Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    1933m.



    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    "Kauno Tiesa", 1957 m. Balandis.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1932m. reklama.


    1938m.




    Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.05.06, 16:36.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno autobusų stotis Nemuno g. 1929m. (Kauno apskrities viešoji biblioteka).


    Autobuso reklama 1928m. spaudoje.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Pirmieji Kauno autobusai.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    nezinau kaio jus, bet turedamas tokia schema nieko nesuprasciau

    Komentuoti:


  • Almis
    replied
    Kaunas 1994
    Leidėjas nenustatytas

    Centras


    Troleibusų maršrutų schema

    Komentuoti:


  • Almis
    replied
    Kaunas 1983



    Centras

    Didesnis: http://foto.terpe.lt/inkelti/20110224/i30_Kaunas83.jpg

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Buvo ir toks "Planas".


    Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.02.24, 12:00.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Geležiniai vartai:
    Atvaizdas
    Kiek savo žlibiais įžiūrau, tai ten "Tvirtovės aikštė".
    Gal kokį komentarą įmestum?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Vienas iš maršrutų (1924 -1928 m.) buvo "Apygardos teismas" - "Žalias kalnas".
    Viename iš 1930 m. leidinukų esu aptikęs maršrutą "Apygardos teismas" - "Geležiniai vartai". Ar tai ne tas pat? O gal jis buvo pakoreguotas ar pratęstas?
    Geležiniai vartai:
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.02.23, 18:44.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Dėl 34. Kokiais 1990 metais 34 autobusas važiuodavo pro Kauno pilį į Klinikas, tą tiksliai pamenu, nes važiuodavau į akių Kliniką į procedūras, nes 2 troleibusas sukdavosi Klinikų žiede, o 34 autobusas važiuodavo Sukilėlių pr., tai būdavo arčiau eiti išlipus, po to 34 sukdavo į Šiaurės pr. Ir tikrai pamenu, kad važiuodavo pro Šiaurės/Landsbergio-Ženkalnių (buv. Architektų) kampą....

    Dėl Lampėdžių: drįsčiau suabejoti kad tai galėjo būti didelė gyvenvietė, nes nuvažiavus į Lampėdžius labai aiškiai matosi kur senieji Lampėdžiai, kur "naujieji"... Gal logiškas spėjimas būtų kad būdavo koks nors miesto paplūdimys (galbūt Nemuno pusėje, galbūt karjero) ir buvo kažkoks poreikis tiems autobusams į Lampėdžius.... O kokiais 1985-1990 autobusai į Lampėdžius važiuodavo Gervių gatve, kuri tiesiant Vakarinį aplinkelį buvo beveik panaikinta ir eismo schema kardinaliai pasikeitė į dabartinę

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    Į Lampėdžius net 2 autobusų maršrutai.... Įdomu kas tokio ypatingo 1957 tuose Lapėdžiuose galėjo būti.... Ir šiaip nuo Atramos iki Lampėdžių kokie 1.5-2 kilometrai

    Ir dar dėl 22 maršruto, kas čia per Vilūnai Kaune? Gal čia originale spausdinimo klaida ir turėjo būti Vičiūnai?
    Lampėdžiai anuomet buvo Kauno kurortas, jeigu galima taip pavadint. Ir gyventojų turėjo. Susisiekimas turėjo būti neblogas. Tačiau nežinome autobusų skaičiaus, kiek jų buvo konkrečiame maršrute. Nuo "Atramos" g-klos į Lampėdžius kursavo, manau, tik vienas busas. Kiek jų buvo Nr.26 maršrute “Jonavos g. - Lampėdžiai“, galima tik spėliot. Gal du, gal trys.
    O dėl Vilūnų, tai ir man neaišku - nesitiki, kad būtų tie patys, kur link Jiezno. Gi, į Vičiūnus iš glž. stoties autobusai negalėjo važinėti, nes dar nebuvo atstatytas po IIPK sugriautas Panemunės tiltas. Tą paliudija maršrutas Nr.21 "Keltas - Birutės g.", kuris vežiojo keleivius nuo tilto iki dab. troleibusų galinės stotelės-žiedo. Nuo tos vietos iki Vičiūnų žmogeliai pėsčiomis jau eidavo.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Į Lampėdžius net 2 autobusų maršrutai.... Įdomu kas tokio ypatingo 1957 tuose Lapėdžiuose galėjo būti.... Ir šiaip nuo Atramos iki Lampėdžių kokie 1.5-2 kilometrai

    Ir dar dėl 22 maršruto, kas čia per Vilūnai Kaune? Gal čia originale spausdinimo klaida ir turėjo būti Vičiūnai?

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Oo! Ačiū, Autoliet, už archyvinius maršrutus!
    Nuo savęs galiu pridėt, kad vienas iš, mano galva, trumpiausių maršrutų buvo Nr.10 "I-oji Tarybinė ligoninė - Varpo g." (ne Varpų g. kaip parašyta "prikaze"). Beje, Varpo gatvė ir šiandien taip vadinasi.
    Vienas iš pagrindinių maršrutų buvo Nr.1 "Rotušė - Panemunė" (1957 metais dar nebuvo atstatytas Panemunės tiltas, tad autobusai važiuodavo tik iki jo vietos Šančiuose). Miesto autobusai, kurių "kursas" eidavo per centrą, važiavo Laisvės alėja. Į šiuos maršrutus, autobusų parko vadovybė siųsdavo naujesnius autobusus (tuomet tai buvo dar neseni ZIS-155), o prastesni ir mažesnės keleivių talpos (KAG-1, KAG-3) ar atgyvenos, aptarnaudavo miesto pakraščius.
    Kuomet Kaune pasirodė pirmieji Ikarus-60 (atrodo 1957-ųjų antroje pusėje), maršrutas Nr.1 iš LA buvo perkeltas į Donelaičio g.
    Gal Autoliet suras archyvuose duomenų, kaip sovietmečiu keitėsi maršrutai LA, Donelaičio bei Kęstučio gatvėmis.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno AP maršrutai 1957m. (Kautros archyvas):


    Lietuviškai:
    1 Panemunė-Rotušė
    2 Klinikos-Atrama
    3 Klinikos-Sargėnai
    4 Gel. stotis-Petrašiūnai
    5 Rotušė-Garliava
    6 Rotušė-Iliškis
    7 Rotušė-Seniava
    8 Rotušė-Freda
    9 Gel. stotis-Turžėnai
    10 Tarybinė Ligoninė-Varpų g-vė
    11 Atrama-Raudondvaris
    12 Atrama-Lampėdžiai
    13 Tiltas-Kleboniškis
    14 Kranto 18-Ligoninė Nr.4
    15 Gel. stotis-Murava
    16 Gel. stotis-Jonava
    17 Gel. stotis-Panerių g-vė
    18 Gel. stotis-Birštonas
    19 Gel. stotis-Kulautuva
    20 Panerių g-vė-9 fortas
    21 Keltas-Birutės g-vė
    22 Gel. stotis-Vilunai
    23 Tiltas-Vandens siurblinė
    24 Gel. stotis-Pažaislis
    25 Rotušė- Pažaislis
    26 Jonavos g-vė-Lampėdžiai
    27 Rotušė-Išlaužas
    28 Rotušė-Skriaudžiai
    29 Rotušė-Babtai
    30 Rotušė-Kačerginė
    31 Rotušė-Linksmadvaris
    32 Tiltas-Napaliono kalnas
    33 Gel. stotis-Vandžiogala
    34 Rotušė-Andriuškėnai
    35 Kaunas-Jurbarkas
    36 Kaunas-Panemunė
    37 Kaunas-Gelgaudiškis
    38 Kaunas-Utena
    39 Kaunas-Anykščiai
    40 Kaunas-Alytus-Jieznas
    41 Kaunas-Raseiniai
    42 Kaunas-Lazdijai-Alytus
    43 Kaunas-Alytus
    44 Kaunas-Zarasai
    45 Kaunas-Turmantas
    46 Kaunas-Biržai
    47 Kaunas-Ukmergė
    48 Kaunas-Rokiškis
    49 Kaunas-Molėtai
    50 Kaunas-Kupiškis
    51 Kaunas-Kapsukas-Alytus
    52 Kaunas-Kalvarija-Igliauka
    53 Kaunas-Kalvarija
    54 Kaunas-Kėdainiai-Šėta
    55 Kaunas-Lazdijai-Seirijai
    56 Kaunas-Druskininkai-Kapsukas
    57 Kaunas-Kapčiamiestis
    58 Kaunas-Šakių žiedas
    59 Kaunas-Palanga
    60 Kaunas-Veliuona
    61 Kaunas-Lazdijai-Kapsukas
    62 Kaunas-Vilnius
    63 Kaunas-Ariogala-Čekiškė
    64 Kaunas-Betygala
    65 Kaunas-Veisėjai
    66 Kaunas-Druskininkai-Alytus
    67 Kaunas-Varėna
    68 Kaunas-Kaliningradas
    69 Kaunas-Jieznas
    70 Kaunas-Kaišedorys
    71 Kaunas-Kavarskas

