Laikraštis "Kauno diena" 1992 m. spalio 3 d.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
ZIL 158 ne ZIL 156. Kauno AP turėjo 21 tokį autobusą. Laikraštis "Kauno tiesa" 1958 m. kovo 27 d.
Komentuoti:
-
Ar išvis čia tie skaičiai reiškia turimų troleibusų kiekį? Anot http://transphoto.ru Kaunas turi 136 dirbančius troleibusus, iš kurių 121 darbo dienom išvažiuoja į liniją
Komentuoti:
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąBeje įdomu pasidarė kaip 2010 galėjo buti 112 troleibusų, o 2015 - 115. Iš kur tie 3?!
Komentuoti:
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąKažkodėl tik dabar atradau šią galeriją. Mane nustebino 7-oji nuotrauka. Ar ten, dabartiniame mikriukų žiede, buvo troleibusų žiedas, ar aš kažką blogai matau? Jei taip, kokių maršrutų troleibusai ten apsisukinėjo? Taip pat tos pačios nuotraukos kairiajame kampe matosi troleibusų linija kažkokiam apsisukime tarp dabartinių autobusų ir mikriukų žiedų. Kokių maršrutų troleibusai ta linija važiavo?
Beje įdomu pasidarė kaip 2010 galėjo buti 112 troleibusų, o 2015 - 115. Iš kur tie 3?!Paskutinis taisė rytis001; 2016.03.04, 18:01.
Komentuoti:
-
Kažkodėl tik dabar atradau šią galeriją. Mane nustebino 7-oji nuotrauka. Ar ten, dabartiniame mikriukų žiede, buvo troleibusų žiedas, ar aš kažką blogai matau? Jei taip, kokių maršrutų troleibusai ten apsisukinėjo? Taip pat tos pačios nuotraukos kairiajame kampe matosi troleibusų linija kažkokiam apsisukime tarp dabartinių autobusų ir mikriukų žiedų. Kokių maršrutų troleibusai ta linija važiavo?
Komentuoti:
-
Atkreipiu dėmesį į 32 maršruto autobusą, kairėje laukiantį reiso pradžios
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTada buvo skelbiama statistika, kad 80 proc. Kęstučio ir K.Donelaičio gatvėmis važiuojančio viešojo transporto keleivių į stotelės ateina iš Laisvės alėjos arba į ją eina išlipę, t.y. - pereina šias judrias gatves. Kęstučio ir K.Donelaičio gatvėse avarijų su pėsčiaisiais tada kildavę netaip mažai, tai sukeičiant eismo kryptis pagrindinis tikslas buvo tokių eismo nelaimių mažinimas.
Tada pats asmeniškai pajutau, kad atvažiavus autobusu ar troleibusu į Laisvės alėją patekti lengviau. Žinoma, pajutau ir eismo organizavimo problemas, iškilusias abiejų gatvių galuose.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąLabai keistai atrodo Kaip Anglija . Iš tikrųjų, sprendimas sukeisti eismo kryptis Donelaičio ir Kęstučio gatvėje man iki šiol nėra iki galo suprantamas.
Tada pats asmeniškai pajutau, kad atvažiavus autobusu ar troleibusu į Laisvės alėją patekti lengviau. Žinoma, pajutau ir eismo organizavimo problemas, iškilusias abiejų gatvių galuose.
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKiek supratau čia ir yra dabartinis Kauno pilies autobusų žiedas?
Komentuoti:
-
Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1971 m. rugsėjo 27 d.
P.S. Tuo metu mieste dominavo Ikarus 620. Jų autobusų parkas gavo 209 vnt.
Komentuoti:
Komentuoti: