Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panaikinti ir nauji autobusų maršrutai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ametistas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Dar keista, kur visi tie saugos specialistai ziuri. Kiek man pasakodavo dabar jau buvo tu mokykliniu autobusiuku keleiviai, i tuos autobusiukus, prisigrusdavo apie 30 ir daugiau vaiku, nors vietu ten gal 16. O taip akcentuojamas saugus pavezejimas iki mokyklu....
    Kokie dar saugos specialistai? Nėra tokių. Mokykliniai autobusai finansuojami Švietimo ministerijos, yra paskirstyti mokykloms. Ministerija tikrai nežino, kas vyksta kaimuose. O kaimiečiai pilietiškumu ir nuovokumu tikrai nepasižymi, tad niekas nesiskundžia ministerijai.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Na, tokiu atveju, iš vis nesuprantu, prie ko ten tie mokykliniai autobusiukai, jei jau moksleiviai nemoka ir už važiavimą normaliais priemiesčio maršrutais.
    Įvedus mokyklinius autobusiukus, daug kur kaimuose įprastiniam viešajam transportui dėl keleivių trūkumo buvo nuostolinga važinėti kasdien. Ilgainiui grafikai sutraukti iki 1-2 važiavimų per savaitę, o kai kur - netgi po 1-2 važiavimus per mėnesį. Tai yra visiškai tiesiogiai susiję su mokyklinių autobusiukų įvedimu į kaimiškas vietoves. Tiesiog transporto perteklius. Situacija nutiko tokia, kad darbingo amžiaus žmonės nebeteko viešojo transporto rajonuose, nes mokykliniais autobusais jiems važiuoti negalima.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Na, tokiu atveju, iš vis nesuprantu, prie ko ten tie mokykliniai autobusiukai, jei jau moksleiviai nemoka ir už važiavimą normaliais priemiesčio maršrutais.
    Užtenka atsidaryti kokios Svirkos grafikus ir pamatysi, kad ten ne tik kad žiemą savaitgaliais, bet vasaros atostogų metu išvis niekas nevažiuoja.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    O kiek ten tų naujų maršrutų būna? Juk viskas traukiasi ir traukiasi, ypač priemiesčiai (čia reikia pasakyti didelį AČIŪ mokykliniams autobusiukams).
    Būtent, per pastaruosius keturis metus, nebuvo atidarytas nei vienas naujas tarpmiestinis maršrutas, neskaitant apjungimo/pratęsimo.

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Na, tokiu atveju, iš vis nesuprantu, prie ko ten tie mokykliniai autobusiukai, jei jau moksleiviai nemoka ir už važiavimą normaliais priemiesčio maršrutais.
    Tiek mokykliniai mikroautobusai, tiek rajono vežėjai finansuojami iš to pačio katilo - pakankamai pinigų abiems neužtenka, dėl to kenčia būtent pastarieji ir visi kurių poreikis naudotis transportu, ne tik nusigauti į mokyklą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Dar keista, kur visi tie saugos specialistai ziuri. Kiek man pasakodavo dabar jau buvo tu mokykliniu autobusiuku keleiviai, i tuos autobusiukus, prisigrusdavo apie 30 ir daugiau vaiku, nors vietu ten gal 16. O taip akcentuojamas saugus pavezejimas iki mokyklu....

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Nežinau kaip kituose rajonuose, bet Trakų rajone nuo namų iki mokyklos iki 40 km moksleivių vėžimas nemokamas. Išlaidas kompensuoja savivaldybė.
    Na, tokiu atveju, iš vis nesuprantu, prie ko ten tie mokykliniai autobusiukai, jei jau moksleiviai nemoka ir už važiavimą normaliais priemiesčio maršrutais.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Taip, bet reikia suprasti ir moksleivius. Bilietas, kad ir su 80% nuolaida, kainuoja... Negi dabar versi moksleivius važinėti priemiestiniais maršrutais, vien tik tam, kad šie nebankrutuotų ? Čia gal labiau žmonių mentaliteto, o ne mokyklinių autobusiukų problemos
    Nežinau kaip kituose rajonuose, bet Trakų rajone nuo namų iki mokyklos iki 40 km moksleivių vėžimas nemokamas. Išlaidas kompensuoja savivaldybė.
    6.1. Aprūpina rajono bendrojo lavinimo mokyklas, neformaliojo ir vaikų globos įstaigas vardiniais mokinio bilietais, suteikiančiais teisę mokiniams važiuoti nemokamai. Bilietą mokinys privalo pateikti vežėjui kartu su galiojančių mokinio pažymėjimu.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    O kiek ten tų naujų maršrutų būna? Juk viskas traukiasi ir traukiasi, ypač priemiesčiai (čia reikia pasakyti didelį AČIŪ mokykliniams autobusiukams).
    Taip, bet reikia suprasti ir moksleivius. Bilietas, kad ir su 80% nuolaida, kainuoja... Negi dabar versi moksleivius važinėti priemiestiniais maršrutais, vien tik tam, kad šie nebankrutuotų ? Čia gal labiau žmonių mentaliteto, o ne mokyklinių autobusiukų problemos

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Atrodo, kad šita tema beveik tik apie nutrauktus autobusų maršrutus.
    Naujiems gal reikėtų atskiros temos.
    O kiek ten tų naujų maršrutų būna? Juk viskas traukiasi ir traukiasi, ypač priemiesčiai (čia reikia pasakyti didelį AČIŪ mokykliniams autobusiukams).

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    O negali būti taip, kad šis maršrutas tik nutrauktas šaltajam sezonui ?
    Deja ne, Kretingos AP jau skelbė, kad uždarė dėl nuostolingumo...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atrodo, kad šita tema beveik tik apie nutrauktus autobusų maršrutus.
    Naujiems gal reikėtų atskiros temos.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    O negali būti taip, kad šis maršrutas tik nutrauktas šaltajam sezonui ?

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Prie panaikintų maršrutų galima įrašyti ir lapkričio mėnesį nutrauktą, Kretingos AP - Palanga-Naujoji Akmenė. Tai buvo paskutinis Kretingos AP tolimojo susisiekimo maršrutas, dabar liko tik rajoniniai/miesto.

    Viena iš nedaugelio nuotraukų, kuriame autobusas važiuoja šiuo maršrutu.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Lapkričio 12d.pradeda važiuoti Panevėžyje''1naktinis''naujas miesto maršrutas:''Lietkabelis''-Velžio kelias pro Janonio,Nemuno,Klaipėdos,Savitiškio,Kniaudiškių,Pr ojektuotojų,Molainių.Ramygalos,Beržų gatves.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Tęsiant panaikintus maršrutus iš pajūrioalanga-Ignalina per Raseinius,Ukmergę,Molėtus.Klaipėda-Gardinas per Sovetską,Kapsuką.Kretinga-Raseiniai per Klaipėda,Kryžkalnį.Palanga-Anykščiai per Šiaulius,Pakruojį.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Kadangi jau užsiminta apie pajūrį, tai kažkiek maršrutų dar prisiminiau.

    Palanga-Kretinga-Gargždai-Kaunas
    Klaipėda-Saugos-Švėkšna-Kvėdarna-Šilalė-Laukuva-Užventis-Šiauliai.
    Šiauliai-Tauragė-Pagėgiai-Šilutė
    Šilutė-Biržai
    Palanga-Kaunas-Birštonas-Alytus
    Klaipėda-Kaunas-Birštonas-Alytus-Varėna.
    Lazdijai-Marijampolė-Krasnoznamenskas-Sovietskas-Šilutė-Palanga (ilgainiui buvo pratęstas nuo Gardino, bet Lazdijuose autobusą keisdavo). Kol nebuvo tilto Jurbarke (jį atidarė 1978 m.) per Kaliningrado sritį buvo maršrutai į Palangą iš Marijampolės, Vilkaviškio, Šakių. Tiltą pastačius, juos pakeistyi neskubėta. Pakeisti po 1990 m., o Lazdijų AP savo maršrutą atšaukė.
    Pirmas maršrutas iš Lietuvos įLenkiją Vilnius-Belystokas atsirado berods 1988 metais. Po metų jau buvo maršrutai Elkas-Alytus, Lazdijai-Olštynas. Klaipėdos-Erfurto maršrutą prisimenu. Bet tarptautiniais maršrutais nesižaviu: labai nestabilūs (spėji sužinoti apie atsiradimą, ir kai kurių jau nėra), nesvietiškai aukštos bilietų kainos (bent tarp pasienio miestų, kaip antai tarp Marijampolės ir Suvalkų).

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Į Šiaulius užsukdavo. Klaipėdos AP neturėjo maršruto į Maskvą.Jei neklystu klaipediečiai aptarnavo maršrutą Klaipėda-Erfurtas(VDR).

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    Šiaulių AP 19xx-20xx m.važiuodavo maršrutu Palanga-Maskva per Panevėžį,Vilnių.Smolenską.
    I Siaulius neuzsukdavo?
    Kartais ne Klaipedos AP vaziuodavo?

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Šiaulių AP 19xx-20xx m.važiuodavo maršrutu Palanga-Maskva per Panevėžį,Vilnių.Smolenską.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Tiesa, tarp pavienių atvejų su LiAZZ markės autobusais dar pridurčiau keleivių vežiojimą į lėktuvus ir iš jų Vilniaus oro uoste.
    O didžiųjų (ir ne tik) Lietuvos miestų autobusų parkai LiAZ-ų neturėjo.
    Juos turėjo tik kai kurios sąjunginio pavaldumo įmonės.

    Komentuoti:

Working...
X