Nesu tikras, kad čia ta tema, bet kažkiek susiję.
Tai va, kai valdiškas 115 maršrutas pakeitė privatininkų mikroautobusiuką, tai Mileišiškių gatvėje išardė 2 saugumo kalnelius. Tiesiog atvažiavo ir nukrapštė. Vienintelė priežastis, kuri ateina į galvą, tai kad dabar ten važiuoja miesto VT. Bet taigi tie kalneliai ne šiaip sau įrenginėjami, o dėl saugumo. Tai ar saugumas pagerėjo vien dėl to, kad neliko maršrutinio mikroautobuso, ar į saugumą nusispjauti, nes gaila valdiško autobusiuko (privataus mikroautobuso tai niekam nebuvo gaila)?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka
Collapse
X
-
Ne visai pro ten - lygtai pirminiai planai buvo išvažiuoti į Ukmergės g. per šviesoforinę sankryžą prie "Norfos" (tarp A5 Pašilaičių žiedo ir A40 S. Nėries stotelės).
Komentuoti:
-
Peržvelgiant ankstyvesnius pranešimus apie liepos 1 reformą, pastebėjau, kad iš pradžių buvo planuota 3G leisti su užvažiavimu į Mykolo Lietuvio stotelę. Kaip manote, ar tai būtų naudinga?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, maždaug taip juk ir yra suplanuota. Tik numatyta, kad ne autobusai, o tramvajai ja važiuoja. Panašiai, beje, ir su Kalvarijų g. Kas esat matę vizualizacijas, tai vaizdas visai panašus.
Komentuoti:
-
Na, maždaug taip juk ir yra suplanuota. Tik numatyta, kad ne autobusai, o tramvajai ja važiuoja. Panašiai, beje, ir su Kalvarijų g. Kas esat matę vizualizacijas, tai vaizdas visai panašus.
Komentuoti:
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąTaip, pilnai pritariu.
Pylimo gatvę įsivaizduoju maždaug taip: http://goo.gl/maps/ZzMEH
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPylimo gatvę iš tiesų reikia atiduoti tik VT. Tačiau tam reikia rimto automobilių eismo perorganizavimo Senamiestyje ir Naujamiesčio dalyje, besiribojančioje su Senamiesčiu.
Pylimo gatvę įsivaizduoju maždaug taip: http://goo.gl/maps/ZzMEH
Komentuoti:
-
Pylimo gatvę iš tiesų reikia atiduoti tik VT. Tačiau tam reikia rimto automobilių eismo perorganizavimo Senamiestyje ir Naujamiesčio dalyje, besiribojančioje su Senamiesčiu.
Komentuoti:
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąCentras ir taip jau ganėtinai suspaustas, ten apie jokias naujas gatvės nė kalbos negali būti. O tarkim, ozo g. atimtą juostą iš vairuotojų kompensuotų Šiaurinė gatvė, kurios dar nėra ir neaišku kada bus. Tiesa, kiek atsimenu, tai Šiaurinė g. buvo planuota troleibusams. Dabar čia jau tik istorija:
http://old.vilnius.lt/bplanas/files/...20m50000_2.jpg
Na o Šiaurine gatve galima būtų nebent leisti autobuso maršrutą (vos ne ekspresą) Pašilaičiai - Žirmūnai (jeigu būtų tam poreikis).
Komentuoti:
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPylimo g. nėra. O padaryti ją skirta vien VT - didelė prabanga. Tada jau tikrai kris Zuoko galva, o jis ja nerizikuos. Vilniui reikia ne atiminėti gatves, o statyti naujas.
http://old.vilnius.lt/bplanas/files/...20m50000_2.jpg
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąStotelių kišenių niekur nėra?
Tai pat geras pvz. Kalvarijų gatvė (Tauragnų stotelė). Ten panaikinta "kišenė". Tai kur dėtis G autobusams?Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.07.18, 17:56.
Komentuoti:
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąBet tada toje uždaroje juostoje (gal būt su borteliais ar panašiai) bus transporto priemonių perteklius, kad ir kokioj Pylimo g. Logiškiau būtų ta juostą leist viena ar du, dažnai važiuojančius maršrutus, kiti tiesiog painiotųsi.
Žinoma jei būtų užtikrintas geras troleibuso greitis, elektrefikuotos atkarpos be KT, dalį G maršrutų galėtų pakeisti ir troleibusai. Dar karta sakau, kad nesu prieš troleibusus. Tik ar tikrai verta tiek investuoti kai tą patį rezultatą galima pasiekti pigiau su autobusais ir greitosiomis juostomis.
Tikrai verta. Kiek dėl finansų - troleibusai ilgaamžiai, kiek dėl ekologijos.
Komentuoti:
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTai kaip G autobusui aplenkti sustojusį ne G autobusą?
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKam aplenkinėti? Ir paprasti, ir greitieji autobusai turėtų važinėti tokių pat greičiu. Tik kad G sutaupys laiko nestodamas.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKam aplenkinėti? Ir paprasti, ir greitieji autobusai turėtų važinėti tokių pat greičiu. Tik kad G sutaupys laiko nestodamas.
Žinoma jei būtų užtikrintas geras troleibuso greitis, elektrefikuotos atkarpos be KT, dalį G maršrutų galėtų pakeisti ir troleibusai. Dar karta sakau, kad nesu prieš troleibusus. Tik ar tikrai verta tiek investuoti kai tą patį rezultatą galima pasiekti pigiau su autobusais ir greitosiomis juostomis.
Komentuoti:
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąBet jei VT juosta bus izoliuota, tai kaip galės G autobusas paprastą autobusą ar troleibusą aplenkt? Dabar gi G autobusai puikiai panaudoja 2 juostą. Jei jau daryt izoliuotas juostas, tai jomis galėtų važiuoti tik greitasis transportas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTas pats galioja ir autobusams. VT signalų pirmumas Vilniuje neįmanomas. Turi būti arba izoliuotos VT juostos, arba tramvajus.
Komentuoti:
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąLaisvės pr. ir dabar troleibusai važiuoja gana greitai. Savanorių pr. taip pat. Problema, ne kažkoks tobulas kontaktinis tinklas, o per trumpi atstumai, ypač, centre tarp sankryžų. Kam įsibėgėti, jei tuoj reikės stabdyti. Kur tas žadėtas šviesoforų signalų pirmumas VT? Dabar vairuotojai kaip loterijoje - spėsiu, nespėsiu.
Komentuoti:
Komentuoti: