Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė JohnBėgiai gatvių vaizdo nebjauroja taip, kaip laidai.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNa kartu su automobiliais dardantis tramvajus tikrai atgyvena. Bet toks, kurio eismas visiškai atskirtas nuo kitų transporto rūšių vienintelė ateitis.
Komentuoti:
-
Jau bėgiais tikrai nebraurojama, kaip troleibusų tinklais, stovi stulpai, o jei nėra stulpų tai į pastatų fasadus kabina kabelius.....
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąChm, o kodėl tuomet tramvajai, skirtingai nei troleibusai, yra visgi laikomi šiuolaikiška transporto rūšimi, o ne atgyvena? Juk tuomet gatvės yra "bjaurojamos" ne vien laidais, bet dar ir bėgiais.
Komentuoti:
-
Parašė JohnTroleibusai naikinami visame pasualyje. Gal ir yra išimčių, bet esmės tai nekeičia. Gerėjant autobusų ekologiniams rodikliams ir netrukus tikriausiai atsirasiant elektriniams autobusams (kai kur tokie jau važinėja), troleibusai kaip ir nebeteks prasmės, nes tinklo įrengimas ir priežiūra kainuotų pernelyg daug, nekalbant apie laidais bjaurojamą gatvių vaizdą.
Taip kad Zuoka syra teisus. Trūlai yra miręs reikalas ir svarbu laiku juos kažkuo pakeisti.
Komentuoti:
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąKas čia per nesąmonė? Geriau atgyvenas autobusus mieste išnaikintų - va čia tai ekologija būtų. Gal kas gali paaiškinti, kodėl troleibusas Vilniuje paseno? Gal paseno tik infrastruktūra (kaip ten jūs sakot: "kontaktinis tinklas"?), o ne transporto priemonė?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra problemos tiesiant ant žemės - pervažos. Tuomet gautųsi įprastas tramvajus. Aišku, kai kuriuos ruožus galima tiesti ant nedidelio pylimo ir aptverti.
Komentuoti:
-
Pastaruoju metu meras vis dažniau kalba apie visiškai naują modernią transporto rūšį, kuri mieste pakeistų atgyvena tapusius troleibusus.
Komentuoti:
-
Yra problemos tiesiant ant žemės - pervažos. Tuomet gautųsi įprastas tramvajus. Aišku, kai kuriuos ruožus galima tiesti ant nedidelio pylimo ir aptverti.
Komentuoti:
-
Kam tos estakados? Pievose ir pamiškėse ištisus kelynus galima nutiesti.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTramvajus VLN netinka ir tiek.Dėl Metro:VLN geriausias variantas.Kodėl nenori...Galbut jie žiuri į Londono DLR.
Komentuoti:
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąVilnius nusisuka nuo metro
Politikai mikroautobusus palieka ramybėje – jie dar metus Vilniuje kursuos. Dabar jų galvose nauja vizija, esą vilniečiai galėtų važinėti mįslinga transporto priemone – nei metro, nei tramvajumi.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąĮdomiausia mintis "Manau, kad miestui yra prestižo reikalas turėti brangesnes transporto priemones kaip tramvajus ar metro." ....
visos kitos kryptys, generuoja kur kas mazesnius keleiviu srautus...
Pirmadieni pristatomas studijos projektas berods, bus idomu.. speciau eis tramas
Komentuoti:
-
Įdomiausia mintis "Manau, kad miestui yra prestižo reikalas turėti brangesnes transporto priemones kaip tramvajus ar metro." ....
Komentuoti:
-
Vilniuje troleibusų galėtų nebelikti po 15 metų
http://verslas.delfi.lt/automoto/vil....d?id=48087499
Komentuoti:
-
Tema uždaroma valymui...
kol diskutuojantys vienas kitą vadina "skaitymo dovana neapdovanotais paranoikais, asilais, triperio duškliarkemis" ir dar kažkuo
Valymas greitas nebus, skubėti nėra kur - čia ne arena, metro dar nebus greit pastatytas.
Komentuoti:
-
Mikrobais 90 mln.? Vidutinis mikrobų užpildymas vieno reiso metu turėtų būti virš 100 keleivių...
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąSkaičiuoja sukuriamą produkto vertę, o ne algą, kuri dažnu atveju net dešimtis kartų mažesnė. Pvz.: mūsų bendrovėje apie 25000 Lt/žm./mėn. vidutiniškai. Pati vadybininko apyvarta laisvai gali būti ir virš 1 mln. Lt , o bendrasis pelnas virš 100000 Lt, alga "ant popieriaus" kelioliką kartų mažesnė.
Parašė musicVažinėji Kaune mašina ir kartais užsuki į Vilnių- važinėk toliau, bet egoistiškai nespręsk, kad "aš toks ir toks esu, o ant kitų nusispjaut". Keli šimtai tūkstančių žmonių Vilniuje kasdien vargsta keliaudami VT ar užstrigę tokių bajorų sukeltame kamštyje, kuriame priverstas stovėti ir viešasis transportas, nes alternatyvos nėra.
O galbūt manai, kad reiktų už 2 milijardus nutiesti aplink Vilnių aplinkkelių žiedą ir visi iš neturėjimo ką veikt ratus sukios, o mieste susisiekimo nereikia?
Ar tavo prioritetas 6 aukštų sankryžos ir 8 juostų gatvės už tūkstančius milijonų, kelininke (kaip spėju )???
Komentuoti:
Komentuoti: