Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis “Kauno tiesa” 1977 m. rugsėjo 30 d.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    192? m. Romualdo J. Juodenio (Juodenukio) archyvas.



    https://www.limis.lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1978 m. vasario 25 d.


    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1986 m. sausio 22 d.


    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Šiandien Žeimenos gatvėje užtikau tokį reliktą

    Click image for larger version

Name:	DSCF8483.JPG
Views:	292
Size:	444,1 kB
ID:	1703564

    Click image for larger version

Name:	DSCF8484.JPG
Views:	296
Size:	439,9 kB
ID:	1703565

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1966 m. liepos 22 d.



    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1966 m. liepos 24 d.


    Paskutinis taisė AutoLiet; 2019.01.27, 09:58.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Kauno diena" 1994 m. vasario 24 d.



    ir 2018 m. vasara.









    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    1924 m.

    ebay.de

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    1924 m.

    ebay.de

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne kopija, tik kėbulo dizainas panašus, nes tikriausiai tik jis ir nukopijuotas. Ir tai autobusas gerokai trumpesnis. Autobusas surinktas iš pilnai tarybinių agregatų, kokie tuo metu buvo pramonės gaminami.
    Apie ZIS-154 gamybos subtilybes išsamiai aprašo rusų saitas:

    https://pikabu.ru/story/avtobusyi_zi...ototip_3591505.

    Kam yra sunkiau su rusų kalba, perpasakosiu glaustai:
    ZIS 154 kėbulai pradėti gaminti 1946m., gavus amerikiečių kompanijos "General Motors" licenciją. Variklis - elektro-dyzelis, įtaisytas galinėje autobuso dalyje. Iš pradžių variklius rusai bandė įtaisyti savo gamybos - JAZ-204D. Pastarieji nebuvo optimaliai ir kokybiškai sukonstruoti, labai dūmindavo, buvo itin triukšmingi, o ir resursas trumpas. Net tais laikais kuro sunaudojimas viršydavo visas normas. Maskvos valdžiai nutarus išleisti pirmąją ZIS 154 partiją į maršrutą, iš amerikiečių buvo nupirkta reikalingas kiekis "Detroit Diesel" originalių variklių ir problema laikinai buvo išspręsta. Vėliau nusižiūrėjus minėtus originalius amerikiečių variklius, tačiau neturint licencijos, rusai ėmėsi gaminti "savus". Tačiau ilgainiui ir tie nepasiteisino. 1949 m. buvo sukonstruotas ZIS 155, trumpesnio kėbulo ir visiškai kitokio variklio. Jis buvo vairuotojo kabinoje, kėlė didelį triukšmą ir skleidė itin daug šilumos. Apie vairuotojo komfortą anuomet niekas negalvojo.
    Grįžtant prie "General Motors" autobusų kėbulų, norėtųsi paminėti, jog pagal pastarųjų brėžinius buvo gaminami ir tramvajai MTV-82 bei troleibusai MTB-82. Šiuos modelius, iki atsirandant "Škodoms" vyresni vilniečiai bei miesto svečiai, manau, dar pamena.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Ačiū, Autoliet.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą

    Gal žinai, kada nurašyti paskutinieji ZIS-154 ir ZIS-155 ?
    Paskutinis ZIS-154 nurašytas 1959 m.spalio 7 d. (7 лч 73-12).
    Paskutiniai du ZIS-155 nurašyti 1968 m. kovo 22 d. (396 лч 31-65 ir 56 15-94 лиз (лч 66-39)).
    396 1962 m. gautas iš Kauno valstybinio dramos teatro.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne kopija, tik kėbulo dizainas panašus, nes tikriausiai tik jis ir nukopijuotas. Ir tai autobusas gerokai trumpesnis. Autobusas surinktas iš pilnai tarybinių agregatų, kokie tuo metu buvo pramonės gaminami.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Retas kadras. Nuotraukoje - ZIS-154, kopija amerikietiškojo GM-5105 (1940-1969). Originali sovietinio modelio spalva būdavo raudona, viršutinė dalis - balta. Pastarasis, jau matyt, po remonto - perdažytas viena spalva, spėju - žalia.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Šaltinis: virtuali paroda „Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus“
    http://virtualios-parodos.archyvai.l...tygiaus/exh-92

    ZIS Kauno gatvėse, 1950
    pic uploader

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą

    Tuomet pastarieji du veteranai buvo rekordininkai. Vienas iš jų net 10 metų "išgyveno". Jeigu neklystu, vidutiniškai Ikarus-620 tarnavimo laikas būdavo apie 7-8 m.
    Gal žinai, kada nurašyti paskutinieji ZIS-154 ir ZIS-155 ?
    Savaitgali pažiūrėsiu.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

    Paskutiniai du Ikarus 620 buvo nurašyti 1978 m. gruodžio 19 d. 6524 71-20ЛЛИ(59-78ЛИК) ir 1269 18-41ЛИН.
    Tuomet pastarieji du veteranai buvo rekordininkai. Vienas iš jų net 10 metų "išgyveno". Jeigu neklystu, vidutiniškai Ikarus-620 tarnavimo laikas būdavo apie 7-8 m.
    Gal žinai, kada nurašyti paskutinieji ZIS-154 ir ZIS-155 ?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Originalus valst. numeris buvo 19-53 ЛИН. Vairuotojas iki šiol dirba parke. Gali būti, jog tai buvo paskutinis "gyvas" Ikarus-620 Kaune.
    Paskutiniai du Ikarus 620 buvo nurašyti 1978 m. gruodžio 19 d. 6524 71-20ЛЛИ(59-78ЛИК) ir 1269 18-41ЛИН.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2018.08.19, 09:43.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Originalus valst. numeris buvo 19-53 ЛИН. Vairuotojas iki šiol dirba parke. Gali būti, jog tai buvo paskutinis "gyvas" Ikarus-620 Kaune.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Missoni Rodyti pranešimą
    Ten, kur dabar PC "Savas", kadaise buvo Autobusų parko filialas.
    Ši nuotrauka daryta tarp 1977 m. vasario mėn. ir 1978 m. lapkričio mėn., kadangi 1977 m. vasari autobusui buvo pakeisti valst. nr. (71-91ЛЛИ), o 1978 m. lapkričio 3 d. jį nurašė.


    Komentuoti:

Working...
X