Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • OneMillion
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Kalbėk konkrečiau, argumentuok savo nuomonę.
    kad nelabai cia kas pas ji argumentuojasi...

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    Šiandien stebėjau Solariu buklę, jie maždaug laikys maximum 5 metus neilgiau.
    Kalbėk konkrečiau, argumentuok savo nuomonę.

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Tai isidarbink Kauno Autobusuose mechaniku ir pakeisk padeti.

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    Šiandien stebėjau Solariu buklę, jie maždaug laikys maximum 5 metus neilgiau.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    puiki naujiena pakrasciu gyventojams...bet butu dar geriau jie jame galiotu musu taip reklamuojamas e.bilietas...bet kai jo diegimas toks letas tai gal iki pensijos sulauksiu))
    Šis maršrutas yra rajono, o e. bilietas galioja miesto VT. Rajono savivaldybė neprisidėjo nei vienu centu prie šio projekto įgyvendinimo, todėl rajono VT e. bilietas tikrai niekada negalios, nebent būtų vystomas naujas projektas rajono iniciatyva. Siūlyčiau mažiau svajot ir daugiau realiai žiūrėt

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Po ilgų įkalbinėjimu, atsikalbinėjimų ir tylių svarstymų...

    Keičiasi Kauno rajono 50-ojo autobusų maršruto eismo tvarkaraštis

    2010 m. lapkričio 8 d. įsigaliojo pakoreguotas Kauno rajono 50-ojo autobusų maršruto Mastaičiai - Karmėlava eismo tvarkaraštis.

    Atsiprašome savo lankytojų už informacijos vėlavimą, tačiau, apmaudu, bet Kauno rajono savivaldybė nesilaiko duoto žodžio mus iš anksto informuoti apie Kauno rajono maršrutų darbo pasikeitimus.

    Šio maršruto eismo tvarkaraštis jau atnaujintas, jį galite rasti Kauno rajono maršrutų sąraše: http://www.marsrutai.lt/kaunoraj

    Nuo lapkričio 8 d. įsigaliojusiame tvarkaraštyje keitėsi:
    - Vėlinamas pirmasis reisas iš Mastaičių, buvęs 5:50 val., yra 6:05 val.
    - Dalies reisų autobusai užsuks į Kauno Laisvosios ekonominės zonos (LEZ) teritoriją.

    Skaityti daugiau...
    puiki naujiena pakrasciu gyventojams...bet butu dar geriau jie jame galiotu musu taip reklamuojamas e.bilietas...bet kai jo diegimas toks letas tai gal iki pensijos sulauksiu))

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Po ilgų įkalbinėjimu, atsikalbinėjimų ir tylių svarstymų...

    Keičiasi Kauno rajono 50-ojo autobusų maršruto eismo tvarkaraštis

    2010 m. lapkričio 8 d. įsigaliojo pakoreguotas Kauno rajono 50-ojo autobusų maršruto Mastaičiai - Karmėlava eismo tvarkaraštis.

    Atsiprašome savo lankytojų už informacijos vėlavimą, tačiau, apmaudu, bet Kauno rajono savivaldybė nesilaiko duoto žodžio mus iš anksto informuoti apie Kauno rajono maršrutų darbo pasikeitimus.

    Šio maršruto eismo tvarkaraštis jau atnaujintas, jį galite rasti Kauno rajono maršrutų sąraše: http://www.marsrutai.lt/kaunoraj

    Nuo lapkričio 8 d. įsigaliojusiame tvarkaraštyje keitėsi:
    - Vėlinamas pirmasis reisas iš Mastaičių, buvęs 5:50 val., yra 6:05 val.
    - Dalies reisų autobusai užsuks į Kauno Laisvosios ekonominės zonos (LEZ) teritoriją.

    Skaityti daugiau...

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Dėl "Dorsimus" tai nepritariu. Man neaiški ta firma. Prima visokius pacukus dirbti. Savigynai duoda dažniausiai tik pipirinių dujų balionėlį. O dauguma darbuotojų bijo ką nors kam nors pasakyti. Ir kiek pastebėjau, ši firma saugo tik autobusų stotis bei užsiima keleivių kontrole. Dabar dirbantys kontrolieriai nesuinteresuoti gerai dirbti, nes jų atlyginimas nuo to nepriklauso.

    Taip pat kontrolieriai dar nemoka patikrinti vienkartinių elektroninių bilietų. Maždaug trims iš keturių reikia aiškinti, kaip tai padaryti.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Kaune reikėtu ''DORSIMUS'' pasamdyti tvarka iš karto pasikeistu į gerą pusę.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Savivaldybė nori milijonų iš baudų, kuriuos po to galėtų parceliuoti. Negi nesupranta, kad tie patys milijonai ir netgi daugiau liktų savivaldybės biudžete, jei VT dirbtų mažiau nuostolingai (dėl mažesnio zuikių skaičiaus) ir reikėtų mažiau dotacijų.

    Kontrolieriai privalo perduoti pažeidėjus policijai. Už nepilnamečių sulaikymą ir tėvų iškvietimą jie gali sulaukti rimtų nemalonumų iš visokių vaikteisitų bei ieškinių iš tėvų dėl neva tai panaudoto psichininio smurto ar šoko sukėlimo jų "nekaltiems" vaikučiams. Taip, įstatymai netobuli. Todėl ir nenori su visokiais pacukais prasidėti.

    Studentų pažymėjimo pratęsimas užsitęsia ne dėl studentų kaltės, o dėl jį išduodančiųjų kaltės. Ir taip jau tęsiasi metai iš metų visą dešimtmetį.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Kontrolieriai turėtų būti atlaidesni tik rugsėjo mėnesį, nes ne visi jau turi LSP ar moksleivio pažymėjimus. Dabar jau lapkritis, taigi, apie tokį atsainumą negali būti nė kalbos. Aišku, kiekvieno patikrinimo nepafilmuosi, bet bent jau pranešti apie nusižengimus būtina. Juk už tuos zuikius moka ne valstybė, o mes patys.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Gal savivaldybė nelabai nori "cackintis" su kontrolieriais dėl to, kad iš baudų negauna praktiškai jokių pajamų (juk iš baudų surinkti pinigai keliauja į valstybės biudžetą, ir mažai šansų, kad bent 15 proc. jų sugrįš į miestą). Kažkaip valdininkai nelabai supranta, kad būtent dėl nebaudžiamumo VT ir naudojasi tiek daug "zuikių". Jei kontrolieriai dirbtų sąžinigai ir griežtai- zuikių juk mažiau būtų. Bet visgi įstatymas dėl įplaukų, surinktų iš baudų, keliavimo į valstybės biudžetą, yra netobulas, jį reikėtų kažkaip keisti.

    O su "pacukais" tvarkytis galima labai paprastai- priverstinai juos išlaipinus iš TP, nusivesti į savo autobusiuką ir kontrolieriaus akivaizdoje pareikalauti jaunuolį paskambinti savo tėvams ir išsikviesti juos į įvykio vietą, o atvykus tėvams- jau su jais aiškintis. Šis procesas geras tuo, kad nesustabdo viešojo transporto judėjimo, tad sąžiningi keleiviai niekaip nenukentės. Jei paauglys vėluoja į pamokas- jokio skirtumo, pats kaltas, kad nemokamai važiuoti bando.

    Mokslo metų pradžioje pažymėjimo galiojimo nepratęsusiam studentai arba kokiam pradinukui galima pirmąkart atleisti, suprantama kalba priminus jiems apie apmokėjimo už kelionę taisykles (gal netgi įvesti tokią taisyklę, kad pirmąją mokslo metų savaitę kontrolieriai mokiniams ir studentams dalintų lankstinukus, kuriuose būtų pateikiama atsiskaitymo už praviažimą tvarka). Bet toks "atlaidumas" neturi virsti sistema, kaip yra dabar.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Vazineju kasdien po miesta, bet ne su VT, o savo masina ir matau "Ekskomisarus" kiekviena diena, po kelis sykius, skirtingose vietose.. Taip, kad..

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Jau ne kartą mačiau kaip kontrolė netikrinus keleivių bilietų pasižymi vairuotojo kelionės lape neva įvykdyta kontrolė.
    Vienąkart pastebėjau ir aš. Išlipau Žemaičių stotelėje, ir laukiau kito autobuso. Atvažiavus troleibusui, vairuotojas atidarė tik priekines duris, įlipo vienas iš ekskomisarų, tuojau pat buvo atidarytos ir kitos durys, visi išlipo/sulipo, ir troleibusas nuvažiavo toliau. Tad nebuvo jokios patikros. Tąkart nežinojau, galvojau čia taip "turėjo būti". Būsiu atidesnis, jei ką, reikės pranešti.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    kažkaip pastebėjau, kad tuos kontrolierius matau tik važiuojančius su savo autobusiuku, važinėju kasdien, savaitgalį rečiau, tai per du mėnesius mane tikrino 4 kartus, tai maždaug po du kartus per mėnesį, ir tikrai labai retai. Kai argusas dirbo tai teko matyti kaip vieną vaikiną vijosi, o čia net pacukų iš transporto neišlaipina
    Kad nematai, nereiškia, kad nedirba. „Ekskomisarų biuro", kaip ir „Argus" (buvusieji) keleivių kontrolieriai dirba dviem pamainomis ir per dieną dirba keliose stotelių. Autobusiuku važiuoja dėl:
    1. Keičia postą.
    2. Veža zuikius į policiją.
    3. Važiuoja pietaut.
    4. Važiuoja užsipilt kuro.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Šįmet savivaldybė nusprendė taupyt ir dėl dirba tik 3 ekipažai. Dabartinė kontrolė dirba apgailėtinai.

