Parašė cerchio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dėkui už patarimą. Jei man asmeniškai reikėtų, tai ir kreipčiausi, tik ne į tuos asmenis, apie kuriuos kalbi, bet į savivaldybės (miesto) archyvą, nes ten galima rast patikimą ir išsamią info.
-
Būtent, aš irgi tą patį pastebėjau. Praėjo lygiai du mėnesiai kai naudojuosi viešuoju transportu, taip pat kasdien po kelis ar net kelioliką kartų, tai mačiau ekskomisarus tik vieną kartą. Nesuprantu, kur žiūri tie, kurie už tai atsakingi. Jokios kontrolės mieste, visiškai palaida bala.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąna bet sutikite, exkomisarai dirba belenkaip, manes nuo rugsejo pradzios dar nepatikrino, o vazineju kasdien...tai ko vaikams pirktis bilieta kada tokia laisve...
Komentuoti:
-
na bet sutikite, exkomisarai dirba belenkaip, manes nuo rugsejo pradzios dar nepatikrino, o vazineju kasdien...tai ko vaikams pirktis bilieta kada tokia laisve...Parašė Linas Rodyti pranešimąPacukams geriausiai veiktų į šikną kelis sykius įkirsti, daugiau tikrai nenorėtų. Bet, aišku, visokios vaikų teisių apsaugos tarnybos įsijungtų.
Komentuoti:
-
Pacukams geriausiai veiktų į šikną kelis sykius įkirsti, daugiau tikrai nenorėtų. Bet, aišku, visokios vaikų teisių apsaugos tarnybos įsijungtų.
Komentuoti:
-
O jei suauges analogiskai neturi dokumento irgi vezti i policija laiko gaisimas? Tiek pacukams tiek suaugusiems turi but vienodos baudos ir atitinkamai vienodas nebaudziamumas (jei jau pacukam toks taikomas).Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ką jiems padarysi? Paso jie neturi, moksleivio pažymėjimo irgi dažniausiai neturi ar nesinešioja. Vežti į policiją? Kontrolei tik bereikalingas laiko gaišimas. Išlaipinti bene vienintelė išeitis. Bet jie palauks kito autobuso ar troleibuso ir nuvažiuos, kur jiems reikia.
Komentuoti:
-
Tai ir reikia nors išlaipinti, kitą kart pirks talonėlį bent jau tada kai skubės. Be to, važiavimas be bilieto ir nebaudžiamumo jausmas neturi tapti įpročiu, kitaip situacija šioje sferoje užaugus jaunajai kartai tik prastės.
Komentuoti:
-
O ką jiems padarysi? Paso jie neturi, moksleivio pažymėjimo irgi dažniausiai neturi ar nesinešioja. Vežti į policiją? Kontrolei tik bereikalingas laiko gaišimas. Išlaipinti bene vienintelė išeitis. Bet jie palauks kito autobuso ar troleibuso ir nuvažiuos, kur jiems reikia.
Komentuoti:
-
Cia butina kazka daryt (kazkoki teises akta gal keist ar dar kazka), nes pacukai visai isnagleje. Kas cia per bajeriai po simts pypkiu?
Komentuoti:
-
šiandien nustebino kontrolė, tikrino keleivius viskas gerai, ir šalia manęs sėdėjo, toks kažkur 10-12 metų vaikis, kuris tiesiai šviesiai pasakė, kad neturi bilieto ir jam kontrolė nieko nepasakė, važiavo toliau, keista, kad taip yra, bent jau išsodintų. Tai gal niekas nepirkim bilieto ?
Komentuoti:
-
atsakymas kur funikulierius išvažiavo
Aleksoto funikulierius išvažiavo į garažą
ir nuotraukos iš įvykio vietos
http://kauno.diena.lt/vaizdai/albuma...-i-garaza-5759Paskutinis taisė Karoleo; 2010.11.06, 15:11.
Komentuoti:
-
galvojau, kad pasivaideno, kad Aleksote kranai kažką kelia, o pasirodo funikulierius. įdomu kur ten juos veža
Komentuoti:
-
Žinai kas ką dirba, kas nedirba arba blogai dirba ir laukia pensijos. Tai ir kreipkis į "tą žmogų".Parašė amiko Rodyti pranešimąTas, kuris "kuičiasi" su e. bilietu, neatsakingas už VT eismo organizavimą. Skyriuje kiekvienas turi savo pareigas. Mano nuomone, e. bilieto projektas turi taip lėtai vykti, tai naudinga, ir tikrai ne tas vienas darbuotojas dėl to kaltas. Greičiausiai jis visai nekaltas, tik vykdo pavestas aukštesnio žmogaus užduotis. Be to, tas žmogus visą tą laiką ne vien su e. bilietu dirba. Jei ne jis, neturėtume nei realaus laiko sistemos, nei tvarkaraščių cilindruose, nei švieslenčių transporto viduje, nei kitų naudingų dalykų... Išvis apie tą žmogų tu nieko nežinai, nežinau nei ką, nei kiek gero jis padarė Kauno VT. Todėl siūlau išvis patylėt, nes jau kam kam, bet jam strėlių reikėtų mesti mažiausiai
Maršrutus Kaune kuria vienas labai senas žmogus, neabejoju, kad jam pasitraukus iš posto, jaunesnis kolega tvarkysis geriau. Tik, va, tam senam žmogui patinka pensiją leisti skyriuje.
Komentuoti:
-
Iš kur čia ištraukei, kad visus pažįstu? Iš kokios planetos čia atsiradai?Parašė cerchio Rodyti pranešimąGi visus savivaldybėje pažysti, apie visus žinai, tai paprašyk maršruto paso ir viską sužinosi. Paprasta
Komentuoti:
-
Gi visus savivaldybėje pažysti, apie visus žinai, tai paprašyk maršruto paso ir viską sužinosi. PaprastaParašė amiko Rodyti pranešimąTai kas nors gali normaliai chronologiškai surašyti, kaip 8-as maršrutas dirbo nuo pradžių iki dabar?
Komentuoti:
-
O kur Jūs, gerbiamasis, perskaitėte tokią informaciją? Tikrai neprisimenu rašęs tokią nesamonę. Aiškiai gi parašyta: atidarius liniją Pramonės pr. ir paleidus 15 ir 16, 8-as uždarytas. Atidarytas 2003-03-01.Parašė cerchio Rodyti pranešimą8-as atgijo nuo 2003-03-01 ir važiavo Draugystės g. - Lituanica, o ne nuo tinklo pratęsimo Pramonės pr. pro Maxima ir atsiradus 15-ajam ir 16-ajam maršrutams.
GaliParašė amiko Rodyti pranešimąTai kas nors gali normaliai chronologiškai surašyti, kaip 8-as maršrutas dirbo nuo pradžių iki dabar?
. Po kokių 5-10 min. galėsite patikrinti entuziastų tinklapyje.
----------------------------------------------------------------
Taisyta: žvilgtelėjau į savo užrašus: dabartinis aprašas yra teisingas, taigi nieko ten pildyti ir nereikia. Nebent atsiras kas nors, kas žinos tikslias pasikeitimų datas.Paskutinis taisė Mettal; 2010.11.04, 21:43.
Komentuoti:
-
Tai kas nors gali normaliai chronologiškai surašyti, kaip 8-as maršrutas dirbo nuo pradžių iki dabar?
Komentuoti:
-
Buvo tada laidai jauParašė amiko Rodyti pranešimąKokiu tada maršrutu važiavo 8-as, jei Pramonės pr. dar tada nebuvo laidų?
Komentuoti:


Komentuoti: