Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Kauno autobusai per 1931m. potvynį. (iš "Kauno autobusai" archyvo)





    Vilniaus autobusai per 1931m. potvynį.



    Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.07.26, 09:46.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Konkės laidotuvės 1929 m.

    1934 metais Kauno savivaldybė paskelbė autobusų pirkimo konkursą. Pasiūlymas Austrijos Firmai.

    Vienas pasiūlymų Kauno savivaldybei.

    Iš " Kauno autobusų" archyvo.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.08.16, 08:25.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Viešasis transportas Caro laikais.
    Viešasis transportas Smetonos laikais. (fotografuota iš panašios vietos prie Soboro):
    "Kauno autobusai" archyvas.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.08.20, 10:09.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1992m.





    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Šis autobusas taip pat dalyvavo autobusų pirkimo konkurse ("Kauno autobusų" archyvas):
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.07.25, 20:19.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Vienas iš maršrutų (1924 -1928 m.) buvo "Apygardos teismas" - "Žalias kalnas".
    Viename iš 1930 m. leidinukų esu aptikęs maršrutą "Apygardos teismas" - "Geležiniai vartai". Ar tai ne tas pat? O gal jis buvo pakoreguotas ar pratęstas?
    Nežinau, bet rugsėjo mėn.bandysiu sužinoti.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.07.24, 09:27.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Šis autobusas dalyvavo autobusų pirkimo konkurse:
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.07.28, 17:19.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Bilietų kainos Smetonos laikais.
    Atvaizdas
    Vienas iš maršrutų (1924 -1928 m.) buvo "Apygardos teismas" - "Žalias kalnas".
    Viename iš 1930 m. leidinukų esu aptikęs maršrutą "Apygardos teismas" - "Geležiniai vartai". Ar tai ne tas pat? O gal jis buvo pakoreguotas ar pratęstas?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
    "Auto" bendrovė 1926 m. nesulaukė berods,
    AB "Auto" bankrutavo 1928 m.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Bilietų kainos Smetonos laikais.
    Atvaizdas
    "Auto" bendrovė 1926 m. nesulaukė berods, bankrutavo gana greit, ji atsirado 1924 m. vasarą, bet už tokias kainas ir bankrutavo, pirmas jos maršrutas "Rotušė - Geležinkelio stotis", turėjo 3 autobusus, vėliau daugiau. Kaina už važiavimą tarp dviejų stotelių - 0,25 Lt, vėliau - 0,30 Lt, turint omeny, kad žemiausios kategorijos tarnautojas gaudavo ~120 Lt per mėnesį, tai kaina buvo gana didelė, vėliau jai bankrutavus, autobusai atiteko įmonės darbuotojams kaip kompensacija už nesumokėtas algas, jie vėliau kainas sumažino. Tai tiek žinau apie bendrovę "Auto"
    Paskutinis taisė Kosovo; 2010.07.15, 18:10.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Bilietų kainos Smetonos laikais.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.07.15, 11:01.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Viešojo transporto istorija

    Kadagi panašios temos nėra, manau, jog ji reikalinga, o ar tikrai, manau, parodys laikas.
    Ką gi pradedam...
    Pirmasis reguliariojo susisiekimo maršrutas Lietuvoje buvo Šiauliai - Jelgava, atsirado 1908 m.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė AutoLiet
    Sveiki.
    Siunčiu Kauno AP Laz 695B autobusų sąrašą. Kitą savaitę atsiųsiu Vilniaus AP Laz 695B autobusų sąrašą. http://www.failai.lt/m9m6x040j06p/Ka...z_695B.xls.htm

    Prie AutoLiet sąrašo pridedu ir fotkę:

    Komentuoti:


  • qwerty_
    replied
    Kalniečių poliklinika:


    TSRS 50-mečio prospektas:


    Fotografijos iš knygelės - A. Semaška "Kaunas. Mažasis vadovas" (Vilnius, Mintis 1988)

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    80-aisiais Kauno autobusų maršrutiniai numeriai buvo tokie:



    O apie Tavo pasakytą versiją, kad buvo balti skaičiai juodame fone, nieko nesu girdėjęs. Jei turi kokį faktą, pateik. Būsiu dėkingas.
    Dar vienas klausimas. Tavo pateiktoje nuotraukoje autobuso garažo nr. šriftas ne toks kaip kauniškių.
    Pvz: įdedu „27“ maršruto „Geležinkelio stotis – Kalniečių g." Ikarus-620 nuotrauką galutinėje stotelėje. Matosi garažo Nr. 267. Foto daryta 1971 metų gegužės 24d.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Pora vaizdelių iš Vilniaus ir Gimnazijos gatvių sankryžos, kol dar nebuvo požeminės pėsčiųjų perėjos (apie 1980 metus):



    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Šį savaitgalį teko pabuvoti Kaune, tai padariau kelias dešimtis autobusų ir troleibusų foto, čia keletas iš jų






    ir dar daug kitų www.smail.lt/~projektai

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Dėkui.
    Kada buvo pereita iš geltonų į juodus (trijų raidžių) numerius?
    Pirmi numeriai juodame fone pradeti isdavinet 1959m.balandzio men.16d.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė wanderer Rodyti pranešimą
    LID prasidėdavo 72-XX.-galejo but isduotas 1964m.apie geguzes men
    Dėkui.
    Kada buvo pereita iš geltonų į juodus (trijų raidžių) numerius?

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Dėl LIV serijos galėjo būti 47-XX (bet galiu klysti), o LID prasidėdavo 72-XX.
    LID prasidėdavo 72-XX.-galejo but isduotas 1964m.apie geguzes men

    Komentuoti:

Working...
X