Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1967 m. lapkričio 3 d.



    Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.12.13, 07:56.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1985 lapkričio 6 d.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Kauno tiesa" 1989 m. lapkričio 14 d.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai čia ir suprasti tai, kaip Vilniaus g. rekonstrukciją ir troleibusų Rotušės a. ir Vilniaus g. naikinimą?
    Taip. Laikraštis „Kauno tiesa“ 1983 m. lapkričio 5 d.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Uždaromas eismas Vilniaus gatvėje. Laikraštis „Kauno tiesa“ 1983 m. gegužės 29 d

    Atvaizdas
    Tai čia ir suprasti tai, kaip Vilniaus g. rekonstrukciją ir troleibusų Rotušės a. ir Vilniaus g. naikinimą?

    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    1987 metais 1 troleibuso maršrutas tikrai važiavo, nes visą mėnesį vasarą tais metais praleidau pionierių stovykloje Panemunėje. Jo maršrutas buvo Panemunė-Ožeškienės gatvė.
    Tai tada ko gero pamiršo tiesiog jį paminėti.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai taip gaunasi, kad tuo metu (1987 m.) 1 nebevažiavo? Ir beje, gal tau, kaip "labai vietiniam" žinoma, kaip vyko troleibusų eismas prie Kauno pilies autobusų žiedo, kai Vilniaus g. uždarė rekonstrukcijai?
    1987 metais 1 troleibuso maršrutas tikrai važiavo, nes visą mėnesį vasarą tais metais praleidau pionierių stovykloje Panemunėje. Jo maršrutas buvo Panemunė-Ožeškienės gatvė.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Uždaromas eismas Vilniaus gatvėje. Laikraštis „Kauno tiesa“ 1983 m. gegužės 29 d

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    Vitalijau, pozemine pereja pradejo statyti 1986 metais,tais pacias metais atsikrausteme i Vilniaus g is kitos senamiescio dalies.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Oba Jeigu yra po ranka, gal galit perfotografuoti ir įkelti čia visą schemą kartu su kitoje pusėje esančiu maršrutų sąrašu? Nebūtinai viską vienoje nuotraukoje - pakaks ir atskirais gabalais.

    Tame centro gabale dabar jau aiškiai matosi, kad Vilniaus (Dzeržinskio) g. tapo pėsčiųjų jau 1986, o ne 1987 m.

    Komentuoti:


  • abc
    replied
    Nelabai supratau - tau reikia kažko iš tos 1986 schemos? Turiu ją po ranka. Centro gabalas
    Paskutinis taisė abc; 2015.11.08, 20:52. Priežastis: parašiau po rankĄ

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    Na kiek pamenu pats tiek ir žinau. Per tą laikotarpį nuo 1981 iki 1987 pakeitimų buvo visokių. Kada pradėjo važiuoti 10 nepamenu, bet 5 po 1987 pradėjo važiuoti iki Vilniaus. 4 ir 8 su 10 iki Kėdainių g.
    10 tikrai pradėjo važiuoti 1981 lapkritį - AutoLiet yra įdėjęs laikraščio ištrauką apie tai. Tiesiog reikia išsiaiškinti, kurie tavo atsiminimai apie Vilniaus g. uždarymą yra teisingi: 1981 ar 1983. Jeigu 10 per Vilniaus g. važiavo, reiškia uždarė 1983, nes vargu ar lapkritį-gruodį kas nors pradėtų gatvių rekonstrukcijas.

    Kas liečia 1987 m. pakeitimus, tai 1986 m. schemoje 4 ir 5 jau žiediniai, 8 ir 10 - iki Kėdainių g. Ta schema yra šios temos 2 pranešime. Gaila, kad Romas taip ir nepatalpino didesnio schemos fragmento - tai labai padėtų aiškinantis tikslias datas. Ir, tarp kitko, AutoLiet tai sumažintų senų laikraščių, kuriuos reikia peržiūrėti kiekį
    Paskutinis taisė Mettal; 2015.11.08, 19:29.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Norėjau paklausti, gal kas girdėjote apie sovietmečiu planuotą greitąją tramvajaus liniją? Kokia trasa buvo numatyta?
    planu nezinau, bet, manau, butu idealus variantas nuo Karmelavos Savanoriu prospektu iki pat Raudondvario. Pradziai.

