Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ametistas
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Baisiausias yra posūkyje iš Savanorių prospekto į Laisvės alėją, tačiau troleibusai ten ir taip vėžlio greičiu važiuoti turi, tai niekam netrukdo.
    Šita pasekmė ir yra dėl tos priežasties, o ne abi pasekmės yra gretimos.

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    Dar baisesnį vyngi galima rast partizanų galėje stotelėje, kur išvažuojant iš stoleles jo maždaug 70 ar 60 laipsniu kampas, tai troleibusai labai lėtai ji turi pravažuot.
    Baisiausias yra posūkyje iš Savanorių prospekto į Laisvės alėją, tačiau troleibusai ten ir taip vėžlio greičiu važiuoti turi, tai niekam netrukdo.

    Komentuoti:


  • redlynx
    replied
    Parašė lukas001 Rodyti pranešimą
    sveiki autobuse 666 palūžusios galinės durys
    Ką turėjai omeny rašydamas "palūžusios"?

    Komentuoti:


  • cerchio
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Ai, tu apie tai... Tokiu atveju reikėtų tau neigiamą įvertį duot, vietoj to, kur ką tik paskyriau teigiamą

    O jei rimtai, tai ne, nežinau, nes nesidomiu ir man vienodai rodo, kas kokį maršrutinių taksi maršrutą aptarnauja
    Aš, manau, amiko reiktų duot neigiamą įverti už nevykusius pokštus.

    Komentuoti:


  • lukas001
    replied
    sveiki autobuse 666 palūžusios galinės durys

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    Apsirikai, buvo kalbama apie itališką šlamšto gabalą BMB, kurio į Kauną, matyt, neveš. Juk niekas nesakė kad Tedom'ą atveš.
    Paskutinis taisė Gnoss; 2010.10.26, 16:33.

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    Kažkas sakėt, kad Kaune nebus bandomas Tedom, šiandien jį mačiau jį parke.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    Dar baisesnį vyngi galima rast partizanų galėje stotelėje, kur išvažuojant iš stoleles jo maždaug 70 ar 60 laipsniu kampas, tai troleibusai labai lėtai ji turi pravažuot.
    Yra tokių Kaune, tik nedaug

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    Dar baisesnį vyngi galima rast partizanų galėje stotelėje, kur išvažuojant iš stoleles jo maždaug 70 ar 60 laipsniu kampas, tai troleibusai labai lėtai ji turi pravažuot.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Jei atstumas tarp stulpu didelis, lenkti laidai nelabai pades.
    Ar butu galima paziureti kaip tie "kreivi" laidai atrodo?
    Taip atrodo. Ir tokie "kampai" visoje Tunelio g., aukštyn ir žemyn.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    as apie 44marsuta kalbejau
    Ai, tu apie tai... Tokiu atveju reikėtų tau neigiamą įvertį duot, vietoj to, kur ką tik paskyriau teigiamą

    O jei rimtai, tai ne, nežinau, nes nesidomiu ir man vienodai rodo, kas kokį maršrutinių taksi maršrutą aptarnauja

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    as apie 44marsuta kalbejau

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Nuo pavasario jau pasikeite, keista, kad nezinai..
    Melagėlis Keista, kad nežinai...
    Įrodymai:
    http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3391
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34076545

    Taigi nuo liepos mėnesio pradėjo darbą Kaune.
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Vienintelis marsutas kuriuo naudojuosi, bet ir tai labai retai. Ant kvito "Girobusas" irgi zinoma, tie patys geltonieji fordai.. Sanritas paprasciausiai neisilaike, bet jo kita firma "Litaksa" vazineja 16 ir kiek matau puikiausiai laikos. ten ta pati "Autominutes" chebra.. Kiek as zinau ir "Girobusui"su tuo 44 sunku,manau laiko klausimas klausimas, tikrai keleiviu neperdaugiausiai..
    44-as dabar susitrumpino trasą iki Naftos bazės (nuspręsta per paskutinį posėdį), tačiau realiai vidurdienį jie apsisuka Elektrėnų g. ties „Statybų duona". 44-as yra prastas maršrutas, nes dubliuoja daugelį kitų maršrutų, jis laikosi tik dėl Romainių.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.25, 22:41.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Na taip, jau nuo rugsėjo ar rugpjūčio mėn. „Argusui" baigėsi sutartis ir konkursą laimėjo kita įmonė. Apie tai jau diskutavome anksčiau šioje temoje. „Ekskomisarų biuras" dirba trimis, o „Argus" dirbo turėdamas 5 ekipažus. „Ekskomisarų biuras", palyginti su „Argus", dirba labai prastai.kvt.lt rašo, kad UAB „Sanritas", bet tu turbūt nemeluoji ir sakai taip, nes kažkada važiavai ir ant kvito matei „Girobuso" užrašą. Kokio senumo tavo info?
    Nuo pavasario jau pasikeite, keista, kad nezinai.. Vienintelis marsutas kuriuo naudojuosi, bet ir tai labai retai. Ant kvito "Girobusas" irgi zinoma, tie patys geltonieji fordai.. Sanritas paprasciausiai neisilaike, bet jo kita firma "Litaksa" vazineja 16 ir kiek matau puikiausiai laikos. ten ta pati "Autominutes" chebra.. Kiek as zinau ir "Girobusui"su tuo 44 sunku,manau laiko klausimas klausimas, tikrai keleiviu neperdaugiausiai..

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    O gal žinai kaip į tokią suprastėjusią kontrolę reaguoja savivaldybė ar miesto vežėjai?
    Kokiais kriterijais Ekskomisarų biuras laimėjo konkursą? Juk ir patirties neturėjo, ir transporto priemonių mažiau. Gal Argusas net nedalyvavo konkurse?

    P.S. Atsiprašau, jei apie tai diskutavote, bet vasarą buvau atitolęs nuo šių reikalų, tai sunku po senus pranešimus "knistis".

    Tai tiek klausimų šia tema ir tebus kad nebesikartotumėm.
    Savivaldybė žino apie prastą jų darbą, pateikė keliskart pastabas. Pamažu jie mokosi darbo, dar ir darbuotojai juk nauji, kai ko nežino... Tačiau tas jų mokymasis, mano nuomone, yra savarankiškas ir „Ekskomisarų biuro" vadovybei nerūpi, kaip dirba jų darbuotojai, rūpi tik juos nubausti. „Argus" kontrolieriai buvo griežtesni, rečiau imdavo kyšius, pastarieji yra kyšininkai favoritai, kuriems nerūpi darbo kokybė... Žiūrėsim, gal situacija gerės.

    Konkurso kriterijų nežinau. Žinoma, esmė buvo kaina. Sutartis pasirašoma, jei nepasikeitė, tam pačiam laikotarpiui, kaip ir su „Argus" - 5-eriems metams.

    „Argus" irgi patirties neturėjo, niekas patirties neturėjo, išskyrus buvusius „Kauno autobusų" ir „Autrolio" kontrolierius. Ar „Argus" dalyvavo nežinau. Bet labai tikėtina, kad dalyvavo ir labai tikėtina, kad apsigavęs su ankstesnio laikotarpio kaina, šįkart pasiūlė mažesnę, bet vis tiek per didelę sumą. Dabar kainos smarkiai kritusios dėl to, kad prieš 5 metus buvo algos didesnės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Man asmeniškai tokia situacija primena gūdų sovietmetį ir kvepia viešų ir privačių interesų sankirta...
    Sovietmečiu nebuvo tokių privačių interesų. Nebent direktoriai dėl valdomų įmonių chlopotali. Bet tai ne tas pats, nes įmonės nebuvo jų nuosavybė.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Na taip, jau nuo rugsėjo ar rugpjūčio mėn. „Argusui" baigėsi sutartis ir konkursą laimėjo kita įmonė. Apie tai jau diskutavome anksčiau šioje temoje. „Ekskomisarų biuras" dirba trimis, o „Argus" dirbo turėdamas 5 ekipažus. „Ekskomisarų biuras", palyginti su „Argus", dirba labai prastai.
    O gal žinai kaip į tokią suprastėjusią kontrolę reaguoja savivaldybė ar miesto vežėjai?
    Kokiais kriterijais Ekskomisarų biuras laimėjo konkursą? Juk ir patirties neturėjo, ir transporto priemonių mažiau. Gal Argusas net nedalyvavo konkurse?

    P.S. Atsiprašau, jei apie tai diskutavote, bet vasarą buvau atitolęs nuo šių reikalų, tai sunku po senus pranešimus "knistis".

    Tai tiek klausimų šia tema ir tebus kad nebesikartotumėm.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Šiandien pirmą kartą nuo rugsėjo vidurio teko susidurti su keleivių kontrole. Nustebau - ten buvo Ekskomisarų biuras. Tai jau Argus'o nebėra? Keleivių kontrolę perėmė kita įmonė? Mano pastebėjimu, jų mieste mažiau nei būdavo Argus
    Na taip, jau nuo rugsėjo ar rugpjūčio mėn. „Argusui" baigėsi sutartis ir konkursą laimėjo kita įmonė. Apie tai jau diskutavome anksčiau šioje temoje. „Ekskomisarų biuras" dirba trimis, o „Argus" dirbo turėdamas 5 ekipažus. „Ekskomisarų biuras", palyginti su „Argus", dirba labai prastai.
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    44 vazineja Girobusas dabar.. Kaip ir didziausias vezejas mieste..
    kvt.lt rašo, kad UAB „Sanritas", bet tu turbūt nemeluoji ir sakai taip, nes kažkada važiavai ir ant kvito matei „Girobuso" užrašą. Kokio senumo tavo info?
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.25, 22:14.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    44 vazineja Girobusas dabar.. Kaip ir didziausias vezejas mieste..

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Šiandien pirmą kartą nuo rugsėjo vidurio teko susidurti su keleivių kontrole. Nustebau - ten buvo Ekskomisarų biuras. Tai jau Argus'o nebėra? Keleivių kontrolę perėmė kita įmonė? Mano pastebėjimu, jų mieste mažiau nei būdavo Argus

    Komentuoti:

Working...
X