsta dėl to, kad sulaukta labai daug prašymų jau pernai.[/QUOTE]
Taip nuspręsta dėl to, kad šiais metais ten leista laidoti kauniečius.
Beje, 9-as autobusų maršrutas negali važiuoti iš Raudondvario pl. į kalnu Romainius nes gatvė neatitinka reikalavimų ir ja viešasis tranportas važinėti negali.
Komentuoti:
-
Nepamenu kiek buvo grafikų, man atrodo realiau 3, nei 4. O stovėdavo stoties ir pilies aikštelėje tik perpiet (stovėdavo pikiniai). Esu matęs tik pilies aikštelėj, bet jei ir stoties stovėdavo, tada turėtų būt 4 grafikaiParašė Scania Rodyti pranešimąO seniau kaip atsimenu buvo 27autobusų 4 grafikai 3as grafikas stovėdavo geležinkelio stotyje o 4grafikas stovėdavo Kauno pilyje, ar aš painoju?
Komentuoti:
-
O seniau kaip atsimenu buvo 27autobusų 4 grafikai 3as grafikas stovėdavo geležinkelio stotyje o 4grafikas stovėdavo Kauno pilyje, ar aš painoju?
Komentuoti:
-
Deja, valdžia negali mikroautobusų išgrūsti, nes mikroautobusų savininkai galėtų savivaldybę paduot į teismą. Kaune jau senokai įkurta netgi mikroautobusų vežėjus ginanti asociacija.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąIs esmes, tuos mikriukus drozia iki tol, kol dar apsimoka tvarkyt, tik paskui puola pirk naujesnius.. Ateitis ju visikai neaiski, puikiai ta supranta imoniu savininkai. Butu noro is auksciau, tuoj pat mikriukai butu "patvarkyti" ir per menesi dingtu is gatviu.
Ir dar vienas dalykas, valdžia nenori jų išgrūst, nes tokiu atveju reikėtų paleisti autobusus ten, kur neapsimoka (dabar maršrutiniai taksi daro gerai tai, kad važiuoja į užkampius, bet daro blogai, nes dubliuoja pagrindines trasas).
Realiai mikroautobusus pakaktų integruoti į vieningą bilietų sistemą ir sutrumpint maršrutus - padaryt kaip privežamuosius. Būtų tvarkinga sistema.
Komentuoti:
-
Is esmes, tuos mikriukus drozia iki tol, kol dar apsimoka tvarkyt, tik paskui puola pirk naujesnius.. Ateitis ju visikai neaiski, puikiai ta supranta imoniu savininkai. Butu noro is auksciau, tuoj pat mikriukai butu "patvarkyti" ir per menesi dingtu is gatviu.Parašė amiko Rodyti pranešimąKai kuriuose maršrutuose, pvz. 30, 42, mikroautobusai nėra seni, tik kad nelabai saugomi. O saugoma technika ima barškėti ir senti anksčiau laiko.
Šiaip, netvarkomi jie ne dėl to, kad nėra už ką, bet dėl to, kad vairuotojai vagia iš pačios įmonės, dėl to, kad įmonė nemoka ūkiškai dirbti.
Komentuoti:
-
9-ąjį reikėtų keisti į tavo siūlomą ir jis galėtų vadintis Vijūkai (vis tiek tai yra oficialus pavadinimas, nesvarbu, kad nenaudojamas) - Raudondvario pl. - Lampėdžiai - Kauno pilis.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąTen tik zemelapi vadinasi vijukai, visi Romainiais vadina ir tiek,mazi ten skirtumai(kaip pvz Silainiu dalis ant kalno-Milikoniai, toliau link 2ligonines jau Smeliai.. Na, kiek ziurejau tai tavo vadinami "Vijuku" gyventojai nelabai gales pasiekti miesta. Viena stotele "Misku ukis"-tik ivaziavus i Romainius, kita-jau tos kapines vidury lauku. 9 is esmes nelabai vykes marsutas. Ispresti galima nebent pakeitus trasa. T.y. vaziuoti ne pro Romainiu kapines, o is Lampedziu,link Kaniuku, i kalna ir i Romainius. Dar jei i pili uzsuktu-visai super..
Komentuoti:
-
Kai kuriuose maršrutuose, pvz. 30, 42, mikroautobusai nėra seni, tik kad nelabai saugomi. O saugoma technika ima barškėti ir senti anksčiau laiko.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąna sprendziant is dabartines technines bukles musu mikriuku, tai ju ateitis aiski, nauju niekas nebeperka, imonems neapsimoka...tai po kazkiek metu ju dar labiau sumazes...
Šiaip, netvarkomi jie ne dėl to, kad nėra už ką, bet dėl to, kad vairuotojai vagia iš pačios įmonės, dėl to, kad įmonė nemoka ūkiškai dirbti.
Komentuoti:
-
Ten tik zemelapi vadinasi vijukai, visi Romainiais vadina ir tiek,mazi ten skirtumai(kaip pvz Silainiu dalis ant kalno-Milikoniai, toliau link 2ligonines jau Smeliai.. Na, kiek ziurejau tai tavo vadinami "Vijuku" gyventojai nelabai gales pasiekti miesta. Viena stotele "Misku ukis"-tik ivaziavus i Romainius, kita-jau tos kapines vidury lauku. 9 is esmes nelabai vykes marsutas. Ispresti galima nebent pakeitus trasa. T.y. vaziuoti ne pro Romainiu kapines, o is Lampedziu,link Kaniuku, i kalna ir i Romainius. Dar jei i pili uzsuktu-visai super..
Komentuoti:
-
na sprendziant is dabartines technines bukles musu mikriuku, tai ju ateitis aiski, nauju niekas nebeperka, imonems neapsimoka...tai po kazkiek metu ju dar labiau sumazes...
Komentuoti:
Komentuoti: