Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Tarybinė Klaipėda“ 1968 m. gruodžio 20 d.


    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied


    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Klaipėdos tramvajai. Apie 1913-1915 m.



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1938 m.



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LiAZ-677 buvo su automatinėmis dėžėmis. Tik kad Klaipėdoje jų nebuvo.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Pajungiau seną PC, ta proga sumesiu kažkada išsisaugotus senus VE straipsnius, kad nepasimestų. Vistik istorija...

    2002-11-08 13-ojo maršruto mikroautobusai kursuos ir Smiltelės gatve
    2003-02-25 Nauji maršrutai - dar viena nesantaikos priežastis

    Ir dar truputis istorijos

    "Vakarų ekspresas". 1992 04 14 ir 16
    http://www.ve.lt/naujienos/projektai...ir-16-1546819/


    Pirmąsyk girdžiu apie šią Scania. Gal žinomas numeris, garažinis? Iš straipsnio susidariau įspūdį, kad Klaipėdoje ji neilgai važinėjo.
    Pradžiai pagalvojau, kad 40 arba 53, bet taip negali būt. Palyginus su Ikarusais Scania ir Safflai buvo pasakos, keista girdėti tai net iš vairuotojų

    Dar geriau skamba žodžiai apie "LiAZ su automatine pavarų dėže" :O Koks LiAZ? Koks automatas tų laikų LiAZ'e?
    Paskutinis taisė rytis001; 2017.04.16, 22:43.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Pajungiau seną PC, ta proga sumesiu kažkada išsisaugotus senus VE straipsnius, kad nepasimestų. Vistik istorija...

    2002-11-08 13-ojo maršruto mikroautobusai kursuos ir Smiltelės gatve
    2003-02-25 Nauji maršrutai - dar viena nesantaikos priežastis

    Ir dar truputis istorijos

    "Vakarų ekspresas". 1992 04 14 ir 16
    http://www.ve.lt/naujienos/projektai...ir-16-1546819/
    Beje, ar žinote, kad pirmasis mėlynasis autobusas Klaipėdos gatvėse atsirado lygiai prieš 25 metus? Tai buvo tais laikais nematyta neregėta švediška "Scania". Tarybiniuose "ikarusuose" gimusiems ir užaugusiems miesto autobusų parko vairuotojams jis... nepatiko.

    "Dėl tų dvejų durų "Scania" daug ilgiau nei "Ikarus" stovi stotelėse. Priešingai nei "ikarusuose", švediškame autobuse vairuotojo vieta nėra atitverta, tad ir košia skersvėjai. Mėlynąjį "Scania" Klaipėdoje paliko kaip našlaitį: be jokios dokumentacijos, techninio aptarnavimo priemonių. Išėjo taip, kad autobuso žibintai degė visą dieną ir naktį, ir niekas visą parą nesugebėjo jų išjungti... "Scania", vairuotojų kalba, yra "ant oro pagalvių", tad norint remontuoti tokį autobusą reikia specialių pakeltuvų, kurių, žinoma, mes neturime."

    http://www.ve.lt/uploads/img/2010-05-03/se52_5.jpg
    Pirmąsyk girdžiu apie šią Scania. Gal žinomas numeris, garažinis? Iš straipsnio susidariau įspūdį, kad Klaipėdoje ji neilgai važinėjo.

    Komentuoti:


  • Matytas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Faktas. Na, bent dabartinis 13 laikosi. O kiek ilgai - laiko klausimas

    Dar viena 13 mikriuko trasa, 2002-11-07:

    http://www.infolex.lt/klaipeda/Defau...2034&Version=2

    Tame infolex'e nemažai įdomios informacijos atkapstyti galima. Kad ir šis nemažas maršrutininkų sąrašas:
    http://www.infolex.lt/klaipeda/Defau...3&DocId=156255
    Šis "maršrutkių" sąrašas (pirmoji nuoroda) išties istorinis ir simbolizuoja šios transporto rūšies veiklos apogėjaus pabaigą, nes dalis planų taip ir netapo realybe. 13-asis iki Nestės važinėti nepradėjo, nes greitai išvis užsidarė, o 16, 18 ir 19 maršrutai, į kuriuos buvo planuota "permesti" dalį kitų maršrutų mikroautobusų, taip ir nepradėjo veikti...

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Matytas Rodyti pranešimą
    Tiesa, M-13 maršrutas buvo kaitaliojamas dėl nuostolingumo. Dėl to vėliau patys vežėjai ir pasitraukė iš maršruto.
    Aplamai, šis numeris Klaipėdos maršrutams nelabai pasisekęs, pagyvuoja ir uždaromas...
    Faktas. Na, bent dabartinis 13 laikosi. O kiek ilgai - laiko klausimas

    Dar viena 13 mikriuko trasa, 2002-11-07:
    Tauralaukis – „Neste“ degalinė (Šilutės pl.) (Kretingos g., H.Manto g., Danės g., Pilies g., Galinio Pylimo g., Taikos pr., Smiltelės g. ir atgal)
    http://www.infolex.lt/klaipeda/Defau...2034&Version=2

    Tame infolex'e nemažai įdomios informacijos atkapstyti galima. Kad ir šis nemažas maršrutininkų sąrašas:
    http://www.infolex.lt/klaipeda/Defau...3&DocId=156255

    Komentuoti:


  • Matytas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    2002-07-26 duoda tokią trasą:

    Ar vėliau nebuvo pratęstas Smiltelės gatve iki degalinės Šilutės plente? Lyg ir skaičiau senuose ve.lt straipsniuose kažkada. Reikės jų paieškoti.
    Tiesa, M-13 maršrutas buvo kaitaliojamas dėl nuostolingumo. Dėl to vėliau patys vežėjai ir pasitraukė iš maršruto.
    Aplamai, šis numeris Klaipėdos maršrutams nelabai pasisekęs, pagyvuoja ir uždaromas...

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    2002-07-26 duoda tokią trasą:
    Tauralaukis – Taikos pr. (iki Smiltelės g.) (Kretingos g., H.Manto g., Naujo Sodo g., Naujo Uosto g., Pilies g., Galinio Pylimo g., Taikos pr. ir atgal Taikos pr., Galinio Pylimo g., Pilies g., Danės g., H.Manto g., Kretingos g.,)
    Ar vėliau nebuvo pratęstas Smiltelės gatve iki degalinės Šilutės plente? Lyg ir skaičiau senuose ve.lt straipsniuose kažkada. Reikės jų paieškoti.

    Komentuoti:


  • Matytas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Iki 2004-04-15 buvo du maršrutinių taksi maršrutai - 7 ir 13. Jų trasos:

    2004-04-15 jie buvo sujungti. Maršrutui duotas numeris 7:

    Tokia maršruto trasa ir išliko iki jo panaikinimo 2012-09-02.

    http://www.infolex.lt/klaipeda/Defau...3&DocId=155314
    13-o mikroautobuso maršrute yra netikslumų:
    Tauralaukis (Klaipėdos g.) – Kretingos g. – Panevėžio g. – Liepojos g. – Herkaus Manto g. – Dariaus ir Girėno g. - J. Janonio g. - Naujoji Uosto g. -Pilies g. – Galinio Pylimo g. - Taikos pr. (iki Smiltelės stotelės, nes Kurėno st. atsirado vėliau) ir tuo pačiu maršrutu atgal. O degalinė tai - Statoil...