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Viešasis transportas Caro laikais. Atvaizdas

    Viešasis transportas Smetonos laikais. (fotografuota iš panašios vietos prie Soboro): Atvaizdas
    Pirmoji (viršutinė) nuotrauka įdėta atvirkščiai.

    Teisingas variantas: Laisvės al. kampas Vilniaus g. (dabar):

    http://www.flickr.com/photos/elem/40...7614831525850/

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Tęsiant temą:

    1924 m. gegužės 10 d. Kauno miesto savivaldybė pasirašė sutartį su bendrove „Auto“, kuri 1924 -1927 m. buvo Kauno visuomeninio transporto koncesininkė. Bendrovė gavo teisę 5 metus vežioti keleivius šiomis linijomis:
    1.Geležinkelio stotis – Rotušės a. (Vytauto pr. – Laisvės al. - Prezidento g. – Vilniaus g. – Aleksoto g. – Muziejaus g.);
    2.Nepriklausomybės pr. – Ukmergės pl. (Laisvės al. – Ukmergės pl. iki Aukštaičių g.);
    3.Paštas – Panemunė (Tolstojaus g. – Donelaičio g. - Vytauto pr. – Geležinkelio g. – Čiurlionio g. – Juozapavičiaus pr. ir atgal Geležinkelio g. – Vytauto pr. – Smėlio g. - Kęstučio g. – Kanto g.);
    4.Geležinkelio stotis – Aleksotas (Veiverių g.);
    5.Geležinkelio stotis – Vilijampolė (Jurbarko ir Panerio gatvės).

    Bendrovė įsipareigojo už važiavimą tarp dviejų stotelių imti 25 ct mokestį. Nemokamai vežti: vaikus iki 5 metų su suaugusiais, laiškanešius tarnybos metu, policininkus tarnybos reikalais, miesto valdybos paskirtus revizorius, miesto valdybos tarnautojus, turinčius tam tikrus paliudijimus.

    1925 kovo 25 d. bendrovė "Auto" pranešė sustabdanti susisiekimą su Žaliakalniu dėl techninių priežaščių, nes nė vienas autobusas negalįs įvažiuoti į kalną, o vienintelis galėjęs – sugedo…

    1926 m. balandžio 14 d. bendrovė savo rašte miesto valdybos Įmonių skyriui pasakė turinti šias mašinas:
    "Triangel" – 2 vnt.
    "Peugeot" – 2 vnt.
    "Berliet" – 8 vnt.
    Lengvoji – 1 vnt.
    "Peugeot" sugedusios – 6 vnt.

    [Šaltinis: Kauno istorijos metraštis, 5 tomas, 2004. Vyt. Smilgevičius.]

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno autobusų pradžia:

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    2002m. Autorius d3k0 (Slovakija).

    Komentuoti:

Working...
X