Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • balietis
    replied
    Nesu tikras, kad čia ta tema, bet kažkiek susiję.
    Tai va, kai valdiškas 115 maršrutas pakeitė privatininkų mikroautobusiuką, tai Mileišiškių gatvėje išardė 2 saugumo kalnelius. Tiesiog atvažiavo ir nukrapštė. Vienintelė priežastis, kuri ateina į galvą, tai kad dabar ten važiuoja miesto VT. Bet taigi tie kalneliai ne šiaip sau įrenginėjami, o dėl saugumo. Tai ar saugumas pagerėjo vien dėl to, kad neliko maršrutinio mikroautobuso, ar į saugumą nusispjauti, nes gaila valdiško autobusiuko (privataus mikroautobuso tai niekam nebuvo gaila)?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Ne visai pro ten - lygtai pirminiai planai buvo išvažiuoti į Ukmergės g. per šviesoforinę sankryžą prie "Norfos" (tarp A5 Pašilaičių žiedo ir A40 S. Nėries stotelės).

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Peržvelgiant ankstyvesnius pranešimus apie liepos 1 reformą, pastebėjau, kad iš pradžių buvo planuota 3G leisti su užvažiavimu į Mykolo Lietuvio stotelę. Kaip manote, ar tai būtų naudinga?

    Komentuoti:


  • 0570043
    replied
    Paskelbtas konkursas privatininkams

    Komentuoti:


  • Maxas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na, maždaug taip juk ir yra suplanuota. Tik numatyta, kad ne autobusai, o tramvajai ja važiuoja. Panašiai, beje, ir su Kalvarijų g. Kas esat matę vizualizacijas, tai vaizdas visai panašus.
    Kalvarijų gatvėje tai būtų įmanoma tik po Kernavės gatvės nutiesimo, bei Rinktinės g. platinimo... Ir netik

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, maždaug taip juk ir yra suplanuota. Tik numatyta, kad ne autobusai, o tramvajai ja važiuoja. Panašiai, beje, ir su Kalvarijų g. Kas esat matę vizualizacijas, tai vaizdas visai panašus.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Pilnai pritariu tokiam vaizdui.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
    Taip, pilnai pritariu.
    Pylimo gatvę įsivaizduoju maždaug taip: http://goo.gl/maps/ZzMEH
    O vat klumbos ir suoleliai Pylimo g. praverstų

    Komentuoti:


  • Maxas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pylimo gatvę iš tiesų reikia atiduoti tik VT. Tačiau tam reikia rimto automobilių eismo perorganizavimo Senamiestyje ir Naujamiesčio dalyje, besiribojančioje su Senamiesčiu.
    Taip, pilnai pritariu.
    Pylimo gatvę įsivaizduoju maždaug taip: http://goo.gl/maps/ZzMEH

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pylimo gatvę iš tiesų reikia atiduoti tik VT. Tačiau tam reikia rimto automobilių eismo perorganizavimo Senamiestyje ir Naujamiesčio dalyje, besiribojančioje su Senamiesčiu.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Centras ir taip jau ganėtinai suspaustas, ten apie jokias naujas gatvės nė kalbos negali būti. O tarkim, ozo g. atimtą juostą iš vairuotojų kompensuotų Šiaurinė gatvė, kurios dar nėra ir neaišku kada bus. Tiesa, kiek atsimenu, tai Šiaurinė g. buvo planuota troleibusams. Dabar čia jau tik istorija:

    http://old.vilnius.lt/bplanas/files/...20m50000_2.jpg
    Kadaise planuotas Kernavės tiltas, Šiaurinė gatvė - jau daug ką išspręstų. Pylimo gatvę galima atiduoti vien VT tik tuo atveju, jeigu Algirdo gatvė turėtų tiesioginį išvažiavimą į V. Kudirkos gatvę (dabar reikia važiuoti Algirdo gatve, sukti į J. Basanavičiaus g. ir vėl sukti į J. Kudirkos g.; tai nėra gerai). Mindaugo gatvėje taip pat privalomas būtų dvipusis eismas, na o Kauno gatvę reikėtų platinti (be abejo, kur įmanoma (pvz. nuo sankryžos su Mindaugo g. iki sankryžos su "Sparta")).
    Na o Šiaurine gatve galima būtų nebent leisti autobuso maršrutą (vos ne ekspresą) Pašilaičiai - Žirmūnai (jeigu būtų tam poreikis).

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Pylimo g. nėra. O padaryti ją skirta vien VT - didelė prabanga. Tada jau tikrai kris Zuoko galva, o jis ja nerizikuos. Vilniui reikia ne atiminėti gatves, o statyti naujas.
    Centras ir taip jau ganėtinai suspaustas, ten apie jokias naujas gatvės nė kalbos negali būti. O tarkim, ozo g. atimtą juostą iš vairuotojų kompensuotų Šiaurinė gatvė, kurios dar nėra ir neaišku kada bus. Tiesa, kiek atsimenu, tai Šiaurinė g. buvo planuota troleibusams. Dabar čia jau tik istorija:

    http://old.vilnius.lt/bplanas/files/...20m50000_2.jpg

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Stotelių kišenių niekur nėra?
    Pylimo g. nėra. O padaryti ją skirta vien VT - didelė prabanga. Tada jau tikrai kris Zuoko galva, o jis ja nerizikuos. Vilniui reikia ne atiminėti gatves, o statyti naujas.
    Tai pat geras pvz. Kalvarijų gatvė (Tauragnų stotelė). Ten panaikinta "kišenė". Tai kur dėtis G autobusams?
    Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.07.18, 17:56.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
    Bet tada toje uždaroje juostoje (gal būt su borteliais ar panašiai) bus transporto priemonių perteklius, kad ir kokioj Pylimo g. Logiškiau būtų ta juostą leist viena ar du, dažnai važiuojančius maršrutus, kiti tiesiog painiotųsi.
    Žinoma jei būtų užtikrintas geras troleibuso greitis, elektrefikuotos atkarpos be KT, dalį G maršrutų galėtų pakeisti ir troleibusai. Dar karta sakau, kad nesu prieš troleibusus. Tik ar tikrai verta tiek investuoti kai tą patį rezultatą galima pasiekti pigiau su autobusais ir greitosiomis juostomis.
    Pylimo gatvė išvis atskira tema. Kaip kažkada kalbėjome, tą gatvę išvis reikia skirti VT, o Mindaugo padaryti dvipusę (berods visur po dvi juostas) automobiliams. Kur yra Pylimo g. padaryti dvipusę (tiksliau 1 į abi puses) G juostą.


    Tikrai verta. Kiek dėl finansų - troleibusai ilgaamžiai, kiek dėl ekologijos.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Tai kaip G autobusui aplenkti sustojusį ne G autobusą?
    Stotelių kišenių niekur nėra?

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kam aplenkinėti? Ir paprasti, ir greitieji autobusai turėtų važinėti tokių pat greičiu. Tik kad G sutaupys laiko nestodamas.
    Tai kaip G autobusui aplenkti sustojusį ne G autobusą?

    Komentuoti:


  • Maxas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kam aplenkinėti? Ir paprasti, ir greitieji autobusai turėtų važinėti tokių pat greičiu. Tik kad G sutaupys laiko nestodamas.
    Bet tada toje uždaroje juostoje (gal būt su borteliais ar panašiai) bus transporto priemonių perteklius, kad ir kokioj Pylimo g. Logiškiau būtų ta juostą leist viena ar du, dažnai važiuojančius maršrutus, kiti tiesiog painiotųsi.
    Žinoma jei būtų užtikrintas geras troleibuso greitis, elektrefikuotos atkarpos be KT, dalį G maršrutų galėtų pakeisti ir troleibusai. Dar karta sakau, kad nesu prieš troleibusus. Tik ar tikrai verta tiek investuoti kai tą patį rezultatą galima pasiekti pigiau su autobusais ir greitosiomis juostomis.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
    Bet jei VT juosta bus izoliuota, tai kaip galės G autobusas paprastą autobusą ar troleibusą aplenkt? Dabar gi G autobusai puikiai panaudoja 2 juostą. Jei jau daryt izoliuotas juostas, tai jomis galėtų važiuoti tik greitasis transportas.
    Kam aplenkinėti? Ir paprasti, ir greitieji autobusai turėtų važinėti tokių pat greičiu. Tik kad G sutaupys laiko nestodamas.

    Komentuoti:


  • Maxas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tas pats galioja ir autobusams. VT signalų pirmumas Vilniuje neįmanomas. Turi būti arba izoliuotos VT juostos, arba tramvajus.
    Bet jei VT juosta bus izoliuota, tai kaip galės G autobusas paprastą autobusą ar troleibusą aplenkt? Dabar gi G autobusai puikiai panaudoja 2 juostą. Jei jau daryt izoliuotas juostas, tai jomis galėtų važiuoti tik greitasis transportas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Laisvės pr. ir dabar troleibusai važiuoja gana greitai. Savanorių pr. taip pat. Problema, ne kažkoks tobulas kontaktinis tinklas, o per trumpi atstumai, ypač, centre tarp sankryžų. Kam įsibėgėti, jei tuoj reikės stabdyti. Kur tas žadėtas šviesoforų signalų pirmumas VT? Dabar vairuotojai kaip loterijoje - spėsiu, nespėsiu.
    Tas pats galioja ir autobusams. VT signalų pirmumas Vilniuje neįmanomas. Turi būti arba izoliuotos VT juostos, arba tramvajus.

    Komentuoti:

Working...
X