    Tiesa, dar planuose buvo 16, 18 ir 19 maršrutai, kurie taip ir nebuvo realizuoti, nes kai kuriuos jų būtų galima pavadinti apžvalginiais ekskursiniais po Klaipėdą, o trasų racionalumas kėlė abejonių. M-17 buvo tik efemerinis sezonui, tiesa, ant paties mikroautobuso maršruto numerio nebuvo, tik maršruto galiniai punktai...
    Paskutinis taisė Matytas; 2017.04.10, 09:56.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    13 trasa nurodyta labai nesuprantamai. Iš Manto g. teleportuojasi į Pilies g., o tada iš Taikos pr. į Šilutės pl. Ir kur ten ta Neste degalinė?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Iki 2004-04-15 buvo du maršrutinių taksi maršrutai - 7 ir 13. Jų trasos:
    7: Panevėžio g. – Liepojos g. – Herkaus Manto g. – Tiltų g. – Taikos pr. – Smiltelės g. – Varpų g. ir tuo pačiu maršrutu atgal.
    13: Tauralaukis (Klaipėdos g.) – Kretingos g. – Panevėžio g. – Liepojos g. – Herkaus Manto g. – Pilies g. – Galinio Pylimo g. - Taikos pr. – Šilutės pl. (NESTE degalinė) ir tuo pačiu maršrutu atgal.
    2004-04-15 jie buvo sujungti. Maršrutui duotas numeris 7:
    Tauralaukis (Klaipėdos g.) – Kretingos g. – Panevėžio g. – Liepojos g. – Herkaus Manto g. – Tiltų g. – Taikos pr. – Smiltelės g. – Varpų g. ir tuo pačiu maršrutu atgal.
    Tokia maršruto trasa ir išliko iki jo panaikinimo 2012-09-02.

    http://www.infolex.lt/klaipeda/Defau...3&DocId=155314

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Miesto maršrutiniai taksi, patvirtinti 2004-10-06:
    http://www.infolex.lt/klaipeda/Defau...3&DocId=155559

    Tiesą sakant, pirmą kart girdžiu apie 17 maršrutą.
    Paskutinis taisė Briedis; 2017.04.09, 10:14.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nuotraukos datuotos 1995 m. balandžio mėnesiu, o autobusai dar su sovietiniais numeriais.
    Įdomu, kada buvo numeriai galutinai buvo pakeisti į lietuviškus.
    Laikraštis „Kauno diena“ 1995 m. balandžio 25 d.

    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.12, 21:20. Priežastis: Citata

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tiltų gatvėje prieš 20 metų

    http://phototrans.eu/14,738850,0,Ika...0_33_1099.html

    Ir prie geležinkelio stoties. Privatininkų autobusas 8 maršrute
    Atvaizdas
    http://phototrans.eu/14,739135,0,Ika...0_37_1859.html
    Nuotraukos datuotos 1995 m. balandžio mėnesį, o autobusai dar su sovietiniais numeriais.
    Įdomu, kada buvo numeriai galutinai buvo pakeisti į lietuviškus.
    Paskutinis taisė Romas; 2017.04.09, 20:43.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Pirmoje nuotraukoje L-1. Vėlgi, nuotrauka iš "Krašto gido": http://www.krastogidas.lt/objektai/156-garbes-lenta
    Antroji nuotrauka iškirpta iš čia: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...10-metu-718584
    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.11, 21:42. Priežastis: Kopija iš temos "1945-1960 m. autobusai: ZIS, KAG, ZIL, GAZ..."

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Klaipėda 1951
    Šalia parko, kur tais laikais stovėjo Stalino paminklas


    Klaipėda 1955. ZIS-155

    Yandex.ru vartotojas kyps66
    https://fotki.yandex.ru/users/kyps66...016-05-01?&p=3


    Koks autobusas yra pirmoje nuotraukoje?
    Paskutinis taisė Romas; 2017.04.09, 20:44.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    1967-ieji(?), LAZ'ai važiuoja Komjaunimo žiedu (dab. Taikos pr. ir Sausio 15-osios sankryža)



    Nuotraukos autorius Bernardas Aleknavičius
    Šaltinis: http://www.epaveldas.lt/vbspi/biReco...RecordId=44635

    Komentuoti:

Working...
X