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    Na kiek pamenu pats tiek ir žinau. Per tą laikotarpį nuo 1981 iki 1987 pakeitimų buvo visokių. Kada pradėjo važiuoti 10 nepamenu, bet 5 po 1987 pradėjo važiuoti iki Vilniaus. 4 ir 8 su 10 iki Kėdainių g.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Ačiū už patikslinimą, bet reikia dar kelių
    1) anksčiau minėjai, kad Vilniaus g. pradėta rekonstruoti 1981 m., o dabar jau - 1983. 10 maršrutas paleistas 1981 lapkritį. Jis dar važiavo per Rotušę ir Vilniaus g.?
    2) 1986 m. schemos fragmente matosi, kad jau nebėra linijos per Kauno pilies autobusų žiedą, tačiau nesimato, kaip ten yra su likusia Vilniaus g. (Dzeržinskio g.) Ar abiejose vietose eismas panaikintas vienu ir tuo pačiu metu?
    3) labiau retorinis klausimas: po linijų Vilniaus g. ir prie Kauno pilies panaikinimo, neliko nė vieno maršruto, kuris važiuotų iki žiedinės sankryžos kaip dabar 2 maršrutas, nors kontaktinis tinklas apsisukimui buvo. Čia dėl to, kad būtinai reikėjo dispečerinės? Minėtame 1986 m. schemos fragmente maršrutai jau yra pertvarkyti (2 iki Draugystės g., 4-5 - žiediniai)
    Paskutinis taisė Mettal; 2015.11.08, 16:10.

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    Kai pradėjo rekonstruot Vilniaus g, tai troleibusai nuo 1983 metų pradėjo nuo pilies važiuoti taip: Kauno pilis (Jonavos g.-Šv-Gertrūdos g-Gimnazijos g-Vilniaus g.( nuo dabartinės požeminės perejos iki Laisvės al). Eismas vyko žiedu kaip dabar tik troleibusai pasukdavo į Jonavos gatve, pravažiuodavo pro Lituanicos pastato paradines duris, veliau sukdavo į Šv. Gertrūdos. Pačiame posukyje buvo dispečerinė. Tada Šv. Gertrūdos gatve pro aikšte, pasukdavo į dešine, aplenkdavo Maironio gimnaziją ir sukdavo į Vilniaus g ties ten kur dabar yra požeminė perėja ir toliau į Savanorių pr ir link stoties kaip dabar važiuoja .Kai 1987 metais Vilniaus gatvėje atsirado požeminė perėja tai troleibusai pradėjo važiuoti nuo pilies taip kaip yra dabar. 1 maršrutas buvo tai naikinamas tai vėl atsirasdavo, nes pagrindinis buvo 3 Draugystės-Panemunė. 1995 metų vasarą pasikeitė 1,3,5 maršrutai. Atsirado dabartiniai 13 ir 14. 1 pradėjo kursuoti labai dažnai iki Kauno pilies, taip pat 3 iki pilies 1995 metų vasarą,nuo rudens iki Kęstučio g, 5 tai iki pilies tai iki Vilniaus.
    Paskutinis taisė OneMillion; 2015.11.08, 14:48.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tai taip gaunasi, kad tuo metu (1987 m.) 1 nebevažiavo? Ir beje, gal tau, kaip "labai vietiniam" žinoma, kaip vyko troleibusų eismas prie Kauno pilies autobusų žiedo, kai Vilniaus g. uždarė rekonstrukcijai?

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Keista... O 1 troleibuso maršrutas? Pamiršo jį parašyti?
    1 tuo metu važiavo su pertraukom, vienais metais jis dirbo Pamenumė-Vilniaus, paskui buvo panaikintas, o 1991 metais kai gavo naujus 14tr(321-329) tai pirmame maršrute dirbo tik vienintelis 321. 1995 metais 1 pradėjo važiuoti iki Kauno pilies, tuo pat metu atsirado ir dabartinis 14 maršrutas, o 3 kelis mėnesius važiavo iki Kauno pilies, vėliau iki Kęstučio g.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Norėjau paklausti, gal kas girdėjote apie sovietmečiu planuotą greitąją tramvajaus liniją? Kokia trasa buvo numatyta?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Keista... O 1 troleibuso maršrutas? Pamiršo jį parašyti?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Kauno tiesa" 1987 m. liepos 30 d.

    Komentuoti:

Working...
X