Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Kauno diena" 1992 m. spalio 3 d.





    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1990 m. liepos 28 d.







    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    ZIL 158 ne ZIL 156. Kauno AP turėjo 21 tokį autobusą. Laikraštis "Kauno tiesa" 1958 m. kovo 27 d.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Kauno tiesa" 1973 m. sausio 13 d.



    Laikraštis "Kauno tiesa" 1973 m. vasario mėn.

    Paskutinis taisė AutoLiet; 2016.03.19, 09:22.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Kauno diena" 1993 m. birželis.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1960 m. gruodžio 25 d.



    Komentuoti:


  • Valius Kedainietis
    replied
    Ar išvis čia tie skaičiai reiškia turimų troleibusų kiekį? Anot http://transphoto.ru Kaunas turi 136 dirbančius troleibusus, iš kurių 121 darbo dienom išvažiuoja į liniją

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Beje įdomu pasidarė kaip 2010 galėjo buti 112 troleibusų, o 2015 - 115. Iš kur tie 3?!
    Rezervinius, užkonservuotus turbūt prikėlė.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Kažkodėl tik dabar atradau šią galeriją. Mane nustebino 7-oji nuotrauka. Ar ten, dabartiniame mikriukų žiede, buvo troleibusų žiedas, ar aš kažką blogai matau? Jei taip, kokių maršrutų troleibusai ten apsisukinėjo? Taip pat tos pačios nuotraukos kairiajame kampe matosi troleibusų linija kažkokiam apsisukime tarp dabartinių autobusų ir mikriukų žiedų. Kokių maršrutų troleibusai ta linija važiavo?
    Mikriuku žiede stovi autobusai. Troleibusas stovi dabartinėje GS stoteleje prie to žiedo. Ta "sala" per vidurį gatvės ir dabar yra, o kairėje matomas kontaktinis tinklas greičiausiai atsarginiam apsisukimui.
    Beje įdomu pasidarė kaip 2010 galėjo buti 112 troleibusų, o 2015 - 115. Iš kur tie 3?!
    Paskutinis taisė rytis001; 2016.03.04, 18:01.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Kažkodėl tik dabar atradau šią galeriją. Mane nustebino 7-oji nuotrauka. Ar ten, dabartiniame mikriukų žiede, buvo troleibusų žiedas, ar aš kažką blogai matau? Jei taip, kokių maršrutų troleibusai ten apsisukinėjo? Taip pat tos pačios nuotraukos kairiajame kampe matosi troleibusų linija kažkokiam apsisukime tarp dabartinių autobusų ir mikriukų žiedų. Kokių maršrutų troleibusai ta linija važiavo?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1986 m. gruodžio 2 d.

    Komentuoti:


  • kazhkas
    replied
    Atkreipiu dėmesį į 32 maršruto autobusą, kairėje laukiantį reiso pradžios

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Tada buvo skelbiama statistika, kad 80 proc. Kęstučio ir K.Donelaičio gatvėmis važiuojančio viešojo transporto keleivių į stotelės ateina iš Laisvės alėjos arba į ją eina išlipę, t.y. - pereina šias judrias gatves. Kęstučio ir K.Donelaičio gatvėse avarijų su pėsčiaisiais tada kildavę netaip mažai, tai sukeičiant eismo kryptis pagrindinis tikslas buvo tokių eismo nelaimių mažinimas.
    Tada pats asmeniškai pajutau, kad atvažiavus autobusu ar troleibusu į Laisvės alėją patekti lengviau. Žinoma, pajutau ir eismo organizavimo problemas, iškilusias abiejų gatvių galuose.
    Taip, Vitai, tai buvo pagrindinė priežastis keisti važiavimo kryptį.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Labai keistai atrodo Kaip Anglija . Iš tikrųjų, sprendimas sukeisti eismo kryptis Donelaičio ir Kęstučio gatvėje man iki šiol nėra iki galo suprantamas.
    Tada buvo skelbiama statistika, kad 80 proc. Kęstučio ir K.Donelaičio gatvėmis važiuojančio viešojo transporto keleivių į stotelės ateina iš Laisvės alėjos arba į ją eina išlipę, t.y. - pereina šias judrias gatves. Kęstučio ir K.Donelaičio gatvėse avarijų su pėsčiaisiais tada kildavę netaip mažai, tai sukeičiant eismo kryptis pagrindinis tikslas buvo tokių eismo nelaimių mažinimas.
    Tada pats asmeniškai pajutau, kad atvažiavus autobusu ar troleibusu į Laisvės alėją patekti lengviau. Žinoma, pajutau ir eismo organizavimo problemas, iškilusias abiejų gatvių galuose.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1985 m. rugsėjo 26 d. Eismas centre nuo 1984 m. lapkričio 18 d. iki 1987 m. liepos 30 d.

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Labai keistai atrodo Kaip Anglija . Iš tikrųjų, sprendimas sukeisti eismo kryptis Donelaičio ir Kęstučio gatvėje man iki šiol nėra iki galo suprantamas.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1985 m. rugsėjo 26 d. Eismas centre nuo 1984 m. lapkričio 18 d. iki 1987 m. liepos 30 d.



    Paskutinis taisė AutoLiet; 2016.02.07, 07:57.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1986 m. sausio 9 d.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Kiek supratau čia ir yra dabartinis Kauno pilies autobusų žiedas?
    Taip

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Kiek supratau čia ir yra dabartinis Kauno pilies autobusų žiedas?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1971 m. rugsėjo 27 d.





    P.S. Tuo metu mieste dominavo Ikarus 620. Jų autobusų parkas gavo 209 vnt.

    Komentuoti:

Working...
X