    Labai geras būdas taupyti. Įdomu, daugiau sutaupo ar praranda?

    O su vaikais kontrolieriai nenori prasidėti. Nes su vaikais yra sudėtingiau nei su suaugusiais. Ir dar galima turėti problemų su visokiais vaikteisitais. Nepilnamečių nebaudžiamumas ir poveikio priemonių prieš juos ribotos galimybės yra užprogramuotas vaikų teisėse ir kituose su tuo susijusiuose teisės aktuose. Pažiūrėkite, kas darosi Vakaruose. Pacukai skundžia savo tėvus teisėsaugai už tai, kad šie reikalauja tvarkytis namuose, neleidžia ištisai žaisti kompiuterinių žaisdimų ir pan.
    Paskutinis taisė Al1; 2010.11.07, 12:43.

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    kažkaip pastebėjau, kad tuos kontrolierius matau tik važiuojančius su savo autobusiuku, važinėju kasdien, savaitgalį rečiau, tai per du mėnesius mane tikrino 4 kartus, tai maždaug po du kartus per mėnesį, ir tikrai labai retai. Kai argusas dirbo tai teko matyti kaip vieną vaikiną vijosi, o čia net pacukų iš transporto neišlaipina

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Būtent, aš irgi tą patį pastebėjau. Praėjo lygiai du mėnesiai kai naudojuosi viešuoju transportu, taip pat kasdien po kelis ar net kelioliką kartų, tai mačiau ekskomisarus tik vieną kartą. Nesuprantu, kur žiūri tie, kurie už tai atsakingi. Jokios kontrolės mieste, visiškai palaida bala.
    Tąkart buvo 5 ekipažai. Šįmet savivaldybė nusprendė taupyt ir dėl dirba tik 3 ekipažai. Dabartinė kontrolė dirba apgailėtinai. Jie algą gauna nuo patikrintų transporto priemonių skaičiaus. Ir nors savivaldybė sudaro plana, kur kontrolė turi dirbt, jie kartais to nepaiso ir renkasi centrą, kur daugiau transporto. Jau ne kartą mačiau kaip kontrolė netikrinus keleivių bilietų pasižymi vairuotojo kelionės lape neva įvykdyta kontrolė. Apie tokiu atvejus būtinai praneškite Transporto skyriui, kontaktai yra www.kvt.lt. Geriausia rašyti ir E. Babeliui, atsakingam už kontrolę ir keleivių aptarnavimą, ir nepabijokit tą patį laišką dar adresuot P. Kerui. Jei per 20 d. neatrašys - kartokit laišką. Laiške turi būt duomenys: data, tikslus transporte rodomas laikas, stotelė, maršruto nr., važiavimo kryptis, transporto valstyb. ir garaž. nr. Būtinai kontrolierių mašinos valstyb. Nr. Gerai paminėt ir dar 1 detalę - ar kontrolės metu buvo blokuojami komposteriai (turi degt jų raudoma lemputė ir ekrane būt užrašas užblokuota). Tinka rašyt ir e. paštu laišką, bet būtina pateikt savo vardą ir pavardę. Į anoniminius skundus nekreipiama dėmesio.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Na as priesingai, daznai juos matau, nors labai retai vazineju (gal priklauso nuo to kur vaziuoji, centre tai juos labai daznai matau). O paleidzia ne tik pacukus, koks 22 metu bicas pasako, kad jam 17 ir viskas... Islaipina ir tiek. Manau reiktu jiems priedus prie algu uz pagauta zuiki skirt.
    Taikyti bausmes reikia visiem vienodai, nesvarbu ar jam 14, ar 34 metai. Bet dėl premijų nesutikčiau. Manau, iš to būtų daugiau žalos nei naudos.

    Beje, gyvenu centre, t.y. prie "Saulės" gimnazijos, ir pagrinde naudojuosi transportu centre bei aplink jį. "Argusą" sutikdavau kasdien, kartais net kelis kartus į dieną, o dabar per du mėnesius kartą. Tokiam miestui, kaip Kaunas, tikrai reikia daugiau nei 3 kontrolierių mašinų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Na as priesingai, daznai juos matau, nors labai retai vazineju (gal priklauso nuo to kur vaziuoji, centre tai juos labai daznai matau). O paleidzia ne tik pacukus, koks 22 metu bicas pasako, kad jam 17 ir viskas... Islaipina ir tiek. Manau reiktu jiems priedus prie algu uz pagauta zuiki skirt.

    Komentuoti:

Working...
X